KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • palec
    odpovedal
    Ahojte, funguje Vám Kia Connect? Som doma na SK a už tri dni sa neviem pripojiť k autu (pustit si klimu atd). V infotainment-e mi píše, že som mimo pokrytia signálom Je jedno či som v NR/TT/BA... Zaujímavé je, že v takom Macedónsku to fungovalo bez problémov

    Pridajte komentár:


  • Marek6578
    odpovedal
    Čaute mám možno jednoduchú otazku kúpil som Ev 6 a nikde Som sa nedočítal či má byť Kondicionovanie batérie zapnuté aj v lete. Dakujem

    Pridajte komentár:


  • nick.n17
    odpovedal
    Koho by zaujímalo, CarSceneKorea vydal prvý review faceliftovaného EV6.

    Pridajte komentár:


  • Nebbrra
    odpovedal
    Ahojte. Začiatkom februára u mojej EV6 vznikol problém, že mi prestalo fungovať kúrenie. Teda prvý problém som spozoroval už v novembri, ale stačilo vypnúť/zapnúť vozidlo a kúrenie nabehlo. Ale od februára 0 bodov. Tak som navštívil servis až začiatkom apríla. Takmer 2 mesiace trvalo kým servis dostal odpoveď od technickej podpory, ďalší mesiac kým došiel náhradný diel. Vymenili kompresor klimatizácie (vraj chybná séria). Klimatizácia vydržala ísť 1 deň. Raz ide, raz nejde, v zásade sa vždy vypne pri zmene teploty alebo inej zmeny nastavenia klimatizácie. Nepomáha ani reštart vozidla. Tak som išiel po týždni opäť do servisu, kde mi po 3 hodinách zavolali, že závada sa neprejavila, že diagnostika neukazuje žiadnu závadu. Ešte ma technik presviedčal, že
    klimatizácia si prepočítava všetko a preto to tak trvá kým nabehne podobné blbosti. Vravim mu, že viem ako mi klimatizovalo auto minulý rok. Tak som si namotivovany išiel vyzdvihnúť auto a som mu na mieste predviedol to ich závada sa neprejavila. Keď videl čo auto robí, pozeral ako puk, natočil si aj videá (dokonca sa pri ňom pristavil jeho kolega ktorý má EV6 a ten mu potvrdil, že to čo robí moje auto nieje v poriadku). Všetky informácie a videá poslal importerovi a čakáme. Čakáme už skoro 3 týždne a ja sa krásne potím v lete. Osobne si myslím, že pokazena bude nejaká riadiaca jednotka (ale ja som laik). Mám skúsiť iný servis alebo som naozaj odkázaný na importéra?

    Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok, ale je mi teplo 😅

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    30 sekund hladania na internete: https://www.youtube.com/watch?v=yP60rPwHQqQ

  • tibor j.
    odpovedal
    Zamykanie dveri - je nejake nastavenie, aby sa auto zamklo, ked opustim auto po nejakom case/vzdialenosti?
    Kia EV6 Air 4kolka

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Myslim ze este viac usetris s dochodcom, Ti maju na rozdiel od mladych trpezlivost a na vsetko maju cas az do smrti.
    Otec s mojim V8 kde som ja maval pri jazde takmer podla predpisov bezne 11-13L on ked si ho pozical daval 7-8L s prehladom.
    EV je uz nanho (82r) uz moc scifi, neodvazi sa s nim, tak nezistim aky dojazd by dokazal.
    Naposledy upravené Taur; 14-04-2024, 18:49.

  • PistaTT
    odpovedal
    Ako znizit spotrebu a predlzit dojazd?
    Nechat soferovat cerstveho absolventa autoskoly predsa!
    Potom sa s tym da jazdit aj za 12-13 kWh na 100 km...
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_5053.png Videní:	0 Veľkosť:81,4 KB ID:	95826 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_5057.jpg Videní:	0 Veľkosť:69,3 KB ID:	95828
    Naposledy upravené PistaTT; 14-04-2024, 17:45.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    pri opravách EV odkladanie benzínu nepomôže, tie opravy sú v nereálnej výške za každý kus elektroniky, to je podstata automobiliek, nejako predať produkt a potom už len ryžovať, bolo to tak aj na prvých EV spred rokov, Nissan, Hyundai si pýtajú nekresťanské peniaze za pokazené nabíjacie konektory alebo iné časté závady

    ale nevidím dostupnosť dielov za pár rokov takú tragickú, aj elektronické diely (rôzne riadiace jednotky) na spaľovákoch sú dostupné na vrakoviskách, väčšinou sa v dôsledku väčšej nehody stáva auto nepojazdné/neekonomické opravovať ale vrakoviská si diely po výkupe vymontujú a predávajú za podstatne nižšie ceny

    je to ako s novým modelom spaľováku, tiež nie sú diely za použité ceny dostupné hneď ale až po pár rokoch búračiek (možno krádeží) a EV nebude opakom, len bude závisieť od predajnosti auta, modely čo sa predávajú v minimálnych množstvách, budú aj štatisticky búrať v menších množstvách a budú nedostupnejšie (áno, narážam na kórejcov, japoncov) ako Tesla v miliónoch vyrobených alebo nemecké VW,BMW,Mercedes, ktoré sú predajé aj kvôli značke

    najjednoduchšie je mať auto len v záruke a dĺžkou záruky (spoľahlivej, nie s malými písmenkami) sa riadiť pri kúpe, áno, budete kecať ako sa to neoplatí ale stačí si spočítať jednu, dve opravy a namiesto jazdenky človek mohol mať nové auto, bohužiaľ veľa ľudí má vieru v spoľahlivosť áut, aj keď je to v príkrom rozpore s filozofiou automobiliek

    automobilka sa nebojí drahej opravy alebo toho, že by drahá oprava im pokazila nových zákazníkov, lebo Tí čo kupujú nové autá, ich vlastnia pár rokov, čo majú záruku a dávajú ich ďalerj, drahé opravy sú poväčšine záležitosť ľudí, čo kupujú autá z druhej ruky a nové by si zo zvyku alebo svojho mylného ekonomického presvedčenia nekúpili

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    PistaTT treba si odkladat kazdy mesiac do pohara fiktivnu platbu za nakup benzinu. Ak sa nieco pokazi, mame vankus. Ak predame auto, mozme minut zbierku na dovolenku 😁 ten drahy servis zamrzi, ale je to skor o psychike. Do spalovaku majitel leje postupne mensie ciastky, preto hlava takuto vyssiu investiciu neberie moc pozitivne. Zvykneme si.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo to je pravda, ze nemci budu polahky aj nasobne drahsi, incidenciu tazko odhadovat, no ICCU pri eGMP nie je uplne raritna zavada... no skusme to porovnat s ICE, tam je sanca pri 4-5 rocnom aute na nejaku serioznu poruchu vcelku minimalna... a servis stale relativne lacny. aj keby si zadrel motor, tak proste najdes identicky typ z druhej ruky z nejakej totalky za nizke tisice eur... napisal som to prave preto, aby sme si mohli uvedomit v plnej miere presne to co si napisal - treba pocitat aj s takouto moznostou a byt proste pripraveny aj na drahsi servis...

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    No a hlavne pri EV ten servis pri jazdenkách zrejme tak neod*beš ako pri ICE, kde berieš náhradné diely z druhovýroby a nejak to lepíš dokopy. Pri EV sa teda (asi) nedá čakať, že pôvodne auto za 50-60 k€ bude ako jazdenka lacná na servis a diely. IMHO.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    PistaTT zas povedzme si pravdu, cena tej opravy sa zrejme nebude vymykat beznemu standardu napriec znackami. Tu by som problem Kie nevidel. Pri kupe jazdenky s tym treba pocitat a mat nachystanu rezervu na pripadnu opravu. Viem si predstavit, ze keby sa to stalo na BMW i5, eTrone, alebo dakom MB EQ, tak sa bavime o 5-cifernej sume. Pre nepripraveneho majitela moze byt takato udalost likvidacna. Skor by som asi pozeral po incidencii, ale na to je zatial priskoro, zas az tak vela sa ich globalne este nepredalo.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Ano, zarucna oprava... Ale zo zvedavosti som sa opytal na cenovku (nech je predstava co by to stalo pri jazdenke co uz nema zaruku)...
    ICCU skoro 2800 bez dane, a potom dalsie diely (len uz si nepamatam ktory presne za kolko) boli skoro 800, resp. 400 a nieco tam este nemali v tej zakazke nahodene...
    Praca je pri garancnych opravach limitovana tabulkami (vraj im importer za tuto opravu zaplati asi 3 normohodiny za prace vratane diagnostiky)...
    Mimo zaruku by si urcite vypytali zaplatit celu robotu a urcite to neboli 3 hodiny...

    Zaroven som mal otazku, ze kolko ICCU uz na Panonskej takto menili (maju vcelku dost predanych EV6iek za dva a pol roka co je model v predaji) - tak ze 3, z toho 2 v mojom aute...

    Je potrebne si toto uvedomit pri zvazovani jazdeniek s eGMP - pravdepodobnost poruchy je asi vcelku nizka, no akonahle take nieco nastane mimo zaruku, tak je oprava vcelku mastna... a bez ohladu na zaruku ako bonus auto nepojazdne a servis trva strasne dlho...

    7-rocna zaruka je pritom limitovana najazdom 150 000 km, takze v mojom pripade budem s velkou sancou vracat auto lizingovke uz po uplynuti zaruky (najomnu zmluvu mam na 48 mesiacov / 180 000 km, tym ze auto uz stihlo stravit prakticky 4 mesiace v servise, tak ten najazd bude o nejakych mozno 15 tisic nizsi).

    Dalsiu vec co som sa pytal boli predne svetla. Podla vsetkeho stale neexistuje nova specifikacia prednych svetiel a aj auta MR24 trpia olupovanim cierneho laku po obvode. Pricinou je nedostatocna kvalita lepidla, to nedrzi diely dostatocne pevne pokope, dostava sa tam voda a necistoty, potom to pracuje. S vlhkostou nasledne suvisi zozltnutie lediek denneho svietenia... Je skoda, ze to Kia zatial neadresovala... Som vsak rozhodnuty riesit to formou reklamacie pri servise pri 90 000 km. (o zhruba 4 mesiace)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    PistaTT dufam ze to bola zarucna oprava bezplatne.
Pracuje...