Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Super, pred chvíľou mi prišla notifikácia. Večer tam skúsim dohodiť naspäť tie linky...

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    pomohlo asi odstranenie linkov. Mal som to medzi komentarmi na schvalenie z dnesneho dna, ale odklikol som, ze vzdy schvalene a aj som ti na to reagoval, aby to tam svietilo

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Skusil som bez aj bez linkov, stale nic. Vsetky browsery (chrome/edge/firefox) na PC a aj priamo youtube app na androide. Stale nic.
    Ani rozdelenie na 2 komenty nepomohlo. Nemas ma uz na block liste? ;-)
    Naposledy upravené SKolja; 15-12-2023, 14:05.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nemam tvoj koment /teda ziadny/ ani v komentaroch na kontrolu/schvalenie. Moze to byt kvoli tym linkom. Skus ich dat prec a tak vlozit, resp. nedavat tam https, ale len to za tym.
    Kludne, nech sa tam taky koment objavi.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem preco, ale youtube nechce akceptovat moj komentar, tak ho davam sem:
    Super aktivita OMV, dufam ze sa siet co najrychlejsie rozsiri po vsetkych okolitych statoch.
    Len ma zaraza jedna vec, ked pani od OMV tvrdi ze pocuvali nazory zakaznikov a podla toho urobili koncept ich nabijacej siete. Je velkou nahodou ze koncept sa presne zhoduje z poziadavkami schvalenymi radou EU parlamentu pre strategiu rozvoja siete alternativnych paliv (https://www.consilium.europa.eu/en/p...+across+Europe) a zaciatok budovania siete OMV eMotion koreluje so zavaznym prijatim smernice (25.6.2023) a nabijacky su budovane presne v liniach europskej nosnej cestnej siete TEN-T (na tuto siet sa dana smernica zameriava a nabijacky musia byt do 3km od nej) (https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-...rt_Network.jpg).
    Smernica vyzaduje vybudovat do 2025 minimalne kazdych 60km nabijacky pre osobne vozidla (z aspon jednou s vykonom 150kW a minimum je 400kW na lokalitu), do roku 2027 minimalne kazdych 60km nabijacky pre osobne vozidla (z aspon jednou s vykonom 150kW a minimum je 600kW na lokalitu) a do roku 2030 350kW nabijacky pre nakladiaky. Dalsia poziadavka je ze cena musi byt viditelne zverejnena a nabijacie stanice musia akceptovat platobne karty. Tak teraz som celkom v pomykove, pretoze z tohoto mi vychadza ze EU schvalila presne to co chcu zakaznici OMV a dokonca aj presne v termine kedy sa OMV rozhodla toto zelanie vyplnit, ci som to zle pochopil?
    Kto by si to chcel nastudovat do detailov, tuna je anglicke znenie smernice (https://data.consilium.europa.eu/doc...23-INIT/en/pdf) a samozrejme existuje aj preklad do slovenciny a inych jazykov EU (https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...LEX:32023R1804)
    Samozrejme EU bude prispievat na budovanie tejto nosnej siete :-) (a samozrejme smernica pokryva aj vodik)
    Je super ze OMV zladila svoju strategiu s EU a buduje hned nieco co bude buducim standartom, ale patrilo by sa to aspon naznakom spomenut. Inak super pocin a hodena rukavica jednej nemenovanej Slovenskej(ci Madarskej) sieti :-)

    Inak super spracovane ako vzdy Milan :-)

    P.S.: Juzna trasa v sieti TEN-T nieje, tak som zvedavy kedy pribudne prva eMotion nabijacka na tejto trase a OMV mi ukaze ze som sa zo svojou uvahou mylil :-)
    Naposledy upravené SKolja; 14-12-2023, 22:07.

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    videl si dobre, taka GT verzia SW co som jazdil zacina u nas na 45000. A to este vies priplatkami ist vyssie.
    Cenovo to maju velmi odvazne. Podla mna aj Peugeot musi vediet, ze cenovo je to velky problem. Ale ja vzdy vravim, nech rozhodne trh. K autam chcem byt objektivny, predstavujem vsetko co mi pride pod ruky, nazor poviem a dalej je to na zakaznikovi.
    Realne to bude niekde k tym 300km. Peugeot tvrdi,ze v tejto velkostnej/vahovej triede ma ich 308 najnizsiu spotrebu. Neviem s cim a kym porovnavali, no svietilo na prezentaci cislo niekde okolo 12,5.

    Zdielana platforma je v stellantise bezna a uz dlhe roky im to ako tak funguje. Nie je to tak dobre, ako ma BMW ci korea, kde vedia vyrobit lepsi EV na spalovacom podvozku, ale opat sa dostavame len k tomu, ze za danu cenu je to vela kompromisov.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Dobre som videl v tej tabuľke s cenami že to začína na 44k?
    WLTP 400+ je síce pekné číslo na tak malú baterku ale realita bude tak 300 pri bežnom kombinovanom jazdení, v zime ani tých 300 nie... Rýchle nabíjanie sa nekoná. Kombi ma byt predsa všestranné auto a nie mestské približovadlo.

    Teraz neviem komu chcú pri tej cene konkurovať.

    Imho ten nápad so zdielanou platformou je proste zlý a už len za to si zaslúži Stelantis zdvihnuty varovný prst.

    Taký ID3 s väčšou baterkou a výkonnejším motorom je lacnejší.
    TM3 je lacnejšia, TMY je prakticky za také peniaze...

    Ved toto si kúpi snáď len fanatický fanúšik značky.

    Myslím že sa nedá čakať že by z tohto mal byť predajný trhák.
    Naposledy upravené PistaTT; 11-12-2023, 08:49.

  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 A to si zober ako leštič, keď máš všetky tie krivky naleštiť. Mna rozčuľovala aj maska na starej Kone s tými nekonečnými priehlbinami a vyšparchávaním mušiek z nej. Predné a zadné nárazníky na súčasných BMW je tiež určite zábavka pre leštičov.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo s dizajnom mas do velkej miery pravdu. Ono to zacalo uz pr iX. iX, i5 a i7 za mna dizajnovo zle.
    Tesla S je voci nim krasne uhladene auto to sa musi nechat !

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Nemyslim, ze BMW a Tesla maju uplne rovnaku klientelu. Ten co pokukuje po tomto bavoraku nebral Teslu nikdy ani do uvahy. Ten co pokukuje po Tesla to bude mat podobne. Urcite prekrytie tam bude, ale to bude v predajoch statisticky zanedbatelne. Obe auta maju svoje miesto pod slnkom a svojich zakaznikov. Mna na tom bavoraku zaraza skor ten dizajn, to auto je vyslovene hnusne, a je to asi najskaredsia 5-er vsetkych cias. Aj Banglova E60 bola proti tomuto krasavica. Aj ked je dizajn subjektivny… fanusikovske fora tiez horia hejtom, toto im podla mna vyslovene nevyslo. Nazivo to vyzera este horsie

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko niekto chce a niekto musi. Cez vikend som cital clanok, a najvacsi prepad hodnoty v percentach zaznamenali Tesly (ciastocne aj koli zlacneniu novych modelov) a pritom je to najpredavanejsia znacka elektromobilov. To je teda paradox... Ale sklady su plne, tak cena ide dole.
    Efektivita BMW nie je az taka zla, ked sa pozries ake moznosti mas na trhu, tak BMW cisla spotreby su v tej lepsej tretine.
    Keby som si ja mal dnes vybrat, tak idem do Nio ET5 Touring. Ale kedze moj vyber riadia firemne pravidla, tak to o 2 roky zase bude BMW. Kombi alebo 5 dverove, momentalne vyhovuje iba i4 (na Taycan Tourismo moj budget nestaci ;-))
    Naposledy upravené SKolja; 04-12-2023, 11:55.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    To vazne ideme porovnavat i5 na vzduchu s natacacou zadnou napravou s TM3 highland? V tom druhom menovanom som este nesedel, podla vsetkeho je to velky krok vpred, ale hadam to bol len pokus o vtip...toto porovnanie.
    Cena je podla mna dost vysoka presne aj preto, ze vozis 150cm zabiteho priestoru pred sebou a aj dizajnovo sa ti musi pacit.
Pracuje...