KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tu je projekcia diagnostiky. 100-0.5 bolo 74.0kWh, ale ešte bolo pol percenta v aku. Tak tých 74.3-74.4kWh je real.
Zabudol som tam nalepiť stav článkov. Tam vidno, že pod 25% sa striedajú najslabšie, čl. 73 a 145. Ale držia dobre až ku 0 SoC.
Naposledy upravené nick81; 30-03-2023, 16:44. -
PistaTT Ja inak jazdím normálne (130+), inak je to nuda. Len pri teste, keď som na Niro valil 130+, lebo chcel som to mať hotové za 2 niečo hod..Ak boli výkony väčšinou 35-50kW, tak vo výsledku bola kapacita o 1kWh menšia. Preto radšej vždy konzervatívnejšie. Včera bola aj fajn teplota, a tie 125-130+ sa držali okolo tých 20-30kW, takže pohoda. Výsledok dopadol dosť presne.
Po skúsenostiach s ID.4/5, teraz ak by bola EV6 po 35 tis o 2-3 kWh menšia, nevedeli by sme či je to degradácia, alebo veľkým výkonom. Preto sa snažím mať tie podmienky čo naj. Nie je nič horšie ako opakovať test
. Pri MEB stále nevieme prečo bol taký rozdiel. Či hra výrobcu s BMS, alebo je reálna tak veľká. V každom prípade battery life to potvrdil aj oficiálny servis.
Ale eGMP, teda SkInnovation si zatiaľ vedie veľmi dobre. Najdrahsi aku, ale kvalita tam stale je
dango Vacsinou energiu platim ja
Cize aj musim mat zaujem. Tento mesiac 3 merania - Niro, 2x EV6, zapozicanie EV6. Stovky eur v haji za par cisel. Tiez sa musim uz krotit.
PistaTT Jeden Ioniq5 zvladnem, ak ma chalan zaujem
Zo zvedavosti 72kWh, este nikto nemeral.
EV6 a Ioniq6 zatial merania bez obmedzeni (platim energiu/test), kedze 77.4 eGMP mam ako kandidata na moje. -
No ja nemam z tej jazdy tento pocit. 125-130 km/h je u mna pohodova (takmer by som povedal eco) jazda...
Na tej kvazidialnici SC - BA jazdim rychlejsie
Priemerna spotreba mi teda vychadza na cca 21,5 kWh/100 km (palubny pocitac ukazal cosi nad 22, ak si spravne pamatam), co je pri nulovej rekuperacii fajn cislo. Rekuperacia by aj na tej dialnici spravila dalsiu usporu a potom spotreba asi sedi s mojim dlhodobym pozorovanim.
Kazdopadne som zvedavy na tie detailne vystupy a velmi pekne dakujem za takyto test. A tiez vcelku zaujimave az prekvapive info o degradacii VW ID.4/5,
Pri eGMP vyzera na prakticky zanedbatelnu degradaciu (aspon v mojom pripade)
Spominal som vcerajsok kolegovi co ma doma Ioniq 5 (s mensim najazdom, myslim ze pod 10 tisic km), a mozno by tiez vedel nechat takto svoje auto otestovat, ak by bol zaujem. -
MasterBlaster Nezabudli :-) Len musím spracovať dáta. Zatiaľ evDash 100-5% výpočet. 74.2kWh.
Rýchle porovnanie 100-5% testu
RWD 74.2kWh (35tis ODO) vs AWD od E-Up! 74.1kWh (10tis ODO) vs RWD 74.1kWh (2tis ODO, redakčná viď YT 0:18, ale teplota okolo 0C).
No nevedie si SKInnovation zatiaľ vôbec zle. eGMP - ak rátame aj nejakú chybu merania, sme stále okolo tých istých hodnôt. Certifikované testy s toleranciou ±3% by lietali hore dole 2kWh :-) Ak chceš zmerať aj tvoju EV6, vieme cez víkend, alebo inokedy.
PistaTT Ale dal si to na IONITY
a do poctivej 0%. Spracujem dnes ešte tie logy. Tam bude presné číslo, koľko bolo presne v rozsahu 100-0%. Pozri si úsekové priemerky z AWD testu (druhý obr.), dobre si valil :-D
Tu inak vidno na tých priemerkách cca rozdiel medzi AWD a RWD. S AWD sme sa točili v ZA, za tunelom (Vranie). S RWD pred (Strážov).
EV6 RWD 35tis ODO 2023-03-30
EV6 AWD 10tis ODO 2023-03-04
Naposledy upravené nick81; 30-03-2023, 19:02.Pridajte komentár:
-
To znie ako taky dobry roadtrip ze ste aj zabudli preco sa to robilo - zmerat degradaciu aku
Teda ak to nie je top secret…
-
Dnes s nick81 test 100 -> 0 EV6 RWD LR najazdených 35 tisíc km. Z môjho pohľadu laika - takmer 3 hodiny jazdy Ionity - ZA - Ionity, spolu 342 km bez rekuperacie, v ZA SoC 52%. priemerná rýchlosť cca 120. Od NMnV po TT bolo treba zvoliť tempo, aby sme došli späť. A po dnešku už viem, čo je to korytnačka : )Naposledy upravené PistaTT; 29-03-2023, 21:10.Pridajte komentár:
-
Rozplanovanie nabijaciek na dlhej trase z Ioniq6 je mozne zapnut aj na EV6. Jeden YT-ber ktoreho sledujem ma k tomu 2 videa:
Staci len prejst do engineering modu (navod aj s kodom vo videu) a zaskrtnut jedno policko. Potom je to k dispozicii v okliestenej verzii bez percentualnych zostatkov / myslim rovnako ako v Ioniq6, akurat si nacita lokalne ROI info z mapy ako ci je nabka DC / HPC a aktualnu obsadenost.. Dnes som skusal a pre ciele v okolitych statoch to fungovalo celkom dobre (v prvom videu boli problemy s navigovanim z UK do BE)... Hadam sa dockame aj produkcnej verzii raz ako bolo s predohrevom... a nebude to treba znovu zaskrtavat ak budete stat s vypnutym autom >20 min... ABRP si nechavam v zalohe dovtedy zatial ...ale aspon aj toto potesi
How to access the new Hyundai Ioniq 6 style EV journey Planner on Kia EV6 & other EVs** 18th March Confirmed to work on e-Niro MY20 in the comments so should...Pridajte komentár:
-
jurajsun mam AAWireless v 2 autach ktore parkuju pri stene domu a ziaden problem z uspavanim. V oboch ostava USB port zivy po vypnuti. Nastavil som si ze sa ma AAWireless odpojit/pripojit podla bluetooth na radiu a este sa mi nestalo ze by ostal pripojeny k telefonu. -
Ešte jeden postreh, bývam v dome auto vedľa domu, keď auto zaknem tak USB port sa hned neuspí, takže fon sa stale pripaja k android auto krabičke, potom sú problémy že keď mi niekto vola pripaja ho na krabičku a ja nepočujem hovor, plus visi android na tom pripojeni a rýchlejšie sa vybija fon.Uspanie USB portu v korejcoch trva aj 20 min bohužial. -
o to viac som zvedavy. pozeral som hodnotenia aj na Amazone a vacsina ludi bola spokojna...
ak nebude v EV6 fungovat tak to bude s tymto autom druhe sklamanie tykajuce sa bezdrotoveho carplay (prve bolo ze to vyrobca do auta nedava ani za priplatok).
ak to nebude dobre, tak to skusim posunut nejakemu kolegovi do ineho auta... tie krabicky co som videl doteraz boli jednak 2x drahsie a vacsina z nich bola hodne pomala (boot aj reconnect). toto ma papierovo boot time 18 sekund a reconnect do 10 sekund, pricom vo videorecenziach vidno rychlejsi reconnect... v EV6 vsak samotny infotainment startuje dost pomaly a navyse nezmyselne nechava zobrazenu safety hlasku aj po potvrdeni. takze boot za nejakych 20 sekund bude v pohode. za tu safety hlasku by si niekto zasluzil...
inak ked spominas GPS lag, tak kolega s novym Tiguanom riesi problemy samotneho infotainmentu (hocikedy mu polohu ustreli mimo niekolko desiatok metrov, obcas aj desiatky kilometrov... a to nie len pre carplay apky, ale aj pre vstavanu navigaciu. snazi sa to reklamovat, no je to na dlhe lakte).
Pridajte komentár: