Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Etheriel
    komentoval k 's odpoveď
    len pre informaciu, normohodina od Hyundaiu hovori ze prva garancka po 15,000 alebo jednom roku je 0,9 hodiny takze chlapci maju vlastne asi 80 eciek cenu za hodinu roboty, nehovoriac teda o tom ze kontrola karoserie je sucastou servisnej prehliadky "podla zarucnych podmienok" cize vlastne vyuctovali jeden ukon zo servisnej prehliadky zvlast aj ked nemali....

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    34€ kontrola karoserie.....to je tak do neba volajuca **** ze az clovek nechce verit.
    Uz chyba iba "dobry den" a "dakujeme za navstevu". Kazde tak po 15€.

  • Etheriel
    komentoval k 's odpoveď
    Mozem sa opytat kde? Aspon okres v ktorom je servis, ak nechcete prezradit meno servisu.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    vzduchový filter je nepovinný, každých 30 tis. treba, to nemuselo byť

  • tommik
    odpovedal
    Garančka po 1. 15tis km 144€ s dph,
    Položky:
    - kontrola stavu karoserie 34€
    - servisna prehliadka 75€
    - vzduchový filter 35€

    Všeho všudy teda cca 1€/100km tvorí servis.

    Jo a bud. týždeň ma čaká ďalšia zvolávačka, ktorá vyšla pred pár dňami.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    odpovedal
    Včra som si všimol, že Bluelink appka ostala po spustení na modrej obrazovke. Pomohlo až jej odinštalovanie a inštalácia Bluelink Europe. Našťastie účet zostal zachovaný.
    Chválim ale nové štatistiky, kde vidieť napríklad za aktuálny deň objemy spotreby a rekuperácie detto za posledný mesiac. Zatiaľ som však neprišiel na to, ako toto obdobie zmeniť.
    Inak ma zaujal "Daily average" za ostatných 30 dní na úrovni 20 kWh. Vyzerá ale, že to počíta iba z dní, kedy sa auto hýbalo keďže total je 402 kWh.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Nakoniec pomohol zrejme reštart systému cez ten prťavý čudlík v pravo dole na centrálnom displeji, ktorý sa dá stlačiť iba nejakým ostrím predmetom. 😉

  • tommik
    odpovedal
    Skúsim sa s tým zajtra pohrať. Teraz som BA a stále nič aj po vypnutí /zapnutí auta. Prinajhoršom tá 12V bateria. Ďakujem za FB.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    tommik My sme sa dnes vrátili cez HR domov. UVO nemal žiadny výpadok. Skús príp reaktivovať v aute službu Bluelink a live ( u Kia UVO a Kia Live). Oni tam stále niečo menia, resp. aj treba odsúhlasiť nové podmienky služby. Možno len niečo zblblo v tomto smere.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    alebo odpojit a pripojit 12V bateriu.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Reštart si skúsil?

  • tommik
    odpovedal
    Ahojte, vraciam sa práve z HR a auto je offline. Mobil cez Bluelink sa nevie s autom spojiť a neukazuje ani dopravné info v navi. Cestou dole bolo všetko OK. Neviete čo s tým? Ešte som v HR...

    Pridajte komentár:


  • LAMA
    komentoval k 's odpoveď
    Děkuji, bude to cenná informace.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ano, ide o ten cas a ten na obrazku nie je, takze Vasa pochybovacna poznamka nemala podklad v nicom inom, len vo Vasom pesimizme. Ked si stiahnem videa do pocitaca o par dni, kde je presna casova stopa, bude informacii viac.

  • LAMA
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko - Jde o čas od začátku nabíjení do těch 51%. Tedy, zda rychlosti nabíjení odpovídala skutečná doba nabíjení. Pokud to opravdu nabíjí 80 nebo dokonce přes 100 kW, tak musí být nabito na 51% za kratší čas.
Pracuje...