Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Počas leta ti to nechodilo do 78-79%? Vtedy Niro pravidelne. V chlade to padá takmer vždy okolo 73% Ak by to bolo stále do 79%, bolo by to super. -
Tak som bol včera na zvolavacke baterky, ďalšia zvolavacka bola gumový obal mobilného konektora, čo mi dali okrem nového software BMS.
Ale hlavne som si všimol, že mi večer na 50kW nabijacke išlo nabíjanie plným výkonom až do 79%, predtým sa pri 73% vždy lámalo na 39kW. Bolo to prvýkrát tak neviem ci to bude pravidlo ale je možn, že menili k lepšiemu aj nabijaciu krivku. -
Neviete mi niekto poslať odpovede z BMS na tieto príkazy po tom novom update? Pozrel by som čo je nové v registroch, či sa dá niečo vytiahnuť do dashboardu. Dá sa to napr. cez mobil apku
https://play.google.com/store/apps/d...tooth_terminal stačí sa pripojiť na OBD2 adaptér. A len to tam nakopírovať.
AT Z
AT I
AT S0
AT E0
AT L0
AT SP 6
AT DP
AT ST16
ATSH7E4
220101
220102
220103
220104
220105
220106
220107
220108
220109
Po ATST16 je to len nastavenie rýchlosti, echo, formát výpisu. ATSH7E4 vyberie BMS. V 220103 po 05 sú články. Akutálne to boli iba bajty / 50 .. tj. presnosť merania bola iba 0.02V (taký leaf má tušim na tisíciny V). Pridal som navyše registre 220107-09 či tam nepridali lepšiu presnosť. Ak nie, tak to tam vráti NO DATA.Pridajte komentár:
-
Tak som dnes absolvoval tú zvolávačku, o ktorej sa toľko hovorí. Pri odovzdávaní auta ma upozornili že to celé môže trvať 2-3 a viac dní tak mi dali náhradné I10 (mimochodom super mestské auto..). Po šiestich hodinách sa mi ozvali, že je to hotové a môžem si prísť pre auto. Pri odovzdávaní auta som sa dal do reči s prijímacím technikom, že o čo vlastne teda išlo. Do auta nahrali nový software, ktorý vie presne sledovať a kontrolovať jednotlivé články batérie. Následne ten test spustili a podľa výsledku vedia posúdiť, či musia batériu vybrať a opraviť - vymeniť niektorý článok batérie. Ten test trvá vyše dvoch hodín, tak to asi bude nejaká hĺbková a dôsledná analýza. Ak by sa ukázalo, že s batériou niečo je, naložili by auto na odťahovku a odviezli do TT, kde je jediný servis na opravy týkajúce sa batérií. Keďže je ale v mojom aute vraj všetko v poriadku, nemuseli nič viac robiť. Software teraz pri nabíjaní aj vybíjaní presnejšie kontroluje prúdy a teploty článkov a bráni tak prípadnému požiaru. Tým sa potvrdzuje to, že autá začali horieť vždy pri nabíjaní DC. No a tak ako písala Etheriel SW bude zapisovať všetky prípadné chyby aby ich následne vedeli diagnostikovať a riešiť. Zápis do servisnej knižky by mal zaručiť, že ak by sa niečo predsa len stalo, servis berie záruku na seba. Nakoniec mi ešte povedali že v poslednom čase museli meniť viacej 12V autobatérií takže asi ozaj boli nejaké kazové, keďže aj ja som musel meniť, mala len 6V. -
SKolja viem, ale vo Viedni je to pri tych AC stlpikoch sama jednosmerka, preto hovorim, ze je to na pokutu.
Ad AC, osobne mam 7m kabel v aute, a ked som mal pozicany Ioniq, nedociahol. Kedze bol stlpik na pomedzi 2 miest, a predny box bol obsadeny, tak jedine ako sa to dalo potiahnut bolo popod auto, co je v dazdi a obleku naozaj radost robit, pripadne sa uplne na mm natlacit dopredu, ale tam by uz nevysiel ten predomnou, alebo to tahat cez auto co moze poskrabat lak. Proste nabijaci port na vodicovej strane je kravina nech hovori kto chce co chce. Nosit kvoli tomu zbytocne dlhy 10m je uz len ekologia, o praktickosti pri manipulacii, zmotavani a skladovani ani nehovoriac. Dalsia vec ze v uzkych ulickach trci zbytocne konektor do cesty, clovek sklopi zrkadla aby ulahcil prejazd a necha tam kabel. A pritom len staci inzinierom vytiahnut si hlavu z riti a zacat rozmyslat a vymenit stranu pre krajiny s lavostrannym riadenim. Ked to vie pochopit Nemec tak nechapem preco nie American alebo Aziat. Aj ked pri eTrone to je kapitola sama o sebe. -
Konštrukcia Typ2 (aj Typ 1) konektora je taka, že kľudne ne neho môže pršať a nič sa nestane. Ma odvodňovací kanalik a velmi hlboké piny schované v tele krytu. Dvierka nehraju rolu.
Pridajte komentár: