Zse apkou sa neda spustit ziadna stanoca, roaming ide len kartou. Bohuzial karta nefunguje, aj ked junstojan autentifikuje, nabijanie nespusti. Ale horsi pripad je taky, ze maju tam vela nabijaciek” ktore ani citacku kariet nemaju a daju sa spustit len apkami. Ale oni spustanie ich apkou nemaju urobene, takze nemaju taketo lokality co na mape robit a nemozu sa vyhovarat na docasnu nefunkcnost (ze akurat im nefungovalo prepojenie ked som tam bol) ako to robia vzdy, lebo kartou sa na takychto naijackach nikdy nedalo nabit.
Od soboty, kedy som im to ohlasil, zatial ziadne riesenie ani nic.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
tak to je divocina. ak som spravne pochopil, tak lokalitu ma ZSE uvedenu v apke, stanica tam realne existuje a je funkcna, no neda sa spusti ZSE apkou, spravne? skusal si spustit aj kartou? ja nemam vela skusenosti so zahranicnym roamingom ZSE, prakticky len CZ a tam som nemal ziadny problem ani na Ionity, ani u e.ONu. Aktivaciu nabijania som robil RFID kartou (apku som neskusal). Obdobne dobre skusenosti mam s Kia Charge, kde sa mi nestalo, ze by som nenabil na nabijacke, ktoru mi ponukla ich apka. pre rychle DC nabijanie sa mi vsak viac oplati ZSE s ich flat poplatkom za hodinu nabijania, takze najprv pozeram ZSE roaming lokality a az sekundarne Kia Charge -
Stav nabijania kartou ZSE je v zahranici zalostny. Prave som v Grecku. Ich roamingove nabijacky nefunguju, stovky nabijacich bodov na ich mape ci uz v Bulharsku alebo Grecku je nepouzitelnych. Su to potemkinove dediny cely ich roaming. Nereaguju na mail, katastrofa. Clovek sa spolahne, ze ak je niekde 20 nabijaciek, aspon jedna pojde ale nie. Vobec nemaju urobene prepojenia s operatormi na staniciach, ktore uvadzaju. Okrem Ionity v Budapesti, ktora je mimochodom posledna na ceste do Grecka, im ani jedna zatial nefungovala.
Je to este horise ako keby nemali na mape nic, lebo clovek sa spolahne, dokonca zobrazuju statusy “Volny” pri konektoroch ako keby sa dali pouzit a nakoniec nemaju urobene prepojenia s poskytovatelmi. Je to velka hamba pre ZSE, hned ako pridem, budem sa s cestovatelskymi zazitkami delit.
Podpora ziadna z ich strany, zistenie, oprava, nic. Sme v roku 2023 ale pripada mi to horsie ako v 2017, ked som uz po zahranicici elektromobilom cestoval. Nabijaciek bola desatina ale uzivatelia sa delili o ich status a bola skoro istota nabit. Teraz maju v ich predrazenom roamingu stovky stanic ako plateny operator 9€ za hodinu pri 11kW nabijani - najdrahsie AC ako clovek moze mat a aj ked chce zaplatit, nenabije.
Nemate niekto priamy kontakt na niekoho kompetentneho v ZSE ? Infolinka nepouzitelna na riesenie niecoho. -
play3man Za nabitie 600kwh v mesiaci DC-ZSE 147e (pri flat pausali priemerne 0,245/kwh) minus AC-ejoin 139e (aj s 20% zlavou 0,232/kwh) = 8e menej za AC nabijanie nez za DC mesacne. Prepac o euro som sa pomylil, teda ozeliem 8e nie 9 a budem nabijat rychlejsie.
Rec je o nabijani od 1.1. podla novych cennikov.Naposledy upravené Taur; 16-12-2022, 19:05. -
ked tak pozeram ten podrobny financny pohlad na vec, tak su tu dalsie veci co sa budu musiet zohladnit:- AC komercne nabijanie je pri 11 kW palubnej jednotke zaujimave len ak sa taka nabijacka nachadza v blizkosti domova alebo pracoviska (alebo ineho miesta kde clovek zvykne casto travit dost casu - posilka, plavaren, tenisove kurty apod.)
- Navyse tu uz mozu prist k slovu aj poplatky za parkovanie (napr. ZSE a GW maju pre AC bez poplatku za parkovanie len 3 hodiny, ejoin uctuje parkovne az po skonceni nabijania)
- Ak teda nemam kde nechat auto na pol dna, tak budem komercne vyuzivat skor DC., pricom samozrejme vhodnejsie je vyuzivat DC popri nakupovani, obedovani alebo inych aktivitach v blizkosti DC nabijaciek vybraneho dodavatela. Dolezita pre rozhodovanie je teda aj siet DC nabijaciek toho-ktoreho dodavatela. Tu davaju solidnu flexibilitu prave sluzby ako Kia Charge alebo Charge my Hyundai a pod., ktore umoznuju vyuzivat DC nabijacky roznych "farieb".
Pridajte komentár:
-
Vykaslal som sa na ZSE aj ked mam u nich najvyssi pausal a ze skusim GW roaming a v Zahrebe nabijem pred ikeou. nefungovala nabijacka s GW kartou ale stacilo sa zaregistrovať s espoTs (5 min) a nabijal som zadara nakoniec ale pre mna osobne by som radsej platil a chcel by som aspon 99% funkcnost v zahraničiPridajte komentár:
-
Nech je to na mape ako chce, ale bolo by dobré vedieť ako to je naozaj. Aby človek nemusel na mieste trapošiť s kartou ZSE, ktorá mu nepôjde.
Pridajte komentár: