A práve dnes som si bol objednať zelene značky. Auto som mal skorej ako by som mal vystavené Ioniq5-ky, ktoré nechceli predajcovia dať z predajne, lebo sa ľudia chodia pozerať.
Je dnes paradoxom, že “zložitá” kúpa zo zahraničia trvá menej ako neschopní spaľovací výrobcovia alebo importéri vedia zabezpečiť ich auta.
nick81 každý rozmýšľame inak ale každé ušetrené a aj priemerne investované euro Ti prinesie v budúcnosti násobky jeho terajšej hodnoty, preto každá položka má v čase vysokú cenu. Ja som bol tak vychovany a aj som studoval ekonómicku a proste už dlhé roky môžem ísť kľudne na dôchodok a nic nerobiť - dosiahol som FIRE. Takze aj blbých 100€ zaplatenych za prehliadku je v budúcnosti niekoľkonásobok tejto sumy aj po zarátaní inflácie.
Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Wilo Pokiaľ potrebuješ AWD a nemusíš celú 5000 cestu stále počúvať vety ako "na toto sa Tesla s AP ani náhodou nechytá" od človeka čo nosí Tesla t-shirt... To som už začal Tesle robiť obhajcu aj ja :-) Kúpim si auto, ktoré ma baví a uplatím. A neriešim každé euro/km..
Ja sa trochu čudujem.. Pri aute za 40-60 tis riešiť +euro na 100km náklad. Za 500-600 eur mám dodatočne len LED osvetlenie dverí, pod nohami a kufra... To už som na +1.5e/100 :-) A tým že nemám dom/FVE a nabíjam kade tade dalšie.. Hocijaký servis po 100 tis,,, odíde motor za 5000 a už sa
nedopočítam... -
A koľko elektrických EQS alebo Rolls je vidieť na cestách ?
Napovedá : Sú auta, ktoré sa dajú kúpiť bez dlhého čakania, sú rokmi overené (nie nový model pre betatesterov), v poslednej dobe sa vylepšili a spĺňajú vysokú efektívnosť aj na diaľnici. Netreba ani veľa rozmýšľať. -
tommik nieco nizke s dobrou spotrebou pri dialnicnych rychlostiach
Dojazd je pre mna podstatny pri vysokej rychlosti, kedy clovek cestuje dalej a nie pri mestskych trasach a po okoli, kedy clovek doma nabije a je mu v podstate casovo jedno, kolko to spotrebuje.
A dnesne EV - vsetko SUV ide uplne opacne. WLTP ma len tretinu merania na dialnici a preto su rozdiely v spotrebe -dojazde na dialnici este vyrazne vacsie ako papierove podla wltp.
Takze davam sancu sedanu. -
Motor bol troska viac pocut, tak som chcel novy a na baterku je zvolavacka. Obe budu z aktualnej generacie Kony - takze aj lepsia efektivita motora, bohuzial baterky davaju uz SK Inno s povinnou vymenou kvapaliny 60000 km. -
Etheriel Servis robili v AutoPola BA
Je fakt, že auto neumývajú tak ako som zvyknutý, keď idem s Priusom ale zasa na druhej strane mi aspoň povysávali
Ono je to ťažko s tými servismi ale som rád, že nemusím jazdiť servisovať mimo republiku.
Miroslav Rojko čo teda, keď IONIQ5 nie? -
Miroslav Rojko A co sa jej stalo s motorom a bat? Ved ju nemas dlho myslim... -
S tym suhlasim, ale hodinova sadzba sa zvysila z 33€ na 60€ a tomu zodpovedaju tie ceny prehliadok a v BA uz nenajdes servis pod 60. Niektore maju na EV aj 90€ (uvadzam ceny bez dph). Na Konu sa meni kvapalina tak ako uvadzas, na Ioniq 5 zatial pisu o 45000 km alebo 3 roky. Mna este minuly rok tiez stala 30000km prehliadka velka aj s prezutim 158€ (hodinovku mi dali 40€-5% zlava) ale to bejvavalo.
Ako tu zhrnul tommik, 1€ na 100 km je len servis. Pre mna to znamena viac ako dam za domace nabijanie a pri Ioniq5 to nebude menej (aj ked interval predlzili na 30 ale zasa je tam kvapalina). A ten nespocet zvolavaciek a neustaleho nahravania softwaru zacina byt otravny.
Ked priratam na dnesnu dobu uz pomalsie nabijanie, vyzera to ze Konu necham manzelke z tych istych dovodov ako kedysi Leaf ( co znamena len domace nabijanie, kedze chodi okolo domu), lebo so sucasnymi modernejsimi EV usetrim dve tretiny nabijacieho casu. Zbavovat sa jej nebudem, aktualne ju mam uz 10 dni v servise a caka na novy motor, potom dostane novu baterku, takze bude z nej nove auto. Ale pachut servisnych nakladov ostava a preto uz Hyundai nie. -
neviem kam chodis ale mna stala druha servisna 170 aj s prezutim, takze ja sa nestazujem. Dokonca mi slubili ze pri tretej mi preveria s importerom aj vymenu chladiacej (kedze stare info hovorili ze pri korejskych sa robi az po 200,000km prva a potom kazdych tusim 30.000). Taktiez som dostala komplet informacie o ukonoch ktore idu robit, mala som moznost nahliadnut do vsetkych vysledkov bateriovych testov (na poziadanie by mi ich aj vytlacili ale nechcelo sa mi nosit kopec papierov). Ja praveze seriozne riesim ze druhe auto bude prave Ioniq 5, ak sa nieco vyrazne nezmeni na trhu kym dostaviam dom :'D -
a to tú kontrolu vedia urobiť aj na úplne špinavej karosérií, ešte sa nestalo, že by aspoň trocha umyli auto, aby dobre videli
kontrola karosérie je 1 x za rok, takže ak človek nabehá 30000 km a má dve prehliadky, platí sa len pri jednej
pri 30 tis. je ešte výmena brzdovej, takže tam to je cez 160€
preto som si aj rozmyslel nový Ioniq5, servis zdražel o 100% odkedy som začal chodiť ešte s prvým Ioniq v 2017-tom roku a tiež je unavujúci ten interval 15000 km, prehliadka s nahratím máp už trvá od 8:00 keď pristavím auto aj do pol druhej, všetko sa zhoršilo aj časovo aj finančne, medzitým pár zvolávačiek ďalší čas, staré zlaté časy