KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Chcelo by to nejaky short reel, textovy prepis prip. ppt aby to neuslo aj tym, ktori sa dostavit zial nemozu ale tiez radi pochopili aj bez el.-techn. vzdelania...
-
Jirí, písal som, že vysvetlím osobne na stretnutí 11.5.2024. Nechcem byť nepríjemný, ale nenapísal som to jasne? Aj na úrovni článkov sú prúdy nižšie, ako u 400V architektúry, ťažko o tom presne písať o koľko presne, ale vychádzajme pri stratách na vodičoch ich dĺžke (volá sa to úbytok napätia), straty na výkonovej elektronike, až po podstatný hlavne zadný výkonový elektromotor na čisto 800V architektúre pri EV6 sekundovaný na výkonovej elektronike, kde hrá veľkú úlohu karbid kremíka, ktorý je lepším riešením za zmenšenie prúdových strát. Veľa značiek, Karbid kremíka nepoužíva, alebo ho má v obmedzenom množstve. Vieme to obidvaja veľmi dobre, keďže si v tom ako doma
-
KENNY - mna by zaujímalo, ako si prišiel na tie polovične prúdy.
Na urovni nabijacky je to jasne pravda.
Ale na úrovni článkov si to nemyslím.
Auto vie nabíjať aj na 400V nabijackach, musí mat interne klasickú 400V architektúru a na 800V len rozdeľuje na dve polovice.
Inak - ako poznáš, že nabíja z 800 alebo 400V? Aky je rozdiel v maximálnom výkone nabíjania? -
Takto, aby nedošlo k nejakému nedorozumeniu. V zmysle Murphyho zákonov je jasné, že veci sa môžu pokaziť. Známy čo má cca 5-ročnú TM3 tiež nejaké veci riešil a niektoré aj na 2 či 3 krát. 12V baterku menil na 3ti pokus kým si auto dalo povedať. PTC heater v jeho prípade našťastie skončil len nekurenim a nie skratom elektrického systému. Následne pokazený 5-cestný ventil chladenia... Auto sa mu samovoľne vybija prvé 2 hodiny po skončení jazdy a o solídne percentá... Tiež mu s tým v servise nevedia zatiaľ nič spraviť a navyše má servis až vo Viedni alebo Budapešti.
Na Kii by som najviac kritizoval to prehnané šetrenie na zákazníkovi. Napr. logistika náhradných dielov ide vyzerá že štandardnou Mobis logistikou a preto sa na diel ktorý je niekde v regionálnom sklade v EÚ čaká aj niekoľko týždňov... Toto je asi najsmutnejšie na tom celom, lebo negarantovaný kuriér by tu s tým bol za 2, max 3 pracovné dni... -
PistaTT ano na zaklade tvojich problemov ale aj inych s I5 som sa nakoniec rozhodol pre TMY RWD navyse oproti EV6 je ovela lacnejsia. Kia zaruka je super, ale aj so Soulom som riesil 2x problemy s tep. cerpadlom a trvalo to dlhooooo, jeden krat z toho sa musel az vymenit technik (proste to riesili 3 mesiace a medzitym sa im vymenil technik) ten druhy to vyriesil. ... to bol servis v Brne. Tu nemaju ani páru ako servisovat EV. 3-ti problem nastal ked mi zhrdzaveli brzdy, Kia ma v ramci tych zbytočných ročných prehliadok kontrolovat brzdy. Maju to v checkliste. Prehliadka november. December na STK nepresli brzdy. Nakoniec som musel menit aj kotuce..., su to flakaci a amateri, cest vynimkam.
O servise VW v Brne radšej ani nepíšem... tam už nechodím ani do jedného.Naposledy upravené hudino; 01-04-2024, 10:17. -
Prave preto, ze na prvy pohlad bolo mozne volnym okom vidiet (ne)odbornost pre EV v Trnave, som nechal auto presunut na Panonsku. tam su relativne sikovni chalani, no vyzera, ze im chybaju kapacity materialne (len jeden zdvihak dokaze zdivhnut EV6 sposobom, ze moze ist von baterka) aj personalne (neviem kolkych EV specialistov tam maju, no zda sa ze nie dost). to moje auto je aktualne pre nich vyborny skoliaci material... auto k nim prislo odtahovkou v pondelok 12.2, v utorok poobede az v stredu doobeda spravili podrobnu diagnostiku, objednali nahradny diel (fuse box trakcnej baterky) ten ked prisiel a vymenili ho, tak auto sa dostalo do horsieho stavu ako predtym a davalo errory, ake este nevideli (a vraj tam bol aj technicky chalan z importu a tiez nevedel co), takze hladat ihlu v kope sena, s nejakymi teoriami zase cakat na volnu dielnu, nasledne zistit co za diel sa vlastne ma objednat pri odpalenom vysokonapatovom rezistore, odkomunikovat objednavku dielov... aktualne vysokonapatovy box uz maju na sklade a caka sa na novu ICCU (mozno v piatok)... to uz bude 5.4. auto je nepojazdne od 10.2. opatovne som zaziadal o nahradne auto, uvidime ci to prejde schvalenim...
minuly rok vymena ICCU a nejakej "malej" positky vyse 7 tyzdnov... to som este bol ochotny nejako skusnut a aj napriek minulorocnej udalosti som zostal naladeny pozitivne a Kiu som nezatracoval...
ono je jasne, ze nie vsetky auta maju problemy a vyzaduju servis. o to smutnejsie je ze ked uz ho clovek potrebuje, tak zrazu je bez auta (no dobre, mam sa na com vozit a ak by bolo najhorsie, tak mi firma prenajme nieco na kratkodoby najom). ale keby som to auto nejakou nahodou kupil ako fyzicka osoba, tak by som v takejto situacii proste odstupil od zmluvy a vyzadoval vratenie plneni v zmysle zakona o ochrane spotrebitela...
Pridajte komentár: