Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Na odpocivadlach by nebolo zle mat viac stojanov, ale nebolo by od veci keby na jednom bol trebarz aj ZSE aj GW. Ak niekto preferuje a ma v oblastiach kde jazdi jednu spolocnost a ma aj jednu kartu, tak aby ked si spravy nejaky vylet nemusel mat aj druhu kartu. Oni by si mohli pripojku k odpocivadlu, kde trebarz aj cerpacia stanica rozratat naklady a aj cena za nabijanie by mohla byt koli konkurencii priaznivejsia pre zakanikov. Inac otazka "6" sa mi nepacila Kolko by som bol ochotny ci tak nejak to bolo zaplatit za 30min nabijania. Dal som 4€, aby ma to pustilo dalej, kedze som sa aj ja, ako nemajitel mohol zucastnit. Preco platba za 30 minut ich zaujima? Kolko je dana stanica obmedzena na aky vykon? Kolko by to bolo za ten cas nabite? Nemam ani sajmu a zalezi to od mnoha faktorov. Co by bolo malo, alebo vela a co by bolo normal a ferove aj pre poskytovatela. aj pre zakznika? Co ste dali vy ak to nieje tajne?

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Nepametam si, ci som to sem pisal. Ked som mal Konu, tak som skusal GW DBT v Tescu Dubravka aj Stará Vajnorská, ani jednou neslo Konu nabijat.
    Nabijacky sa zakusli... Technik GW skusal kadeco, aj najtvrdsi reset co vedel urobit (potom to 15 minut bootovalo) no pri dalsom pokuse nabijat Konu nabijacka vzdy skolabovala.

  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    ja som včera nenabil s konou v Žiline na DBT, volal som na infolinku. Nepodarilo sa to rozbehať, a pán mi povedal že budu postupne demontovať tieto staré, nestabilné stanice. Pravdepodobne ich aj vymenia

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Tie stojany nie su zas az take lacne, potrebuju servis, a prevadzkovatel potrebuje rezervovanu kapacitu. Predsa len mat 2x 50kWh je lacnejsie a jednoduchsie ako 200kWh. To uz je hromada amperov a viem si predstavit, ze nie vsade je na to infrastruktura. Tiez z ekonomickeho hladiska je to samovrazda. Ty keby si mal taxisluzbu a si sam zivnostnik, kupis si hned na zaciatku 4 taxiky, aj ked na nich nema kto jazdit, len aby si bol future-proof, ked sa ti v buducnosti zdvihnu trzby a zamestnas dalsich taxikarov? Trosku zdraveho rozumu Viem, ze je to spolufinancovane z EU, ale to neznamena, ze treba plytvat peniazmi. Radsej postavit po 2 stojany na strategickejsich miestach a pokryt aj doteraz prazdne miesta (vychod a juh Slovenska, Kysuce, Orava) ako minut cely rozpocet nadrbkanim 4 stojanov na existujuce lokality. Pri terajsom mnozstve EV budu tie stojany len stat a zrat peniaze za udrzbu. Je lepsie najprv zahustit siet a pokryt vsetky trasy a az nasledne upgradovat pocty. 2 stojany su na terajsiu dobu viac nez dostatocne, a v ramci trendov a stavu elektromobility budu future-proof najblizsie 2-3 roky.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    EV_Future moj feedback bol minimalne dva stojany. dnes mame na celom slovensku az dve nabijacky na odpocivadlach...zelenc a kuty

  • EV_Future
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem, preco vsetci pozadujete prave 2 stojany... ja by som netrocharcil, aj 2 stojany su zalostne malo. Na odpocivadlach by mali byt minimalne 4, ale kludne aj viac, nech je to future-proof. Alebo je lepsie cakat, kym zacnu ludia frflat, ze musia pol hodiny cakat, kym sa uvolni miesto? A az nasledne priebezne pridavat dalsie stojany?
    Dalej samozrejme tiez si myslim, ze mobilna aplikacia by mala byt uz samozrejmostou v dnesnej dobe. Ale IT vyvoj je nakladny a nedostanu na nu dotacie od EU, cize preto sa do appky v GW zatial az tak nehrnuli

  • Daliborko
    komentoval k 's odpoveď
    Podobne som im aj ja napísal. Plus mobilnú aplikáciu, však už sa píše rok 2019

  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    Vyplnil som podobne. Hlavne uz musia byt fakt stojany dvojmo, a od ZV neni nic....... len policajti s radarmi

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Tiez som im napisal lepsie lokality nabijaciek (t.j. nie zjazd z dialnice a dalsia 5km zachadzka, ale priamo na odpocivadle/cerpacej stanici) a 2 stojany. Plus lepsia kompatibilita nabijaciek (problem s pomalym CCS), nech si beru priklad od ZSE.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    1fisker im som povedal presne kreditnou / bankomatovou kartou, tu predpokladam ze su ludia intelintetni a pochopia hned

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    Teq - treba napísať akou kartou, lebo oni si budú myslieť, že ICH kartou, celkovo stále bojujem za to, aby sa zrušili tie nezmyselné karty všelijakých operátorov

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Teq tak to budu mat asi viacero takychto odpovedi tiez som to zobral rovnako.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    vdaka za info...vyplnil som, chcem hlavne nabijacky na odpocivadlach dialnic, moznost platit priamo kartou a mat na danej lokaci minimane dva stojany vedla seba

  • Joe79
    odpovedal
    Pani, prisiel mi tento prieskum od Greenway, mozeme prezentovat svoje poziadavky. Tu je link - https://bit.ly/2LY6tJB.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Áno, ale kazí to predstavu, že DBT ide len 33kW ako tu je potvrdené z Ioniq-ov, Golfov, Up-ov,...
    DBT vie dať aj väčší výkon pre i3.
Pracuje...
X