Dobre sa to tu zahnojilo OT :-) SKolja Ono s tou zaslepenosťou to tu bolo stále. Viď ako sa tu ospevoval celé roky AP3. Musel prejsť medzi teslákov z Kony na TM3 až Miro, ktorý rovno povedal ako to je. Podotýkam, že som vtedy v Y strávil celý deň a také sklamanie ako s AP som nenažil na hocijakom inom testovanom aute. A teraz v 2023, bez radaru v hmle ... takto dokaziť ešte aj tempomat :-/. To musel byť totálny kretén čo to dal takýto experimentálny kód vôbec do produkcie.
Nechcem už robiť flame. Bolo toho už dosť. Ak by toto AP dala Tesla do normálneho stavu, idem po nej. Ale toto je fakt len pre ľudí, čo aj v iných značkách vypínajú tempomaty/udržiavanie a pod. Prekvapivo je ich dosť :-)
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Klimatizácia - ako vyšiel Ioniq 5/EV6 tak to tam nejako domrvili. Keď sme testovali pred rokom my, s tým SW okolo sw, raz mi bola zima, potom teplo. S každým updatom akoby to sa to snažili opraviť, najhoršie je, že aj Niro posledný rok občas takto blbne. Chodilo to predtým v Nire rozhodne lepšie "stabilnejšie".
Ešte ku tomu panelu klima/audio, ja som sa s tým celkom zžil nasledovne. Panel som nechal výlučne na klimatizáciu, nikdy ho prepínam. A na volante sú 2 custom tlačidla, jedno napr na základnú obrazovku, druhé na carplay a media (hlas, posun) ovládať tiež cez volant. Takto mi to potom celkom vyhovovalo. -
E-Up! To by vysvetlovalo ten "lacný interiér". Vyššie výbavy majú kvalitu materiálov interiéru o kus lepšiu, elektronické kľučky. Tie matrixy som ti viac krát písal napriek 2x8 pixel rozlišku veľmi spoľahlivé.
Smutné, že sa takto robí x výbav a sú tam také rozdiely potom to zbytočne zanecháva stopu "to nechceš". -
Ach Miro, ty ma aj po tych rokoch dokazes prekvapit svojim patentom na rozum... -
Pravda bolí, Tesla nepotrebuje hostiť a nepriamo uplácať “novinárov”. -
Tesla Vás nepotrebuje na svoju propagáciu a práveže jej autá si ľudia skúšajú. Tesla nepotrebuje aby sa týždeň vozili na aute s nabíjacou kartou k nemu a potom vypotili pár oslavných viet aby sa nepovedalo. Tesla sa predáva sama a bez reklamy, stačí keď má spokojných užívateľov, ktorí svoju pozitívnu skúsenosť šíria ďalej. Keď niekoho preveziem a pýta sa ma na výhody a nevýhody, má lepšiu skúsenosť ako pozerať nejaké videá od Tesla haterov alebo čítať články od Tesla haterov, ktoré auto videli z rýchlika. Novinári nechodia na "predvádzacie jazdy" do teplých krajín, nehostia ich v bufetoch pri zoznamovaní s novými modelmi, proste nie ste potrební ako nejaký marketingový medzičlánok medzi Teslou a jej súčasnými alebo budúcimi zákazníkmi.
Za posledné mesiace som pomáhal (radil) s objednávkou jednému s ID.3 a jednému s ID.4 Teslu Y, keď sa pýtaš konkrétne na VW a to hlavne kvôli žravosti ID.4 oproti Tesle Y. Pár ľudí s Leafom tiež prešlo ale to je pochopiteľné. -
A z akých modelov VW prechádzajú na Teslu? Tesla má dosť veľkú nevýhodu v porovnaní s klasickými automobilkami, že neponúka možnosť si jednotlivé modely vyskúšať. A nejaké zážitkové jazdy to nedokážu kompenzovať. Vlastne ani ľudia ako Milan sa nemajú možnosť dostať k Tesle tak ako je to pri iných automobilkách. Niekedy je možno aj na škodu, že Tesla svoje vozidlá nepropaguje, alebo je to zámer? -
SKolja ceny Tesiel teraz su podobne ako boli v marci 2022 a ine znacky uz vtedy mali riadne podrazene, takze platilo to aj v minulosti
ja som napriklad objednaval Teslu Y v marci prisla mi v septembri za objednavkovu cenu, druhu pbjednanu v septembri mi teraz znizili na uroven novych cien o dve tisic
Zato napr. hyundai pri uvedeni noveho cennika obvolaval cakatelov a bud doplatili alebo im zrusil objednavku a vratil zalohu. Keby zlacnel, platimstale cena v objednavke.
Aky je pristup Tesly a aky Hyundai ?
A navyse Tesle staci zaloha 250€, takze aj keby si niekto rozmyslel, nepride o niekolko tisic, co chcu zalohu dealeri inych znaciek (rozne podla dealera, odo mna chcel jeden dokonca zalohu 10 a dodanie za rok). Co ja viem co bude za rok v tejto meniacej sa dobe ? -
Ako minule chybalo CarPlay v Tesle vsetkym co Teslu nemaju, dnes chyba kritika zavad Tesly Milanovi. Milan a co ak im to auto vyhovuje a preto nemaju dovod kritizovat ?
Kade to len chodis ? Ja sa s takymi nazvami nestretavam, skor opacne, chcu sa zbavovat VW a objednavat Teslu. -
Miroslav Rojko - suhlasim, ale:
1. to s cenami nema zmysel vytahovat, do minuleho tyzdna to bolo naopak. Je super ze Tesla zlacnela, hadam to presvedci aj inych vyrobcov.
2. Tesla koncept elektromobility je spravny a je to zatial jedina automobilka ktora pochopila ze sucasne elektromobily su bez nabijacej siete vo velkej nevyhode a ze zakaznici by nemali riesit kde a ako sa nabijat. To by mala riesit v dnesnej dobe technologia (elektromobil). Ostatne automobilky to zatial vobec nechapu, iked naznaky zmeny uz su.
3. narozdiel od milan84, ja by som charakterizoval ludi co vlastnia Tesly (aspon tych ktori zacali pred TM3, pripadne s TM3 predobjednavkou) za "Early adopters" (mozno by som sam bol v tejto skupine, ale na TMS/TMX moj rodinny rozpocet nestacil a TM3 prisla na trh neskoro) a takyto ludia zvyknu prehliadat a ignorovat pre nich nepodstatne veci (ktore mozu byt pre vacsinovu populaciu dost podstatne/zasadne). To kto ma pravdu sa ukaze az z odstupom casu a je zbytocne sa tom sporit.
milan84 - namiesto toho aby sme sa tu nalepkovali negativnymi pomenovaniami by bolo treba vyzdvihovat skor pozitiva. Elektromobilita je viac "way of life" ako len zmena technologie. Ti "fanatici" proste maju pozitiva ktore prinasa Tesla na omnoho vyssej hodnotovej urovni ako negativa. Pokial je ich nazor konzistenty a tieto kriteria maju rovnake pri vsetkych znackach nevidim v tom problem. Pokial niekto jednu a tu istu vlastnost/parameter povazuje u jedneho za plus a u druheho za minus, tak je to obycajny manipulator, taky akych s poslednych rokoch vyrojili hordy. S takymi sa netreba zapodievat, je to uplna strata casu :-).Naposledy upravené SKolja; 26-01-2023, 14:42. -
Wilo problem je, ze kym majitelia inych znaciek verejne prezentuju rozne druhy nespokojnosti a nemaju problem s kritizovanim vlastneho auta, tak ista (a velkostne znacna) cast majitelov tesly o chvilu bude obhajovat aj stvorcove kolesa.
Znova pisem - nazvy "tesla sekta", "Cirkev Elonova" a "tesla fanatik" nevznikla u mna, to je zauzivany nazov kade chodim. Zial. O niecom to svedci...
Kazdy si kupuje co sa mu paci, co mu vyhovuje. -
Trvam na tom, ze vela majitelov tesiel su fanatici. Pri ziadnej inej znacke to nie je ani trosicku tak citelne. Nebudem menovat a urazat osobne, ale aj ty aj ja takych pozname, mame v blizkom okruhu.
Tento nazor sa mi zial za posledny rok iba a iba potvrdil hlavne podla reakcii majitelov a prispevkoch na soc sietach. -
@Wilo
@Jiri GrandPa
fú, už som myslel, že semna teslaclub (podľa mena fanúšikovia Tesly) iní "fanatici" nechodia a len ja sa považujem za normálneho ale nie som, len o tom neviem, tak ste ma upokojili