Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Počas leta ti to nechodilo do 78-79%? Vtedy Niro pravidelne. V chlade to padá takmer vždy okolo 73% Ak by to bolo stále do 79%, bolo by to super.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Tak som bol včera na zvolavacke baterky, ďalšia zvolavacka bola gumový obal mobilného konektora, čo mi dali okrem nového software BMS.

    Ale hlavne som si všimol, že mi večer na 50kW nabijacke išlo nabíjanie plným výkonom až do 79%, predtým sa pri 73% vždy lámalo na 39kW. Bolo to prvýkrát tak neviem ci to bude pravidlo ale je možn, že menili k lepšiemu aj nabijaciu krivku.

    Pridajte komentár:


  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    No ked som auto kúpil pre klud v duši som do garáže namontoval požiarny hlásič aj keď neviem či by mi to pomohlo..😂

  • cetan
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba mozno dovod na poistenie a neskor prestavbu domu

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba Zas kvôli tomu nelietaj. Z mojej strany je to len zvedavosť čo sa v registroch zmenilo.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Ak by Ti to pomohlo, môžem niekedy dobehnúť..

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    No to nie je moc potešujúca správa, keď uvážim že parkujem v dome vedľa obývačky..😒

  • nick81
    odpovedal
    Neviete mi niekto poslať odpovede z BMS na tieto príkazy po tom novom update? Pozrel by som čo je nové v registroch, či sa dá niečo vytiahnuť do dashboardu. Dá sa to napr. cez mobil apku
    https://play.google.com/store/apps/d...tooth_terminal stačí sa pripojiť na OBD2 adaptér. A len to tam nakopírovať.

    AT Z
    AT I
    AT S0
    AT E0
    AT L0
    AT SP 6
    AT DP
    AT ST16
    ATSH7E4
    220101
    220102
    220103
    220104
    220105
    220106
    220107
    220108
    220109

    Po ATST16 je to len nastavenie rýchlosti, echo, formát výpisu. ATSH7E4 vyberie BMS. V 220103 po 05 sú články. Akutálne to boli iba bajty / 50 .. tj. presnosť merania bola iba 0.02V (taký leaf má tušim na tisíciny V). Pridal som navyše registre 220107-09 či tam nepridali lepšiu presnosť. Ak nie, tak to tam vráti NO DATA.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Ten v kanade nemal zapojený kábel.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Hmm, ale cca polovica tych vybuchov/poziarov bola pri AC nabijani 🤔 A ten v Kanade co vyrazilo garazovu branu neviem ci bol vobec napichnuty, si uz ani nepamatam.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Tak som dnes absolvoval tú zvolávačku, o ktorej sa toľko hovorí. Pri odovzdávaní auta ma upozornili že to celé môže trvať 2-3 a viac dní tak mi dali náhradné I10 (mimochodom super mestské auto..). Po šiestich hodinách sa mi ozvali, že je to hotové a môžem si prísť pre auto. Pri odovzdávaní auta som sa dal do reči s prijímacím technikom, že o čo vlastne teda išlo. Do auta nahrali nový software, ktorý vie presne sledovať a kontrolovať jednotlivé články batérie. Následne ten test spustili a podľa výsledku vedia posúdiť, či musia batériu vybrať a opraviť - vymeniť niektorý článok batérie. Ten test trvá vyše dvoch hodín, tak to asi bude nejaká hĺbková a dôsledná analýza. Ak by sa ukázalo, že s batériou niečo je, naložili by auto na odťahovku a odviezli do TT, kde je jediný servis na opravy týkajúce sa batérií. Keďže je ale v mojom aute vraj všetko v poriadku, nemuseli nič viac robiť. Software teraz pri nabíjaní aj vybíjaní presnejšie kontroluje prúdy a teploty článkov a bráni tak prípadnému požiaru. Tým sa potvrdzuje to, že autá začali horieť vždy pri nabíjaní DC. No a tak ako písala Etheriel SW bude zapisovať všetky prípadné chyby aby ich následne vedeli diagnostikovať a riešiť. Zápis do servisnej knižky by mal zaručiť, že ak by sa niečo predsa len stalo, servis berie záruku na seba. Nakoniec mi ešte povedali že v poslednom čase museli meniť viacej 12V autobatérií takže asi ozaj boli nejaké kazové, keďže aj ja som musel meniť, mala len 6V.

  • cetan
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    To niekto písal v 1 článku, už si nespomínam kde

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja viem, ale vo Viedni je to pri tych AC stlpikoch sama jednosmerka, preto hovorim, ze je to na pokutu.

    Ad AC, osobne mam 7m kabel v aute, a ked som mal pozicany Ioniq, nedociahol. Kedze bol stlpik na pomedzi 2 miest, a predny box bol obsadeny, tak jedine ako sa to dalo potiahnut bolo popod auto, co je v dazdi a obleku naozaj radost robit, pripadne sa uplne na mm natlacit dopredu, ale tam by uz nevysiel ten predomnou, alebo to tahat cez auto co moze poskrabat lak. Proste nabijaci port na vodicovej strane je kravina nech hovori kto chce co chce. Nosit kvoli tomu zbytocne dlhy 10m je uz len ekologia, o praktickosti pri manipulacii, zmotavani a skladovani ani nehovoriac. Dalsia vec ze v uzkych ulickach trci zbytocne konektor do cesty, clovek sklopi zrkadla aby ulahcil prejazd a necha tam kabel. A pritom len staci inzinierom vytiahnut si hlavu z riti a zacat rozmyslat a vymenit stranu pre krajiny s lavostrannym riadenim. Ked to vie pochopit Nemec tak nechapem preco nie American alebo Aziat. Aj ked pri eTrone to je kapitola sama o sebe.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Konštrukcia Typ2 (aj Typ 1) konektora je taka, že kľudne ne neho môže pršať a nič sa nestane. Ma odvodňovací kanalik a velmi hlboké piny schované v tele krytu. Dvierka nehraju rolu.
Pracuje...