Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

BMW i4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Pekne si to napísal, vidím to rovnako, bohužiaľ z opačnej strany

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ano si na Teslaclube, a strana tu bude jasna. Sam nemam rad fanaticke hajenie Tesly. Ma svoje problemy, a nechcel som sa do toho pustat. Preto som poukazoval primarne na BMW, a sklzlo to tam, kam nemalo. Avsak stale tu opakujes o subjektivnych pocitoch, a toto uz davno nie je o subjektivnych vnemoch. To su empiricke data a skusenosti, ktore si sam potvrdil svojimi linkami, ale do clanku sa nedostali. A zarputily sposob, akym sa stale snazis obhajit spotrebu BMW, musis uznat, ze je podozrivy, a dal by som ruku do ohna za to, ze to je zaplateny clanok. Ano asi by som sa spalil. Ale toho pocitu sa nezbavi nikto, kto to BMW niekedy skusal, sialenu spotrebu dokazalo uz mnoho YouTuberov, novinarov, laikov. To sa proste neda obhajit, ani komfortom. Je to krasne auto, je to pekne auto, ale ako EV je to nepodarok.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ak vies, ze to je RWD vs AWD, tak potom nechalem, co si tym videom chcel vlastne povedat. Na margo hmotnosti, ked sme uz pri videach, s ktorymi si zacal ty - pozri si jedno z poslednych Bjornovych, kde testuje vplyv hmotnosti +400kg na spotrebu EV. Nie je tam takmer ziadny rozdiel 😉 takze logicky, uspora bude niekde inde

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav ďakujem za vysvetlenie, priznám sa, že som pozabudol, že je to vlastne teslaclub, tak ma mrzí ak sa moje príspevky niekoho dotkli. Nemá zmysel sa púšťať do ďalších diskusií, každá strana si bude hájiť svoje. Mrzí ma však, že je to len o subjektívnych pocitoch či už jednej alebo druhej strany.
    Len pre zaujímavosť, čo presne som v tom porovnaní zvrzal? Nešlo o porovnávací test, v článku som porovnal parametre a ceny jednotlivých vozidiel. Nemám problém si priznať chybu, preto sa pýtam, kde konkrétne v článku mám chybu, rád sa nechám poučiť.
    Naposledy upravené E-Up!; 17-05-2022, 17:41.

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo
    V príspevku vyššie som spomínal, že je to i4 v základnej verzii, nepotrebujem vysvetlenie, že dvojmotorová verzia má vyššiu spotrebu. To, že je BMW v porovnaní s Modelom 3 ťažšie o viac ako 300 kg má nezanedbateľný vplyv na spotrebu. Je mi jasné, že to bude prisudzované na vrub konštrukčnej vyzretosti Modelu 3, chýbajúce kilogramy by som hladal niekde inde. Nech si však každý urobí vlastný názor.
    Nie som redaktor, k tomuto sa nebudem vyjadrovať. Súhlasím, že porovnanie Modelu 3 s i4 je porovnávanie rozdielnych tried, Tesla je často označovaná za prémiovú značku, ktorou samozrejme nie je. Ale ako tu už bolo spomínané v predchádzajúcich príspevkoch na Model 3 sa nemožno pozerať ako na automobil, ale ako na elektromobil, resp. pojazdný smartfón. Ale asi si všímam na aute nesprávne detaily, jazdný prejav, komfort, spracovanie dnes už asi nikoho pri automobiloch nezaujíma.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Chalani, popisali ste tu toho viac ako mal ten clanok ale autor stale nechape (alebo nechce chapat).

    Tak polopate - ked chcem o niecom nieco napisat, tak si aspon zistujem zakladne veci, inak je to len dalsi zbytocny text .

    E-up, mi pripadas ako keby si tu na fore nebol roky. Vsetko sa to tu opakovane preberalo a ty teraz, ked si to porovnanie zvrzal na celej ciare, sa snazis detskymi argumentami stale niekomu oponovat. Ja som sa do argumentacie moc nezapajal, lebo som na zaciatku videl, ze do morku kosti si budes obhajovat tie scestne zavery a uvahy a je to na dlhe vysvetlovanie bezbzdarnehonvysledku. Wilo tu pomaly zodral klavesnicu, pripojili sa dalsi, samozrejme je tu na fore niekolko tem a dokola omielane veci, ktore Ti tu pisu o cenach, vylepseniach, …. Stacilo len par minut prebehnut temy o TM3.
    Taketo suche porovnania na zapade robi umela inteligencia a cita sa to podobne - vymenovane parametre, pozamlcovane fakty lebo pocitac nerozmysla atd. Alebo tak ako hlas vo Tvojich videach ten clanok za Teba pisala nejaka skusobna AI a ked uz si tam dal svoje meno, tak sa dostavas do obrazu ? Neviem co si mam mysliet. Ak to pisala AI, tak gratulujem, nerozoznal som to od cloveka ako krasne hadzala slova do viet. Ale od poctivej automobilovej novinarciny a pochopenia, co auto je dnes na rozdiel od toho, ako sa auta brali pred 20 rokmi a trendov v automobilovom priemysle to ma daleko. Ako jeden priklad, ze mlada generacia serie na technicke riesenia a zaujima ju pouzivatelsky zazitok - infotainment, co ma Tesla roky vpredu.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ty si neodbytny… keby si bol aspon trosku profesional, tak si zistis aj rok vyroby a model tej testovanej TM3. Ale urobil som to za teba.

    To prve video porovnavali RWD i4 vs AWD TM3 LR. To, ze AWD papa prirodzene viac ti asi netreba objasnovat, ci? Mensi rozdiel v spotrebe je teda uplne logicky, a je to ukazkova hanba pre BMW, ze s jednym motorom ma stale vacsiu spotrebu ako dvojmotorova Tesla.

    To druhe video testovali TM3 pred 2 rokmi, tzn. ze to bude rok vyroby 2019-2020. To, kam sa TM3 posunula ohladom efektivity od tej doby, vratane Octovalve, softwaru atd, si uz zisti sam 😉

    Ja som skusal obe auta, a rozdiel bol podstatne vacsi. Podstatne. A nebol som sam, rovnake postrehy ma mnoho dalsich. Co ma neustale privadza k otazke, preco si robil to porovnanie? Si asi jediny redaktor, ktory robi porovnavacie testy na zaklade katalogovych udajov a… YouTube videi? Pisem to znova, porovnavaj jabka s jabkami a hrusky s hruskami, a pis to, co realne na vlastnej kozi zistis. Inac sa strapnis. Aspon si uznaj, ze tapas a varis z vody, cisto na zaklade teoretickych udajov. Tak sa nerobi seriozna zurnalistika.

  • klikar
    komentoval k 's odpoveď
    Tento prispevok dostava len rakusan. A dalej treba porovnat ci dph sadzba v krajine nakupu a krajine registracie je rovnaka, lebo aj tam vznika cenovy rozdiel.

  • E-Up!
    odpovedal
    Wilo

    Čo sa týka tej spotreby, našiel som porovnávací test:

    https://www.youtube.com/watch?v=C44uTJdjnxU

    Čas 14:08, rozdiel v spotrebe minimálny, je to však základná verzia i4 vs TM3 LR.

    Ďalší test reálnej spotreby:

    https://www.youtube.com/watch?v=rxWTIW4IcCQ

    Čas 1:00

    Rozdiel 3 - 4,7 kWh v neprospech i4, rozdiel max 20 %.

    Pridajte komentár:


  • E-Up!
    odpovedal
    Mne to vychádza na 60870, alebo príspevok 2400 EURO dostane aj zahraničný kupujúci?
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • klikar
    komentoval k 's odpoveď
    treba davat pozor na to ze konfigurator ma predvolene take prvky konfiguracie ktore nemusia byt najlacnejsie ale znizuju dobu dodania auta. Zaroven dalsi chytak je ze v uvodnej cene nie je poplatok za dokumentaciu a dodanie. Preto ak som spravil konfiguraciu ja, tak som dosiel k tejto cene - 58470.

  • klikar
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevky
    mozeg

    Asi mám iný konfigurátor, v AT začína Model 3 na 56000 v DE 54000. Kde za necelých 59000 možno kúpiť TM3 LR?
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	2022-05-17 15_19_04-Konfigurieren Sie Ihr Model 3 _ Tesla .jpg
Videní:	798
Veľkosť:60,4 KB
ID:	84696

    Pridajte komentár:


  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg

    Asi mám iný konfigurátor, v AT začína Model 3 na 56000 v DE 54000. Kde za necelých 59000 možno kúpiť TM3 LR?

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Ale preco Sk configurator? At alebo DE neexistuje? Tesla priniesla aj iny pristup k predaju. Objednas online a vyzdvihnes alebo si ho nechas doviest. Zaroven si vies vybrat kde si auto kupis. Kolko malo i4 predobjednavok? TM3 500k? Mal som i3, eNiro a po rokoch som prisiel na to ze to prave je TM3. Nejde len o auto ale o celkocu sluzbu, Objednanie, SCH, planovanie zastavok a pod. Nic z toho standardne automobilky neponukaju. Co mi pomoze pekny interier ked ani neviem kde mam nabijat a ci bude nabijacka funkcna, fakturu mi posle 5 prevadzkovatelov a auto zerie aj travu okolo cesty. Proste po rokoch clovek prisiel na to ze: potrebuje kombinaciu dobrej spotreby, rychlosti nabijania, popskytovanych sluzieb, velkosti a cena. A to zatial vie dodat iba Tesla. Ale BMW i4 sa dizajnovo aj mne paci ale ked som videl cenu ze za cenu zakladnej i4 ma clovek TM3 LR. Uvidime predaje a co realne budu vediet dodat.
Pracuje...
X