Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq 5
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Pôvodne zverejnené od hudino Pozrieť príspevkyale na nabijackach vykvitnes...., pokial cestujes casto nad 500km...
No ale dufam ze sa Hyundai poucilo a dalsia verzia bude mat normalne kvapalinou chladene/vyhrievane baterky a aspon 150kW nabijanie
-
Vyzera to tak ze IONIQ sa stane samostatnou znackou urcenou vyhradne pre EV. Pre zaciatok sa pocita s 3 modelmi:
Zaciatok 2021 - IONIQ 5 - stredne velky crossover
2022 - IONIQ 6 - sedan
2024 - IONIQ 7 - velke rodinne SUV
Trosku ma prekvapili s tym IONIQ5 ktory ma prist na trh udajne uz buduci rok. Kona EV sa este ani poriadne neohriala a len pred nedavnom spustili jej vyrobu v Nosoviciach a uz ten model vytesnia novsim a krajsim ktory skanibalizuje urcite aj eNiro. Tomu sa hovori kratky zivotny cyklus... 🤔Hyundai announced the launch of IONIQ as its own new electric brand and confirmed three new electric cars to populate the lineup within the next four years. The Korean automaker already has the IONIQ, an electric sedan produced with three different powertrains: hybrid (HEV), plug-in hybrid (PHEV), and all-electric (BEV). The vehicle has found some […]
Komentár
-
Super, ale kua kde sudruhovia zo Soulu zabudli klasicky kombik? bude nakoniec 5 rozlicnych SUV a sedan (pre Cinu a US) a na europsky trh by to chcelo hatchback a kombi...
Ved IONIQ bol symbolom uspornosti a nakoniec to budu zruti typu e-Tron....
Teraz ale Irony off a ako som pisal uz v inych komentaroch, dufam ze gen. 2 im dala dost podnetov na sebareflexiu...
Komentár
-
Moje slova na pekny EV kombik cakam uz par rokov a kde nic tu nic. Urcite by som uprednostnil pred neefektivnym SUV. A to iste hatchback. Jedna z najpredavanejsich karosarskych foriem v EU a okrem Leafu to nikto nerobi. Tie mestske minicka nepocitam. Vsetci rezignovali a prenechali cely trh VW a ich ID.3? Kazdemu sibe s vysokymi a sirokymi krabicami a potom sa naramne cuduju ze sa nezmestia nikde do parkovacieho boxu 🙄 Zaujimave ze s Passatom som v zivote nemal problem sa pichnut kamkolvek a vyjst von aj s bruchom 😂
Komentár
-
Jiri GrandPa ked do toho Elon namontuje klasicky "Instrument panel" (po nasom budiky) tak budem ochotny ozeliet aj nastavovanie klimatizacie na tablete a budem o tom celkom premyslat.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky52.5 kWh batéria
85 kW motor (co je menej ako ma moja 500e).
350 km WLTP pri tej batérii ani náhodou.
EDIT: teraz som klikol na clanok a vidim ze to je zase nejake hebedo co bude mat asi vyssiu spotrebu ale to vychadza na presne 15kWh/100km co nieje zase uplne nerealne pri normalnej jazde ci?
Komentár
-
350km je ok.. Vychádza to len o málo horšie ako pri Kona/Niro/Tesla. (6.6km/kWh vs 7-7,5km/kWh). Ale tá baterka je malá na dlhšie trasy.
-
Posledny udaj v tabulke specifikacie je kombinovana spotreba = 175 Wh/ km.
Realne vyuzitelna bateria bude max 50 kWh.
50000/17.5=285 km
Hm, hm... Asi to ma plachtu aby to uslo tych zvysnych 65 km.
A tych 17.5 kWh/100 km bude tiez len pri optimalnych podmiekach v lete. Takze pri vyuzivani baterie od 90-10% nabijas kazdych 250 km.
Proste dobre EV za relativne "ludovu" (v podmienkach zapadnej Europe, lebo u nas to nebude nikdy) cenu je este nedostupne.
-
Jiri GrandPa priznavam sa, ze som clanok necital ak je to tak ako hovoris beriem spat. Na druhej strane aj pre Citigo pisu normovanu spotrebu okolo 12 a da sa aj za 10 jazdit.
-
Leaf 40 mal výrobcom udávanú 20,6 kWh/100km, čo zhruba sedelo ako celoročný priemer. V lete okresky sa dali za 12 ale s diaľničným tempom si bol niekde medzi 25-30.
No a 50 kWh batéria by bola úplne v pohode keby sa dala kompletne nabiť do 10-15 minút a to každých 30-50 km. Bohužiaľ akosi týmto smerom vývoj nenapreduje
-
Jiri GrandPa EV za ludovu cenu... To je pre mna Citigo, ak by tam dali kvapalinove chladenie baterky a aspon 50-60kW DC / 11kW AC, to by bol perfektny multifunkcny stroj za tu cenu. Vyvojari by mali ist povinne v tom co navrhnu s rodinou na 1500 km vylet. Nie tieto nezmysly typu 300 wlpt za 35tis E, rozumej dialnicna rychlost a baterka nabijana na 75% .. 100-150 km .. a potom hodinu v zime niekde trcat kazdych 100-150km na dialnici je ina parada.
-
Hm, hm... Asi to ma plachtu aby to uslo tych zvysnych 65 km.
- trabi mal v návode: jízda z kopce a s větrem v chrbtě
v Citigo by som nechcel ist na 1500km s rodinou ani keby to malo neviem ake DC Je to proste male
- v trabim od baltu k čiernemu moru, podobne maluch.
nick81 s bratom by mali otestovať nielen to jedno/jediné/vhodné
-
Catchcash Zasväť ich do minimalizmu Marcel Pavlík Ďalšie EV už nebudem kupovať .... budem rád, keď doplatím toto.
-
-
Hyundai uz zverejnil prve oficialne fotky noveho IONIQ5. Vyzera to zaujimavo s tym retro nadychom a su tam len minimalne zmeny od konceptu. Mne sa to paci 👍 a chvalia sa nabijanim 100km za 5min co vyzera na riadnu mordu (800V). Ak to bude este tento rok ako slubovali (prva polka 2021), tak ID.4 bude musiet zaliezt spat do nory este skor ako poriadne vyslo.3 Fotky
Komentár
-
najviac sa mi paci ta s grilovanim v prirode:
https://www.youtube.com/watch?v=zQZ_l8eQfAI
-
mal by byť o 28 cm dlhší ako Kona, o 9 cm širší a o 3,5 cm vyšší
-
S tym hatchbackom urobili to najlepsie co mohli, minimalne pre EU. Toto bude dobre auto, s dobrou karoseriou, dobrym priestorom a dobrou technikou. Uz len zostava pockat na ten povestny “hacik” co v tom bude. Ci to zabiju cenou alebo nejakym inym nedostatkom, ako doteraz. A mozno motyka vystreli a bude to perfektne po kazdej stranke. Uz nech prestanu natahovat, ludia su nedockavi
Komentár