Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Nestažujem si. 180A je stále dosť. Len mi to príde ako pekný podraz po 6 mes meniť kvapalinu za 300 a BMS je zabugovaná. Aspoň mali dať update, aby mal človek pocit, že to stojí za to.. Takto mi uniká význam tej výmeny skôr ako v 3r intevale.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    si stazujte, chudak Teq dnes poslal screen z leaf spy.....56 na najteplejsom cidle :-O
    Ja som teda vela s 64-korejcami nenajazdil, ale zazil som to raz na jesen po nabijani pri dialnicnom tempte. Nejaky cas to hlasilo starostlivost o baterku a chladilo, chladilo.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Ak má baterka 25C a viac tak vždy prejde to COOLING režimu (uzatvoria sa ventily na krátky okruh a cez chiller sa chladí klímou). Možno to zintenzívnili. Lebo teraz napr. ako sme boli v Tatrách, tak už po pár min rapid gate (35C a viac). Aj zajazdy chladil, ale prvý modul dal na 32 a posledný mal 37.. takže rapid už potom stále (137kmh). Vyzerá, že sa chladí do série a na posledný modul toho veľa nezostane, tak možno išli s teplotou ešte viac dole. Lebo 0.56kW je celkom dosť na 22C.

  • tommik
    odpovedal
    Dnes po absolvovaní zvolávačky som si prvýkrát všimol, že počas jazdy od DC nabky beží Battery care. Nikdy predtým som si to nevšimol a mal som za to, že je to hlavne o ohreve batérie v zime. Mohlo by to mať súvis práve so spomínanou zvolávačkou? Vyzerá to, že auto sa viac "stará" o udržanie nižšej teploty batérie ako pred servisom.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_20210726_165605.jpg Videní:	0 Veľkosť:74,7 KB ID:	74750

    Pridajte komentár:


  • denial
    komentoval k 's odpoveď
    aky som rad, ze mam citigo.
    ked idem po dialnici, auto to pozna same a pri 130 prestane zrychlovat, nech robim cokolvek.
    zda sa, ze tu uz je zapracovana ta nova europska norma z buducnosti a chrani ostatnych aj mna pred pripadnymi pokutami.

    ak niekto dodrzuje rychlostne limity, je to urcite spravne.
    vadia mi napr vodici, ktori chodia mimo obce 70 (a nedaju sa predbehnut lebo je plna ciara alebo same auta oproti) a v obci tiez 70 (a nedaju sa predbehnut, lebo limit je 50 a za dedinou ich zase dobehnem a ... nedaju sa predbehnut)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Taur este to nie je schvalene, chvilu to bude blikat, potom piskat alebo zavibruje pedal a potom to prestane. O ziadnom zaznamenavani rychlosti tam nie je ani zmienka. 5 sec hladania na webe: https://ec.europa.eu/info/law/better...-assistance_en
    Obratte sa na svojich poslancov aby hlasovali proti ked sa to bude prejednavat ak sa Vam to nepaci. Ja mam vizualne varovanie nastavene na Head up displayi a zvukove o 10km/h viac (na neelektro Mazde, Ioniq to nema). Nastavil som si sam a ani ma EU nemusela k tomu nutit ;-).

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Pani uz sa nemusite bat rychlych vodicov. EU vraj schvalila ISA, od 6.7.22 budu musiet nove modeli mat inteligentneho asistenta rychlosti ktory bude neustule strazit aktualnu rychlost auta v kombinacii s maximálnou povolenou rychlostou. Ked bude vodic prekracovat bude auto kvakat, vibrovat eventulene znizi rychlost. Tiez sa budu vsetky data o rychlosti logovat a zbierat, bud online, alebo sa stiahnu pri ser. prehliadkach, STK ...
    Som zvedavy ci len pre vyskum, alebo system bude aj automaticky generovat pokuty. OMG
    Naposledy upravené Taur; 22-07-2021, 23:17.

  • Maco7
    komentoval k 's odpoveď
    Aj ja som dostal to iste a cakam na novu bateriu , mam tu prvu konu , bielu s ciernou strechou a este jedno mali take pre novinarov. Nabijam v poslednom case len doma , aj to max na 50-60% . staci mi to na jazdenie . Vela uz nebeham na nej , len kratsie trasy .

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Cintoriny mame plne hrdinov, ktori zdielali nazor ako mas ty Miro (a dalsi). Ved rychlost nie je problem.... Mozno ano, mozno nie. Ale ako uz bolo napisane, nasledky rychlosti rastu exponecialne. Jednoducho je nas na ceste tak vela, ze vplyvov je viac ako dokaze clovek spracovat. A ked sa ti nepacia zakony, pod kandidovat a skusit ich zmenit. Ak su vsetci pretekari, co sa nudia pri 130ke na dialnici, tak si jasne zvoleny
    Ked sa niekto nudi, naozaj ma ist vlakom. Tam je aj wifi zadarmo, moze pozerat do telefonu.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Vidis Jirko, ja tiez stretam plno idiotov a nie je to o rychlosti. Obiehanie kde nie je vidiet, vybocenie bez smerovky atd. ale nema to nic spolocne s tym, ked si niekto na prehladnej ceste prida plyn ked predvadza kamaratovi elektromobil. A co zazivame pri BA, nema s rychlostou nic. Da sa ist rychle a ohladuplne ( pomaly jediny sa uhybam protiiducim obiehajucim autam na sirokych cestach, co kedysi bola samozrejmost, dnes to uz nikto nevie-nerobi) a da sa ist pomaly, nebezpecne a hlavne arogantne ako je to zvykom pri hlavnom meste.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Sorry, ale ked niekto zaspava pri rychlosti na limite tak nech ide vlakom alebo busom. To co su za argumenty?
    Pocet idiotov za volantom je v tejto krajine taky extremny, ze sa pravidelne ocitnem na hranici nehody pocas kazdej jazdy v tejto bohom zabudnutej krajine. A kebyze nereagujem a nepredvidam za tie hovada tak havarujem pravidelne minimalne 2x do roka.
    To co zazivam na cestach v okoli Bratislavy za tyzden sa mi vo Svajci alebo v Rakusku stane za rok.
    Samozrejme, ze nejde primarne o rychlost ale o sposob, akym tu ludia soferuju.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko trochu by som polemizoval s tvojim nazorom (aj ked to do tejto diskusie nepatri) nech si kazdy chodi tak ako uzna za bezpecne. Dovolim si tvrdit ze 99% vodicov (vcitane mna) nema kapacity na to aby mohli vyhodnotit ci ich jazda je v danom momente bezpecna alebo nie, pretoze na to vplyva tolko externych parametrov ze normalny clovek nema sancu poznat a vyhodnotit vsetky pravdepodobne a nepravdepodobne scenare toho co od daneho momentu az po okamzik zastavenia nastane. Pravidla su aj na to aby sa eliminovali extremne situacie. Uvediem priklad, zvodidla su dimenzovane aby zachytili urcitu kineticku energiu, myslis ze by mali byt nadimenzovane tak aby pocitali s tym ze automobily pojdu 130km/h alebo 250km/h? Aj na rovnej ceste mozes dostat defekt...
    Podla mna by sa celkom osvedcil koncept doporucenej maximalnej rychlosti (samozrejme len tam kde su na to vhodne podmienky) a pokial niekto pojde viac, nech poistovna krati plnenie v pripade nehody a nech sud prihliada na rychlost tiez. Zvycajne rychlost ako taka nie je pricinou nehody, ale vyrazne vplyva na vysku nasledkov (nezalezi na tom ci rychlejsie jazdiaci vodic nehodu sposobil, alebo nie)
    A este na zaver, mam 2 kamaratov ktori sa tiez pri jazde v limite nudia/zaspavaju, Musia jazdit rychlejsie aby boli ostrazity a vedia super predvidat. Ale ked som ich zobral na okruh, tak ich soferske umenie ich nechalo po par zakrutach daleko za mnou (nie som ziaden profi jazdec).
    Naposledy upravené SKolja; 22-07-2021, 09:32.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Treba ísť tak ako každý považuje za bezpečné. Ja pri zákonných limitoch zaspávam, takže bezpečnejšie je trocha pridať, aby som videl okolo seba aj ubiehať veci normálnym tempom. Chvaľabohu nemáme generála Packu, len vtedy sa brali vodičáky za rýchlosť, pár mesiacov som musel mať šoféra, keď som si v dvestovke pri Dubnici nevšimol hliadku. Ale odvtedy doba pokročila, Waze alebo iné online aplikácie pomôžu viac ako antiradary.

    Každý by mal prispôsobiť jazdu stavu autu, vozovky a podmienkam okolo - ak je rovná a prázdna diaľnica, oplotená, tak si človek aj v maximálnej rýchlosti akurát trocha viac zašpiní masku od múch, inak sa nič nemôže stať.

    Nehrajte sa teraz všetci na neviem akých, keď sa Pavol pochválil spotrebou, priestupky robíme všetci či vedomky alebo nevedomky, ale nikto úmyselne nechce druhých v premávke ohroziť. Hrozbou sú skôr pomalí vodiči, ktorí robia kolóny a potom ich x ďalších vodičov musí nebezpečne obiehať a to je príčina veľkého počtu nehôd - to by mali pokutovať, nie niekoho, kto trocha stupí na akcelerátor.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Ano viem ze reakcne casy vodicov su rozne, dokonca na exaktne meranej baze. Len ma to utvrdilo v nazore ze kazdy by mal jazdit podla svojich schopnosti.
    Zle si ma pochopil, nemyslim si ze som najlpesi vodic, no schopny urcite. A ja po dialnici 160 nechodim, Zoe neda , naopak vacsinou idem 106, lebo sa mi neoplati rozbiehat ani na 130 ked kazdu chviliu treba spomalovat na 100 a menej. Ani ked som jazdil s V8 som nechodil 160, dokonca som ani raz neotestoval nad 200 lebo to povazujem uz za neubrzditelnu rychlost za akychkolvek okolnosti.
    Dolezite je poznat seba, svoje auto a prisposobit jazdu pocasiu, stavu vozovky, premavke ... proste vsetkemu aby jazda bola bezpecna pravidla nepravidla.
    Na tu fabiu a toho vodica asi aj 110 bolo vela, mal ist 80.
    Podla mna nez rychlost ma viac na svedomi nepozornost a rozne rozptylovanie. Vodic co v 80tke pise sms, alebo riesi deti na zadnom sedale je nebezpecnejsi ako iny plne koncentrovany na jazdu v 160tke. Ved zrejme kvoli nim pchaju line asistentov snad uz ako seriovu vybavu, aby aspon nebocili z pruhu

    PS: predpisy sa tiez snazim dodrziavat, ale nemusia sa mi pacit a smiem ich kritizovat, ci?

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Uplne suhlasim s SKolja Ak raz su pravidla, treba ich dodrziavat. Hladat si vyhovorky sam pre seba, aby som si ospravedlnil, ze to rubem po dialnici 160 namiesto 130 nie je v poriadku. Taur ked sa ti nepaci, mozes ist byvat do Nemecka.
    Treba jazdit v pohode, s casovou rezervou. Vies ake su reakcne casy bezneho vodica? Vies o tom, ze aj okolo teba mozu byt horsi vodici, ktori ti vbehnu do laveho pruhu? Vtedy si mozes mysliet o sebe, ze si najlepsi vodic (co mam trochu z tvojho prispevku aj tak pocit) a nic ti to nepomoze. Pred mesiacom som videl pred TT (110kmh max) napikovanu fabiu do privesu kamionu. Vies ako by to vyzeralo, keby siel o 30kmh viac ?
Pracuje...