Áno, je tam toho dosť. Ale je to foto z konfigurácie na diaľkové 24/7 tripy. Nie na bežné jazdenie A-B.
Len urážať, že si neužíva niekto jazdenie, kvôli displejom? S nájazdom 8 tis mesačne? Viac než kedykoľvek predtým.
Tiež mám od kúpy priemer 6 tis mesačne.
Tesla je fajn ako je. Nemám nič proti tlačidlám na smerovkách. Moje rýpanie ber tak, že mne by na diaľky ten jeden displej nestačil. Tiež by som potreboval vaze, tablet pri diaľke, diagnostiku na lepší prehľad a kebyže tam ide Comma, tak aj to. Nie je to o displejoch, ale o komforte.
Pre niekoho je komfort 1 vstavaný, iný potrebuje viac info. Oba prípady sú pre mňa ok.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Nevnucujem svoj názor, len som ho vyjadril, lebo to mne osobne už prišlo "predisplejované" a akceptujem, že niekto to tak má rád.
A čo sa týka znovapichnutia do Tesly, to radenie na displeji a smerovky na volante sú super vec. Sadlo mi to ešte lepšie ako teraz páčky. Nechápem tých ľudí, čo to kritizujú. Aj na Hyundai Ioniq/Kona boli tlačítka na radenie a bolo to OK. Na displeji Highlandu vidím presne, čo idem radiť a nestane sa mi ako teraz, že občas zaradím spiatočku namiesto dopredu alebo opačne, lebo zabudnem, či dať páčku hore alebo dole.. A smerovky na volante sú tiež úplne super. -
Miroslav Rojko Pre bežné jazdenie A-B nemusíš mať predsa žiadny displej. Teda pokiaľ nemáš auto, čo nemá tlačidlá a páčky.
Nie je to jedno? To, že tebe to príde choré je ok. Ale vnucovať druhým, že si neužívajú jazdu?
" 1 x evdash, 1xcomman, 1xtablet, 1xmobil. Všetky tieto štyri sú zbytočné, " Pre teba áno, pre mňa nie.
- evDash mám na logovanie tripov. Robím z toho videá.
- Comma má v mojom aute vypnutý displej .. Nepotrebujem sa na to pozerať, ak to spoľahlivo riadi.
- Ty si mobil dávaš tiež do držiaku nie? Kto je wazer, tak bude mať tam waze aj v Tesle.
- Ten tablet je jedine uletený. Ale pri diaľke to používam aj ja (windy, mapy.cz,.. ). -
Nemusíš stále narážať na Teslu, keď som mal Konu, stačil mi jeden displej v nej a mal 9,8". Myslel som to tak, že to už nie je šoférovanie, užívanie si jazdy, je to "koníček".
EV6 má dva displeje, vidím tam potom 1 x evdash, 1xcomman, 1xtablet, 1xmobil. Všetky tieto štyri sú zbytočné, lebo auto by malo byť tak dobré a tak nastavené, aby Ťa dopravilo z bodu A do bodu B bez nich - je to automobil, nie stíhačka s vojenskou výbavou a radarmi, ak teď neviem, či piloti v stíhačke nemajú tých displejov menej
.
-
Miroslav Rojko Kritizovať EV6 za jej 2 vstavané displeje? What? :-D
EV9 s 3 je teda už úplny hnoj. Lebo tesle stačí 1x 15"
Kde máš inak 6? S telefónom predsa nerieši nič. Tablet má len na diaľkové trasy, resp. lokálne telefón.
Vyžaduje WAZE. V Tesle by mal to isté. Vstavanú + externe waze. Zas by tam mal ten tablet, alebo telefón.
Comma3X ... AP/EAP nemôžeš s Openpilot ani náhodou zrovnávať. Tesla také riadenie vôbec nemá. Ak budú robiť bez displejové Comma, určite by sa volilo to. Ale nie je na výber. Na ten displej sa nepozerá, resp. dá sa nastaviť zhasnutie po 15-60 sec.
Evdash, chce vidieť live teploty a pod. Opäť vec ak by on mal Teslu, chcel by vidieť live telemetriu. Ja takisto... -
ono už to hraničí s otázkou, či je toto ešte šoférovanie alebo už nejaká zvlášna "záľuba", mať pred sebou 6 displejov aby som prešiel z miesta A do miesta B
mne osobne stačí jeden displej až až -
Nieco mi to pripomina:
Ale tam este nie sme, BMW ma podobny problem, riesim Brodit uchytom :-)
nad tabletom som uvazoval, ale zatial hladam rameno ktore by bolo posuvne pred spolujazcom a naklinitelne smerom k vodicovi -
Na inšpiráciu
Comma3X opepilot (pod späťákom) v EV6 s HDA2. V režime lateral only (lebo mu to viac vyhovuje bez long).
Netradičné umiestnenie evDash pri Áčku.
Pridajte komentár:
-
Na GTline sa mi starý 12 mini teraz na tripe varil. Je to fakt aktívne chladené? Alebo len diery v gume. Zapojil som si radšej kábel. Inak ja to v IQ6 riešim magsave držiakom. Tá podložka v IQ6 je tiež nanič, strašne žeravý je potom telefón a wireless carplay vypadáva. Bracho v EV6 to rieši podobne magnet.držiakom na android. Viď foto v ďalšom poste.Naposledy upravené nick.n17; 10-12-2023, 14:32. -
Otázka. Chladenie Wireless nabíjačky má u niekoho citeľný účinok?
Doteraz som to neriešil, lebo som prehrievanie nabíjaného mobilu pripisovali ochrannému obalu ale ono sa mobil hodne zahreje aj bez obalu. A na samotnej nabíjačke nebadat nejakú viditeľnú snahu chladiť. Je to takto OK alebo mám nefunkčné chladenie a teda ďalšiu reklamáciu?Pridajte komentár:
-
je ten Kia servis slabucky veru. pred vyse mesiacom som si bol dohodnut 60-tisicovy servis a nahlasil som reklamaciu prasknutej alu listy na volante, reku nech to pripravia tak, aby pocas servisu toto rovno spravili. vraj sa neda, musia to rozobrat a podla toho objednat diely. jak keby nebola jasna skladba volantu.
medzicasom som mal skodovu udalsot, nastastie drobnu ale nezaobisla sa bez lakovne. tak si hovorim, ze fajn, pri pravidelnom servise si zistia co treba s volantom a ked bude robena oprava skody, tak spravia aj volant.
ale kdeze. vcera som si vyzdvihol auto po tyzdni v servise a ze na ten volant neprisli diely (pravidleny servis bol 14.11.)
dnes telefonat, ze uz im dnes tie diely prisli a termin opravy tesne pred vianocami... tak tam pojde auto este raz len kvoli volantu...
ta Kia logistika dielov pre zarucne opravy je fakt des a hruza.
Pridajte komentár: