Ja poviem len jedno. Som majiteľom hybridnej verzie a som nadmieru spokojny. EV verzia vyzera rovnako dobre ako hybridna s malymi zmenami v interieri. Kufor je rovnako veľký ako v hybridnej verzii čo je super (Pozn. EU modely HEV verzie nemaju v kufri medzistupen v ponimaní plastových priehradok takze kufor je hned vacsi). Takze ja stale cakam na M3 ale o EV NIRO by som hneď uvažoval hlavne o 64kWh verzii, to ma už obmedzovať v cestovaní nebude. Dovolenky a cesty za rodičmi sa tým pádom budú dať prežiť poľahky. KIA PALEC HORE.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Oproti prvým dvom elektrickým modelom Hyundai sa mi páči, že madlá dverí sú už obšité kožou (aj Leaf má obšité). Aj keď sedačky v Ioniq-u sú príplatkové, madlo je len plast a nepôsobí prémiovejšie (ako z príplatku "Premium Paket" za kožu vyplýva). Tam je posun a to sa mi páči že aj túto malú nedokonalosť poriešili, inak všetky prvky ovládania staré známe. Podľa mňa je to ešte o trocha lepšie ako KONA, aj keď vonkajší dizajn nie je zrovna moja šálka kávy, ale nie vždy sa nájde ideálne auto. Keďže KIA je tá lacnejšia značka koncernu, cena by mohla byť aj trochu lepšia. Veľkostne je to vyhovujúce, uvidíme ako to bude s dostupnosťou.
KÓREA IDE, LEN TAK ĎALEJ[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
A to uz nevadi ze je to krabicove SUV :-).?
-
SUV to nie je, je to crossover (pekný názov pre vyvýšený hatchback), ako aj i-Pace, akurát tu to hovoria rovno a pri i-Pace sa to snažia ukazovať ako SUV.
A ako som napísal "aj keď vonkajší dizajn nie je zrovna moja šálka kávy", znamená, že to vadí. Ale je to podobná stavba ako Leaf a spotrebou to taktiež je ďaleko od Tesla X, E-tron, i-PACE alebo EQV, o ktorých sa teraz diskutovalo, že sú to žráči a tam som písal, že to nemá zmysel, keď to jazdí za raztoľko ako by mohlo, keby to bolo normálne auto.
Preto keď to za 3/4 roka alebo rok bude dostupné, pre manželku namiesto Leafa by som si aj dal povedať. Mne sa páčia sedany okolo 4,5 až 4,7 metra (kategória bmw3,mercedes C,...), ostatné sú dodávky na rozvoz nákladu.
-
Miroslav Rojko mas pravdu s tymi zrutami energie, ale aspon su to elektricke zruty kde sa da ta energia dostat aj z obnovitelnych zdrojov.
Radsej by som videl po BA behat 1000 ipacov alebo EQV ako tie smarlave dizlove rakovinrove popelnice
-
Teq - plny suhlas. Moji zruti tankuju slnko od aprila do oktobra. Neratam to presne ale odhadujem ze zo siete bez podpory slnka nabijam tak v 40% rocne. (V lete 90%, v zime niekedy aj 0%).
-
Ano, sú to elektrický žrúti, ale uvedomte si, že za polrok alebo rok na tých žrútov budeme čakať na 50kW CCS nabíjačkách tak ako teraz Teq opisuje Teslu, takže tam nejde len o ekológiu, ale o nabíjanie - obsádzanie nabíjačiek, kedy taký žrút potrebuje raz takú dobu na nabitie na dané kilometre. Preto ten človek neškodí len svojej peňaženke ale oberá o čas aj nás normálnych.
-
Miroslav Rojko veru nabijaciek bude malo...a cakaju nas dalsi chrapuni co sa zavesia na free nabijacku, odkracaju niekde na dve hodiny do pecka a my chudobni s lancnymi elektromobilmi co sme ovela viac zavisli od nabijaciek sa mozme ist bud bodnut alebo dat zarobit vypalnikom GW (a uz asi aj ZSE).
Mas pravdu, ale takito ludia si velmi tazko kupia rozumne EV, chcu jazdit na troj tonovych tankoch aby bolo vidno ze na to maju, tak uz ked maju jazdit na tankoch nech si radsej kupia elektricke tanky, to budem videt stale radsej ako tie kudoly stiplaveho dymu za dnesnymi tankami
-
No neviem ale 2x takú spotrebu ako Leaf nemá žiadne EV. Myslím, že to zbytočne dramatizujete.
-
2x taku ako Leaf mozno nie, ale my tu vacsinou ako etalon spotreby uvadzame Ioniq a tam to dvakrat tolko bude. Leaf ma 17% navrch od Ioniq.
-
Miroslav Rojko uz sa z toho ioniqa nepo... si tu na navsteve u teslakov tak sa spravaj slusne.
NIe je ziaden dovod aby si urazal ludi, co maju/chcu vecsie auto. Kazdemu vyhovuje nieco ine a na ine pouzitie prislucha iny elektromobil.
Malobaterkace vratane Ioniqa nemaju sancu pre komfortne pouzitie na dialnici s trvalym nastavenim tempomkatu 135km/h (o nemeckych dialniciach ani nehovorim). Bola by to nekonecna otrava a niektore ako LEAF to vobec na dlhsie trate nezvladnu. Preto na dlhe trasy treba velkobaterkace, ktore su samozrejme tazsie, ale aj vykonnejsie, pohodlnejsie a bezpecnejsie.
-
Neviem kde sa správam neslušne, nikoho som tu neurazil. Napísať, že 50kW CCS nie je pripravené na práve sa predstavujúce nové modely SUV s dvojnásobnou spotrebou a bude tam trvať raz toľko nabíjanie, nemôže nikoho uraziť.
-
Ta 50kW CCS sa na vyssiu da prerobit nejakym menej nakladnym upgradom? Trebarz novy SW a vymena nejakeho HW aby to slo rychlejsie, alebo sa musi kupit nova nabijacka co dokaze mat viac ako 50kW vykon. Lebo ak sa nemusi vymenit cela nabijacka, tak upgrade sa spravy, ked si to vyziada situacia, teda trh. Ale kupa novej nabijacky ked teraz kupili a dali do uzivania, to asi tazko by tak skoro vymenili. Priklad 1-2 roky.
-
Tak a uz aj otestoval RANGE 500km pri 60kWh verzii a 90km/k priemerka.
https://www.youtube.com/watch?v=ZnYWWtUNykA
Naposledy upravené mozeg; 07-09-2018, 11:27.
Komentár
-
Klobuk dole nad Korejskymi OC ako to tam maju vybavene. Ohrev vody aj vyroba elektriky z obnovitelnych zdrojov. Neviem sice kolko % to moze byt, ale vidno, ze sa to da a ze investovali. Panely su na strechach parkoviska a auta niesu na priamom slnku alebo v pripade dazda je vlozenie nakupu do auta v suchu. Inac Bjorn spravil 502km a ostalo mu este 11km.
-
-
"Vazeny p. M.,
co sa tyka Kia Niro EV, ktoreho link ste nam poslali ma mat dojazd okolo 450 km pri vyssej kapacite baterie. Avsak podla najcerstvejsich informacii je dopyt po tomto vyrazne vyssi, ako je kapacita vyrobneho zavodu. Z toho dovodu sa vyrobca rozhodol preferovat trhy, pre ktore je EV pohon najpodstatnejsi (napr. Norsko) a buduci rok nealokoval ziadne vozidlo (pre SR). Co nas velmi mrzi.
Preto alternativa Niro PHEV je velmi dobra.
S pozdravom
Sales Team KMSS"
Komentár
-
Takže budú držať vysokú cenu a naďalej chrliť smradľavé autá. Vyzerá to tak, že elektromobily nechcú vyrábať.
Komentár
-
Mno... vyborna prilezitost pre Teslu. Uz maju vacsi aj mensi sedan a nejaky hybrid SUV/MPV. Chystaju pickup a maly crossover. Nech urobia este mensi hatchback do europskeho mesta a nejaky rodinny kombik a maju pokrytu celu modelovu paletu. Potom uz ostatne automobilky fakt nebude treba
Holt, kto nenaskoci na vlak teraz, zostane stat na stanici....
-
Mám taký dojem, že ten nemecky inžinier mal pravdu...
-
Voda na mlyn Tesly. Nič iného. Problém je ten, že konverzia ľudstva na bezemisnú dopravu bude trvať dlhšie a o to väčšie bude oteplenie ktoré prichádza...
-
Voda na mlyn Tesle to moc nie je nakolko ta nestiha vyrabat ani dodavat a to toboz do Europy. Pre mna je Elon skvely vizionar a motivator ako CEO to zas tak svele nie je. Mal by skusit to prenechat niekomu inemu inak to ja moc ruzovo nevidim. Ale to je moj nazor.
-
mozeg sak on aj chcel, dufal ze automobilky sa prebudia - ze ich nakopne do vyroby dobrych lacnych EV, ale nic sa nedeje tak to musi tahat on sam. Spravi po svete vsade gigafactory, vyrobi a preda miliony EV / Tesla wall / Solar roof...zobere peniaze a pojde na Mars. Teda ak ho dovtedy netrafi
-
mozeg EM drzi Teslu nad vodou, nik a nic ine. Preco by mu investory tak dlho tolerovali neziskovost. To co klesaju akcie je ina loby na burze. Tesla ma maximalny naskok v nabijani co sa tika SC, DCH plus walbox a je jedina co ma aj chademo adapter hoci ma Typ2 zasuvku 3fazovu. On board nabijacka 11kW niektory maju az 22kW. Auto sa da objednat aj z auta ci cez net s ktorehokolvek miesta na zemi kde je NET. Mala by poriesit este showroomy a servisy a popracovat na nahradnych dieloch aby boli dostupne aj mimo Ameriku, aby neboli take dlhe cakacky. A pomali otvarat sekundardne trhy ako je aj CR ci SR. Prichod TM3 do Europy bude dovod nato otvorit aj to, ale asi skor koniec roka 2019 alebo az rok 2020. Podla mna by Tesla kludne mohla spravit jednotny EU trh co su staty v EU. Ved other Europe ma vlastne vlajku EU aj ked tam niektore staty este nepatria Ukrajina a podobne. Co Tesla vzdy bude mat a dinosauri tak skoro nie, ze jej nic nebrani ist vo vyvoji EV vpred. Ostatnym ano. Bohuzial.
-
mozeg - plny súhlas. Ten jeho mikromanagement je kontraproduktívny.
Mal som takého šéfa. Mali sme super výsledky Ale robiť pod ním bolo niekedy “na palici”.
ICE666SVK - ja by som skôr povedal že akcionári veria Tesle napriek ElonoviNaposledy upravené Jiri GrandPa; 27-09-2018, 19:40.
-
-
Média písali, že pre masovú elektromobilitu treba podporu celebrít.
Jedna je tu. Cool aj keď moc nekáže.
https://insideevs.com/robert-de-niro...es-kia-e-niro/
Komentár
-
Ked som to čítal, napadá ma otázka, načo robia kampane a platia za ne, keď majú odbyt dopredu zabezpečený a áut je nedostatok. Vo váčšine krajín sa ani nebude predávať a bez reklamy majú celú výrobnú kapacitu preč.
-
Potrebuju navonok ukazat, ze to akoze myslia vazne. Nahlodaju cast ludi, co bude chciet Niro EV, pojdu do showroomu, zistia ze cakacka je rok a pol a s trochou stastia ich predajca presvedci aby si radsej kupili Niro Hybrid, co je pre Kiu asi ziskovejsi model. Aspon ja osobne tu reklamu vnimam ako nepriamu reklamu na akykolvek iny model Kie, len nie EV
-
bol by som rad, keby sme sa s tym pesimizmom mylili. Dufam, ze sa dozijem doby, ked produkt elektromobil nebude neziadany a nechceny na vyrabanie od samotnej automobliky.
Postupne to bude musiet prist, japonci a korejci to pomaly zacinaju, ked maju kazdy v ponuke aspon dva elektromobily.
-
Po dva sice maju, ale v showroome ziadny nenajdes... toto je kamen urazu. Elektromobil na internetovej stranke vyrobce je kazdemu na prd, ked v predajni su len spalovaky. Detto cakacky, vela EV aj cez rok, spalovak mas vacsinou do 2 mesiacov na objednavku alebo hromada z tych skladovych
-
no, u nas prvy novinarsky testovaci kus takto o rok pred koncom, dodavky az 2020 :-/
https://www.teslamagazin.sk/kia-e-niro-cena-norsko/
Komentár
-
Dobre, ze som sa ja rozhodol rezervovat ten Ioniq...
https://www.teslamagazin.sk/kia-e-niro-cena-norsko/
Komentár
-
Treba pockat aj na cenu 40kWh verzie. Ak to bude za 37s DPH k tomu nejaka dotacia a vobec to nebude zle. Niro je naozaj skvele auto do rodiny. Ja na HEV verziu nedam dopustit. Za 64kWh verziu to nie je uplne zla cena. Stale to vsak ludove auto nie je. Na SR je priemerka 16k€ pri kupe auta, takze u nas tak skoro EV auta nebudu, nie su na to platy a pri nizkych dotaciach pre FO nepodnikatelov tak skoro ani nebudu.
-
http://www.hybrid.cz/kia-e-niro-v-te...-kona-electric
...pozrite od minuty 11.
Spravne som zachytil info, ze tak drahe a moderne auto ma vpredu len ziarovky bez moznosti LED ????? To Kia ozaj tak velmi musi hierarchicky byt pod Hyundaiom ?
Komentár
-
Nj, vzdy to musia niecim pokazitMa sice horsie svetla, ale zase ma o 1km dlhsi dojazd a o 0.1s lepsiu akceleraciu
ale hlavne je vacsia a praktickejsia. Musis si vybrat ci chces male auto s LEDkami, alebo vacsie auto s halogenmi
zaujimave moznosti v kazdom pripade
-
Skoda tych neLEDiek u NIRA. Stary i-MiEV ma LEDky od r. 2012, ale len pre najviac pouzivane svetla (denne, stretavacie a predne hmlovky), Dialkove su klasicke halogeny. Ostarne su obycajne ziarovky. Zaujimave je, ze pri preppnuti na dialkove nechava zapnute aj stretavacie LEDkove.
-
dialkove nikoho netrapia. ako casto ich zapinas? V dnesnej dobe auta, co maju LED stretavacky a halogen dialkovky su akoby uplny paradox, lebo tie dialkove svietia hnusne zlto a v podstate rovnako ako stretavacky LED
Ozaj zaujimave setrenie v dnesnej dobe pri 40-tisicovych autach. Radsej nech nema keyless otvaranie, ale LED su bezpecnostny prvok a mal by byt uz povinny v kazdom aute.
-
Komentár