Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
dotovane obce su tu:
http://www.envirofond.sk/sk/prehlady/dotacie/rozhodnute
po 10 000e na vybudovanie infrastruktury
-
Tak tu mame oficialne vyjadrenie GW a musim vyzdvihhnut ze mi dnes doobeda aj osobne volalAdam GWI aby sa ospravedlnili a vysvetlili ako sa veci maju. Potvrdil tu napisane ze zlyhalo call centrum ktore nedodrzalo instrukcie a mohlo (a malo) urobit viac.
Tak sa mi zda ze som ich predcasne spucoval a predsa len niekde vnutri “duch Greenway” stale zijeMaju zaujem riesit veci a maju aj osobny pristup ked treba
Takze ponaucenie do buducna - ked bude niekto na infolinke tvrdit ze sa neda treba ho poslat dakam. Da sa. Ak nepomoze treba sa stazovat na GW nech urobia s nimi poriadok. Takyto feedback je aj pre nich velmi cennym.
- Likes 1
-
Ahojte, aby som priniesol trochu viacej info., preco mame externe call centrum
Ako sa tu na fore pisalo, doteraz sme to riesili cca dvaja non-stop. Tu je pomerne jasne, ze v takomto rezime sa neda obsluzit vsetkych 100% hovorov. Preto sme sa rozhodli prejst na externe call centrum, ktore dostalo skolenie, manual, boli s roznymi vozidlami pri nabijackach a pod.. Zial, v tomto pripade nebol dodrzany postup, aky mal byt. Dufam, ze tato jedna negativna skusenost nam pomoze sa lepsie sustredit na tuto kvalitu.
Osobne je mi velmi luto, ze tu nebol dodrzany postup, aky mal byt. Ak ma nabijacka "komunikaciu" vieme s nou pracovat aj na dialku (restartovat, spustit nabijanie a pod.), presne ako sa tu pisalo.
- Likes 1
-
Ahoj Wilo
je mi velmi luto, ze si mal takuto skusenost na nasej nabijacke. Dobra zakaznicka skusenost je v u nas v GW hodnota a to viac mi je luto, ze nasa hotline Ti nepomohla. V tomto pripade sa jednalo o nedodrzanie postupu, kedze operatori na hotline maju moznost nabijacku restartovat na dialku i spustit nabijanie na dialku, ak ma nabijacka komunikaciu (je zelena), co mala. Samozrejme, uz som s nasim call centrom komunikoval s zdoraznil im dolezitost postupu, ktori maju.
V GW elektromobilitou zijeme a naozaj nam zalezi na tom, aby ste sa co najjednoduchsie nabili.
Hlavne som rad, ze si sa so svojou skusenostou podelil a bude nam to sluzit ako poucenie.
- Likes 1
-
tak GW zije v tom, ze spravili dobre, ked hotline dali externistom. zial, taketo pripady dokazuju, ze to nema velku sancu na uspech.
ked si zasluzia operatori, tak im nalozim. Svojho casu som tu pisal o ZSE infolinke, kde to vyzeralo podobne odborne ako teraz v GWI.
takisto casto pindam na ZSE appku, ktora ma vypadky, nefuguje spustenie nabijania, necita QR kody a podobne.
maju co dobiehat obe firmy, cervena ma aspon vyrazne viac moznosti nabijat.
- Likes 1
-
neda mi dodat - ak mas malu bateriu. S Teslou (alebo Konou, eNiro..) sa mi taketo nieco este nikdy nestalo.
- Likes 1
Pridajte komentár: