KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    300€ na 30000 km = 150€ na 15000 km

    Unika mi Tá úspora z dlhsieho servisneho intervalu

  • E-Up!
    komentoval k 's odpoveď
    PistaTT
    Mne to fungovalo aj na 50 kW DC. Treba však presne zvoliť nabíjäciu stanicu, nielen miesto, kde sa nachádza, inak sa predohrev nespustí rovnako ako Milanovi pri ceste do KE.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Ok. Diki za hinty. V pondelok vyskúšam. Krátka jazda s cieľom ejoin arkadia TT nespravila nič. Ani keď som zmenil cieľ na 75 kW zse na nitrianskej.

  • MasterBlaster
    komentoval k 's odpoveď
    zrejme to pojde, ale vyznam to ma len na UFC (resp. 75kW+) kedze 50kW povoli BMS tlacit do aku vzdy aj pri nahorsom coldgate (napr. po okamzitej jazde po nocom parkovani v mrazoch = moj pripad). Hlavne treba mat rozumny SOC (>24%) pred vyberom nabky v navi inak predohrev neaktivuje, teplotu aku pod 21C a este ma napada ze logicky lepsi vysledok dosiahnes pri nabke dostatocne daleko vzdialenej (niekde som videl udaj aspon 40km+). Cize ked budes mat napr. cestu do BA mozes skusit napr. s GW UFC pri Avione… Ja som daval Beladice/Budca a fachalo to (az moc dlho)…

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Zajtra pozriem. Treba asi UFC 100kW+ nabku vybrať, či hocijaké DC?

  • MasterBlaster
    odpovedal
    V softvérových info som to nenašiel tiež (len verzie infotainmentu a máp). Ale čo si pamätám v nastaveniach EV tak sa zmenila položka "Režm zima" (Winter mode) na "Kondiciovanie batérie". Najlepšie vyskúšať - ak vyberieš DC nabku (z mapy, resp. POI) a máš splnené podmienky (už sa to tu nikde podrobne rozoberalo) zobrazí sa vločka a v spotrebe uvidíš že to žerie jak prasa
    Inak slušná pálka po tých 30.000...

    Pridajte komentár:


  • PistaTT
    odpovedal
    Viem niekde v aute zistiť či bola BSM aktualizovaná o ten predohrev?
    Inak podpísal som im faktúru pre Arval za vyše 300€ za servisnú prehliadku po 30 000 km a aktualizáciu označili ako zvolávacia akcia - aktualizácia SCU - EV6 CV - úprava logiky. Vcelku dosť peňazí. Ale vyčistili auto zvonku aj zvnútra.
    Naposledy upravené PistaTT; 10-02-2023, 19:20.

    Pridajte komentár:


  • danno
    komentoval k 's odpoveď
    to bude aj tym ze cerpa informacie len do Septembra 2021

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    áno ale väčšinu vecí pekne odkomunikuje

    nahradí to strašne veľa ľudí, keď sa to rozmohne, operátorov na linkách, novinárov, ...

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    To znie ako vestica Eleonora, univerzalne kecy a rada porad si sam.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Netreba tomu ABRP tak veriť. Tie defaultt konfigy nie sú veľmi ok. Keď sme začínali všetky nové auto a default, ukazovalo to bludy, kým sa to vykalibrovalo. Aj tá kalibrácia. V DE píše príchod s 15perc, idem 130 a percentá v cieli rastú a skončíme napr s 20. A zas poznáš dobre túto trasu. Si myslíš, že 200km diaľnica z kopca po Brno a 100km okresky Niro nedá so 66kWh? Veď to by pri 130kmh muselo žrať 25 kWh/100, čo určite nie týmto smerom. Okresky sa jazdia v zime okolo 17kWh/100.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Hrám sa aktuálne s umelou inteligenciou ChatGPT a zaujímalo ma, či je lepšie si nechať eNiro alebo ísť do EV6. A AI je neutrálna:

    Otázka: "Ktoré auto je lepšie ? Je to kia eNiro 2022 alebo Kia ev6 2022 ?"

    Odpoveď: "To závisí od osobných preferencií a potrieb každého jednotlivca. Kia eNiro je kompaktný crossover s dobrou výbavou a efektívnym dojazdom na elektrický pohon, zatiaľ čo Kia EV6 je športový elektrický crossover s výkonným motorom a futuristickým dizajnom. Pred kúpou by bolo dobré preskúmať oba modely a porovnať ich vlastnosti, ako sú výkon, priestor, funkcie a cenu, aby ste sa rozhodli, ktorý z nich je pre vás najlepší."

    Takže tá to nevyrieši.

    Sranda táto AI, včera mi napísala tridsiať riadkov vyžiadaného kódu v pythone na jeden šup a bez chyby.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    toto píše s defaultnými nastaveniami, keď sa nič nemení - na porovnanie to má asi výpovednú hodnotu, keďže všetky tri autá sú počítané rovnako - bez zmien alebo prispôsobenia pri premium účte

    mne tiež auto v reále prišlo s 30% SOC po jazde a tam píše 25% ale keďže som to dal vyrátať po sebe, bude to za rovnakých podmienok pre všetky tri autá

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Píšeš, že nemáš premium. A háďaš sa tu, že to Niro nedá. Ráno mi ABRP písalo príchod so 6% na Niro20. Teraz s 1% - ja mám premium, ciže započíva mi počasie/vietor na tej trase. Podotýkam, že je to kalibrované na moje auto/pneu, čiastočne vadný článok a pod. A cez deň som jazdil. Niro to dá s odretými ušami PS: samozrejme nie s tým vadným článkom, čo ešte mám.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Mne píše EV6 LR príchod z 33% bez nabíjania. Nro mám +6% bez nabíjania v tomto smere. Kalibrované na moje auto.
Pracuje...