Miroslav Rojko oni sú aj tak vo všetkom fixovaní na doláre, TMY sa moc nekazí a poistnú udalosť Ti preplatí poisťovňa
Po skončení lízngu ide auto preč a kupujeme nové
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
cio Tak to je dobre. hUF si vies asi vymenit za velmi dobry kurz, lebo stredovym sa mi to zdalo drahsie ako v AT alebo Slovinsku o dost. Alebo ako to je, zle ratam ? Servis v Budapesti chvalia, ze jednanie ze omoc lepsie ako Vieden, -
Miroslav Rojko samozrejme, aj pre Teslu platia zákony o DPH v EÚ. Hoci sa tomu bránia a robia všeliake obštrukcie, na servis Slovákom problémy nerobia -
nick81 USB C kábel som so sebou nemal.
Údaje o spotrebe v apke koreluju s tými z auta a hrubým odhadom sedia s tým čo nabíjam. Nekontrolujem to nejako presnejšie. Vyššiu spotrebu mi auto ukazuje tak prvé tri kilometre, no to skôr pripisujem tomu že pred jazdou pustim z apky kúrenie a tu spotrebu to rozratava do tej ďalšej jazdy. Ale možno to tak nie je.
Každopádne nenabijam takmer nikdy auto do 100%, len málokedy nad 90% a nevybijam na 0, možno 3-4 krát som sa dostal na 10% ale menej som asi ešte ani nebol.Naposledy upravené PistaTT; 26-01-2023, 23:20. -
E-Up! Dnes ráno áno, ja s bielou EV6 na BT značkách. Po dlhšom čase som bol pracovne v Nitre, takže včera to bol niekto iný. Ak poznáš lokalitu, tak druhá nabíjačka (tam co dnes ráno nabíjala predvadzacka iPace) sa mi nedala aktivovať kartou Kia Charge a ani apkou, hoci v apke ju vidím. Bolo to už dávno a odvtedy som pár krát použil len tú s kríža hlavného vchodu. Nevieš aký je stav tej druhej?Naposledy upravené PistaTT; 26-01-2023, 22:30. -
Zaujimavé s tou 230V. Tá v Nire 200W ide aj počas. Ale tie 3.6kW chcem radšej aj za takúto cenu
NTB mám USB-C 60W adaptér do zapaľovača.
Potom na tie spotreby pozor. Desiatky km auto často od štartu počíta bludy. Jedine cez diagnostiku sa dá zistiť presne. Tiež sme mali v EV6 napr. 22 bolo real a auto na clustery písalo 28-30 ... po 60 km. Toto je škoda, lebo MEB napr. sedí s diagnostikou od prvých kilometrov. -
Ďalšia nová skúsenosť. Keď sa auto nabíja, nefunguje 230V zásuvka v interiéri. Ale po poriadku.
Ráno decká do školy a nasledne z TT do NR s tým, že budem mať čas nabíjať pri JP Auto (50 kW CCS) a popri tom porobím čosi na notebooku. Notebook sa mi vybil a tak som zistil novú skúsenosť. Nevadi, zvyšok času som aj tak pretelefonoval a potom šiel na stretnutie, následne ešte drobná zastávka v NR a presun do BA. Zopár presunov po meste, cestou z roboty nákup v Kaufland Rača aj s nabíjaním. Cesta domov po okreskach cez PK.
Priemerná spotreba 22 a niečo. Diaľnica tempomat 140+ a podla potreby rýchlejšie od TT do BA tempomat 130. Okresky štandardne 100+.
Naposledy upravené PistaTT; 26-01-2023, 22:01. -
Miroslav Rojko Ja som to porovnával voči bežným posledným verziám lane asistentov a prediktívným tempomatov (nie oproti coma.ai).
Áno ostatné veci v Tesle sú ok, veľa dokonaca nadštandardné. Tam nie je o čom. -
cio v Budíne či Pešti Ti dajú na SK firmu fakturu bez DPH ? Inak servis tam chvalia, tak to je hadam aj blizsie ako keby bol v BA zo stredneho Slovenska. -
nick81 ano ten AP bol pre mna sklamanim, ostatne veci nie. Aj som to uz pisal, ze po prechode na Teslu ma vsetko mozne ohurilo ale zrovna Autopilot bol sklamanim. Trocha som ho napravil teraz ked mam auto s priplatenim EAP
Nezavisle riesenie s moznostou roznych klonov a bez regulacii bude vzdy najlepsie a vpred, takze pre Teba, ktory si to vie stiahnut, nastavit atď. je Comma OK ale priznajme si, kolki z nas su programatori. -
Chlapi pekne sa to tu rozohnilo
Teším sa že už máme na výber z toľkých značiek a mám rovnako bengy, ako TESLA stále nie v SR. Napriek tomu idem do firmy predsa len objednať 4xTMY, do Budapešti to od nás nie je ďaleko
Pôvodne sme zvažovali 4x EV6 a aj ich máme objednané, ale posledné zlacnenie rozhodlo
KIA si momentálne veľmi verí, autá nestíha dodávať, tak ceny drží vysoko, navyše auto ešte stále má svoje muchy
ELON ťaží z posilnenia EURA a schopnosti hromadnej produkcie
Prepáčte, zvyšok sú len plané reči
Pridajte komentár: