Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Sa Vám čudujem, že za tie peniaze chcete niekto kupovať tie prerobené spaľováky, čo stratia za prvý rok polovicu hodnoty. Je to maximálne nevyužitý priestor - po spaľovacom aute s blbou efektivitou, akurát tam furt dávajú čačky mačky aby to auto zaujalo, ale všetko je draho zaplatené príplatkami. Stačí sa povoziť na novej trojke Highland a podvozok BMW sa môže odporúčať. 6iadna inovácia, len strkanie toho istého motorčeka a baterky do rôznych modelov.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    PistaTT milan84 no ved preto pisem, vo videu som nezachytil ze by Milan rozpraval o zakladnej cene verzie M60. Ja som to pochopil ako zaklad ceny i5 vseobecne.
    Ja som si vcera naklikal moju konfiguraciu (samozrejme na sedane a bez xDrive), momentalne by vysla na 83k€, +nejake 3-4k€ za xDrive a som na 85k€. Za takychto cien to bude pre mna so sucasnym budgetom na hrane.
    Uvidime co spravi Neue Klasse, lebo vozit 1,5m prazdny priestor v predu sa mi moc nepaci (uz aj v i4 je problem v meste vidiet do krizovatky). Panaramaticka kamera to trocha zachranuje ale jazdit po Viedni v malych ulickach a kazdych par metrov sa pomaly plazit do krizovatky nie je bohvie co.
    Na dialnici to je ine story, tam sa ten velky predok da povazovat za vyhodu (deformacna zona, zlepsena aerodynamika), ale ja by som si uz konecne rad kupil auto ktore bude vhodne na oba sposoby pouzitia, aj mesto a aj dialnica.
    Naposledy upravené SKolja; 04-12-2023, 09:13.

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja to bude tym, ze milan84 uvadzal cenu i5 M60 (ktora zacina tesne pod 100k ja u nas, tak v AT) obycajna i5 zacina u nas na 71k, v AT o tisicku menej (ale je mozne ze to nie su uplne identicke vybavy)...
    Tak ako tak je to hodne drahe auto...
    Naposledy upravené PistaTT; 04-12-2023, 08:45.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    zakladna cena je v konfiguracii tohto auta pisana 99950. Testovane auto bolo 126000. Takze celkom masaker rozdiely cien ak je to naozaj tak a nie su to v AT nejake dotacie v cene.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Keď bude kombi i5 xDrive (nie M verzia) tak je o 2 roky na zozname. Akurát má zarazila cena. i5 začína v AT tesne pod 70k€, a M60 tesne pod 100k€. Ty si vo videu spomínal tuším viac. U i4 xDrive prichádza teraz, 2 roky po uvedení modelu.
    Inak tie "ambientne" listy sú šialené. Pomaly čínsky supermarket. Carbon pack by som si tiež odpustil. Keď už tak matné drevo.

  • milan84
    odpovedal
    nieco pre BMWčkarov SKolja


    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To je super aj pre “veteranov” typu Ioniq, ktory daval dakych 62kW ci kolko… na tu dobu super, teraz platia tolko co vsetky moderne auta, a to vsetko za jemne prehupnutie sa cez nejaky vymysleny limit. V dnesnej dobe, vzhladom na ponuku aut na trhu, by tu UFC tarifu mohli posunut aspon na 80kW 😕 je to fakt nefer

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Ved povedal na 99%, Rovinka bude to 1%.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Na pána Žemberyho a jeho teóriu, že ak vám nabka dáva menší výkon ako by pri aktuálnom SoC mala dávať tak na 99% je chyba v aute si spomeniem vždy keď na Rovinke pripojím auto a nabíjam 33 kW. Následne preparkujem k vedľajšiemu stojanu a tam už idem 70+ kW. Takže asi tak ZSE...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Taur, dobre si pamätáš, presne tak to bolo. Vždy mali DC do 50kW a nad to boli UFC. Keď zavádzali prvé UFC, si pamätám ako bola debata o tom, že autá s pomalým nabíjaním nemusia platiť veľa, lebo sa dostanú pod 50kW priemerne, tá hranica 50kW bola vždy u ZSE.
    Predpokladám, že ode o obmedzenie na 150A pri nabíjaní a teda to bude zrovn na rozčúlenie, lebo

    Vzhľadom na napätia batérie pri najnižšom SOC je to zrovna pod limitom, keďže Kona/eNiro budú pri ich voltáži baterky začínať nabíjať na 48 - 49kW výkone a postupne sa prehupnú cez 50 ale priemer bude nízko nad 50kW a budú platiť ako UFC.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Tak to by si si rucicku popalil. Vzdy mali DC50kw a vsetko nad to UFC akurat ze doteraz v praxi nemali 60kwove (teda aspon ja neviem o ziadnych) ale 100 a viac kw, tak to tak prirodzene aj vychadzalo. A aby som netvrdil ze vzdy tak teda posledne 3 roky odkedy zijem emobilitou, predtym nemam paru co bolo.
    A uctovanie je ok, potvrdzujem ze na vsetkych UFC platim DC sadzbu kedze nedosiahnem nad 50kw. Len v tomto pripade si myslim ze sucasne EV na tej 60kw nebudu mat problem spravit priemer 50+kw a tym padom budu platit UFC tariif za prakticky rychlost DC. A tiez ak budu mat vacsiu bat 80-120kwh tak ju nestihnu nabit ani na 80% za 60min UFCcasu bez parkovneho tak mi to pride cele nekorektne.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    pozeram si teraz na ich stranke a mas pravdu. Ale dal by som ruku do ohna za to, ze to mali predtym normalne rozdelene a bola to hodnota 100 alebo 150.
    60kW ako UFC je samozrejme uplne nezmysel, skoro az trestne.
    A s uctovanim je to tak ako pisem. Teda ...malo byt to tak byt
Pracuje...