je to Kanada, preto km
majiteľ dal aj foto z nabíjačky, 88kW priemerný výkon - za 24 minút nabil 35kWh
jedná sa o Konu 2019 s batériou na výmenu, teraz sa im tam oteplilo a takto to ide po decembrovom update BMS
Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Nikomu nevadí, že na tej fotke z USA sú všetky údaje v km a nie v mílach?... -
Vieme potvrdit, ze degradacia je skutocne nizsia, a BMS len neukrajuje z buffera? Neviem, pytam sa, nikdy som to popravde neskumal.
Ak by vsak aj bola degradacia vyssia, nepovazujem to za tragediu. Degradaciu bude v EV najcastejsie riesit az 2-3. vlastnik, a stale povazujem zrychlenie nabijania o 50%, a nasledny vacsi komfort pri cestovani s kratsimi prestojmi ako podstatne vacsi benefit oproti tomu, ze budem mat o 1-2% nizsiu degradaciu, ale budem vsade preslapovat pri tych 70kW. Samozrejme, ze zalezi aka bude nabijacia krivka. Ale osobne by som sa degradacie nebal. Ta 64kWh baterka je uz na trhu dost dlho a maju dostatok dat, aby vedeli, co je este ok a kolko tam pustit. Asi nepotrebuju riesit dalsiu vlnu hromadnej vymeny baterie alebo nahodne explozie, budu opatrni. -
vacsinou byva nieco za nieco. Nezabudaj, ze terajsie degradacie 64kWh baterii su na tom lepsie ako Teslacke drziaky ! -
To su tie nove vymenene baterky? Ci daky stealth update pre rok 2021? Velmi velmi dobre, jedna z mala slabin Korejcov by bola tymto zaplatana. -
Naposledy upravené Miroslav Rojko; 21-06-2021, 23:11. -
Roman-ba Nebude to skor tym ze z BAdoMT je horekopcom a z MTdoBA dolekopcom nez tym znizenim rychkosti o trocha? Ja z POdoPP/Strby mam vzdy vyssiu spotrebu ako z PPdoPOA z POdoPP neraz byva casto protivietor co tiez spravi svoje. Z PPdoPO protivietor nebyva, pripadne skor je este v chrbte.
-
Ja som včera tiež sledoval spotrebu síce len na 35 km diaľnice BA-DS. Celkom ma prekvapilo že spotreba pri 125 alebo 130 km/h je prakticky identická. Až pri 135km/h ide prudko hore. Predminulú zimu som cestou na lyžovačku s 80 kg truhlou na streche a plne naložený takmer neprišiel z BA do MT pri rýchlosti 138 km/h. Cestou späť som teda išiel len 125 km/h a pri návrete som mal ešte 120 km dojazd. Prekvapilo ma aký je rozdiel v spotrebe aj keď bolo vonku -5 stupňov a bol som fakt plne naložený. To som mal Konu ale iba 2 mesiace tak som sa len zoznamoval. Odvtedy jazdím konštantne po diaľnici 125 km/h. Naskôr som si myslel že budem najpomalší na ceste, až keď to človek vykúša zistí, koľko ľudí jazdí ešte pomalšie kľudne okolo 100 - 105km/h. A 220 km cesta či cestujem 125 alebo 135 km/h robí rozdiel 6 minút... Chystám sa na jednodňový výlet do Tatr. Lomnice tak to ešte budem sledovať, ale za mňa je dojazd s Konou úplne v pohode teda ak nie je plne naložená a nie je pod nulou... -
Niečo o spotrebe Kony:
Diaľničná "pomalosť" cca 100km/hod GPS cesta Budča - Senec a späť vzdialenosť cca 2x160km spotreba tam 13,7kWh/100km 10-20°C, späť 13,5kWh/100km 26-17°C.Pridajte komentár:
-
Nová verzia máp 2021 je už dostupná, už to servisy týždeň - dva majú, tak si dajte nahrať 2021, mne dávali dnes.
1 BildPridajte komentár:
-
Wilo nemyslím že na SK a v EU vôbec sa dá s takým niečim uspieť, toto nie je Amerika. Pozri ako dopadla aféra DieselGate. Tiež sa zopár ľudí snažilo o vrátenie auta kvôli zníženiu deklarovaného výkonu a nič sa neudialo. Nahrail im do áut software, ktorý rapídne znižoval výkon aby dosiahli dobré emisie a keď sa celá aféra utíšila, potichu im software vrátili do pôvodného stavu. Minimálne v Nemecku sa to tak praktizovalo.. -
Aj ja som to dnes dostal, mám jedno z novinárskych testovacích áut, čiže jedno z prvých určite vyrobených v Korei.
Ja osobne radšej počkám. Riziko požiaru je v rádoch promile, ja nabíjam z 99% len doma pooomaličkýýý a len občas nabijem vonku ale nie na UFC..
Tak proste budem aj vonku nabíjať len do 90%. Na nemeckom serveri som čítal, že sa Hyundai zaviazal vymenitť všetky batérie do leta 2022, čo je ešte niečo vyše roka. Keď by mi batériu vymenili aj o rok, budem mať odhadom 120-130 tisíc km, a 3 ročné auto. No a s novou batériou to vlastne bude nové auto.. Osobne si myslím ,že vďaka tomu si auto aj v prípade predaja udrží lepšiu cenu..
Pridajte komentár: