Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Vsak riesenie jeho case-u je uplne jasne - nechodit do autorizaku a nedat sa osklbat zbytocnymi vymyslenymi ukonmi. Legislativa EU hovori uplne jasne ohladne zaruky a vyberu servisu zakaznikom. Beztak na tom EV nie je co servisovat, resp. v autorizaku nic neurobia (ak neratame ich hyper-mega diagnostiku baterie, ktorej nikto nerozumie a kde vzdy vyjde dobry stav, pripadne neskutocnu kontrolu laku). A beznu kontrolu mechanickych casti urobi hocijaky lepsi automechanik, ktory robi sam na seba a nesaskuje vo firemnych monterkach za almuznu.

    Ina znacka auta bola prvykrat spomenuta v case 07:58, dovtedy sa tema drzala stale servisu a jeho ceny, aj ked mozno nepriamo 😉

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Hoši pokoj. tommik sa pýtal na cenu servisu, hľadal lepšie ceny a dostane tieto výlevy.... Toto ho určite zaujíma, že dá 1000eur servis za 100kkm, alebo vaše staré skúsenosti. Je jedno, kto na čom skončí. Kľudne raz všetci na Tesle.

    Ale teraz potrebuje vyriešiť aktuálny case.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa preco mas pocit, ze vsetci (vacsina?) skoncia pri Tesle? Vacsina zakaznikov, ktorych Tesla nabera su nova skupina zo spalovakov. Nie nespokojny majitel troch inych EV predtym (ano, samozrejme sa najdu, ale nie je to vacsina).

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Stretol som aj takych co jazdili na Tesle a utiekli k vselijakym EV. To len pre uplnost/vyvazenost. Kazdy ma svoje priority a ani Tesla ani ziadna ina znacka/auto nevyhovie kazdemu. A nezriedka aj jeden clovek mava auta roznych znaciek sucasne.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Lubošovi tam tá Tesla vždy vlezie. Možno aby sa sam presvedčil, že urobil dobre keď si ju nekúpil. Netušiac, že nám je to úplne jedno. Ved to boli jeho prachy.
    Ľudia jazdia na všelijakých EV a nakoniec skončia u Tesly.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17 Áno, pri 45 tis. bola výmena "4L EV COOLANT B" za 140 bez DPH.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    ale len zopakujem, prečo som išiel k Tesle z Hyundai - kvôli servisom, nebolo normálne chodiť každých 15000km, medzitým všelijaké zvolávačky, bežná prehliadka trvala od rána ôsmej do jednej druhej poobede, ceny ako zvyšovali každoročne o desiatky % ani nehovorím a prešvihnete prehliadku o 1 km (žiadna tolerancia) a predĺžená záruka po zákonných dvoch rokoch v prdeli

    a tiež máme prípad aj na Kone, ako odmietli na firemnom aute výmenu motora - známa výrobná vada Kona/eNiro ešte v zákonnej dvojročnej záruke, lebo auto bolo na firmu a vágna formulácia využívané na podnikanie, aj mne menili motor kvôli tejto vade hlučného ložiska

    a ako prebiehala výmena motora ? servis po skúšobnej jazde povedal, že to nič nie je, trocha hlučnejšie, naliehal som že je to vada riešená výmenou motora, tak technik horko ťažko si nahral zvuk na mobil s rečami ako to nie je ani počuť, poslal ma preč, po týždni volal, že mám s autom prísť ešte raz, že si to pozrú na zdviháku, ale ani slovo, že ak áno, nemôže sa na aute jazdiť a keď som prišiel, po hodine volali, že pre auto si nemám ísť, že je to závada, pre ktorú mi nedovolia na aute jazdiť (predtým to nevadilo a ani nechcel to riešiť) a žiadne náhradné auto, žiadny odvoz aspoň domov, proste auto je u nich a za tri týždne možno bude opravené a keď si ho zoberiem teraz ešte dokedy príde nový motor, viac nemám nárok na žiadnu záruku alebo opravu, lebo oni si povedali, že sa na ňom nemôže jazdiť

    Hyundai urobil skvelý výrobok pred veľa rokmi ale ide to s nimi dole vodou a servisy si urobili z EV dojnú kravu - vyššie marže a zisky ako pri spaľovákoch a to netreba skoro žiadny materiál typu olej, filter, čistá ryža - účtovať za hodinovú sadzbu pomaly 100€ (v 2021 to bolo 72€ na hodinu v lacnejšom Hyundai servise, čakám že ich infláciou to stovka už teraz je) - a to na prvý "legacy" Ioniq v 2017 som platil 33€ s DPH po 15000km
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 19-03-2024, 08:36.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17 nechapes, precitaj si este raz co som napisal. Zbytocne sem tahas Teslu, nikto ju nespomina. Nikto nespomina ani funkcie auta. Zas zakladas uplne zbytocnu debatu Hyundai vs Tesla. Povedal som jedinu vec - a to, ze v Hyundai servise opakovane a preukazatelne klamu. Das specialnu poziadavku na servis, ano ano urobime, urobia hovno. S Petrom z CZ takisto nic nehovorim o vyrobnej vade, ide o ten pristup, ze mu klamali do oci, ze vsetko urobili, a neurobili nic. Citaj s porozumenim prosim.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17

    efektivitu by Ti ponúkla nová Tesla 3 a ešte lepšiu, rýchlosť nabíjania podobnú v rozdiele minút a co-pilot máš riešenie kúpené od tretej strany, nie Hyundai, ktorý je v Ioniq6 ešte horší ako bol v Kone

    takže z troch výhod je to vlastne jedna

    A keď máme jeden medializovaný prípad v CZ a jeden prípad v SR, nie je to až také výnimočné vzhľadom na počet predaných kusov, ktorých je minimum. Závada sa stane, to je pravda, ale ide o ten spôsob jednania servisu, dokonca importéra a to, ako mu to riešia - kúpil si, vyhodil si nemalé prachy a čakaj až sa niečo pohne. Toto byť inde, tak má každý z nich nové auto (majú ich dosť na skladoch) a tieto nedorobky si riešia v servise potichu a po oprave ich ako predvádzačky predajú niekomu inému, nie nechajú zákazníka čakať niekoľko mesiacov, až sa uráči nejakému technikovi u importéra si prečítať servisný postup a objednať potrebné diely. Sú to nové autá s pár tisíc km nabehané, je to jasná vada výrobku.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Mne vôbec nevadí platiť 30 tis interval.

    Takú efektivitu, rýchle nabíjanie, co-pilota mi Tesla zatiaľ nevie ponúknuť.
    S autom som úplne spokojný. Veď každý nech si vyberie čo len chce.

    Petra budete koľko spomínať. Výrobná vada kusu - 1 prípad v republike, ok ešte druhý zadokolka SR. Motor nenotifikuje pokazené čerpadlo, odstaví sa. Fixnú to cez update.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa to nie je za nic. To su peniaze za medove motuzy, med je dnes drahy. Si pamatam ako sme sa na Ioniqu doprosovali noveho softwaru. 3x sme tam boli, 3x povedali ze nahraju, 3x nic neurobili. Nakoniec to dopadlo tak, ze som stiahol dakde z fanusikovskeho fora leaknuty .img, hodil to na bootovaciu flashku a urobil si to doma na dvore 🙄 pristup ako cez kopirak s tym chudakom z Ciech, co mu dali takto fajnovy Ioniq6 a cely cas ho klamali… korejska kultura asi 🤷‍♂️

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    tommik Ioniq6 ma 30 tis interval a platil som 232 eur. Sila, ze ich tych 15 tis este drzi. To 45 tis tam bola aj vymena kvapaliny aku?

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    TVL pri 100 000 km vyhodíš za nič cca 1000€. To je na UFC elektrina na 10 000 km.

  • tommik
    odpovedal
    Keďže mi aktuálne vychádzajú ročne 2 návštevy servisu kvôli garančkám a teda záruke, chcel by som sa poradiť ohľadom servisov Hyundai.
    Históriu mám nasledovnú (ceny bez DPH):

    15 000 km - 10/21 - Autopola Rožňavská BA - 120,-
    30 000 km - 08/22 - Autopola Rožňavská BA - 177,-
    45 000 km - 03/23 - Autopola Rožňavská BA - 310,-
    60 000 km - 09/23 - Karireal BA - 195,-

    Aké sú vaše skúsenosti so servisovaním Kony? Sú tie ceny OK alebo je možné niekde zaplatiť za to isté menej?

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17 Vďaka za tip, spomínali tam aj moju skúsenosť. Takže tá spotreba na neutráli je spôsobená motorom s permanentným magnetom. Čiže z môjho pohľadu je to vlastnosť a nie závada
Pracuje...
X