Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Adam GWI
    komentoval k 's odpoveď
    presne ako pise milan84 . Este pracujeme na zopar technickych detailoch. Pravdepodobne najskor spristupnime dve 50kW nabijacky a tie s vyssim vykonom az nasledne.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    este nie. doladuju sa nejake tech. detaily-info zo vcera. Ale uz sa to blizi

  • dango
    odpovedal
    Dnes sme boli okrem ineho cestou pozriet aj novy nabijaci hub pri Avione. Este pred par dnami to bolo opaskovane, teraz uz nie, nabijacky svietili.
    Adam GWI stanice su uz funkcne? Pretoze obrazovka EVBoxu na cip nereagovala a moja karta (mam akceptovane nove podmienky, cize by som mal byt riadny zakaznik) nebola autorizovana, nabijanie nebolo mozne.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    ivan32 no pozeram ze neni to uplne exaktne. By som odprisahal ze som to tu na fore cital ale je to zjavne trosku seda zona. Malo to platit od novembra 2018 Smernica EU/2014/94 definuje ze musi byt na rychlonabijacke umoznene ad hoc nabijanie bez potreby registracie alebo akehokolvek zazmluvnenia a jasne uvedena cena. Problem je ze viacero statov to zobralo trosku slendriansky a namiesto povodneho zameru lahkeho nabitia dali do zakona aj moznost platby kartou cez webove rozhranie alebo v hotovosti v blizkosti nabijacky. A to webove rozhranie ma zase konkretny prevadzkovatel kde musis casto zas vyplnat kraviny co je v rozpore s povodnym zamerom a akcnym planom rozvoja alternativnych paliv. Bolo na to x pracovnych skupin a studii v ramci EK a EP ale zjavne dali prilisnu volnost statom. Briti to pochopili a do 2020 maju mat vsetky ich DC stanice platobny terminal. Akurat skoda ze vyskocili z okna. Jedini to pochopili... a co som cital tak aj v Kalifornii maju deadline do 2023 na vsetkych novych DC staniciach.

    Treba pockat asi na dalsiu novelu nech to upresnia. Umysel tam je a zjavne aj politicka vola. Len nechali prilis nejasnu formulaciu. Sorry za nie uplne presne vyjadrenie povodneho prispevku... v kazdom pripade existuju prevadzkovatelia ktory to umoznuju tak snad budu coskoro nasledovat aj dalsi.

  • ivan32
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo odkedy to má platiť? Google vôbec nepomáha. Nemáte niekto nejaký link?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Taur to uz funguje vo vela krajinach. Tiez je tato podmienka sucastou nariadenia EU ze nabijacky musia umoznit jednorazove nabitie cez platbu kartou na mieste. Len to este nie je ucinne a tak zalezi aktualne na iniciative prevadzkovatela. Ale coskoro sa dockame.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Da sa to riesit aj inym sposobom, nech nainstaluju na nabky mincovniky, POS terminal na platbu kartou, alebo nech je mozne si na tu nabijaciu kartu nabit kredit, tak ako u mobilnych operatorov .. pre nich pohodlne riesenie pytat udaje s moznostou si cucat z karty kedy chu kolko chcu ci uz chybou z ich strany, alebo ked ich hacknu, naozaj nemusi vyhovovat kazdemu zakaznikovy. A ja napr. netuzim riesit nejake virtualne karty a neviem co. Ja platobnu kartu vyuzivam v minimalnej moznej miere. Prevazne na vytiahnutie hotovosti z bankomatu. Tiez nie kazdy obcan, alebo firma musim mat povinne platobnu kartu k uctu. Nie ku kazdemu typu uctu je karta zdarma a niekto si vystaci s hotovostou a platbou cez ucet a nepotrebuje platit za kartu ...

  • Vilo
    komentoval k 's odpoveď
    Adam GWI Áno od novemra boli komunikované zmeny, ktoré mne neprinášali nič pozitívne a jediná možnosť bola s nimi súhlasiť.
    Ak od Vás zákazníci žiadali zavedenie možnosti platby kartou, tak je super, že ste ju zaviedli. Ale nemyslím si, že Vás zákazníci žiadali, aby ste zablokovali účty všetkým zákazníkom, ktorí preferujú iný spôsob platby.
    Rozumiem, že musíte mať ťažkosti so zákazníkmi, ktorí Vám neplatia faktúry, ale ja som Vám nikdy žiadnu faktúru nezaplatil oneskorene a zablokovali ste mi účet. Bolo by také ťažké zablokovať účet iba neplatiacim zákazníkom?
    Keby ste mi zablokovali účet z titulu neplatenia faktúr, tak nepoviem ani slovo - bolo by to oprávnené. Ale zablokovať účet zákazníkovi s perfektnou platobnou disciplínou? To zas niekto vo vedení nedomyslel.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Treba trosku mozno vnimat aj nedoveru ludi voci poskytovaniu udajov platobnych kariet. Nie je to tak davno co mal s tym problem prave menovany Netflix ked ludom odchadzali platby z karty aj napriek zrusenemu predplatnemu vdaka hackerom a doteraz sa so zakaznikmi dotahuju o vratenie platby. Ja prave kvoli takym pripadom vsade pouzivam len jednorazove virtualne karty a svoje udaje nikde nedavam uz dobrych 10 rokov. Nad spravami o hacknuti uzivatelskych uctov alebo podvodmi s kreditkami sa potom vzdy len pousmejem

    Ale samozrejme uplne chapem dovody preco to GW urobil a tiez ze je to svojim sposobom komfortne riesenie pre zakaznika (ak ma doveru).

  • Adam GWI
    komentoval k 's odpoveď
    Vilo ako píšte cca v novembri sme začali komunikovať zmeny, ktoré sa týkali poskytovania našich služieb. Nakoľko sme nechceli spraviť výrazný skok, zvolili sme dlhšie prechodné obdobie, aby si každý mohol tieto úpravy konta prejsť keď bude mať čas. Samozrejme užívateľom, ktorí úpravy nevykonali sme posielali ďalšie a ďalšie pripomienky.
    Ako spomínate, najvýznamnejšia zmena je pridanie platobnej karty k účtu. Tento systém sme zaviedli aj na žiadosť veľkej časti našich užívateľov, nakoľko je tento spôsob pohodlný a stále bežnejší (využívajú to spoločnosti ako Uber, Bolt, Booking.com, Netflix, HBO GO a mnohé ďalšie) + aby nám to pomohlo znížiť počet neuhradených faktúr, ktoré narastali. Pri zúčtovaní sumy je Vám vždy zaslaná aj faktúra s podrobným výpisom nabíjaní, pre zachovanie prehľadu. Aby aj bezpečnosť a kvalita ostali zachované, ako poskytovateľa platobnej brány sme zvolili najväčšiu spoločnosť zo skupiny PayPal.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Idealne riesenie je ta jednorazova virtualna karta ako bolo spomenute. Napriklad Tatra Banka to ma v appke.

    Vsetky tieto kraviny o chvilu vyriesi platba kartou priamo na stojane. Neviem ci tento rok je na to deadline v EU? Ci az buduci rok?

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    A zamysleli ste sa, prečo chcú kartu ? Lebo veľa ľuďom príde faktúra a proste nezaplatia. Vymáhať malé sumy je neekonomické. Kartu pýtajú hocikde dnes a na to sú 3D secure, limity a iné služby pri kartách, aby neodišlo čo nemá.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Roman-ba To zartujes ? Prakticky vsade kde je GW je aj ZSE a viac ich je, okrem Oravy na severe kde v jednej kolibe v Zuberci je GW ak Ta nechaju dobit ako neubytovaneho. Jedine co vymakli tu polohu na OMV RK, to je super flek na krizovatke smerov, ale z vychodu cestou do BB, alebo na Oravu sa da dobit v ZSE LM. V PO GW 1ks vs ZSE 2ks, KE GW 3ks vs ZSE 6ks, PP GW 1ks vs ZSE 2ks, GW RK vs ZSE LM, BB 1:1, ZV 1:1, Tatry 1:0 pre ZSE
    Asi tolko k vyhradnemu pokrytiu GW na vychodnej polke SK.
    A ratam len fleky, ZSE HUB v KE som ratal za 1ks. lebo neviem kde ma kolko portov GW, tak aby som im neuskodil.
    Naposledy upravené Taur; 28-02-2020, 09:31.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Tak isto len ako možnosť núdzového nabíjania som im zadal jednorázovú platobnú kartu (umožňuje to aplikácia TatraBanky) a stačilo to. Nič to však nemení na fakte, že je to vrcholne neseriózny prístup. Nerozumiem tomu ako si to firma s najvyššími cenami vôbec môže dovoliť. Asi ich pri živote drží fakt že na východe Slovenska majú takmer výhradné pokrytie nabíjačkami..

  • Vilo
    odpovedal
    Vzhľadom na vysoké ceny som doteraz GW používal takmer výhradne ako núdzové nabíjanie keď som sa ponáhľal a nemal čas hľadať voľnú nabíjaciu stanicu alebo všetky nabíjacie stanice v okolí boli obsadené.
    Na konci roka ma prinútili zmeniť program pod vyhrážkami, že mi zablokujú účet, najskôr som odolával, ale nakoniec som podľahol, keďže som si chcel zachovať možnosť núdzového nabíjania u nich.
    V januári pokračovali s vyhrážkami, že mi zablokujú účet keď im nedám číslo svojej platobnej karty. Číslo karty im nehodlám dať, mám rád veci pod kontrolou a tie dve faktúry ročne čo im zaplatím nemám problém zaplatiť manuálne prevodom.
    Pred pár dňami mi zablokovali účet z dôvodu neposkytnutia čísla platobnej karty. Toto nie je seriózny prístup k zákazníkovi. Keby som im číslo karty poskytol, možno by ďalej požadovali jednu obličku, to už ale nehodlám skúšať.
    Asi majú priveľa zákazníkov a potrebujú sa niektorých zbaviť. Tak im prajem veľa úspechov s touto politikou starostlivosti o zákazníkov.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X