KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Presne toto video som si pozrel po tom mojom príspevku ku Kone.
    Otázka je či je lepšie mať servis na každom rohu a musieť doňho jazdiť, v mojom prípade, 2 krát ročne alebo nemať servis v republike a v podstate nemusieť doň jazdiť...
    Jediné šťastie, že sa, zatiaľ, ten môj Kórejec nesype. Už by som zrejme nasledoval pána vo videu.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Áno tu sa nedá nesúhlasiť. Kvalita servisu / dostupnosť a ceny dielov, a kľučová nabíjacia infra. Ktorá sice v podobe Ionity je v poho, ale totálne zabili cenou myšlienku jednej koncernovej karty - diaľkové cestovanie a dostupnosť 600 tis staníc v EU. Tie ceny sú príšerné.

    Uvidíme ako sa Radkovi bude dariť s Teslou. Praktické skúsenosti, hlavne tie diaľky keď si potom porovná s EV6.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Netusim kto to je... Tvari sa ako nejaky influencer... 6000 odberatelov a reach na 60 tisic IP adries (kto si volne zameni IP adresu za unikatneho divaka...) to je akoze niekto koho si treba hyckat z pozicie importera... pupok sveta... milujem takychto cavov...

    Nebudem rozporovat fakty ktore odzneli ale komentar k nim si neodpustim.
    - ceny Ionity - zalezi akym sposobom kto auto vyuziva. ja som Ionity vyuzil za skoro 2 roky asi 10x, z toho 2x cez Kia Charge... v celkovych nakladoch na nabijanie sa strati... zaroven neviem ako v CZ ale u nas su UFC Ionity len na par miestach ale zato UFC ponukaju poskytovatelia ZSE aj GW aj ejoin... co sa tyka cakania na superchargeroch, tak v Bratislave je situacia taka, ze proste cakas...
    - vykon - 500+ koni 99% vodicov nema sancu vyuzit ich potencial, proste to neusoferujes... takze ci mas 500+ alebo 550+ no chcem vidiet kde na beznych cestach vyuzijes ten dodatocny vykon, resp. kedy by ti to chybalo...
    - pokrytie servisov - suhlasim, ze servis je achylovka, no zaroven je faktom, ze kazdy autorizovany servis Kia ma EV specialistu alebo viacerych (minimalne jednoho musi mat, inak pride o licenciu). je jasne, ze budu rozdiely medzi jednotlivymi servismi, no situacia sa postupne zlepsuje... no zase tu mas ako zakaznik volbu do ktoreho servisu auto zoberies. urcite mam vhodny a fungujuci servis Kia blizsie ako servis Tesla... takze jeho subjektivne tvrdenie "naprosteo nefungujici servis" povazujem za prehnanea zbytocne emotivne vyjadrenie... btw toto je rovnake ako pri spalovacich autach, kde tiez najdes solidne rozdiely medzi jednotlivymi servismi...
    - nahradna mobilita - Kia assistance plati aj pre firemne auta, avsak bezplatne len na 8 dni (vlastna skusenost), zvysok je na dobrej voli servisu okrem pripadov, ze by nebolo mozne zohnat nahradny diel, vtedy sa da dostat nahradna mobilia od importera
    Naposledy upravené PistaTT; 20-03-2024, 09:29.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Auto nie je len produkt ale aj služby okolo - nabíjanie a servis. Od 11-tej minuty pekné zhrnutie tej nemohúcnosti, nepripravenosti a neochoty servisov. Áno, je výborné mať servis v každom väčšom meste, škoda, že nevie nič urobiť alebo pomôcť.

    Pridajte komentár:


  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    tibor j. Auto Awd - tj aj ECO má väčšinu času predok odpojený. Diaľnica neagresívna jazda - takmer stále. Keď si prepínam tie režimy 2WD ukazuje dojazd len o 3-6-10km lepší, čiže nič moc by si nezískal.

    Na diaľnici ušetríš spomalením. Neísť 130, ale menej 120-110 .. Ale neviem či ta to bude baviť. I6 má pri 110 spotrebu 14-15 a aj tak jazdím 130-150 (väčšinou okolo 19-22). 110 mám pocit, že stojím na mieste.

    Nabíjačiek je dosť a eGMP rýchlo nabije.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    tak saga pokracuje... som bez auta uz presne 4 tyzdne... za ten cas okrem samotnej diagnostiky bol vymeneny fuse box trakcnej baterk... po jeho vymene auto varia chybove kody, ake este nevidel ani technicky expert od importera... kym sa toto nepodari rozlusknut, tak nebudu menit ICCU, kedze nie je 100pro iste, ze je vadna (hoci pravdepodobnost toho je solidne vysoka). buduci tyzden pojde von baterka a prebehne dalsie patranie - podozrenie je na odpaleny keramicky rezistor, no kym to nerozoberu, tak to nie je mozne potvrdit... vyzera, ze moje auto je pre servis vcelku hutny studijny material...

  • tibor j.
    komentoval k 's odpoveď
    Ďakujem za info

    > či je možnosť ušetriť napr. na diaľnici, nepotrebujem zrýchľovať alebo ťahať všetkými kolesami -> usetrenie/dojazd

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Zial nie.

    EV6 nema tie vylepsenia co ioniq 6. Podrzanie MODE ma mimo snow mode aj rezim custom my drive. Kde sa da vyklikat vsetko rucne od citlivosti akceleratora/volantu az potom napravu only 2wd / auto awd / permanent Awd.

    Rezimy EV6 su vsetky auto Awd. Mimo Snow mode - ten je trvala stvorkolka. Ale su tam obmedzene regen na L0-1, vypnute AUTO regen a je to lenive na sportovu jazdu.

    Preco chces pohon 1 napravy? Energeticka uspora je minimalna. Normalne jazdim v ECO auto awd. Zisk 2WD je len par km naviac.
    Radsej tam mam na Custom nastavene trvale 4x4 - trakcia aj zrychlenie je lepsie ako v Sport mode.

  • tibor j.
    odpovedal
    Je možné pri EV6 4x4 (Air, 77 kWh) prepnúť aj na pohon jednej nápravy?

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Môj zážitok s I5 je taký, že po naklikaní nulovej rekuperácie pádlami pod volantom auto nerekuperuje ani po stlačení brzdového pedála a brzdí klasickými brzdami. To podľa mňa dáva priestor pomerne jednoducho a pravidelne obrusovať disky a doštičky. Napríklad v starej Kone musím pre tento efekt vyradiť do neutrálu.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    hudino Áno, Ioniq 6 to má. Vypíše Brake disc cleaning na cluster. Po zapnutí to dá nejakých 10 brzdení ide na kotúče. Výhoda funkcie, že sa sama v nejakej perióde zapína. Čo je výhoda ak má auto napr. manželka. Niro som čistil cez neutrál, ale niekedy som na to zabudol a dlhšie bez.

    Naposledy upravené nick.n17; 14-02-2024, 12:37.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja Podla mna by stacilo pri prvom rozjade dna aby zaparkovane brzdy neodbrzdii uplne, ale len ciastocne a presuchli kotuce na prvom metri. Naco zbytocne hlasky ...

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    hudino ja som to na starom Ioniqu riesil maunalne vzdy ked auto par dni stalo vonku. Rozbeh a hned na to plna brzda az pokial neprestali brzdy pri brzdeni vydavat suchave zvuky. Neviem preco toto nemoze byt naprogramovane priamo v aute. Zobrazit hlasku na display-i ze sa cistia brzdy a rekuperacia je obmedzena a vybavene. Uzivatel sa rozhodne ci to povoli alebo zrusi...
    Myslim si ze by to moc nestalo, kedze kazde elektroauto ma aj rezim ked je z nejakeho dovodu nemozna rekuperacia (napriklad plna bateria) a musi pouzivat normalne brzdy...

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17 ... toto: Nemá napr. na 5 sec podržanie autohol čistenie kotúčov -> akože ma I6 ?. Ja som to teraz riešil na starom Souly, totalne zhrzdavane brzdy, kotúče, ovalita... proste na výmenu. a A vyhadzovali sa po 120 tis. prakticky nové brzdy, ale co už, inak to nešlo.
    Naposledy upravené hudino; 14-02-2024, 11:05.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    No sme proste testery...
Pracuje...