Elektromobil - youtube
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
milan84 :
DC nabíjanie – nabíjanie Elektrického vozidla jednosmerným prúdom, výkonom neprekračujúcim 50 kW;
Ultra nabíjanie – je nabíjanie Elektrického vozidla jednosmerným prúdom, výkonom vyšším ako 50 kW
z toho mi vychadza, ze na UFC stojane staci na par chvil prekrocit 50kW (podla ich intervalu vzorkovania) a uz je cela nabijacia relacia v sadzbe UFC.
Co po starom stacilo nabijat dlhsie / do vyssieho SOC, aby priemerka klesla -
a upravili pekne potichu, inokedy informačné maily o každej hlúposti keď treba sa chváliť ale teraz o tom ani neviem a to mi chodí od nich balastu ... -
patapuf Presne, každé má niečo do seba. Celé je to aj tak vždy o drobnostiach. Páčky / bez, engine start či bez ... vo finále si viem predstaviť hocičo.
Celkovo riešiť kWh/100 ak po 1-2 r auto o 4-8% menšiu kapacitu aku ako konkurencie je nezmysel. Každé auto má niečo spravené lepšie alebo horšie. -
Miroslav Rojko pokial clovek nepotrebuje prekladat ruky na volante, tlacidla su lepsie. Ale akonahle zacinas ruckovat tak je packa vyhodnejsia pretoze je stale na tom istom mieste. Zvyknut sa da na vsetko. Pokial bude mat Tesla drive by wire z variabilnym prevodom riadenia a bude sa dat jazdit po kruhacoch v ramci jednej otacky volantu bez prekladania ruk, som 100% za tlacidla na volante (presne takto to maju pretekarske auta, pretoze tam si prevod riadenia pocas celeho zavodu vystaci z jednou otackou volantu)
Druha moznost je ze sa smerovky budu zapinat v takychto pripadoch automaticky podla mapovych podlkadov, co by bolo este lepsie lebo ako pise hudino dost soferov tie smerovky nezapina.
Kto nema po ceste kruhove objazdy, tak si rozdiel ani nevsimne. Pri beznom jazdeni to je v 99% pripadoch OK. -
Miroslav Rojko "Tesla ma o 2 kWh/100 mensiu spotrebu (a teda nie porovnatelnu ako nas tu presviedcal niekto minule)"
Asi si reagoval na mňa.
Zoberieš zadokolku s 55kWh využiteľnou a porovnávaš s dual motor a +20kWh využiteľnou ?
Premyšľaš trochu?
SR tam nemalo podobné modely = I6 Rwd a s menšou 58kWh. Všetko tam boli long range. -
Efektivita, kufor... Mňa viac ako spotreba zaujíma dojazd
Tam to dominuje v teste I6, ID.7. Ja som taký pozivný nebol :-D
Kto potrebuje diaľky ide do long range modelov. Jedno či TM3 LR, I6, ID.7... atď..
Zas budme fér... TM3 a aj I6 má kufor na H...
Kiež by to spravili aspoň liftback ako má Bmw I4.
-
Ja to chapem, adaptacia sice chce cas, ale su veci, na ktore sa jednoducho zakaznikovi nechce adaptovat. Ja by som napriklad uz nechcel auto, kde treba startovat a vypinat tlacitkom. Proste nie, dakujem, a nemam zaujem sa adaptovat na takuto starozitnost. Takisto nemam za potreby saskovat s kartickami a appkami, chcem nabijat komfortne tak ako som tankoval, resp. ako doma. Preto ma u mna na cestovanie miesto len auto s plug-n-charge. Ale chapem ludi, co si potrpia na tlacitka a karticky, nesudim. Je to o preferenciach, a nema to nic s prisposobovanim sa. A ako zakaznik si chcem ja vybrat, co mi sedi a co nie, a za co som ochotny zaplatit.
Pridajte komentár: