Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Roman-ba ZSE roaming od leta nie je 24h , ale 25e/hodinu. V Turine mi za 1:05 nauctovali 18 eur. Vo svedsku za 1:10 hod ... 2x25 = 50eur :-)
Prip Roman ak chces, poziciam ti na trip moju KiaCharge s Ionity power a chod po Ionity za 0.29e/kwh.
Komfortom je to uplne inde ako sa babrat s beznymi nabkami (lokácia pri diaľnici, veľa stojanov, 24/7 wc+jedlo).Naposledy upravené nick81; 17-11-2021, 14:57. -
Roman-ba Bacha na ceny. V zahraničí sú niektoré stanice cez KiaCharge.. Ako AT smatrics za 45eur/hod.. To je 2x viac ako ZSE roaming. Úplne mimo. V DE čo som pozeral tiež boli dosť vysoké ceny (0.6/kwh), líšia sa podľa operátora. Ja si platím ionity power (13/mes) takže na západ výlučne po ionity za 0.29e/kWh. Ak by som to nemal idem s GW enegia MAX (0.29-0.33e/kWh), a inak cez Chargemap/Plugsurfing/Plugshare free. Kia Charge za 0.6/kWh alebo tých 45-52eur/hod. by som použil ako poslednú vec na svete. -
tommik Ten okruh 1000km je veľmi sofistikovaný. Pavol má kopec skúsenosti s XX BEV, veľmi veľa jazdí po SR. Zámerne je to navrhnuté tak, aby tam neboli len diaľnice. Alebo sú len na oko...Napr. ak uprednostníš R1 namiesto okresky NZ, stratíš čas :-) Niektoré je lepšie nepoužiť. To isté Humenné, vracať sa späť KE do Prešova diaľnica odtiaľ checkpoint Bardejov ti vezme viac času ako okreska. V KE sme nabili do 80.. a prešli sme s tým až do Tatier na ZSE. Výhoda okresky je, že si vyrobíš extra energiu rekuperáciou.
K tomu coldgate. Auto často chladí na trase cez LTR. Keď bolo cca 7C, stačilo 120kmh a udržal si 25C baterku na 25C. Pri 2C bolo treba 130, v mrazoch už 140. Celé to kazí to LTR, ak by to auto nerobilo, bola by to pohoda. Lenže keď máš 2C vonku a ideš max 90, teplota ti padá. A tým, že tam nie sú často diaľnice, kus cesty budeš mať na nabke coldgate.
Ale skús kľudne ísť, sú to super skúsenosti aj bez rekordov. Aj na jeseň, v zime to má určite svoje čaro.
Preto tam chcem vytiahnúť tú Daciu, nie ísť na čas. Ale tá pestrosť terénu poskytne kopec dát do recenzie pre budúcich majiteľov. -
nick81 Dííík. Ja som práve v archíve pozeral Bjorna keď, síce v októbri 2019 ale teploty mierne nad 0°C, takto preháňal Konu. Všimol som si, že napriek chladnému počasiu sa mu na jednom nabíjaní stal rapidgate aj keď len kozmetický (180Amp).
V aktuálnom období by som teda zhruba trafil jeho podmienky, no možno zvolil inú stratégiu. V záberoch nemal na tacho viac ako 125 km/h a na nabíjačkach stál podľa mňa zbytočne do vysokého SoC, kedy už staršia Kórea stráca dych. Skôr to vidím držať sa v rozmedzí 15-60% a nabíjať každých 140km. Aj keď na konci dňa by bol možno rozdiel minimálny, kto vie... -
My sme tak išli s Nirom 130 Max + UFC. Len ak chceš ísť teraz a robiť rekord, je lepšie počkať na jar kým bude dlhšie svetlo. Veľa ciest je mimo diaľnic a v určitých lokalitách je veľa zveri, že sa blbo letí na max. Zbytočný risk kolízie. Rekord čo sme spravili tam bol nastavený tak, aby tma bola len posledné 2 hodiny, žiadny dážď, letné pneu, teplo (tj. bez coldgate). Ale život si to aj tak zariadí sám, skomplikuje sa doprava a pod. Viď ako my sme tam lietali v rozpätí pár hod. -
Skúšali ste niekto so 64kWh Konou "1000 km challenge" v našich podmienkach (130km/h GPS + UFC)?Pridajte komentár:
Pridajte komentár: