KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Áno, je tam toho dosť. Ale je to foto z konfigurácie na diaľkové 24/7 tripy. Nie na bežné jazdenie A-B.

    Len urážať, že si neužíva niekto jazdenie, kvôli displejom? S nájazdom 8 tis mesačne? Viac než kedykoľvek predtým.
    Tiež mám od kúpy priemer 6 tis mesačne.

    Tesla je fajn ako je. Nemám nič proti tlačidlám na smerovkách. Moje rýpanie ber tak, že mne by na diaľky ten jeden displej nestačil. Tiež by som potreboval vaze, tablet pri diaľke, diagnostiku na lepší prehľad a kebyže tam ide Comma, tak aj to. Nie je to o displejoch, ale o komforte.

    Pre niekoho je komfort 1 vstavaný, iný potrebuje viac info. Oba prípady sú pre mňa ok.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nevnucujem svoj názor, len som ho vyjadril, lebo to mne osobne už prišlo "predisplejované" a akceptujem, že niekto to tak má rád.

    A čo sa týka znovapichnutia do Tesly, to radenie na displeji a smerovky na volante sú super vec. Sadlo mi to ešte lepšie ako teraz páčky. Nechápem tých ľudí, čo to kritizujú. Aj na Hyundai Ioniq/Kona boli tlačítka na radenie a bolo to OK. Na displeji Highlandu vidím presne, čo idem radiť a nestane sa mi ako teraz, že občas zaradím spiatočku namiesto dopredu alebo opačne, lebo zabudnem, či dať páčku hore alebo dole.. A smerovky na volante sú tiež úplne super.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Pre bežné jazdenie A-B nemusíš mať predsa žiadny displej. Teda pokiaľ nemáš auto, čo nemá tlačidlá a páčky.

    Nie je to jedno? To, že tebe to príde choré je ok. Ale vnucovať druhým, že si neužívajú jazdu?

    " 1 x evdash, 1xcomman, 1xtablet, 1xmobil. Všetky tieto štyri sú zbytočné, " Pre teba áno, pre mňa nie.

    - evDash mám na logovanie tripov. Robím z toho videá.
    - Comma má v mojom aute vypnutý displej .. Nepotrebujem sa na to pozerať, ak to spoľahlivo riadi.
    - Ty si mobil dávaš tiež do držiaku nie? Kto je wazer, tak bude mať tam waze aj v Tesle.
    - Ten tablet je jedine uletený. Ale pri diaľke to používam aj ja (windy, mapy.cz,.. ).

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nemusíš stále narážať na Teslu, keď som mal Konu, stačil mi jeden displej v nej a mal 9,8". Myslel som to tak, že to už nie je šoférovanie, užívanie si jazdy, je to "koníček".

    EV6 má dva displeje, vidím tam potom 1 x evdash, 1xcomman, 1xtablet, 1xmobil. Všetky tieto štyri sú zbytočné, lebo auto by malo byť tak dobré a tak nastavené, aby Ťa dopravilo z bodu A do bodu B bez nich - je to automobil, nie stíhačka s vojenskou výbavou a radarmi, ak teď neviem, či piloti v stíhačke nemajú tých displejov menej .

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Kritizovať EV6 za jej 2 vstavané displeje? What? :-D
    EV9 s 3 je teda už úplny hnoj. Lebo tesle stačí 1x 15"

    Kde máš inak 6? S telefónom predsa nerieši nič. Tablet má len na diaľkové trasy, resp. lokálne telefón.
    Vyžaduje WAZE. V Tesle by mal to isté. Vstavanú + externe waze. Zas by tam mal ten tablet, alebo telefón.

    Comma3X ... AP/EAP nemôžeš s Openpilot ani náhodou zrovnávať. Tesla také riadenie vôbec nemá. Ak budú robiť bez displejové Comma, určite by sa volilo to. Ale nie je na výber. Na ten displej sa nepozerá, resp. dá sa nastaviť zhasnutie po 15-60 sec.

    Evdash, chce vidieť live teploty a pod. Opäť vec ak by on mal Teslu, chcel by vidieť live telemetriu. Ja takisto...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    ono už to hraničí s otázkou, či je toto ešte šoférovanie alebo už nejaká zvlášna "záľuba", mať pred sebou 6 displejov aby som prešiel z miesta A do miesta B

    mne osobne stačí jeden displej až až

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Si mal vidieť ako išiel Openpilot. Ten obr vyššie sa ku tomu hodí. Doslova vesmírna loď :-D To nemá so šoférovaním väčšinu cesty nič spoločné :-)

  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od nick.n17
    Na inšpiráciu

    Comma3X opepilot (pod späťákom) v EV6 s HDA2. V režime lateral only (lebo mu to viac vyhovuje bez long).

    Netradičné umiestnenie evDash pri Áčku.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	61 Veľkosť:977,3 KB ID:	94286
    Nieco mi to pripomina:
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	582
Veľkosť:850,2 KB
ID:	94305
    Ale tam este nie sme, BMW ma podobny problem, riesim Brodit uchytom :-)
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	509
Veľkosť:628,1 KB
ID:	94306
    nad tabletom som uvazoval, ale zatial hladam rameno ktore by bolo posuvne pred spolujazcom a naklinitelne smerom k vodicovi

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Toto iste ma aj Tesla. Mam taky pocit, ze koncept bezdrotoveho nabijania v telefone nie je uplne stastny. V lete je to dokonca uplne nepouzitelne, telefon sa zahrieva uz po par minutach.

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    Ani EV6 a ani Ioniq 6 nemá aktívne chladenie podložky, sú to iba vetracie mriežky , a správne používam magsafe držiak a dobíjanie ak mám dodatkový carplay wirelles modul

  • nick.n17
    odpovedal
    Na inšpiráciu

    Comma3X opepilot (pod späťákom) v EV6 s HDA2. V režime lateral only (lebo mu to viac vyhovuje bez long).

    Netradičné umiestnenie evDash pri Áčku.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	598
Veľkosť:977,3 KB
ID:	94286

    Pridajte komentár:


  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Na GTline sa mi starý 12 mini teraz na tripe varil. Je to fakt aktívne chladené? Alebo len diery v gume. Zapojil som si radšej kábel. Inak ja to v IQ6 riešim magsave držiakom. Tá podložka v IQ6 je tiež nanič, strašne žeravý je potom telefón a wireless carplay vypadáva. Bracho v EV6 to rieši podobne magnet.držiakom na android. Viď foto v ďalšom poste.
    Naposledy upravené nick.n17; 10-12-2023, 14:32.

  • PeLi
    komentoval k 's odpoveď
    U mňa je ten istý problém. V lete bolo bezdrôtové nabíjanie skoro nepoužiteľné. Z bezpečnostných dôvodov sa mi mobil vypol. Priložením ruky nie je cítiť žiadne chladenie.
    Plánujem to riešiť v januári v rámci garančnej prehliadky.

  • PistaTT
    odpovedal
    Otázka. Chladenie Wireless nabíjačky má u niekoho citeľný účinok?
    Doteraz som to neriešil, lebo som prehrievanie nabíjaného mobilu pripisovali ochrannému obalu ale ono sa mobil hodne zahreje aj bez obalu. A na samotnej nabíjačke nebadat nejakú viditeľnú snahu chladiť. Je to takto OK alebo mám nefunkčné chladenie a teda ďalšiu reklamáciu?

    Pridajte komentár:


  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    je ten Kia servis slabucky veru. pred vyse mesiacom som si bol dohodnut 60-tisicovy servis a nahlasil som reklamaciu prasknutej alu listy na volante, reku nech to pripravia tak, aby pocas servisu toto rovno spravili. vraj sa neda, musia to rozobrat a podla toho objednat diely. jak keby nebola jasna skladba volantu.
    medzicasom som mal skodovu udalsot, nastastie drobnu ale nezaobisla sa bez lakovne. tak si hovorim, ze fajn, pri pravidelnom servise si zistia co treba s volantom a ked bude robena oprava skody, tak spravia aj volant.
    ale kdeze. vcera som si vyzdvihol auto po tyzdni v servise a ze na ten volant neprisli diely (pravidleny servis bol 14.11.)
    dnes telefonat, ze uz im dnes tie diely prisli a termin opravy tesne pred vianocami... tak tam pojde auto este raz len kvoli volantu...
    ta Kia logistika dielov pre zarucne opravy je fakt des a hruza.
Pracuje...