Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    veď Hyundai písal pri zverejnení fotiek, že bude najskôr v marci 2021, kto kde zobral december 2020 ?

  • 1fisker
    odpovedal
    Nová Kona nebude tak skoro. Info, že už v decembri je nereálne. Mám informáciu, že najprv ju musia oficiálne predstaviť, potom urobiť cenník a až potom budú dodávky. Reálne dodanie najskôr v marci 2021

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo v Rakusku je povolene parkovat a autom otocenym proti smeru premavky pozdlzne (neplati v jednosmerke), nesmie sa parkovat kolmo (napr. so Smartom). Najlepsie by bolo mat nabijaci port vpredu alebo vzadu v strede, akurat v predu je normalne radar/lidar a vzadu zase velke dvere a znacka. A na elektromobile by sa mali vratka nabijania otvarat dohora a mat poziciu aby aspon ciastocne chranili pred dazdom a snehom a v severskych krajinach by mala mat zastrcka vyhrievanie. Pocitam ze tohoto sa dockame v 4.-5. generacii elektromobilov skody v ramci simple clever rieseni ;-)

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Primarne ide o DC. Tie byvaju pozdlzne uplne vynimocne.
    AC nie su ziaden problem. AC stlpiky maju bud zasuvku a das si svoj typ2/ty2balebo typ2/typ1 kabel taky dlhy ako potrebujes, alebo ked je kabel pevne na stlpiku, tak je spravidla tak dlhy, ze dosiahne na druhu stranu suta. A keby aj nie, tak AC sa da lahko predlzit.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    jux to si napisal blbost jak prasa. Na SK kde je nedostatok AC nabijaciek a vacsina DC je kolme parkovanie tomu tak mozno je, ale v kazdej krajine kde maju rozvinutu siet mestskych AC je to presne opacne. Staci zajst do Viedne a 90% vsetkych AC stlpikov ma pozdlzne parkovanie pri chodniku a tym padom stlpik na opacnej strane ako ma napr Tesla. A parkovanie na vela uliciach v opacnom smere je na pokutu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    poloha portu je u nna jedno z kriterii pre vyber auta, netvrdim ze prioritne, ale urcite podstatnejsie ako kvalita plastob na dotyk, allebo odtien potahov

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    @ Wilo Stojanov s pozdlznym parkovanim je velmi malo, navyse ak su stojany priechodne, tak sa da vojst z vhodnej strany. Ked je problem, staci auto otocit opacne, tak ako sa to robi na benzinke, ked nie je volno pri stojane vo vhodnom smere. Ved kopa aut pochadzajucich s krajin s lavostrannym riadenim ma tankovanie na strane vodica, napriklad mercedesy.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Budte radi ze to je vpredu. Ja skor nechapem uchylku preco vela inych vyrobcov dava port dozadu na vodicovu stranu, ked jazdime napravo a vsetky stojany pri ceste s pozdlznym parkovanim su napravo, a kabel casto nedociahne. Vid Ioniq alebo aj Tesla. Aj ked Tesla to ma aspon viac vzadu posunute a lepsie pristupne, ale na lavostrannom aute je to uplna hovadina lebo bud kabel nedociahne alebo ide cez kufor a potom to komplikuje pristup don. Paradoxne VW aj BMW to pochopili, ale nad niektorymi rieseniami nabijania rozum stoji.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Tak je pravda asi ze ked prerabaju spalovak tak to pichnu kde sa da. I ked si myslim ze kde je vola tam je cesta.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Taur teraz to nezmenili, lebo by to boli naklady navyse. Vsetko ine-dlzka kablu, nove konzoly a drziaky pod maskou atd. Nezda sa to. A preco to tak spravili pri novom aute? z nejakeho technickeho dovodu, v strede by to mozno znamenalo tiez ine dielypod maskou u spalovaku atd. Je to cela veda. Samozrejme, je to tam vidiet, ale bud rad, ze to nie je ako v etrone

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Ja nechapem preco nedavaju vpredu port na stred idealne s vyklapanim krytu hore nie na bok aby robil aku taku striesku v pripade dzda/snehu. Ved niekedy sa clovek pripaja zlava inokedy zprava, tak preco ooberat o niekollk desiatok cm dosahu kabla?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Predok imho podstatny posun k lepsiemu, pekne to vyhladili. Skoda tych dvierok nabijania, tie su tam ako past na oko a uplne tam kricia. V ciernej farbe sa to strati ale v ostatnych nie a je to dost vidiet zadku prispela modernejsia grafika svetiel. Skoda, ze nechali ten priserny sedo-strieborny plast na vnutornom tuneli a okolo ovladania klimy. To posobilo strasne lacno a kolotocarsky uz pred modernizaciou. A disky kolies boli tiez krajsie tie povodne, tieto su zbytocne prekombinovane a velmi neladia k tomu vyhladenemu dizajnu vonkajsku. Ako majitel by som ich urcite vymenil za povodne ak sedi rozmer. Ale celkovo pomerne vydareny facelift

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    vyzerá to hračkársky ale zvykneme si, pre pre čistenie je to určite lepšie ako to terajšie, chce to odvyknúť si na masky, ktoré 120 rokov slúžili na prívod vzduhu - Hyundai dáva odvážne najavo, že doba spaľovacia je za nami

    a buďme radi, že to neurobili ako s faceliftom Ioniq-u, kde bola pekná hladká maska a dali tam to strieborné ...

  • jux
    odpovedal
    @Etheriel Musis si zvyknut, ze predky aut budu onedlho vyzerat podobne na vsetkych autach. Aerodynamika.

    Pridajte komentár:


  • Etheriel
    komentoval k 's odpoveď
    mne sa ten predok vobec nepaci, neviem ci je to tou modrou farbou, alebo samotnym dizajnom ale pripada mi to ako hrackarske plastove auticko. Za zadok davam palec hore - ten sa mi paci viac ako na mojej Koni, pripada mi taky viac ucesany, uhladeny.

    Na prednej maske sa mi strasne nepaci ze dvierka na nabijanie su take ocividne, podla mna taketo nesymetricke prvky kazia dojem.
Pracuje...