Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
OT: Bjorn by si mal zaobstarat nejaku polovicku, ktora mu povie, ze namiesto civavy ma mat deti a zdobit v tomto case stromcek. Namiesto toho tlaci videa jedno za druhym, ze si ani tu fajnovu 15rocnu mikinu nestiha prezliect
-
No volakom videu tohtorocnom si kupil novu mikinu, to volade daval co si pamatam. Na vsak nieje jediny YT co tlaci videa jedno za druhym, aby mal odber, aby mal pozeranost a aby mal prispievatelov ak chce zit zivot na volnej nohe aj nadalej, ako to robi teraz.
-
ICE666SVK ale to moze byt aj dvojsecna zbran. Na zaciatku som ho mal celkom rad, mal zaujimave videa k tesle. Dnes mi tu YT pomaly kazdy druhy den ukazuje, ze ma nove video. Zacina to byt spamujuce a hlavne...velmi vela tych videi je len o tom, ze si sadne za volant, natoci kameru a rozprava. Ovela radsej si pustim inych youtuberov, pripadne relacie tomu urcene. I ked z anglickeho nerozumiem zdaleka vsetko,dostanem viac info ako od pana, ktory na videa vycapuje obleceneho "psa" do detskeho kostymu...
-
-
Pozeram posledne dva dni na livestream a kia e-niro / kona maju #coldgate. V podstate nedava zmysel nabijat sa na rychlejsich nabijachach ako 50 kW lebo BMS to aj tak obmedzi na menej. Takze v zime ziadny "100 kW" resp 70 kW charging nehrozi.
Komentár
-
Takže pre nás obmedzenie žiadne, nakoľko viac ako 45 kW tu nemá žiadna nabka. gate by to bola, keby to išlo na 22 alebo 15kW, ako to robí Leaf, ale robiť z 50 kW gate, to už by sme asi mali gate pri každom aute niekoľko krát. Najnovšiu gate očakávam s e-tron, nakoľko som čítal ohlasy, že spotreba ešte prevýšila najnenažranejšie EV súčasnosti - iPace.
-
Miroslav Rojko no Ionity a ZSE a neviem kto este planuju dat HPC (high power charger) na Slovensko, a Kia prehlasuje ze sa e-niro nabija na 100 kW...
-
No, je trosku zvlastne propagovat podporu 100kW nabijania ked auto zvladne len cca 42kW. Najma ked Ioniq ako starsi a slabsi surodenec da 70kW. To, ze tu aktualne mame len 50kW nabijacky je fakt, ale asi kazdy pozera aj trosku do buducna, a o zavedeni rychlejsich nabijaciek sa hovori uz dost dlho.
-
Ak bude pri Budči nabíjačka v plnom nasadení malo by to nabíjať asi takto.
https://www.youtube.com/watch?v=pRGgOdjXWOY&t=3s
-
Oslo - Strömstad, 137 km dialnicnym tempom a vonkajsia teplota 4 C - len 55 kW nabijanie na 350 kW IONITY (ale len CCS 1)
Uvidime ako to pojde dalej Bjornovi
Komentár
-
Rødekro Ionity 350 kW (CCS 2 chadene kable vodou) zacal nabijat na 11% a auto to obmedzilo na 200A a 70 nieco kW, to je max. Takze 100 kW to nikdy nebude, max 70-75 kW do 57% potom to ide na 57 kW...nic extraNaposledy upravené Teq; 26-12-2018, 00:32.
-
Kde uvádza Kia oficiálne, že e-Niro nabíja 100 kW výkonom ? Veď vieme, že má rovnaký základ ako KONA, tak bude aj rovnako nabíjať - max 70 kW. Má podporu 100 kW nabíjačiek - vie na nich nabíjať rýchlejšie ako na 50 kW. Na oficiálnych letákoch sa uvádza nabitie baterky pod 1 hod. na 100 kW nabíjačkách a to v danom rozsahu SOC na 100 kW nabíjačkách zvládne, na 50 kW nie.
-
Ano, ale je to rovnaka hovadina ako povedat, ze kazdy dopravny prostriedok s kolesami je kompatibilny a schopny jazdy po dialnici. Zvladne to sice kazdy, ale nie kazdy vie ist 130kmh. A vsetci by sme boli strasne stastni, keby sa tam vyrojili vsetky tie stvorkolky a mini-auticka co maju obmedzenu rychlost na 45kmh, ktore zavadzaju aj na okreske, nieto na dialnici. Zakon sice uklada minimalnu rychlost, ale nic to nemeni na fakte, ze po “technickej” stranke je jazdy na dialnici sposobily kazdy dopravny prostriedok s kolesami vratane bicykla. Rovnake je to aj s tymito reklamnymi kravinami Hyundai/Kia... v podstate Ioniq a Kona su kompatibilne aj s 350kW ultra-fast chargermi a s trojfazovymi domacimi zasuvkami. To ze vedia vyuzit len jednu fazu uz je vedlajsieNech priamo povedia, ze vozidlo je schopne nabijat max vykonom 70kW a na nabijacke davajucej tento vykon sa nabije za XY minut, a nie sirit kraviny o 100kW, ktorym 90% spotrebitelov nechape.
Stale uvazujem, preco sa kazdy vyrobca hanbi napisat udaj o maximalnom nabijacom vykone. Asi by to v katalogu nevyzeralo tak dobre ako velka nalepka 100/350kW...
-
-
Rakusky cennik eNiro keby niekto chcel, slovensky sa asi nebude az tak velmi lisit
edit: a ano, ma aj full-LED svetla v tych dvoch vyssich vybavach
https://www.kia.com/api/bin/docDownl...eisliste-2.pdfNaposledy upravené Ioniq; 01-02-2019, 23:36.
- Likes 1
Komentár
-
Pomaly sa nam blíži Máj a teda aj prvé výročie používania hybridu KIA NIRO HEV. Nedá mi tak nepostnúť spotrebu od Mája 2018 do konca Februára 2019.
1 Bild
- Likes 1
Komentár
-
Hmm, bez poctu km je to trosku nic nehovoriaca statistika.
Len tak zo zaujimavosti, aky je realny prinos toho hybridu? Manzelka ma na cistom spalovaku rocne naklady na benzin cca 890-1000€, pri najazde cca 13-15tis km. Priemerka 5.3L/100km, 1.4 turbo benzin.
Ty mas za 10 mesiacov 860€, takze za cely rok to bude porovnatelne. Len chybaju kilometre na porovnanie.
Neviem ci mi nieco unika, ale trosku mi chyba zmysel takehoto pohonu? Jedine co ma napada su nulove emisie pri rozjazdoch z krizovatky, co je sice pekne, ale neviem ci to stoji za zbytocne komplikovanejsi pohon. A mimo mesta to zerie viac ako cisty spalovak z dovodu vyssej hmotnosti, a tym padom aj vyssie emisie. Nechcem rypat, len ma zaujimaju realne dovody kupy a prednosti takehoto pohonu, lebo ja ich nevidim, a ty ako majitel budes mat pohlad z inej strany podlozeny skusenostami.
-
Tiez nevidim zmysel v hybridoch, pokial nie je clovek speci pripad a hybrid vie prejst aspon 50 km cisto na elektro. Vtedy sa teoreticky da jazdit vacsinou na elektrinu. Len aj vtedy clovek za sebou taha kopu mrtveho zeleza...radsej mat potom dve auta
-
juks Tiez to tak vidim, akurat momentalne pre mna je druhe auto na dlhe cesty velkoobjemovy diesel(euro 6d -temp), ale za par rokov si viem predstavit aj elektro. Momentalne este dojazd a moznosti nabijania nie su uplne optimalne. Povodne som tiez najskor uvazoval o hybride (plugin), ale z ekonomickeho hladiska mi tiez vyslo elekto lepsie (prevadzkove naklady) a hlavne jednoduchsie. Plugin hybrid vie fungovat ako elektoauto na kratke trasy a ako normalne auto na dlhe, takze pokial clovek nepotrebuje 2 auta do rodiny tak to dava zmysel. Ale cisty hybrid mi ziaden zmysel nedava. Ale rad sa necham poucit.
Komentár
-
Ono cisto teoreticky ked sa vyuziva viac druhov pohonu tak sa moze optimalizovat prevadzka - setrit spalovaci motor na rozbehoch / akceleraciach a potom nasledne setrit baterie pri dlhych cestach. V praxi je to ale tazko dosiahnut a pridavanie komplexity uz do samotne komplexneho ICE auta casto krat situaciu len zhorsi.
-
-
Žeby sa aj u nás vyrábalo to druhé najlepšie čo sa dá kúpiť (po Kone) ? Určite to nie je otázka tohto leta ale v ročnom horizonte podľa informácií o rozširovaní LG Chem v Poľsku by to aj bolo pravdepodobné.
Kia aktuálně představila dvě zásadní novinky v podobě elektromobilů Kia Soul EV a Kia eNiro. Výroba ale probíhá pouze v Jižní Koreji, což způsobuje problémy s dodávkami.[priezvisko]@me.com
Komentár
Komentár