KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
mna caka oprava poistnej udalosti a tak im musim asi sprizvukovat, aby na toto nesahali ak by nahodou chceli... -
ten srandovny januarovy update napokon vzali spat (uz odstranili z kia.update.com pre EU region) a zevraj bude nahradeny februarovym -
tiez som videl ten FB post, a uvazoval som rovnako. Az do momentu kym mi trklo, ze o par dni idem na garancku a tam mi to automaticky nahraju. Aspon teda neviem ci je moznost aj neaktualizovat ale skusit to mozem.. -
najnovsia aktualizacia infotainmentu vraj prinasa novu funkciu "upozornenia na prekrocenie povolenej rychlosti"
cital som to na fejsbuku a kredit patri Marianovi Bencatovi, ktory na tuto skutocnost upozornil v skupine EV6 CZ/SK
takze odteraz uz infotainment aktualizovat nebudem... nevidim jediny dovod. vstavana navigacia je nepouzitelna a ani update to nespravi... a vlastne ju nepotrebujem a ani nepouzivamPridajte komentár:
-
Neviem ako teraz ale pred 12r som mal na Hyundai dakych 23% zlavu a tento rok na BMW 20%. Ano viem stale to nie je 30 ale lepsie ako drotom do okatak u nas Kia taketo fleetove zlavy urcite neponuka... korejci su v tomto vyrazne slabsi ako europski vyrobcovia... tak trochu pochybujem ze by to v inej krajine bolo diametralne odlisne.
fleetove zlavy na urovni 30% relativne dlhu dobu vedelo davat BMW, ale tie casy su uz minulostou...
Pridajte komentár:
-
tak u nas Kia taketo fleetove zlavy urcite neponuka... korejci su v tomto vyrazne slabsi ako europski vyrobcovia... tak trochu pochybujem ze by to v inej krajine bolo diametralne odlisne.
fleetove zlavy na urovni 30% relativne dlhu dobu vedelo davat BMW, ale tie casy su uz minulostou... -
Neviem co by malo byt na tom podozrive, auto za 40k€ u nas sa predava, v Nemecku nove za 33,5t€, je to bezna cena, dokonca nie az tak vyhodna. Na mobile.de je plno inzeratov, ze auto dostupne o 6 mesiacov, su to presne ako pises tomas1870, predajca len vyuziva kvotu na predvadzacky, pricom to predavaju hlavne FO, kedze fleet zlava je na 1-2% podobna ako zlava na predvadzacku ( mal som na to iste auto ponuku aj tak aj tak). Ked si do google date kia ev6, vyskocilo mi aj na Slovensku nejaka edicia Wind za 36t€, takze evidentne to nie je ponuka odtrhnuta od cenovej reality a nic nenasvedcuje podvodu. Ze tie korejske krabice stali o 30% viac pred rokom, ta abnormalita a nepochopenie trhu im uz doslo a netreba to brat do uvahy, celosvetove zvolavacky a nezaujem spotrebitelov ich konecne dal trocha nohami na zem. Trh ich neakceptuje ako premiu, aj ked sa o to pokusali zaklinadlami ako 800V alebo 7 rocna zaruka. Obe veci uz ludia prekukli, 800V je honicka pre 0,1% zakaznikov/fanatikov a neprinasa nic znatelne beznemu spotrebitelovi, 400V auta dokazu mat casy podobne a 7 rokov tiez uz ludia prekukli, ze na prehliadkach zaplatia viac ako si priplatit predlzenu zaruku u konkurencie. -
Uplne pre to iste ako FO. Nie kazda pravnicka osoba ma narok na fleetovu zlavu. Rozne automobilky maju rozne podmienky. Ked som ja davnejsie kupoval na firmu Hyundai, potrebovali poslat aspon 2 technicaky od dalsich 2 aut pisanych na firmu, hociakej znacky. Pri 2 autach zjavne usudili, ze uz je to flotila 😁 Niekto to ma nastavene este vyssie. Niekto dodava fleet iba konkretnym subjektom a pokial nie si jednym z par vybranych firiem, tak sa k tomu proste nedostanes. Dovody byvaju roznorode. A podmienky si do urcitej miery urcite kladu aj tieto “docasne firmy” podla toho, co vyhovuje im. Pri predaji na firmu sa na teba nevztahuje ochrana spotrebitela, mozu byt ine zarucne podmienky, ine podmienky servisu, su tam zalezitosti okolo dph, predajca moze mat motivaciu roznu, ale predaj na firmu byva pravne jednoduchsi a vyplyva z nich menej povinnosti, spotrebitel (FO) je chraneny zivocich
Tiez to vyzera prirodzenejsie, ked to rozdistribuuju medzi FO a PO, i ked neverim, ze o tejto praktike vyrobcovia nevedia. Mozno je to stav, ze je pre nich lepsie predat aj so stratou, len nech sa nezastavi vyroba, ako hromadit nepredane auta. Mas ako so zapornou cenou elektriny alebo zapornymi urokmi. Tovaren musi ficat, spomalenie alebo zastavenie vyroby je vacsinou podstatne drahsie, ako pustit par stovak aut takto podpultovo. Kedysi som kecal takto s jednym typkom co mal kazdych 6 mesiacov nove BMW, vacsinou tie top modely 6er-7er alebo Mka a vacsie Xka. Vraj to dostaval priamo od SK importera BMW a potom to slo dalej do zahranicia smer vychod / Balkan. Za tych 6 mesiacov mal jedno kolko najazdi, neobmedzene km, vraj cim viac najazdi tym lepsie. Az neskor som pochopil, ze on bol zjavne tiez nejakym prostrednikom v podobnej scheme. Akurat tento pripad mal zjavne ine dovody, nakolko nebol zakaznikom a jazdil on. Umyselne robili z novych aut jazdenky / predvadzacky, ktore potom vyhodnejsie predali v krajinach “nizsej kategorie”, kde by nove auto predavali tazsie. Tak si SK importer umelo zvysil predaje, aby splnil podmienky nemeckej matky alebo zhrabol nejake bonusy, trosku vylepsili statistiky predaja, a nech to robili akokolvek, zjavne sa im to oplatilo. Preto je niekedy problem verit statistikam predaja tradicnych vyrobcov, vacsinou su tie cisla umelo nafuknute a realita byva biednejsia
-
Wilo zaujímavé info. A ako je možné že to ponúkajú aj právnickej osobe? Pri každom aute je písmeno abcd a v pre FO b nie je možné zakúpiť, pre PO sú všetky možnosti. Ak by sa nejednalo o podvod tak to vidím ako zaujímavé pre FO, cca 10 rokov dozadu som kupoval auto do rodiny aj u nás na SK pd oficiálneho predajcu systémom že nakonfigurované nové vozidlo si predajca akože kúpil, a po min 3 mesiacoch alebo 15tisíc km mi ho predal. Nešlo o žiadnu predvádzačku, mala ho jedna osoba na seba. On si zvyšoval predaj, ja som mal na 3 mesašnom aute zľavu 22%.. všeličo sa vymýšľa keď nemá človek peňazí navyše.. -
To nie su akcie, ale obycajna spekulacia predajcov, ktorou odzubavaju vyrobcu, tzv. “Kratkodobe prihlasenie”. Objednaju auto v ramci fleetoveho programu, a posunu ho fyzickej osobe. Na splnenie podmienok musi byt auto 6 mesiacov prihlasene na fleetoveho partnera, ktory moze byt aj z inej krajiny. Na aute vsak jazdi zakaznik. Na nemeckych forach bezne dostali ludia auto s madarskou alebo polskou ECV. Nevyhoda je ta, ze mozte mat drahsiu poistku (zakaznik je z dediny, auto prihlasia v Berline). V pripade prihlasenia v zahranici je auto po uplynuti 6 mesacnej lehoty potrebne importovat, t.j. prejst celym dovoznym procesom. Vacsinou si tych prvych 6 mesiacov nevybavite 3. znacku na nosic, karticku na rezidentske parkovanie, a rocna dialnicna sa stava tiez neekonomicka. Treba riadne citat zmluvu, ak je odflaknuta, tak v pripade vyhlasenia konkurzu na firmu, kde je auto registrovane, moze (nemusi) zakaznik o auto prist. Casto su tymi “fleetovymi firmami” schrankove spolocnosti. Plus ked si konecne auto prepise zakaznik po 6 mesiacoch na seba, je uz 2. majitelom. Niekomu to nevadi, najma pri dlhsom vlastnictve. Ale kto castejsie rotuje auta, tak to moze niektorych potencialnych kupcov odradit a znizit cenu pri dalsom predaji. Ale to sa da odkomunikovat. Tymto sposobom sa takisto upravuju statistiky predaja aut, ked ich treba na niektorych trhoch prifarbit alebo splnit nejaku kvotu
BMW, cely VW koncern a Korejci to praktikuju vo velkom. Pre niekoho to je fajn koncept, ak je ochotny strpiet uvodny diskomfort, a mozno to prenho ani nie su negativa. Tiez ak je na auto v tej ktorej krajine dotacia, vybavi to predajca / fleetovy partner, a zakaznik nemusi nic riesit a s nikym komunikovat, pre niekoho bonus. Ale za tou nizkou cenou sa skryva viac ako si jeden mysli.
Pridajte komentár: