Ak je toto Vaša prvá návšteva, uistite sa,
že ste si pozreli FAQ kliknutím
na odkaz. Budete sa musieť zaregistrovať
predtým, než môžete písať príspevky: kliknite na odkaz, kde sa môžete registrovať a pokračujte. Pre začatie prezerania príspevkov, si zvoľte fórum, ktoré chcete navštíviť, z výberu nižšie.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
milan84 Ja som bol iba na prvych ranajkach, na druhe som zial nemohol prist. Povodny hotline bol ozaj vzorovy- zdvihli kedykolvek vratane vikendov a sviatkov a vedeli resp. sa aspon maximalne snazili pomoct. Wilo nic ine, co by si mohol urobit ty, ti na hotline poradit nemohli. Emergency Stop odpaja silovu cast z nabijacieho konektora, nie celeho stojanu. Ozajstny RESET stojanu sa da urobit iba dialkovo alebo vypnutim celkoveho napajania, a to zakaznik nevie. Cudujem sa ale, ze v stojane nie je "watchdog", ktory pri "zamrznuti urobi reset po par minutach automaticky...
Peterka dik z info. Presny sposob fungovania som zial nevedel. Ale podnet prisiel priamo od cloveka na hotline aby som tym tlacitkom RESETOVAL nabijacku. Tak som ocakaval ze vie co hovori teraz uz viem ze nabijacka funguje nezavisle od siloveho privodu.
ked si pamatas na ranajky, dusovali sa, ze firma je zaskolena a vie si poradit.
Napisal som im a cakam na reakciu.
Zial, GW malo jedinecny hotline a aj to museli dovrzat....uprimne, fakt nechapem ich kroky a aktivutu
Wilo Emergency stop "natvrdo" odpoji silovu vetvu, nezavisle od softveru. V tvojom pripade vsak nemal co odpojit a "zamrznuty SW" nijako nereagoval na stlacenie... Co sa tyka GW- ano, pred casom dali obsluhovat hotline externej firme, ja som mal niekedy v oktobri problem v Ruzomberku, volal som hotline a zdvihla dievcina, ktora vobec nevedela, ze su tam dve nabijacky vedla seba. Chcela odo mna presnu adresu, na ktorej som a tiez nevedela urobit dialkovy reset, pomohol som si nejako sam. Pisal som neskor technikom do GW, ktorych poznam z predoslych komunikacii (Adam Perger aj Janko Tancer su velmi ochotni a zdatni), vraj sa ta externa firma este zaskoluje. Vidim ale, ze im to ide dost pomaly....
Wilo toto su celkom vazne stavy. Posielam to do GW nech si spravia poriadok na infolinke. Na poslednom stretku sa dušovali ako maju zaskolenu externu firmu a vedia pomoct.
Na dialku to samozrejme vedia spustit (pokial nie je nejaky problem v online, ale kedze nabijacku oni videli OK tak to malo ist).
Cislo si dostal na Adama, co sem obcas chodi. Ano, on je ten ochotny, ktory to doteraz riesil este s jeho kolegom den/noc. Ale prave z dovodu, ze to ma externa firma a Adam ma dovolenku, nemal si sancu sa mu dovolat. A neviem ani ci je v poriadku, ze ti dali cislo na neho a nespojili sa s niekym kompetentnym oni.
A to zamrzanie karty sa stava aj mne v poslednom case !! Asi trikrat na zelenci. Vzdy to nabehlo, ale snad az po 30-45s ked som uz prestal dufat. Pisal som im to, ale bolo to tesne pred sviatkami a nemam dodnes odpoved.
No inac tak ako som bol vzdy GW positive tak som mal cez vikend jednu nemilu skusenost na ich rychlonabijacke v Cadci. Pridem a pipnem kartu. Nabijacka zostane zamrznuta vo faze “overovanie karty”. Napriek tomu som zapichol konektor do auta reku mozno sa to rozhybe alebo mozno zamrzol len display ale nabijacka sa spusti. Nic. Ubehlo 5 minut a stale zamrznute. Skusim aktivovat nabijacku cez aplikaciu. Bez uspechu. Stale zamrznuta. Skusil som prehodit na AC. Vonku -4 a husto snezilo. Mal som 14km dojazd tak ze dobijem aspon 20-30km a dako doplachtim do Ziliny k Tescu. Dobrych 15 minut som tam pobehoval a nic. Menim kable. Pipam kartu nanovo. Chlapik so spalovakom tam na niekoho cakal a kukal na mna ako puk. Stihol sfajcit 2 cigy a vybavit 2 telefonaty. Neviem ci sa mi aj nesmial. Zas raz dobra reklama pre EV. Potom som skusil zavolat na infolinku GW ci to vedia skusit aktivovat dialkovo. Kedysi boli v tomto velmi pruzni a snazili sa urobit nemozne. Teraz ma prepojilo neviem ci nahodou aj dakde mimo GW. Chlapik sa asi 3x opytal ako som spustil nabijanie. Niekolko krat zopakoval ze v ich systeme je nabijacka v poriadku a vidi ju ako aktivnu. Aktivovat dialkovo sa neda. Ze nech skusim nudzovy reset. Stlacim tlacitko a nic. Stlacim dva, styri, desat krat. Nic. Nabijacka si tam veselo svieti zamrznuta. Hovorim typkovi ze nudzove vypnutie nejde co mam robit. Mam 14km a som tu uvazneny. V ich systeme je nabijacka v poriadku a nevie v com je problem. Tak mu poviem ze kedysi som komunikoval s technikom ktory vedel dialkovo urobit nejake veci a podarilo sa nam to spolocne rozbehat na starej DBT v DaliTranse ked nesla. Nemame tu technika a neda sa. Urcite sa neda? Ako co tu mam robit a ako sa mam dostat domov z tohto konca Slovenska? Nakoniec mi dal cislo na nejakeho pana (Bergera?) ze on je technik. Tak som zavolal a tam nikto nedvihal. Co som tak trosku ani necakal ze mi niekto zdvihne v sobotu vecer ale mal som aspon malu dusicku a nadej. Kedysi fungovali inac a clovek sa vzdy vsade dovolal a dostalo sa mu fundovanej pomoci. Teraz to nebola pomoc ale vyklad z korporatneho manualu od typka z nejakeho call centra ktory asi ani nevedel ktora bije len dostal nejake zakladne skolenie. Chlapik so spalovakom vedla medzitym vysiel z auta a stihol dalsie 2 cigarety. Potom zas zaliezol dnu do tepla a uzival si komicky pohlad na zufaleho elektromobilistu. Tam som ho uz zacal podozrievat ze na nikoho necaka len si ma nataca a caka ci pride odtahovka. Po dalsich cca 15 minutach sa zrazu nabijacka zobudila a zaregistrovala stlacenie nudzoveho tlacitka a odmrzla. Takze po dakych 35 minutach mrznutia a skodoradostnych pohladov vedla parkujuceho smradocha som sa konecne dostal k nabijaniu vykonom 46kW a mohol som si za dalsich 30 minut laskavo nabit 23kWh. Chlapikovi vedla sa nastastie akurat vratila manzelka s nakupnym vozikom a konecne odisiel. Moja nasrata manzelka hromziaca na cele EV aj nabijacky tam zial zostala A vzadu 2 deti ktore uz nevedeli obsediet. A to bolo prvy krat po 4 mesiacoch co som zobral na dlhsi trip EV a nechal spalovak v garazi. Toto rozhodnutie zozalo uspech celej rodiny A ako to tak vidim tak dostanem zakaz vytiahnut EV na najblizsie 2 roky na akukolvek dlhsiu cestu. Nuz co. Skusil som byt do noveho roku viac eko. Nevydalo. A GW sa tiez moc nevytiahli. Co uz.
Btw ten nudzovy gombik. Keby tam nastala nejaka vazna situacia s hroziacim skratom alebo niecim tak ten nudzovy gombik by fakt pomohol. Po 15 minutach. To uz je asi lepsie vozit v aute hasicsku sekeru.
milan84 tak co vies, GW mozno na cerpackach pre spalovacie auta mozno netankuje benzin / naftu ale kone
Lahko sa pomyli kWh a kW, preto zacal asi Bjorn pouzivat nemecky nazov, "nein es sind kilowatSTUNDEN ! "
sa to tu rozbehlo...
Schladim vas, nemate pravdu ani jeden. Roman dostal kartu k Leafu, ktory mal predtym. Bolo to uz davnejsie, nepreslo to stand. procesom registracie, nastavenia atd. A kedze GW ma trochu dost bordel vo fakturach, ucty chodia/chodili fakt rôzne. Najprv cerpal limit, ktory tam bol nastaveny, takze nejaky cas nechodili faktury vobec. Aky program ma zistil az teraz pri vyuziti vacsieho nabijania. Reagoval by som v takejto situacii podobne.
V kazdom pripade kazda registracia musi byt do konca roka upravena- updatnuta ako ste uz vsetci iste citali.
Pouzitie WC nie je podmienene nabíjaním. To ze bol ,,nútený" nabíjať v PB bola len chyba buď vodiča alebo auta.... A auto ktoré prejde z BA do KE na jedno nabitie určite na vine nebolo....Ale zoberme to z tej lepšej stránky. Roman podporil spoločnosť, ktorá bola tým prvým pionierom na poli nabíjacej infraštruktúry na Slovensku. Za čo si zaslúži pochvalu....
Najprv som nechcel reagovať na tento príspevok, ale už som to nevydržal. Irituje ma slovo ,,nútený". Nechápem, ako môže byť elektromobilista so 64kWh baterkou ,,nútený" použit nabíjačku so sadzbou 0,47 €/kWh, keď ja s polovičnou baterkou nie som ,,nútený" takúto použiť. A to mám odjazdené z TN vzdialenosti od Rožňavy, Tatier, Mladá Boleslav až po Crikvenicu v Chorvatsku...a keby nebolo Rapidgate, tak pôjdem až na Gibraltar.....
Pridajte komentár: