Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

BMW i4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    odpovedal
    ​​Nabijacia krivka e40 + moje spotreby (prvy den 17,5kWh a to som behal poza Vieden po kopeckoch a po dialnici 140km/h)

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    E-Up! nabijacia krivka je totozna ako u e40, akurat je posadena kusok nizsie koli mensej kapacite baterie. Maximum je znizene z 205kW na 180kW.
    Realita sa bude iba testovat, ale od 50% ide pod 100kW a od 80% pod 50kW. Dufam ze inzinieri pracuju a buduce verzie SW posunu pokles nabijacieho vykonu k vyssim percentam. Momentalne je to nad 50% tragedia (OK, v porovnani z niektorymi inymi autami (napr. Subaru, Toyota) nie az tak velka ale aj tak).
    17" kolesa su super aj po Viedni, v centre mesta po tych kockach clovek nevie ze po nich ide (samozrejme hluk od pneu pocut pokial mam na ticho radio).
    Ja som sa z cenou vysplhal na peknych 63k€. Z e40 som atakoval 70k€ a to uz bolo moc na moj sucasny budget. BMW na elektricke auta ziadne fleetove zlavy momentalne nedava.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Aký je maximálny výkon nabíjania tejto verzie, resp. aká je realita nabíjacej krivky? Tie 17" kolesá na naše cesty budú asi dobrou voľbou. Aká je cena takejto konfigurácie?

  • SKolja
    odpovedal
    Tak a je to tu...
    Prvé dojmy po 200km. Plus: ticho, aerodynamický (ne)hluk, Harman Kardon, dynamika, jazdní asistenti - udržiavanie v pruhu, zachranarska ulička, zastavenie na stopke, semafore.
    Mínus: Android Auto nefunguje z OnePlus mobilmi, nabíjacia krivka (zlatý Ioniq 28kWh), trošku gumený/wobbly prejav na 17'' pneu, umiestnenie USB portov, odkladacie priestory, nastavovanie klimatizacie v aute a dialkove klimatizovanie cez appku.

    Vidíme sa v sobotu na zraze..
    Naposledy upravené SKolja; 10-05-2023, 08:46.

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Stále nikto? Dnes mi prišiel mail, auto je hotove a 8.5. si ho preberám...
    Asi dovtedy nezaspím ;-)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    e35 objednane tusim 21.12.2022

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Kedy bola realizovaná objednávka a o akú verziu ide?

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    update z Mnichova: dodavka koncom Aprila 2023

  • SKolja
    odpovedal
    Uz je tu nejaky majitel? Ci budem prvy? (o rok a pol ked dorazi ;-))

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Dnes som isiel chvilu za i4 M50. Na krizovatkach si to jeho vodic uzival :-D. Co ma ale zarazilo, bol vycnievajuci kryt diferencialu/motora na zadnej naprave. Nie je to vela, ale pri znizenom podvozku to moze byt na SK cestach niekedy problem.

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Po BMW i3, eNire som skoncil pri TM3 60kWh LFP preco asi? Spotreba, spotreba, spotreba, dostupnost SCH z hladiska funkcnosti, rychlost nabijania. O features ani nehovorim a za cenu 48k s DPH. Nech si kazdy kupi co mu vyhovuje. Kto 2x kupi 2x prerobi.

    Trea chapat ze ak by malo i4 nizsiu spotrebu stacila by mu aj mensia baterka a tym by stalo menej penazi. Zaroven ked chce clovek taku vybyvu aku ma v TM3 tak si musi priplatit dalsi 3k, takze realne je i4: drahsie o 3,6k EUR, viac zerie: DO 120kmh o 2kWh a pri 130kmh o 4kWh, spolieha sa na externu siet nabijaciek, z pohladu entertainmentu mi nic navyse oproti radiu ako ho pozname nic nedava, ma menej kufroveho priestoru. Naprotitomu ma pocitovo (kazdy vnima inak) lepsi podvozok, "po***** tlacitok" a vyduchov klimatizacie a je to BMW.

  • ivan32
    komentoval k 's odpoveď
    Je úžasné sledovať ako sa niekto bez osobnej skúsenosti snaží vyvracať osobnú skúsenosť druhého. Hmmm, komu asi verím viac....

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Potvrdzujem Willove cisla u TM3 LR AWD. A to mam model stary 3 roky.
    23.5 kWh/100 km pri 130 je dost. To nemam ani s Modelom S. Tam som okolo 20.
    Neviem na co sa tu hadate. Kazde auto je ine a BMW na tom este musi popracovat, no.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Ďalujem, nemám záujem o taký elektromobil Vidím, že akákoľvek komunikácia s tebou je ťažká, ľudia čo otestovali Teslu o nej vlastne nič nevedia a všetko je to vymyslené a pravdu máš len ty. Argumenty ťa nezaujímajú a stále si ideš svoje, máš pravdu, zbytočná diskusia.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Boze vsak si tu Teslu uz kup a neteoretizuj tu. Ked na to nemas, pozicaj si ju na mesiac. Stale sa tu ohanas nejakymi YouTube videami ludi, o ktorych tu vacsina ludi ani nikdy nepocula, a nedal si este ani jeden argument podlozeny osobnou skusenostou z dlhodobeho pouzivania. Viem kolko minam podla toho, kolko nabijam. Ak chces naznacit, ze miniem viac elektriny ako nabijem, tak blahozelam, objavil si perpetuum mobile a poprel zakony fyziky. To naozaj nie je zlozita matematika a nie je potrebne sa tu hrat na nejaku teoreticku, realnu a YouTubovu spotrebu. Na viacerych BEV mam za 7 rokov odjazdenych uz vyse 200.000km, viem kolko som za cely ten cas minul kWh, gum aj penazi za servis. A Tesla je po Ioniqu zatial stale najefektivnejsie auto, ake som kedy mal v pouzivani. Ale kludne dalej teoretizuj, vidim, ze YouTube je tvoj revir a jedinou informaciou, co dokazes poskytnut. Ak nemas viac nic k veci, dovolim si to ukoncit.
Pracuje...
X