Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Ale je to polopravda... je to 8€/100km na dialnici. Prilezitostna, na trasach dlhsich ako 150-200km v zavislosti od typu auta. Jazda v meste zas vychadza inac.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ale to predsa nie je ziadne tajmostvo. GW to ma konkretne uvedene na svojom webe uz dlho, dlho. Pisu, ze za 8,10€ dobijes za 30min zhruba 18kw co staci na tolko a tolko km.
    ZSE predsa vychadza podobne, resp. o maličko lacnejsie.

  • curgali
    komentoval k 's odpoveď
    Konecne niekto napísal pravdu, že na Greenway vychádza jazda elektromobilom 8€/100km. Čo je niekedy viac ako na niektorých spaľovacích autách...

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    aj tuto clanocek:
    https://autozurnal.ta3.com/greenway-...-elektromobily

  • ICE666SVK
    odpovedal
    greenway.sk/greenway-predsta...chodnu-europu/
    aj hybrid o tom pisal, ze GW chce postavit 850 nabijacich stanic

    https://touchit.sk/greenway-predstav...-europu/198908
    Naposledy upravené ICE666SVK; 22-10-2018, 19:54.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Chce alebo chcu financie nato ktore nemame z EF, takze peniaze by boli. Trebarz na vedu a vyskum z EF by nam asi dali. Tam je sanca ziskat financie. Osobne nerozumiem ale zrejme je to nejaky byrokraticky problem medzi statom a SAV. Ani to nesledujem. Ludi by som povedal, ze mame a boli by schopny sa ucit hlavne na tu vedu a vyskum. Material tak na daky vyskum by sa nasiel, alebo pripadne by sa doviezol. Madari a Nemci tusim maju tovarne a maju material na vyrobu baterii, alebo musia tiez dovazat?

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Nasiel som k tomu dalsi clanok, ale nic konkretne, iba ze chce...
    eautoportal.sk/vyroba-baterii-v-europe-je-dolezita/

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    To som zvedavý, čo akože tá aliancia dokáže. Slovensko nemá nič pre výrobu batérií. Žiadne zdroje - či už materiálové, finančné ale hlavne ani ľudské. Či už pracovnikov do tovarne alebo výzkum/vývoj...
    Aj SAV už rozprášili. Závislosť na iných 100%. Smutne.

  • Peterka
    odpovedal
    z Fcb GW:

    S potešením z čerstvého tatranského vzduchu sa dnes zúčastňujeme vzniku Slovak Battery Alliance s Maroš Šefčovič, Vazil Hudak a GlobsecForum , čo môže byť pre Slovensko dôležitým krokom vpred!

    Máme osobitnú - a riskantnú - pozíciu najväčšieho výrobcu vozidiel na obyvateľa v Európe, ale táto pozícia a ekonomika našej krajiny môžu byť vážne ohrozené, ak nebudeme odvážnymi krokmi viesť prechod na elektrické vozidlá.
    Slovak Battery Alliance je významným míľnikom aj vzhľadom na rýchlo sa rozvíjajúci prechod na elektomobilitu v Európe, na potrebu zariadení na uskladnenie energie, ktoré môžu čerpať výhody z tohto prechodu a na dôležitosť rozvoja tohto odvetvia na Slovensku. GreenWay je pripravená byť pri tom!

    Pridajte komentár:


  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som nabijal v TN na delte včera a dnes z 20%na 82% ťahala okolo 44kw stále. Potom spomalila pozvoľne na 22kw.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Mohla to byt nahoda, kedze ine CCS na DBT mavaju a maju problemy pravidelne. Bolo by to na viacero pravidelnych testovani, ale nikto nepozicia taketo novinky len tak na tyzden komukolvek na testovanie
    Ak bude este moznost novinarskej Kony-dlhsi test, urcite ja aj GW bude mat zaujem o zopakovanie testu tych istych stanic, kde som nabijal.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som netvrdil, ze s DBT je vsetko ok, iba ze sa GW (aj inym operatorom- to je celoeuropsky problem s CCS, nie iba na SK) zhorsila "vyjednavacia pozicia" o odstraneni problemu na strane nabijacky jej vyrobcom, ked existuje auto, na ktorom to ide ako ma...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Len keď si priznali, že to im nejdú žiadne CCS autá, nielen Ioniq. Takže to nemusí byť také jednoznačné, môže to byť, že sa KONA prispôsobila v softvéri pozmenenému DBT komunikačnému protokolu na základe poznatkov z Ioniq-a, ktorý tieto problémy mal.
    Keď u ostatných výrobcov nabíjačiek to ide a tiež iní výrobcovia EV majú problém na DBT, nevidel by som to tak jednoznačne, že s DBT je všetko v poriadku.

  • Peterka
    odpovedal
    GW malo pozicanu Konu a testovalo stojany, naozaj jej DBTcka davaju 42-43kW. Co je "voda na mlyn" francuzskemu vyrobcovi, ze problem s CCS je v autach a nie ich DBT nabijacke.
    Ak to vie Kona, stacilo by urobit upgrade FW Ioniqu...

    Pridajte komentár:


  • EV_Future
    komentoval k 's odpoveď
    Za 35 minut pri 11kW nabijacke nabijes cca 6.42 kWh.

    Pri programe ENERGIA to vyjde 1.926 EUR (6.42 * 0.3 EUR)
    Pri programe ONE to vyjde 3.8 EUR (1 EUR + (35 * 0.08 EUR))
Pracuje...
X