KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick.n17
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od PistaTT
    tak aspon nieco pekne prislo s tym updatom
    Divná logika kompilovania updatov. Oni vám tam nedali to hlavné. Plánovač so zostatkovými percentami, od koľko do koľko nabiť.

    Ioniq5 to už má tiež. US EV6 takisto. Takže zas musíte mesiace čakať na nový update.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	304
Veľkosť:432,1 KB
ID:	93743
    ​​

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja samozrejme, financny aspekt je velmi dolezity pre kazdeho vyrobcu. Zas na druhu stranu, je otazne, ci sa oplati investovat do Blade baterii, ked nam klopu na dvere SolidState, ktore su niekde inde. Beriem to ako prestupnu stanicu v ramci technologickeho pokroku.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Nemusíš mať obavy. Hyundai / Kia má kvalitné akumulátory. 800V 230kW je tam v pohode. Dát už je dosť.

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo mas ciastocne pravdu. Ale napriklad cylidricke baterie nie su ziaden zazrak co sa tyka zivotnosti (hlavne koli teplotnemu managementu), blade baterie su omnoho lepsie, ale Tesla sa rozhodla pre cylidricke koli cene vyrobneho procesu. Jednoducho na trhu je nedostatok strojov na vyrobu blade baterii. Technologia vyroby cylindrickych je lacnejsia a stroje na vyrobu su omnoho dostupnejsie.
    Takto sa uvazuje.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick.n17 mozno ten iny lider trhu pozera na tohto lidra trhu, co urobi 800V a >250kWh so zivotnostou baterie. Dajte tomu cas, nie vsetko nove byva vzdy dobre, Toyota sa toho drzi uz roky a vydalo im to na najvacsiu automobilku sveta 😉 cim nechcem tvrdit, ze treba za kazdu cenu brzdit progres, ale motivacie byvaju rozne, a nie vzdy pochopitelne pre bezneho uzivatela. Som si isty, ze v Tesle zvazovali aj 800V a pre nieco sa rozhodli, ze to zatial nepotrebuju. Ci uz su to financie, technologia alebo prilisna zmena architektury. Vyckajme na konci dna ma hlavne slovo zakaznik, nie automobilka.

  • nick.n17
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Aspoň vieme čo bude v EV6 MY2024 okrem ccNc infotainmentu. Neviem či je to presne 28, alebo 26, ale čakal som SW update, že ECO bude aspoň nejako reagovať. Alebo custom mode na 2WD only (je tam len snow)

    Líder trhu by mal zrýchliť nabíjanie :-D V tom je líder trhu EV6. Nie je to len o spotrebe a dojazde.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Pneumatiky so sírkou 255 mm alebo viac sú na všetkých Tesla Y (aj 19" aj 20"), takže máš pravdu, že žerie dosč. Pri použití rovnakej šírky pneu je rozdiel spotreby oproti lídrovi trhu výrazný, keď EV6 má 28kWh/100km.

  • nick.n17
    odpovedal
    Hneď prvý deň sme zmerali nové 199km odometer Kia EV6 Awd Gtline 20".
    0 sa len načala, takže klasicka kapacita okolo 74.5kWh v 100-0%

    AWD 20" oproti RWD 19" žerie slušne dosť. Nerobil sa primárne test spotreby, ale pri 130 tam lietali hodnoty okolo 28kWh/100.
    Ale sú tam až široké 255 R20 pneu. Môj Ioniq má 225 R18, nová tesla 3 šírku 235.

    Nebolo vidno výrazny rozdiel medzi ECO-NORMAL-SPORT. Škoda

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:217,6 KB ID:	93721
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:189,8 KB ID:	93722
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:516,1 KB ID:	93723​​​
    Naposledy upravené nick.n17; 08-11-2023, 09:46.

    Pridajte komentár:


  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    Do split screenu pribudla táto obrazovka s detailami spotreby. Doteraz tam nebolo nič užitočné ani pekné. (Boli tam média, mapa zabudovanej Navi, kompas a ešte nejaké blbosti). Toto sa mi páči a uvidime či to bude aj užitočné na niečo.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    A co ma byt to pekne co prislo? Mozno to chcelo foto predtym a potom.

  • PistaTT
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	376
Veľkosť:348,3 KB
ID:	93697
    tak aspon nieco pekne prislo s tym updatom

    Pridajte komentár:


  • MasterBlaster
    komentoval k 's odpoveď
    co uz, tak hadam sa dockame este inokedy.. teda ak to AA/CP chip supportuje aj v nasej MY'22 verzii - co mi stale nie je jasne ci je/bude v tomto rozdiel voci MY'24

  • PistaTT
    komentoval k 's odpoveď
    tak hov*o z toho. wireless CP sni AA sa nekona.

  • PistaTT
    odpovedal
    Yay! Wireless CarPlay!
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	403
Veľkosť:94,7 KB
ID:	93688


    som zvedavy. uz to kopirujem a dnes to hodim do auta

    Pridajte komentár:


  • MasterBlaster
    odpovedal
    KIA EV6 GT v trochu inej akcii… vdaka takymto “akrobatickym” ukazkam z ČR sa opat raz citim bezpecnejsie

    Pridajte komentár:

Pracuje...