Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dnes som nabijal na starej DBT a ako vzdy 84A, teda niečo cez 30kW výkonu. Čakal na mna i3, tak som si spomenul že tu niekto písal ako ide i3 normálne a neverili sme mu, fotku nedal.
Tak som počkal až začne nabíjať a po pár sekundách aha aký výkon na CCS - 39,8kW.
Takze je rozdiel medzi CCS a CCS.1 Bild
-
Delta Velké Bierovce spúšťa komerčnú prevádzku od 26.11.2018
Bezplatné nabíjanie v rámci prebiehajúcej testovacej prevádzky na nabíjacej stanica DELTA vo Veľkých Bierovciach (areál Dalitrans) je možné využiť už len do 25.11.2018 23:59. Od 26.11.2018 bude stanica zaradená do komerčnej prevádzky a nabíjanie bude spoplatnené podľa aktuálneho cenníka.
Edit: Co ten Mirov clanok o ceste do Trojmesta? Uz je to asi aj premlcane....
Pridajte komentár:
-
Na internete som čírou náhodou objavil tento článok:
https://dennikn.sk/blog/998246/ako-n...ez-predlzovak/
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
tiez si myslim, ze DBT postupne vymenia, s tym terajsim stavom je to aj pre nich trapenie. Len vsetko chce cas a musi to byt postupne.
Z tych par stovak novych stanic bude samozrejme vacsina v okolitych krajinach.
Keby bolo dalsich 800 nabijaciek spolu na SK, tak by to snad vychadzalo na kazdu tretiu ulicu :-)
-
Uvidime, aky rozvoj ich nabijacej siete prinesie ten novy investicny plan za 34mil eur a kolko z tych 850 nabijaciek bude na SK. Snad by aj existujuce nabijacky DBT mohli nahradit niecim modernejsim, co na CCS pojde "normalnym" vykonom. Lebo zatial kvoli rychlosti preferujem ZSE, predsa len 50kW je o dost viac ako 30....
Pridajte komentár:
-
To je pravda s GW, za tie roky dokázali budovať tak aby sa dalo niekde prejsť.
Okrem nabíjačky v LM, kde to ZSE zvolilo veľmi dobre pre návštevníkov Tatier (nemusí sa ísť cez GW Poprad), sú všetky ZSE len akoby konkurencia do miest, kde už bolo niečo predtým a teda len zdupľovanie existujúcich.
Zatiaľ nevyšiel článok o mojej ceste po Poľsku na stránke GreenWay, kde ho chcú uverejniť, tak nebudem ho dávať dovtedy inde, ale môžem prezradiť, že na 2200 km s Ioniq-om nabíjanie programom Energia pri bežnej jazde bez šetrenia vyšlo o šestinu menej ako porovnateľným naftovým autom, tobôž nie benzínovým, takže nedá sa povedať, že je to drahšie cestovanie ako na spaľovacom aute (píšem o konkrétnom aute, lebo pri Leaf-e kvôli vyššej spotrebe to už tak tesne nie je).
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
trochu som hodil po dnesku cisla do kalkulacky:
-okrem nabitia pred jazdou a po jazde doma do plna som spotreboval na 4 rychlonabijania cca 52kwh.
-v ZSE by ma to stalo cca 20€ pri programe bez mesacneho pausau, ktory mam aktivovany
-v GW ma to v programe Energia stoji cca 23,50€.
-keby som nemal EV a isiel by som tu cestu starym benzinovym Focusom (historia), ktory ma spotrebu minimalne 8L/100, pri cene 1,4€ za liter by to bolo skoro 50 € !!!
Vysledok? GW je najvyhodnejsi. ZSE nema ani stanicu v NR ani vo Volkovciach ci v okoli. Pri trasach kde staci 1-2 nabijania je rozdiel teda asi v hodnote, ci si date k McMenu este samostatny cheesburger alebo nie.
-
Kolegovia, dnes som absolvoval zatial najdlhsiu seriu s rychlonabijam. Miloslavov-BB a spat. 4 po sebe nasledujuce nabijania na GW.
Prvykrat som siel s Leafom tuto trasu a cestou tam som nabijal aj v NR aj vo Volkovciach, lebo som nevedel ci by som do BB dosiel. Cestou spat po nabiti v BB na 90 percent som to uz dal do NR. Keby nebolo GW a ich velmi dobre strategicky ostadenej nabky v NR, nemal by som tuto trasu ako absolvovat. Jedine na okolí by zostal QC v Mochovciach, ale je mimo trasy a potreboval by som opat nabit niekde inde.
Takze je fajn, ze ZSE narubalo do mesta kopu nabijaciek, aj to ze o centy podliezli ich ceny, ale dokelu preco nikto z akejkovek konkurencie nedokaze dat nabijacku aj tam, kde treba. Viem, ze sa to musi urcovat spolu s EU a tym, co poporuje, ale nejako to ZSE nevychadza...zatial
Tu podla mna vidiet naskok Greenwayu, vidno, ze v tomto su popredu a logisticky lepsie zvladaju infrastrukturu.
Vsetky nabijania bez problemu. Navyse mam pocit, ze odkedy vymalovali parkovacie miesta tou vyraznou zelenou, neparkuju tam fosilne krabice, je to lepsie viditelne.
- Likes 3
Pridajte komentár:
-
Áno, keď som začínal nabíjanie, tak som mal CEC (Cumulative Energy Charged) 3881,5 kWh a po skončení 3 894,4 kWh. Môžem doložiť aj screenshot-mi, ale tu do komentára sa nedajú pridať.Naposledy upravené Daliborko; 26-10-2018, 12:43.
-
Ako si zmeral energiu dodanu do auta? Z rozdielu hodnoty CEC? Ja to sledujem uz dlho a vzdy do baterie dostanem menej energie, ako udava lubovolna nabijacka, ci uz GW alebo ZSE. Rozdiel byva aj 1kWh
-
To sa neda zovseobecnit ze 8€/100km a hotovo.
Vzdy zalezi od aktualnej spotreby auta, na ktoru na vplyv rocne obdobie, poveternostne podmienky, dialnica, ....
V lete som mal priemernu spotrebu 10-11kWh/100km takze 4,5 - 5 €/100km.
Moja priemerna rocna spotreba je 13,538 (vcera pred rokom som auto kupil tak to viem presne) to vychadza 6,09€/100km co je stale menej ako 8€/100km. Toklo zerie manzelkin Ford Fusion 1.4 benzin.
Odkedy greenway uctuje "kWh" a nie "cas" nemam problem s nabijanim u nich ked idem na dlhsiu trasu. Je to sice 3x drahsie ako doma, ale 10x rychlejsie. A otazka ceny je len otazka konkurencie. ZSE dalo 0,39€/kWh tak pojdem prednostne tam. Greenway ma jedno male plus u mna. Pocas tych 14 nabijani u nich sa nikdy nestalo ze by nabijacka nefungovala.
-
Včera som mal chvíľu čas, tak som sa pohral s OBDII a s Torque Pro detailnejšie a tu je výsledok:
- Nabíjal som Ioniq-a na GW v Auparku v ZA na DBT stojane.
- Nabíjal som od 46 % do 88 %.
- Nabíjanie trvalo 25 minút.
- Teplota batérie rástla od 18°C do 24° C
- Až do 82% nabíjalo v rozmedzí 31,3 - 31,8 kW (údaj z OBDII), potom skokovo skočilo na 22 kW.
- Na obrazovke nabíjačky svietil údaj 88A 359V (samozrejme, že tie hodnoty neboli konštantné, ale ich súčin vždy dával okolo 31,5, tzn., že je to výkon, ktorý ide už do auta, nie je to príkon)
- Vzadu na elektromere sa príkon pohyboval v rozmedzí 33,1 -33,9 kW
- Podľa OBDII som nabil 12,9 kWh a podľa vyúčtovania od GW som nabil 13,0 kWh.
- GW teda účtuje podľa dodanej energie do auta, nie podľa príkonu. Teda pokiaľ OBDII neklame. Skúsim to zmerať aj na iných stojanoch a aj u iných poskytovateľov.
Naposledy upravené Daliborko; 26-10-2018, 10:21.
Pridajte komentár: