Bulharsko - žiadna stanica. Takže pokračovanie z cesty do Grécka, dnes som bol vyrozumený, po neviem koľkých urgenciách z mojej strany, že tie stovky staníc v roamingu, ktoré majú v Bulharsku, sú všetky od operátora Fines a ten nemá prepojenie cez ich roamingovú platformu a budú nabíjačky tiež odstraňovať z mapy. Keďže jeho majú ako jediného partnera v Bulharsku, že tam nebude žiadna stanica na nabíjanie. Táto odpoveď im trvala od 14.6. do dnes. Takže ak sa nájde ešte nejaký cestovateľ do Grécka alebo Bulharska, na ZSE sa nespoliehajte. Do Grécka ako dlhého člena EU sa s kartou ZSE a ich roamingovou platformou nedostanete, Srbsko, Bulharsko úplne bez pokrytia a v Macedónsku majú pár AC stojanov mimo trasy v Skopje (nebol som tam, takže neviem či fungujú, možno keby som skúsil ...)
Fascinuje ma, podľa čoho zaraďovali stanice do mapy, keď zaradili operátora, ktorý nemal prepojenie na Hubjekt (ich roamingová platforma), čo potom v iných štátoch. Vyzerá to, že sa naozaj nedá na nič, čo už niekto z nás konkrétne nevyskúšal, spoľahnúť.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Áno, na to bola odpoveď v marci že to vyrieši sw. upgrade, ale ešte nevyriešil. Rozdelenie výkonu som riešil preto ze moje predchádzajúce skúsenosti s Deltou GW v Auparku BA boli, že rozdelenie nie je 1/2 ale fkexibilnejšie, Alpintronik to ale inak nevie.Pridajte komentár:
-
Tam neslo o rozdelenie, to je samozrejme a je to tak odpradavna, ze sa deli vykon vo fixnych hodnotach jednotlivych modulov-menicov ale islo o to, ze po ukonceni nabijania na jednom konektore sa nepripoji vykon z druheho modulu, ktory sa vyuzival na nabijanie ineho auta a je uz volny. Ked sa pripoji druhe auto, modul sa od prveho konektora odpoji a pridelimdruhemu konektoru ale po ukonceni nabijania naopak spatne to uz neurobi. -
To iste, v minulosti som to riešil so ZSE podrobné to vysvetlili. Sú to dva 75 kW moduly, ktoré ak sa mabíjajú dve autá sa rozdelia tak, že jeden modul obsluhuje jeden konektor a druhý druhý konektor. Alpintronik to ma technický inak riešené ako Delta, ta to vie presnejšie rozdeliť. Mal by prísť v budúcnosti sw. upgrade, ktorý aspoň umožní pripojiť aj druhý modul po skončení jedného nabíjania, ale zatiaľ treba, ak jeden odíde, tak sa odpojiť a znovu sam pripojiťPridajte komentár:
-
Miroslav Rojko To si mal este v pohode. Ja som minule nabijal na ABB50kw a prisiel ukrajinec s Teslou a snazil sa napojit cez nejaky adpater, chvilku tam saskoval neslo mu to tak odisiel, nato som si vsimol ze prestalo nabijat aj mne. Vystupim ze sa zapnem zas a nabka uplne mrtva, displej zhasnuty, neviem ci vyhodil poistky, alebo co.
-
Neviem aky typ stojana, je bez Chademo, 2xccs a ac ma. Takze bug. -
tam je Alpitronic nie? ABB ma takyto bug-vlastnosti, ale tiez len starsi sw napr. v TN pri mekaci. Zeby rovnakou logikou fungoval aj Alpi? -
ZSE Kozí vŕšok. - druhé auto odíde ale konektor dáva stále len polovicu 75kW. Musel som po niekoľkých minútach vypnúť a zapnúť nabíjanie, aby išlo 150kW. To stojan nevie počas nabíjania pridať výkon, keď sa mu uvoľní kapacita na druhom konektore ?
Akú máte skúsenosť ? Pridalo Vám niekomu zantakejto situácie výkon na 150kW zse nabíjačkách ?Pridajte komentár:
-
Miro, prajem Ti už len pekné zážitky na dovolenke a teším sa na článok -
Pozor, nepodcenuj Rumunsko. Jazdi tam viac EV na pocet obyvatelov ako u nas. -
Taur pocitat nepocitat, stale si myslim, ze Miro bol prvym Slovakom, co tam kedy skusil pouzit ZSE Roaming
A podla mna to ma grecka strana uplne v pazi ci nieco funguje, to je ich juzanska mentalita. A co je horsie, si myslim, ze tato destinacia nezaujima ani ZSE. Ako bolo spravne poznamenane, vsetko na juh od Madarska je len potemkinova dedina. Jedine Tesla ma nejaky zaujem, ale tam ide prave o to, ze ide o ich vlastnu siet a ich meno. Tak si to vedia osefovat.
-
Wilo Nie tak celkom, ved ja sa nemusim trepat cez celu EU svojim EV, mozem do Grecka doletiet a tam si EV prenajat ktore chcem nabijat svojou ZSE kartickou. Takze marketing nemarketinng musia pocitat ze cast ludi ten roaming bude vyuzivat. -
Lacny marketing. Hodia na web v kolkych krajinach nabijete cez ich roaming, nech je cela Europa cervena, ale pritom vedia, ze tych ludi co pojdu do Grecka alebo Macedonska s EV je tak malo (resp. spoliehaju, ze nikto), ze nikto nikdy nezisti ako zavadzaju
-
Nabijacky v Grecku Ta nemusia trapit, lebo cez ZSE kartu nedojdes ani do Belehradu. Posledna co funguje je Ionity Budapest. Odtial trasou nie je nic - Srbsko prazdne, Macedonsko prazdne a Bulharsko maju roaming u Fines, kde im nefunguju karty, takze tiez nic. Grecko na Chalkidiki jedina AC a nefunguje. Tu ich kartu je dobre mat len na zapade na Ionity, inak by som sa nespoliehal na nic. Ja som nakoniec isiel cez Tesla Supercharge ale kto nema Teslu, stanoval by na ceste.
Rastiovi Zemberymu som pisal dnes doobeda, potom sa mi nejaka pani ozvala mailom, ze nevedia najst moju kartu, ktorou som nabijal v Budapesti. Mozno dokedy pridem domov, najdu aspon moju kartu. Ale to nie je riesenie, riesit treba technicke veci- preco im nejde prepojenie na roamingovych operatorov a ako mozu mat dlhodobo v aplikacii (roky) nabiajcky, ktore sa nikdy nedali pouzit, lebo nemaju citacku kariet.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 13-06-2023, 14:03. -
Treba napisat podla mna priamo Rastovi Zemberymu pripadne vyplnit dotaznik co nedavno koloval: https://www.survio.com/survey/d/M3H2N3G9R9V4H9G7T.
Inak zaujimava info, este nedavno som sa rozhodoval medzi rodinnou letnou dovolenkou autom do Solunu (GR) alebo Nice (FR). Mal som zjavne spravneho tusaka ked som si to vyhodnotil tak ze cez Ionity to urcite bude viac safe lebo v Grecku nemusi min. kazda druha nabka fachat a budem z toho vysilovat.....
Uprimne nerozumiem preco juzny resp. juhovychodny smer je takto zanedbany...
Naposledy upravené MasterBlaster; 13-06-2023, 13:43.
Pridajte komentár: