Pôvodne zverejnené od nick81
Pozrieť príspevky
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Bola spustená KiaCharge pre SR. Objednal som si plus aj Ionity pack. :-) ~4+13 eur /mes
https://kiacharge.com/web/kia-sk
Plus - ceny sú variabilné. Napr. naše ZSE aj UFC je tam 0.35eur, GW cca 0.41 ale tam je po 3/4 hodine pár eur poplatok, čiže treba sa zmestiť.
Pri aktivácií nabíjania sa platí nejaký cca 50 cen poplatok. Ak niekto nejazdí veľa, vie s týmto kryt úplne všetky jazdy aj SR.
Ja si nechávam GW max pre lacnejšie SR cestovanie (ZSE/GW) a zahraničie (0.29-0.35). A tam kde nebude GW max .. Tj. Taliansko, Pobaltie, Škandinávia, tak to pokryje KiaCharge. Btw. dajú sa tam zadať firemné údaje, ak to chcete do nákladov.
Včera sme išli cca 2500 km iba po Ionity (Švédsko, Dánsko, Nemecko, Česko), a bol to nenormálny komfort. Stanice na ťahoch, zdržovalo len nabíjanie.
Ak niekto chodíte na západ, určite Ionity Power stojí za to. Potom je tam za kWh "iba" 0.29e.
Aj pri PLUS sú ceny variabilné. Napr. ČR EON je až za 16kc, PRE tam nie je.. Ale väčšinou sú tie ceny fajn.
Treba zdôrazniť, že v KiaCharge je už 277 tis staníc. V lete bolo okolo 250 tis.. Takže s tým sa dá nabiť prakticky všade. Postupne tam dúfam dostanú pod to všetko (CZ PRE, mol pluggee, ORLEN PL a pod).Naposledy upravené nick81; 06-10-2021, 07:28.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
evDash už podporuje ABRP live data cez wifi ... Tj, posielajú sa údaje auta (SOC a pod.) rovno do ABRP API. ABRP premium sa dá zobraziť na infotainente auta, funguje to pekne aj tam . Update interval je nastaviteľný od 10 sec. Testované v konfigurácií M5stack Core2+CAN. Wifi robil hotspot na mobile, 30 sec update.
Oproti prepojeniu cez https://www.tronity.io/ (via UVO) to má výhodu, že netreba platiť Tronity a ten sa aj tak updatoval iba občas. Navyše UVO som nevedel používať, písalo hlášku o prekročených pripojeniach za deň.2 FotkyNaposledy upravené nick81; 29-09-2021, 07:39.
- Likes 2
Pridajte komentár:
-
-
nick81 v kufri pokial jazdis su teploty ok, ale pri zaparkovanom aute uz to tiez pojde nad 60C. Ja vozim chladnicku a mam zaloznu bateriu na napajanie, a dlho som hladal zakial som nasiel overenu LiFePO4, ale ta nema startovaciu funkciu. Link som uz na forum daval, ked treba dam znova.Naposledy upravené SKolja; 24-09-2021, 17:08.
-
Nechtiac. Ten jeden s kompresorom som chcel rozobrat a LFP pouzit na backup Dash kamery.. To bolo prve prekvapko. A alza mi uz pise x-ty mail ako to mam vratit, aj ked to bolo otvorene s poskodenim. Ja som ho uz daroval prec... Vcera som s tym druhym a nirom startoval BMW x5 (neslo to) a dnes som ho musel nabit. Tak ze pozriem aj ten druhy a zas LiPol .. Pritom oba produkty maju po sebe nalepky ako su LifePo4.
Mrzi ma to, lebo som na tieto 2 daval referencie. Niektori z vas si to kupili. A toto boli jedine LFP startery na trhu... A teda nie su ani tie.
Hlavne si davajte pozor ak to mate v motorovom priestore, kde je teplotny rozsah dost velky. Prip to vratte.
-
Pekny odrb. Skus pozriet toto: https://www.atu.de/shop/Saison-w1224...Stueck-NO0002#
Je to v ATU v Nemecku, ale tiez by som si na 100% nebol isty
-
Dôležité! Ak máte LifePo4 štartéry Compass.. Oba produkty sú iba LiPol.
Ak ho vozíte vo frunku pod kapotou radšej ho odtiaľ vysťahujte.
Produkt je možné vrátiť.
https://www.facebook.com/lbs.pt/posts/10219988373161186Naposledy upravené nick81; 24-09-2021, 13:01.
- Likes 3
Pridajte komentár:
-
SKolja Ioniq 2018 si ideálne zisti cez discord či to má niekto. Ja bežím na default configu, neladím nič. Síce aktuálny steering na rozbitých cestách v nízkych rýchlostiach trochu trasie volantom, ale to nie je primárne určenie. Kolóny - štart/stop ide úplne samo aj hodinu bez potvrdzovania, okresky/diaľnice detto (max. mu pomôžem zrezať prudké zákruty). Čo sa týka steeringu XPS mal špičkové PID, v celom rozsahu išlo plynulo s ešte lepším točením prudkým zákrut, ale odmietli mi commit s tým, že to chcú riešiť nejako úplne adaptívne. Tak preto neladím nič.
-
nick81 cas nie je problem pokial to uz mas zabehane, ale pocitam ze bude treba trochu s tym pojazdit a dotunit parametre (kedze Ioniq2018 nie je priamo podporovany). Financne to je tiez narocnejsie, ale verim tomu ze na behanie po meste v kolonach by mi to usetrilo kopec nervov a to sa oplati ;-)
Pridajte komentár: