Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Na odpocivadlach by nebolo zle mat viac stojanov, ale nebolo by od veci keby na jednom bol trebarz aj ZSE aj GW. Ak niekto preferuje a ma v oblastiach kde jazdi jednu spolocnost a ma aj jednu kartu, tak aby ked si spravy nejaky vylet nemusel mat aj druhu kartu. Oni by si mohli pripojku k odpocivadlu, kde trebarz aj cerpacia stanica rozratat naklady a aj cena za nabijanie by mohla byt koli konkurencii priaznivejsia pre zakanikov. Inac otazka "6" sa mi nepacila Kolko by som bol ochotny ci tak nejak to bolo zaplatit za 30min nabijania. Dal som 4€, aby ma to pustilo dalej, kedze som sa aj ja, ako nemajitel mohol zucastnit. Preco platba za 30 minut ich zaujima? Kolko je dana stanica obmedzena na aky vykon? Kolko by to bolo za ten cas nabite? Nemam ani sajmu a zalezi to od mnoha faktorov. Co by bolo malo, alebo vela a co by bolo normal a ferove aj pre poskytovatela. aj pre zakznika? Co ste dali vy ak to nieje tajne?
-
Nepametam si, ci som to sem pisal. Ked som mal Konu, tak som skusal GW DBT v Tescu Dubravka aj Stará Vajnorská, ani jednou neslo Konu nabijat.
Nabijacky sa zakusli... Technik GW skusal kadeco, aj najtvrdsi reset co vedel urobit (potom to 15 minut bootovalo) no pri dalsom pokuse nabijat Konu nabijacka vzdy skolabovala.
-
Tie stojany nie su zas az take lacne, potrebuju servis, a prevadzkovatel potrebuje rezervovanu kapacitu. Predsa len mat 2x 50kWh je lacnejsie a jednoduchsie ako 200kWh. To uz je hromada amperov a viem si predstavit, ze nie vsade je na to infrastruktura. Tiez z ekonomickeho hladiska je to samovrazda. Ty keby si mal taxisluzbu a si sam zivnostnik, kupis si hned na zaciatku 4 taxiky, aj ked na nich nema kto jazdit, len aby si bol future-proof, ked sa ti v buducnosti zdvihnu trzby a zamestnas dalsich taxikarov? Trosku zdraveho rozumuViem, ze je to spolufinancovane z EU, ale to neznamena, ze treba plytvat peniazmi. Radsej postavit po 2 stojany na strategickejsich miestach a pokryt aj doteraz prazdne miesta (vychod a juh Slovenska, Kysuce, Orava) ako minut cely rozpocet nadrbkanim 4 stojanov na existujuce lokality. Pri terajsom mnozstve EV budu tie stojany len stat a zrat peniaze za udrzbu. Je lepsie najprv zahustit siet a pokryt vsetky trasy a az nasledne upgradovat pocty. 2 stojany su na terajsiu dobu viac nez dostatocne, a v ramci trendov a stavu elektromobility budu future-proof najblizsie 2-3 roky.
-
Neviem, preco vsetci pozadujete prave 2 stojany... ja by som netrocharcil, aj 2 stojany su zalostne malo. Na odpocivadlach by mali byt minimalne 4, ale kludne aj viac, nech je to future-proof. Alebo je lepsie cakat, kym zacnu ludia frflat, ze musia pol hodiny cakat, kym sa uvolni miesto? A az nasledne priebezne pridavat dalsie stojany?
Dalej samozrejme tiez si myslim, ze mobilna aplikacia by mala byt uz samozrejmostou v dnesnej dobe. Ale IT vyvoj je nakladny a nedostanu na nu dotacie od EU, cize preto sa do appky v GW zatial az tak nehrnuli
-
Pani, prisiel mi tento prieskum od Greenway, mozeme prezentovat svoje poziadavky. Tu je link - https://bit.ly/2LY6tJB.
-
Áno, ale kazí to predstavu, že DBT ide len 33kW ako tu je potvrdené z Ioniq-ov, Golfov, Up-ov,...
DBT vie dať aj väčší výkon pre i3.
Pridajte komentár: