Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Ano z tade mam to info, ale neviem o tom, ze by ten link bol povoleny sem davat. Je to sk web.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    ano, je to pravda. Je o tom cely clanok na inom sk webe.
    Naposledy upravené milan84; 28-03-2019, 21:53.

  • ICE666SVK
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ultrafast-charger-for-web-1024x713.jpg
Videní:	787
Veľkosť:261,5 KB
ID:	35337 Podla jedneho sk webu planuje GW vystavbu takzvanych nabijacich HUBov. Ide o nabijaci bod, kde sa da nabit viac aut naraz. Vraj by to malo byt schopne nabit narza az 4 auta. Nieco podobne ma ZSE v Budci, tam ma byt tiez nabijanie viacerych aut na jedno mieste.


    Naposledy upravené ICE666SVK; 28-03-2019, 16:39.

    Pridajte komentár:


  • g211
    odpovedal
    Ahojte, stalo sa niekomu že po zmene programu na ENERGIA sa mu sám od seba zmenil späť na program ONE?

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal
    Dnes som dostal info, ze GW uz v Malackach pri Tescu a este niekde na vychode zrusil DBT a nahradil velmi spolahlivym Efacec-om ! Fandim im, aby to cim skor vybavili cele a opat budu naplno v hre.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Ked bol prvy EV zraz vo Vysokych Tatrach, tak tam GW hovoril, ze oni ked isli robit siet oslovili viacerych aj automobilky a zareagoval len NIssan a preto vraj dali DBT chademo. Potom to menili za DBT (chademo, CCS, Typ2) a tu az asi zacali problemy. Chademo bolo vychytane co sa tika chyb ale ostatne asi nie. Ak menili stojany a mali nejaku znacku, ktora bolo doteraz OK, tak asi ostali pri nej. Tam zaznelo tusim ze zivotnost je 7 rokov, alebo take nieco. A mozno je ta lehota stanovena do kedy to nesmu vymenit. Neviem. U nas rekonstruovali namestie a podklad bol dani len pre osobne auta, ale jazdia tam aj nakladne a vkuse sa opravuje. Mesto bude moct nieco z tym robit az tento alebo buduci rok, inac by museli vratit nejake peniaze vraj. To je len taky priklad. Podla mna asi trojkombinacia (chademo, CCS, Typ2) na jednej nabijacke nerobi dobortu. Keby boli tri stojany a kazdy mal iny typ bolo by to lepsie, ale stalo by to ??? Asi to nieje ekonomicke. Netusim co stoji stojan s jednym typom a kolko stojan s 3ojkombinaciou. Ak by boli tri stojany, tak by sa blokovali pri nabijani len ty co maju rovnaky konektor na jednom stojane. Takto je tam jedna nabijacka, ale ten co nabija blokuje defakto vsetkych.

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    No neviem, ja mam s DBT problem odkedy mam Ioniqa, a to uz su 2 roky Takze u mna to urcite nebol nejaky spackany upgrade pred rokom. Jediny rozdiel je v tom, ze zo zaciatku mal problem sa vobec chytit, stale hadzal errory a chytilo sa az na treti, stvrty pokus. Eventualne sa vzdy podarilo, ale rychlost bola mizerna aj tak. Po roku nieco zmenili, nabijacka sa uz spojila s autom bez problemov na prvy krat, ale rychlost bola stale mizerna.

    Co sa tyka ulievania, financne vykazy su volne dostupne Niektore polozky tam minimalne vzbudzuju zaujem. Ale nejdem nikoho obvinovat. Kazdy podnika ako vie

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    na druhej strane sa mi pri DBT (chademo) este nikdy nestalo zeby nesla, alebo prerusila nabijanie. Ide trochu pomalsie ako delta (125A) alebo ako ABB (120A) ale ide fakt spolahlivo, ale uz neraz sa mi stalo ze ABB nesla, bud vobec alebo vyhadzovala chyby, to iste Delta. Efacec nemam rad lebo strasne hnusnie pistia

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq DBT zacalo mat realny problem az takto pred rokom po nejakom velmi zlom zasahu-updau zo strany vyrobcu, ktory uz zial nedokazal vratit. Dovtedy tie nabijacky viacmenej fungovali. Historicky GW zacinal s Nissanom, kedze pred par rokmi tu bol jediny normalne elektromobil asi len Leaf I. Z toho vyplyva chademo, dbt a az potom prerabky, rozsirovanie.
    O nejakom ulievani nemozme ani len tusit ani ty ani ja. Do toho nemame sancu vidiet. Nie som si ale isty, ako dlho je v ponuke efacec alebo ABB. Pred 5-6 rokmi podla mna taketo stojany ako su dnes neboli v ponuke. Ako vidis, napr. ked teraz robia nove stojany, davaju Deltu. Ak to mam spravne odsledovane, terajsie ABB od ZSE maju max 50 a nedaju sa len tak upgradnut na vyssi vykon. Delta ano. Tusim na 3-nasobok, co postupne budu urcite robit. Takze len cas ukaze, ktory z dvoch prevadzkovatelov to ma lepsie premyslene. Technologicky nateraz to vyzera na GW. Snad sa s Deltami nezopakuje nejaky pruser ako s DBT.
    A este jedna vec, aj ked znacnu cast platila EU, uz len tym je ta nabijacka viazana na konkretne miesto, na fungovanie. Nemoze prist GW pytat od europy dalsie peniaze ze sorry, vybrali sme zly typ, nefunguje
    Viem od ludi z GW, ze tie DBT im nedaju spavat, su z toho nestastni a robia vsetko co sa da, aby to nejak drzali pri zivote a zfunkcnili.

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 dal som ta smajlika, schvalne. Je mi jasne, ze to bola investicia a neda sa to tak lahko odpisat. To, ze boli prvymi nesie so sebou jasne uskalia. Ale na druhej strane, nechci ma presvedcit, ze maju DBT len kvoli tomu, ze boli neznali techniky. Nejaka neznalost tam bola, ale primarny dovod DBT bol ten, ze chceli usetrit. Neboli to vobec vhodne nabijacky. Najlepsie, ze pokracovali v osadzani tychto DBT Chademo srandiciek aj po tom, ako uz bolo oficialne vonku aj CCS a auta s CCS. To uz nie je neznalost Si predstav, ze ty teraz zacnes montovat wallboxy s Type1, lebo ich mas plny sklad, co si vyhodne nakupil pred 2 rokmi s proviziou pre teba Vacsina nakladov na obstaranie bola hradena z fondov EU, a kedze sme na Slovensku, tak si dovolim tvrdit, ze keby sa tie fondy pouzili vylucne na svoj stanoveny ucel, stali by tam namiesto DBT lepsie nabijacky. A minulo by sa presne tolko isto penazi. Lenze cast prispevku musela ist bokom Teraz sa im to vratilo. Keby nespekulovali, tak by to teraz nemuseli riesit Ako ja mam GreenWay nahodou rad. Aj na cestovanie maju podla mna malicko lepsie miesta ako ZSE, uz len z toho dovodu, ze netreba schadzat tak daleko z dialnice ako v pripade ZSE (aj ked na tych GW miestach nie je casto co robit, na rozdiel od ZSE). Ale ten pruser s DBT ide cely na ich triko

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq najlahsie je povedat, ze vymenit. Vies kolko ich maju po celej republike? Vies co v tom je penazi. Treba si uvedomit, ze GW tu bola prva firma, ktora vybudovala pouzitelnu siet. To, ze v tom case z roznych dovodov osadzali DBT uz dnes vsetci oznacia za chybu. To je prave nevyhoda toho byt prvy. Zial, museli a musia si tym prejst. Frajeri zo ZSE nakupili najrahsie stojany od ABB a su vysmiaty.... lebo zistili na konkurencii, co funguje a co nie. Keby tie firmy mali vymenene poradie, dnes by sa pravdepodobne trapilo ZSE (ak by to aj nezabalilo) a profitoval by z toho GW.

  • Radkovanko
    komentoval k 's odpoveď
    Nabijal som minuly tyzden 120Ah BMW i3 v NR, a chytilo sa na prvy krat a ani raz neprerusilo ... pred tym som skusal 2x a ani nezacal nabijat ... takze pre mna vcelku velky pokrok. (15kWh za 21minut)

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    tie upgrady robili aj minule a tiež som na nich natrafil v dalitranse a tiež sa zázrak nekonal

    dúfam že nepokazia RK a PO, kde sa jedine KONA nabíja

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Vraj ich vymenia az cca za rok. Tento upgrade robil vyrobca (jeho autorizovany servis) ked po dlhom natahovani uznal "chybu DBT stojana" a GW do tohoto upgradu vkladal velke nadeje..

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Na to je jednoduche riesenie. Nech tie DBT vyhodia do srotu a nech tam daju Delty Ze ich to este stale bavi diagnostikovat, skusat a opravovat, a v podstate bez vysledku.
Pracuje...
X