Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko SK Hyundai som neskusal, ale v zasade ani nemusim lebo viac ako 20% nedaju. Takze som to zuzil na vyhodny kauf alebo srdcovy kauf

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Samozrejme LR, SR+ by mi dojazdovo oproti Kone nič neprinieslo. O Performance som tiež uvažoval, ale aj LR na 18” kach je dosť tvrdé na našich cestách, hlavne rozbitých v BA a tiež mi kedysi jux hovoril, že sa to neoplatí kvôli väčšej námahe komponentov, aj ja si to myslím.

    Wilo Hyundai na I5 na SK mi núkal 13,5 a VW vie dať 10%. Aj Tesla dala 4%, treba zjednavat.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg to nie je zial cena pre kazdeho. Jedna sa o uplne nove auto, bud vlastny konfig alebo skladovka, takze realne sa da vyskladat aj za 30tis€ ak ozelies vsetku vybavu jediny problem je ten, ze je to v Rakusku, a zlava spada pod “Sonderrabatt für bestimmte Berufsgruppen”, tak musis byt niektorym z vyvolenych povolani a aktivnym v AT s firmou alebo pobytom. 27% nukaju doktorom, co moja manzelka splna. Auto musi byt registrovane v AT a je tam aj nejaka doba urcena, takze kseftovat sa s tym neda. Cisto na vlastnu potrebu. Ak si cakal nejaky tutovy tip na vyhodnu kupu, tak zial sklamem zial Hyundai sa pohybuje okolo 4-6%, a Tesla vobec nic.

    TMY je uplne inde vo vsetkom, ale 22tis je sakra rozdiel. To neprejazdim a nepreservisujem ani za 5 rokov. Skusim este to Nemecko pozriet ako tam chodia TMY LR.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko , bral si teda SR+ ci LR? No s tymi autami to zacina byt v celku pohroma,kazdy rok cosi vylepsia a ti co kupia na zaciatku tak ich to skrie.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Áno, GTX s 27% je pre niekoho parádny Kauf ale nevideli sme ho. VW po známosti najviac 10%, preto si myslím, že to nie je aktuálne pre nás tu na SK. Uvidíme ako sa Wilo vyjadrí. M3 sa neoplatí kupovat starší, mali na tento rok dosť podstatných updatov (dvojité sklad, el.kufor, octovalve), mne uz prisla aj s vyhrievaným volantom a krajším tapacirom dverí. A to nehovorím o dojazde 2021. Proste väčšinu z toho, čo mi vadilo alebo sa dalo vyčítať autu za tu cenu, doplnili. A z vypracovania čínskej verzie človek padne na zadok, je to iné auto ako z Freemontu - lícovaním plechov, svetla, proste je to so všetkými vylepšeniami, čo dali do Y (okrem HEPA filtra, ten sa do 3 že nevošiel).

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko , miro ja chapem len ja mam max. cenu 45k s danou a za to chcem kupit to naj. A to pri tesle vychadza 2 rocna TM3 LR, da sa od 38-45k eur podla stavu a vybavy. Takze gtx ci ID4 so zlavou 27% je paradny kauf a clovek po roku alb roku a pol preda za cenu co kupil a ide dalej.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg TM3 LR v DE stojí menej ako v konfigurátore pre SK alebo CZ, takze ak ju chceš, je lacnejšia ako GTX s 10% zľavou a čo sa týka diaľničného dojazdu, GTX sa nechytá na terajšiu updatovanú verziu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Za tych usetrenych 22+ mas pol dalsieho ID4 na suciastky. Alebo inak, je Y o 50% lepsie ako ID4?

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo pls. kde davaju na gtx taku zlavu. Za 46k je to paradna kupa. Mne vo VW nechceli nikdy dat vacsiu zlavu ako 5%. Ja chcem vymenit auto v januari buduci rok. TM3 LR je mimo moju cenovu ligu, takze kto mi da co najvacsiu baterku a najrychlejsie nabijanie za moju max. cenu idem do toho. EV6,ID3,I5. TM3 SR+ ma slaby dojazd na dlhe trasy.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 a keby si rátal nie obstaranie, ale len priame náklady ako servis a palivo a potom rátal len stratu hodnoty auta po dalsi predaj (nie celú obstaravaciu cenu), zasa tie čísla ukazujú inak čo je a čo nie je viac alebo menej finančne náročné.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    TMY je o 7,5 menej v DE aj po prirátaní 2,5 netto umweltbonusu. Gtx bude nejaká skladové pri 27% zľave, ktorá sa nemusí opakovať, veď si ju zober a najbližšieho pol roka ju za to predas ďalej keby si banoval. A dovtedy už bude ťažné na Y. Efektivitou sa GTX na Y nechytá ale veľmi nechyta, čo vidím tie spotreby od prvých majiteľov.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Ak by som mal takto uvažovať BEV nemám nikdy :-) Nabíjam min 2-3x drahšie, tak u mňa je ten servis/kvapalina zanedbateľná. Takže ja to beriem tak aby to nebolo horšie ako spaľovák (obstaranie, prevádzka vs servis). Z pohľadu obstarávacej ceny. Ak mi stačí auto za 42 načo kupovať za 56. Ale chápem, ak potrebuješ ten výkon AWD nie je o čom. Každý má iné požiadavky.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    S tymi nakladmi na servis velka pravda, Hyundai isiel cestou zmykania zakaznikov.

    U mna akurat dilema TMY LR za 68tis€, s tym, ze si musim pockat na tazne do neviem kedy, ale lacnejsia prevadzka, Tesla vyhody a ako minus Tesla servis. Plus moznost pockat este dlhsie na 7-seater verziu, co sa pri detoch vzdy zide.

    Alebo ID.4 GTX v uplne plnej vybave vratane tazneho s nosicom na 3 biky, servisom v kazdej druhej dedine ale bohvie akymi nakladmi s 27% zlavou za 46tis€ s danou.

    Hyundai je na zlavu lakomy a velmi sa cenovo nelisi od TMY. Kia sa bude zrejme spravat podobne.

    Vcul babo rad

    22tis€ asi na servise ani spotrebe tak rychlo neminiem

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko, ano presne ako pises, nemozu naklady na servis zacat presahovat naklady na jazdu. Avsak podla tvojej teorie (s ktorou suhlasim) by si mal ist do SR21 tak som zvedavy ci SR alebo LR si zvolil

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Veru, kazde euri kere zozere motor a nemozes ho prepic su vyrucene penezi.
Pracuje...