Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dnes som bol na 75000 tis prehliadke s Nirom. Cena klasika za malú prehliadku. Dal som si updatnúť infotainment.
Kupodivu je nová verzia 210603. Takže skracujú interval vydania. Prešiel som menu, nejdu už kódy na dealer a engineering.
Zo settings zmizla možnosť nastavenia Android Auto a Carplay - enable a splitscreen ,.. je to pod menu v options (horna lista) ale iba ked ste na settings/projections obrazovke.
A trochu je niečo iné v navigácií - sivnú side buttony a je tam nejaký parking. Inak klasicky nič moc :-)
Naposledy upravené nick81; 04-08-2021, 15:17.
- Likes 3
-
Chalani, nemáte niekto zmáknuté z ktorých kontaktov/káblikov z horného osvetlenia sa dá potiahnúť nepretžitých 12V pre dashcam 24/7?
Pridajte komentár:
-
hudino Nové dáva 66.3-66.4kWh pri 110 kmh (staticky pri 2kW odbere 66.6kWh). Po 15 mes 70 tis, bolo 65.7kWh pri 110kmh. Včera som napr. išiel zaniesť dieťa na Oravu. Pezinok štart s 92%, 130 do ZA, cez Terchovú do DK, a cez strečno do ZA na GW. Po 300km (na 74% prejdených) zostalo ešte 18% baterky. Dojazd stále ako nové. Škoda, že vlastníkom Tesiel stačí ScanMyTesla a výpočet degr cez dojazd. Už dávno mohol byť evDash napichutý aj na CAN tesly a mohli sme mať jeden spoločný nástroj na všetky autá.
- Likes 1
-
hudino je dost youtube videi a porovnani aj LR a SR+2019 a SR+ to napr. Do Zvolena SCH proste nedalo. Zaroven aj tu ludia na fore uvadzali ze v Zime im klesne dojazd a prejdu aj len 180km. Preto chcem realne vediet co to auto dokaze. V lete v dazdi xy, pekne pocasie xy, zima xy. Napr. na useku TN ZA ubudne pri 120km/h z baterky o 40km viac ako je realna vzdialenost, v zime aj 50km vzhladom na kurenie a pneu. Takze napr eNiro prejde 250-350km po dialnici podla sezony a pocasia. A to je realita s ktorou ratam. To je cele.
-
Chcem sa ospravedlniť, nechcel som tu spôsobiť takúto burlivú diskusiu. Len v tej cene (pozeral som len konfigurator) už má konkurencia veľké baterky, tak aspoň pre mňa bola jasná voľba. Tá cena SR+ cez Slovinsko je dosť schopná. hudino To 1%. Od začiatku meriam dostupnú kapacitu medzi 0 až 100%. Je to tu viac krát popísané. Netto je 67.5kWh, nie 70kWh. Niro nemá veľke buffre.
-
mozeg, odkial prosim ta mas za SR+ 2019 neda v zime BA-ZA ?
inak celu debatu ktoru som nechtiac sposobil tym ze som napisal pomer cena vykon u novej SR+ 2021 bolo myslene pre novu verziu, nove baterie, s TČ, cenou pod 40 bez DPH ale hlavne to auto je snad o 400-500kg lahsie ako ID4 alebo I5. (ano je to iny typ auta). Len mi prislo ze sa to tato verzia TM3 podcenuje. Ohladne degradacie ako pisal Jiri GrandPa tak nick81 tusim si pisal ze mas po 70 tis. degradaciu 1%, ale nie je to vlastne 7% (ak sa bere ze to ma 70kWh ?
-
mozeg cena dlhodobo taka v Slovinsku, kde davaju Slovakom po spravnosti bez DPH´ viď môj prehľad https://teslaclub.sk/node/63379?p=73072#post73072
Pridajte komentár: