Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To su zas porovnania 🙈 Kto by uz len “cross-shopoval” TM3SR a I5/EV6. To su auta roznych kategorii, s uplne rozdielnou filozofiou, karoseriou aj moznostami 🤨 jedine co tam je podobne je cena, ale kolko existuje ludi, co vyberaju cisto na zaklade ceny v ramci cross-kategorii a nemaju vopred zuzene podmienky na karoseriu a typ auta? 0.0001% kupujucich? To ako keby niekto uvazoval ci si kupi VW Sharan alebo Mini Cabrio. Nehovoriac o tom, ze TM3 je tu uz daky ten piatok, zatial co Ioniqov 5 alebo EV6 je na Slovensku tolko, ze hned zajtra si mozem kupit skladovku

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    jux na 2021 si pockame ak ju niekto ma tak nech skusi BA-ZA v Zime pri dialnicnej 130tke. Budem rad ak dojde. Nezabudajme ze odpocet DPH nema kazdy. A pls kde stoji tm3 sr+ 45 s DPH? Dik r

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem preco by TM3 SR+ nemala dat v zime BA - Zilina, ked ma tepelne cerpadlo a WLTP 448km. Navyse cinska verzia, ktora sa v EU predava ma LFP clanky, ktore maju minimalne dvojnasobnu zivotnost, menej im vadi plne nabitie a maju podstatne mensiu nachylnost na horenie. Jedinou ich nevyhodou je vyssia vaha. Pri cene 37500 bez DPH je to podla mna dobra kupa. U koho to este vylepsuje dotacia, cena sa dostane pod 30 tisic, tak ako kedisi sluboval Elon :-)))

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Kazdemu co jeho jest. Ja som spokojny so Zoe na chodenie po zaostalom SK resp. vychodnej EU, AC 22kw je na nezaplatenie v mojich koncinach. Ked nie je DC nabijanie na AC nieje ziadny dovod buchat si hlavu o mur. Stacilo mi raz obhryzanie nechtov pri AC 6kw ked som prisiel s Konou k nabke a nefungovalo DC. Za mna bola Zoe najlepsia volba pre bytovkara, moje potreby a pokoj v dusi. Uvidim este ako v zime, ale zatial to vyzera ze jeho pomale DC nabija rovnako rychlo pri lubovolnej teplote, teda ci je vonku 15-20C alebo 29-35C po ekodialnicnej jazde. Kym niesu UFC nabky vsade popri ceste kade chodim tak mi nechyba 100kw DC nabijanie ktore realne pre xy podmienok ide par percent z krivky, ak vobec, Vystacim s jeho 46kwDC ked z 1-96% nabijem s priemerom 38kw za kazdeho pocasia, ako by som mal nabijat kratko x krat a stale zachadzat na nabky. Potom sa casova uspora UFC nabijania ultrarychlo straca. A este ked sa prida cena kwh ...
    O par rokov ked uz tu nebude infrastruktura, ale ultrastruktura budem volit zrejme inak.

    SCH Tesly nevnimam ako vyhodu zatial pre ich riedku siet. Chapem ze je to fajn pri tranzite dialkovom. ale ako domaci robit zachadzky 50km aby som sa rychlo nabil je nonsens. A ked mam s Teslou nabijat na 50kwDC/AC ako "bezby smrtelnik" tak naco mi potom je.
    Po SK Zoe je super (na to ze je to segment B) a na obcasnu daleku dovolenku/sluzobku si mozem zobrat Teslu z pozicovne.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    No ked porovnavas auta a uzitne vlastnosti tak by si mal porovnat zhruba rovnake kapacity baterie. SR+ je "neoptimalna" baterka, ked to poviem slusne. Inak k tej degradacii - ja mam auta uz 20 mesiacov, dojazd pri 100% spadol z 500 na 470 (6%) zhruba po 6 mesiacoch a teraz je to 14 mesiacov stale rovnake. Takze moze byt, ze to je ten uvodny pokles v kapacite novych baterii a teraz to bude drzat.
    Ini vyrobcovia to bud maskuju hornym buferom (ktorey Tesla nema), alebo mozno baterky najskor "zahoria" a az potom pouziju.
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 20-07-2021, 17:49.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa ono sorry ale tiez zdielam nazor ze SR+ je nepouzitelne. Aby som vZime nepresiel ani BA ZA v aute za 50 litrov je dost smutne. LR je ina kava aj co sa tyka zrychlenia aj dojazdu aj rychlosti nabijania ale to uz je 50+.

    Preto som nesiel do SR+, proste nesplnalo moje poziadavky a v case rozhodovania nabijalo 100kW.

    Kamos ktory ma rad rychle auta a pod 2,5l objemu nic nekupuje bol jazdit na tesle, efekt wow sa nedostavil, auto mu proste nesedelo, zrychlenie fajn ale pocit zjazdy ziaden.

    Ja velmi uvazujem ze v januari by som siel do 2r LR napriek degradacii 8% ale uvazujem aj o EV6. Cena rovnaka. Len nechapem preco sa niekto zbavuju TM3 LR 2r za ceny okolo 42-45k. To mi vrta v hlave.

    Sam este neviem.SCH je super siet a funguje, otazka je ci bude fungovat aj ked ju otvoria vsetkym autam. Predsa len je rozdiel uzavreta siet s 3 modelmi a spravit handshake so vsetkym na trhu.

    Este treba priratat efekt znacky pri merani socialneho statusu, teda "pucky". Co mas za auto Teslu,wow, Kiu/Hyundai,ohhh.

    Cas ukaze.
    Naposledy upravené mozeg; 20-07-2021, 17:20.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Jo chlapci, tie vase pocity z YouTube.,
    Keby ste Teslu mali doma mesiac a jazdili s nou (aj po zahranici) tak byste vyrazne zmenili nazor. Nie, nejdem vobec argumentovat lebo ma to nebavi. Ale vzdy sa po takomto prskani o Tesle od ludi, ktori ju nemaju a iba sa v nej odviezli iba usmievam .

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    nick81, ale mna si presvedcil. Tak kedy pojdeme po tie I5 ?, mne vyhovuje oktober/november ...

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    hudino Ok nie valcovanie ale "TM3 SR+ 2021 je pomer cena/vykon aktualne TOP" No pre mňa nie :-) Nechcem robiť flame, je to jedno kto si čo kúpi. Konečne je na výber, a bude ešte lepší.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq 5 v plnke (72kWh AWDspolu s Relax paket, farbou) so vsetkymi moznymi zlavami a Fleet sa nedostane pod 55 tis. Ale porovnatelna vybava ako ponuka napr. ID.4 (takze slabota), tam je cenovo vyhodnejsi, za mensie peniaze a je to dalsia generacia EV (800V, nabijanie za polovicu casu).

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    hudino PREMIUM 72,6 kWh 160/217 4 x 2 52 290 € - 1 500 € 50 790 €
    Písalo sa tu o SR+ = RWD, preto RWD, daj dole fleetku a si na na 46-47tis. Čo viac treba. Alebo za to isté máš 4x4 style. Prip. ak je drahé
    STYLE 72,6 kWh 160/217 4 x 2 48 090 € - 1 500 € 46 590 €
    46500 bola cena mojho Nira bez zľavy.. =)

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    nick81, ano mas pravdu. ale nikto nic o valcoani Ioniq 5 nevravel

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Ioniq 5 za 45 tis v plnej vybave? mozno 58 RWD a fleet zlava 10-15% ... potom ano. Ale ano chapem, argumenty beriem...

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Kto by dnes kupoval Niro, keď je tu ID4, Ioniq5, Tesla M3... Dal som za auto 43-45tis. a za tu cenu mám Ioniq5 v plnej výbave max konfiguráciu. Ak nie I5 môžem ešte namiešať ID4, ale niekto iný M3. Prečo tu stále riešite Niro, to už dnes lezie do cenovej relácie pre ľudí čo si nemôžu dať dovoliť za auto viac ako 35tis, a tam to ešte splní svoj účel ...
    Naposledy upravené nick81; 20-07-2021, 10:25.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tesla nevalcuje nic, niekolko rokov sledujem Teslu a cakam az najdem jeden argument okrem zrychlenia, preco si ju kupit a zatial nic neprekonalo tie nevyhody zacinajuce zlozitou kupou, starostami pri pripadnom servise (to som ani netusil o nejakom zatvarani hranic), dokonca sa pridavaju dalsie a dalsie skutocnosti ako zvysena degradacia, prehnane WLTP dojazdy oproti inym znackam atd. Ale to ludom, ktori sa tym nezaoberaju do hlbky, resp. citaju len o Tesle a ine auta ich nezaujimaju a tym padom nepoznaju ich vlastnosti, nevysvetlis. Vies to Ty, viem to ja, vie to napr. uz aj milan84 ked konecne zazil nase EV ale je zbytocne to moc omielat, kazdy si vyberie to kde ma svoje priority.
Pracuje...
X