ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    to by bolo od nich pekne sprosté, ak je to tak

    takže prev väčšinu AC za 9€ = 0,82€ za kWh (nie každý má Zoe) a DC za 0,55€ za kWh a to samozrejme keď bude sedieť hodinu na jednom mieste, nedajbože aby niekto nabíjal rýchlejšie a mal to výhodnejšie

    napíšte niekto na ich inflinku, nech to máme potvrdené/vyvrátené

  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Ale aj keď kliknem v apke Zse na nejakú roamingovú nabku tak píše Stanica nenájdená. Píše to aj vám tak?

  • demo
    komentoval k 's odpoveď
    Vyzerá to,že aj Ionity Senec zmizol z roamingu ZSE. S týmto sa ale nejako nechvália.

  • Apos
    komentoval k 's odpoveď
    no vyzera to ze ZSE drive mapa nema v sebe dohladatelne ionity, alebo som to narychlo zle vyfiltroval...

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    odkial cerpas tuto info??????

  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Nefunguje ? Som bol v tom že sa tam dá využiť. Ako je najlepšie nabiť na ionity ?

  • Sany
    odpovedal
    Dnes som zacal riesit cestu do Chorvatska a u nas vyuzivam iba ZSE nabijacky, tak som chcel pouzit Ionity a tych roamingovych 25e/hod a zrazu som zistil ze uz so ZSE kartou v roamingu sa neda na Ionity a na ziadnom UFC dobijat.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Lepsie by som to nezhrnul Osobne mam GreenWay velmi rad uz len z toho dovodu, ze maju osobny pristup. Ked mate problem, vzdy to riesia, a celkovo sa da na nich spolahnut. Staraju sa o zakaznikov, snazia sa robit prieskumy mienky, davaju akcie a darceky, proste celkovo mate pocit, ze ste Pan zakaznik, ktory ma nejske meno, a nie ste len dake cislo v databaze. Do ZSE sa niekedy ani nedovolate, a aj ked sa dovolate, tak vam nikto nepomoze. Tam su uplne vymleti. Sa este cudujem, se nemaju Call Centrum dakde v Indii. Za celu dobu ich posobenia nemali ziadne vyhody, akcie, ani pre uplne prvych zakaznikov (ak opomeniem gratis rukavice). Proste typicky korporat. A s eJoinom mam take skusenosti, ze takisto ani kartu nechcem. Ale kazdemu podla preferencii a potrieb. Absolutne dokonaly nie je samozrejme nikto, ale pri GW je vidno aspon tu snahu.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Nie, na ten je nutne aby developer natiahol kable k elektromeru a trva to ako vsetko ostatne...

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Este si zabudol na Billu gratis u Vas na zapade. A na par miestach VSE AC, a aj to ZSE malo celkom dlho AC zdarma mam dojem, ci nie?
    ejoin nabijacka poskodila motor, alebo co to bolo s tym MB?

    Catchcash Opakovane spominas "az raz budem mat wallbox", na ten je nutna 5rocnica?

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Kazdy ma na to iny pohlad. Vsetky tie veci co si vymenoval su super pre niekoho (mozno aj vacsinu). Mne napriklad absolutne nepomoze nabijanie na ceste do Chorvatska kedze by som tam ani nedosiel Takisto nepotrebujem po meste nabijat na DC. A tak mi neostava nic ine len trpiet ZSE (pretoze to mam najblizsie) kym nebudem mat wallbox.

    Tym som len chcel povedat, ze to co niekomu vyhovuje, neznamena ze to automaticky vyhovuje vsetkym

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Malé zhrnutie pre tých neskorších elektromobilistov.

    Prvý bol GreenWay, keď tu nebolo nič. Nabíjanie bolo zdarma, aj niektorí tu z fóra si to užili. Potom spoplatnil, vyvolalo to vlnu odporu ale mohlo to byť zdarma udržateľné ?
    Potom prišlo ZSE s pár stojanmi v BA a začal Lidl a neskôr Kaufland. Medzitým GreenWay mal problém so starými stojanmi a dal ich zdarma, dokedy ich nevymení.
    Spoplatnil ZSE ale začali Slovnaft na západe.
    Spoplatnil Slovnaft a LIDL sa odtrhol z reťaze.
    Takže stále sú možnosti ako jazdiť a neplatiť, samozrejme základom je mať možnosť nabiť doma a dlhý dojazd elektromobilu.

    GreenWay mal v minulosti akciu v lete zdarma k moru do Chorvátska, potom mali výzvu k Baltu aby ukázali, že tam majú sieť. Všetko zasa nabíjanie zdarma. Posledné roky chorvátsky Elen zdarma, ešte aj na jeseň som si urobil výlet do Dubrovníka a ešte nižšie na najjužnejší cíp Chorvátska, tým mám Chorvátsko na EV prejdené najdlhšie ako sa dá. Bez jediného centu za nabíjania.

    GreenWay mal v lete akciu dva mesiace 100 kWh zdarma. Potom mali toľko dní, koľko rokov, tam som mal 5 dní (500kWh) a aktivoval som to pri dlhšej dovolenke. Potom mali 100 kWh ako omluvu za strhnutie poplatku, ktorý nemal byť. Tiež som mal ešte nejaký kupón za prieskum na 50 kWh. Tesla dávala 1500 km zdarma pri kúpe, to som využil pri dvoch cestách naprieč Rakúskom. Teraz sú Superchargre zdarma na Slovensku (aj keď ešte nemám minuté voľné km od Tesly).

    Situácia je taká, že som za 5 rokov jazdenia na EV nezaplatil za nabíjanie viac ako 20 € (spolu za všetky roky). Tento rok to bolo nejakých 27 centov, aj to len preto, že sa mi zasekol konektor po ukončení nabíjania v Poprade pri Maxe a aj keď už nenabíjalo, tak naúčtovali to stojné po hodine dokedy sa mi podarilo odblokovať zámok.

    Takže je lepšia krajina na EV ako Slovensko a to aj vďaka GreenWay ?

    Poznámka k ZSE: za roky čo prevádzkujú spoplatnené nabíjačky, mali vôbec nejakú akciu ako GW, kde by dali nejaký bonus alebo zdarma kWh ? Infolinka o ničom a len sa pokúšajú ľudí nachytať na predražené Wallboxy alebo fotovoltaiku. Nabíjanie za 9 centov nebolo dotované, ich náklady na túto elektrinu vyššie neboli, len si odpustili 300% zisk. Silovka sa minulé roky v priemere pohybovala okolo pár centov (veď fotovoltaici vedia za koľko im vykupovali priemernou cenou elektrinu v 2019,2020) a distribučné poplatky tiež. Na stojan dostali dotácie z fondov rovnako ako ostatní. A k eJoin sa vyjadrovať nebudem, nemám ich kartu ani nechcem, oprava motora na novom Mercedesi mi stačila, aby som sa ich stojanom vyhýbal aj keby ešte platili mne za nabíjanie.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Toto je hodne individuálne. Mne na Kone tiež 60kW DC absolútne postačuje. Navyše je dnes lacnejšie ako 11kW AC od "tradičných". Aktuálne robím na EV týždenne cez 500 km, z toho 400 diaľničných a úplne si vystačím s AC nabíjaním. Bývam v paneláku a teda v meste ma namiesto 1 stojanu s 50kW DC+22kW AC viac poteší 6-7 AC 11kW stojanov.
    Ešte do začiatku roka som to mal tak, že ZSE na domáce nabíjanie a ak sa šlo von, tak GW roaming. Teraz vonku Ionity a doma, zatiaľ ejoin.
    Kým sa neustália cenníky, je zatiaľ ejoin najvýhodnejší. Ale zrejme, ako píše milan84, je to len otázka času. Až potom by som to hodnotil.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 To nieje moj pripad kedze EV mam 10 mesiacov, takze eru operatorov zdarma som velmi nezazil, len ma tak lizla. Ani ma ziadny nesponzoruje, ani so ziadnym nesympatizujem, ani nemam voci ziadnemu averziu, ani s ziadnym niesom rodina ... pozeram na nich pragmaticky. a sudim podla svojej praxe, potrieb a pomerov regionov kde sa pohybujem.
    Tunajsim pomerom som prisposobil vyber EV a s AC22kw ma absencia DC v regione, ci nefunkcna jedina siroko daleko, alebo obsadena nerozhodi. Ved pocas hodinoveho parkovania pribijem na 120km. V takom ptipade siroka siet AC ejoinu je lepsia ako jedina sebespolahlivejsia DC GW resp. ziadna.
    A nakoniec ked byvas v panelaku, tak aj v hometown cena a hustota AC operatora tiez zavazi.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Taur moj milovany gw? ako, ja chapem, ze ak niekto dava X rokov zadarmo AC, tak ho bude vacsina ludi velebit a na ostatnych nadavat, ale to je trosku pokriveny pohlad. Dnes je siet skor o DC. Na AC su tu domacnosti, firmy, hotel, obchod.
    Viem, ze AC maju par trefnych lokalit, ale ani tam nie je zaruka funkcnosti. Mozno mam smolu len ja, ale ked historicky rozmyslam ake sa tu vedu na tuto temu diskusie, nie som zdaleka jediny.
    Spat k teme - ak niekto nechce dotovat z vlastneho, budu zdrazovat. Inak sa neda pri nejakom obchode, ktory ma byt aj ziskovy.
Pracuje...