Ahojte, chcem sa spýtať, či si vie Kona zapamätať miesta, kde sa nabíjala. Pred pár rokmi v Ioniqu som tuším mal takú fíčuru, že mi na mape pribudol nabíjací bod na mieste, kde sa auto nabíjalo.
Občas sa to hodí.
Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Áno používam jeden taký na Android je iba jeden vyvojarsky projekt.S iPhone som spokojnejší ako s lagroidom. -
Na CarPlay over Air je plný internet adaptéra tesne pod stovku $, kedy netreba mobil pripájať káblom a štandartný pre všetky "len USB" CarPlay autá. -
Miroslav Rojko ktora firma je marketingovy king a ktora geek paradise je z mojho pohladu naopak, ale neda sa upriet ze Apple ma priority v 100% optimalizacii uzivatelskeho prostredia. Ja tiez nechapem ze firma ako Google vypusti taky nedorobok ako AA. Z pohladu mobilu je to primitivny externy display (z mnozstvom obmedzeni ja spustene aplikacie), z autom si neposiela ziadne data okrem audio streamu. Ja by som cakal interface ktory ponukne mobilu prevadzkove data automobilu aby sa mohli stavat aplikacie s pouzitim tychto dat. -
Inak nenašli ste niekto spôsob, ako pustiť YT video cez Carplay - pri zaparkovanom? Našiel som nejaké sposôby ale treba jailbreaknuť phone. To nechcem určite robiť. -
Nenadávam na H/K :-). Tiež som na Carplay už nejakú dobu. S tým rozliškom to nie je úplne tak. Lebo napr. iné 10,25 širokoúhle na iných autách to dávajú. AA API to podporuje od nejakej verzie, len zjavne to nenaimplementovali. Takisto ako AA over Wifi ako má napr. ID3. Ale už som si na to zvykol. Pozitívne je, že sa dá už pri AA dať do tej 1/3 aspoň ten sidebar s baterkou a pod. To malo byť hotové ešte v 2020 a ľudia by na to nepindali. -
nick81 a ešte niečo pre Teba, Hyundai umožňuje mobil Apple CarPlay na celu obrazovku, nielen na ⅔ pri širokouhlom displeji. Viem že na to neustále nadávaš ale v mojom aute to ide. Podľa amerických užívateľov, ktorí to riešili s výrobcom, je to obmedzenie Android Auto - neumožňuje taký pomer strán. Dá sa to v mobile nejakým hackom oklamať ale to len roztiahne to iste rozlíšenie z mobilu na šírku a vyzerá to neostro. Tak netreba nadávať na Hyundai/KIA ale na Google alebo vymeniť rovno mobil za normálny od počítačovej firmy, nie reklamnej agentúry.
Pridajte komentár:
-
hmm, ale to by znamenalo ze aj kable su tam chladene? Hovorilo sa ze do 80kW nemusia byt chladene. Ja som to chapal tak ze ako aj nabijacky aj v aute musia byt nabijacie kable chladene. Dnes sa tam tlaci 1,2 C, degradacia minimalna. Stale to budu mat do 2C co tie clanky davaju. Stary IONIQ tlacil 2,7C a bolo to relativne v pohode. Tak uvidime ci pohnu s tym BMS smerom nahor. Ak by to fakt davalo aspon 100kW tak to by bola pecka. -
hudino vsak ti to Miro prave vysvetlil. Ak updatli BMS aby pustal vyssi nabijaci vykon do kazdeho modulu, tak by sa to malo teoreticky dotknut aj 39kWh baterky. Zvysenie vykonu nebude tak velke kedze tam mas len 3 moduly oproti piatim, ale bude. Minimalne by sa to mohlo posunut na uroven stareho Ioniqu 28 plus cosi extra. Otazne je, ci to uvolnia aj pre tu 39 baterku alebo to je vyhradne update pre 64. Treba si pockat. -
milan84 neporovnavam rozdiel mizerny vs velkyporovnavam rozdiel, ktory by som osobne ocakaval, ze bude sposobeny tymto navysenim vykonu, t.j. cca 2%. Samozrejme, tvrde data uvidime casom, teraz je zbytocne polemizovat kam sa to bude hybat.
Ak sa to ma podpisat sposobom, ze tam bude zrazu 10% degradacia za 2 roky, ktora sa nezastavi ale bude pokracovat, tak je to samozrejme na zamyslenie. Ale nemyslim si, ze budu Korejci tak hlupi. Vedia co si mozu dovolit a ake maju technicke limity. Tych aut maju v premavke uz take mnozstvo a taku dobu, spolu s tym pidi servisnym intervalom, ze musia mat mrte dat pre technikov ako sa baterka sprava a co znesie. Ja im v tomto celkom verim. -
Miroslav Rojko, potom prave ale nerozumiem ako moze nabijanie Ioniqa 39 vyriesit update BMS? -
milan84 pravdu máš na 5%, na 95% je to spôsobené počtom modulov batérie
39kWh batéria má 3 moduly, 64kWh batéria má 5 modulov. BMS to riadi tak (pravdepodobne je rovnaká), že na 1 modul púšťa rovnaký výkon do oboch batérií a teda menšia batéria dostáva len 3/5 výkonu väčšej batérie. Rozdiel v napätí je 327V vs 356V a to robí malé zmenšenie výkonu len na 50kW nabíjačke (keď má nabíjačka nastavených napr. max 125A), že ide o pár kW menej oproti väčšej ale nad 53% SOC tam už rozdiel nemôže byť. Hlavná príčina je menší počet modulov a alikvotne znížený nabíjací výkon.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-06-2021, 10:38. -
Wilo uvidime, ci tvoj nazor budu zdielat majitelia TM3 o dalsi rok, dva, ked uz teraz ich degradacie atakuju 10 percent. Ak mas auto na tri roky, tak ta to netrapi, ale ja by som si rasdsej parkrat do roka pockal o 10min dlhsie ak by som vedel ze je to rozdiel v mizernej a velkej degradacii -
Miroslav Rojko ale pri 39 je to predsa kvoli nizkemu napatiu. -
rozmýšľam ďalej dopredu ... ak by tento update dostal aktuálny Ioniq 39kWh (a Kona 39kWh), tak nabíjajú do 72 kW výkonu a problém nabíjania Ioniq je vyriešený a bude nabíjať lepšie ako starý
Pridajte komentár: