Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 5

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Koho by zaujímalo ako funguje HVAC / Battery management na Ioniq5 2023. Náš EV kolega nasypal grafiky Hyundai tech.site na evDash discord / sekcia Ioniq5.
    Je tam toho podstatne viac aj s jedn.animáciami. Ešte som tieto schémy pre eGmp nikde nevidel.

    https://discord.com/channels/7932062...74707962986576

    Zmeny oproti eNiro
    • Ponechal sa krátky okruh s PTC a chiller na chladenie cez AC.
    • LTR rozdelili na LTR a HTR - v LTR je len chladič v prednej maske.
    • HTR zbiera teplo z motorov, invertorov, ICCU. Pri AWD z oboch motorov.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:60,0 KB ID:	91197​​
    Naposledy upravené nick81; 01-06-2023, 06:04.

    Komentár

    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      Urob si sám... Hyundai Ioniq 5 (NE) 2022-2023 Service and Repair Manual
      https://cardiagn.com/hyundai-ioniq-5...repair-manual/

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:341,0 KB ID:	91201

      Komentár

      • Kale
        Junior Member
        • Mar 2021
        • 21

        Nemali ste niekto problem so zahmlievanim digitalnych spatakov? Tj. zahmlie sa sklicko pred kamerou zvnutra.

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Mam obcaas treba pustit odhmlievanie zadneho okna a hned je to čisté

        • Kale
          Kale komentoval
          Upraviť komentár
          Dik, nevedel som, ze tam je ohrev. Stazoval som sa na to 2x v servise a asi nevedeli ani oni. Kedze navrhli nech to zadokumentujem a poslu na reklamaciu.
      • BX341
        Junior Member
        • Dec 2020
        • 3
        •   

        IONIQ5 RWD má takýto problém:
        Náhly pokles výkonu, pri ustálenej jazde na diaľnici, zníženie rýchlosti na 60 - 70km/h, dokonca až zastavenie na diaľnici, pritom prichádza kontrolka "Napájanie je obmedzené", akcelerátor nereaguje.
        Po opakovanom vypnutí a zapnutí sa I5 rozbieha, ale pomaly. Po krátkej prestávke ( 5min ) zase ide...Nechcem ďalej písať o tom, že aký je to bezpečnostný problém zostať na diaľnici alebo na frekventovanej okreske bez krajníc....
        Má niekto s týmto nejaké skúsenosti?
        Ďakujem.

        Na webe som našiel info, že je to spôsobené vadnou elektronikou EOP ( Electric Oil Pump), po jeho výmene je to v poriadku.

        https://www.ioniqforum.com/threads/2...&sortby=oldest

        Komentár


        • BX341
          BX341 komentoval
          Upraviť komentár
          Hyundai nikdy viac! Kúpil som Ioniq5 v Autopolise BA koncom 11/2023 s výrobnou vadou ( v hornom príspevku popísané) - podľa OBDII nepracuje olejové čerpadlo na chladení elektromotora. Ale autorizovaný servis nič nezistil! A že autu nič nie je, lebo žiadne DTC!
          Importér dáva ruky od toho preč a takisto predajca. Pekné grupeto ignorantov. Chybný krok k Ioniqu5!

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          mam IQ5 rwd a zatial ziaden problem , kupoval som ju v 10/2021 a zatial je vsetko OK, bol som v servise ale chodim radsej do TT Begam , v Ba nebol dobry pristup...

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Ano maju chybu v SW, už to riešil znamy aj na novom Ioniq 6 AWD odpajalo zadny motor bez nejakej chybovej hlasky, je tam proste sw bug, a ano je to pumpa , auto malo 2 týždne, video o servise bude cca za 2 tzydne na webe o kvalite servisov Hyundai v CZ/SK, bude to velmi zaujimave...
          Naposledy upravené jurajsun; 23-01-2024, 12:25.

        • BX341
          BX341 komentoval
          Upraviť komentár
          jurajsun

          jurajsun Prosím Ťa, ako sa dá vyhádať nový kus? Ja sa o to snažím od 1. dňa od kúpy 28.11.2023, ale bojujem s veternými mlynmi😒

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Mno , predajca spolu s importerom urobili zasadnu chybu , ked sa ospravedlnili že auto nedodali s potrebnými sw updatami ako ICCU jednotka s problemom 12V baterie atd. , a mailom to aj potvrdili danemu človeku, kde sa za to ospravedlnili, že auto nebolo patričné pripravené a vlastne malo skrytú vadu ako výrobok, i ked ich na to kupujúci pred predajom upozornil , že majú previesť patričné updaty a dostal auto s starým sw a neaplikovanými zvolavačkami, čiže first edition bez sw updatov, a to bol hlavny chytak a dovôd výmeny za nový kus, bohužial v SR už máme iné zákony ako v CZ, tam sa auto posudzuje ako produkt trocha inak, ak som správne pochopil rozdiely v legislative.Ďalší problém je že nemajú nakódovanú chybu v prípade olejového čerpapdla a systém v prípade prehriatia motora vodiča nijako neupozorní, že sa niečo deje, palubovka sa tvári že je všetko ok, iba auto nefunguje a neťahá, odpojí motor, pri RWD sa nerozbehneš, pri AWD ťahá predný motor , ale je prudko lenivý a nejde do otáčok.Toto je zásadná chyba a dá sa považovať aj za skrytú vadu výrobku, dokonca može podľa mňa aj spôsobiť nehodu, napr. pri predbiehaní na okreske, keď v danú chvíľu stratíš výkon a si tesne pred zákrutou pri obehovaní a vybehne v protismere auto.Dúfam že v tomto smere bude Hyundai promptnejší a prinesie update, aspoň ukazovateľ teploty motora, pripadne nejký piktogram že je motor ok, alebo aspoň kritickú výstrahu pri prekročení nejakej medznej hodnoty teploty motora, alebo oleja v obehu chladenia motora.
          Naposledy upravené jurajsun; 22-01-2024, 21:21.
      • BX341
        Junior Member
        • Dec 2020
        • 3
        •   

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_2023-12-29-00-04-25-967_com.ovz.carscanner.jpg
Videní:	754
Veľkosť:68,4 KB
ID:	94738

        Komentár

        • Wilo
          Member
          • May 2019
          • 359
          •      

          Clovek by si myslel, ze kupou BEV bude mat pokoj od vsemoznych olejovych a vodnych cerpadie, ale oni musia… 🙈

          Komentár


          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Ano bez oleja ani na krok, z čoho bude cucať servis love ? Nabuduce pridaju ako servisný úkon namazanie pantov dverí, len aby človek ukázal auto a mali čo účtovať.
        • nick.n17
          Member
          • Oct 2023
          • 95

          Že to nie je NodeMCU
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	548
Veľkosť:167,2 KB
ID:	95078

          Komentár


          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Druhykrát bude mať husiu kožu keď príde v SR na reklamáciu, to bude ten pravý andrealinový zážitok pri cene tohto auta, plus mu ponúknu náhradu i20 v cene 40 eur na deň po zľave, samozrejme, može tiež na nej driftovať bude mať vrámci značky podľa importéra adekvátnu náhradu , a potom ten adrenalín keď bude čakať 3 mesiace na vybavenie reklamácie, bože toľko zážitkov pri jednej značke....no nekup to , proste Rely šampión ala Hyundai
            Naposledy upravené jurajsun; 15-02-2024, 18:05.

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            jurajsun Vydrž. Od budúceho týždňa budeš happy Hyundai user.

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Mam obavu ohladne opravy, nakolko... no uvidme možno prekvapia...mozno nie dam vediet

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            A prečo to auto vo videu vrčí??

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa Umelý zvuk. Ale neviem či ten vo videu nie je z iného auta. Tie vstavané sú trápne.
            https://youtu.be/6bO9XCXPHAM?si=jEAj_ancHifDb9Yn&t=537

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa keby len vrci… to auto este aj cuka lebo simuluje radenie prevodovych stupnov 😁😁 to nevymyslis

          • SKolja
            SKolja komentoval
            Upraviť komentár
            No zavodnym jazdcom na spalovakoch celkom pomaha ze podla zvuku mozu identifikovat otacky motora a vedia ho udrzat v najvykonnejsom pasme bez toho aby museli pozerat na otackomer.
            Nechapem ale preco by toto malo zvysovat zazitok z jazdy a jazdec by musel "bojovat" z autom aby z neho dostal maximalny vykon. Elektromobil poskytoje vykon v plnom rozsahu otacok a kazda somarina ktora auto priblizuje spalovaku v skutocnosti nepomaha jazdovi podat lepsi vykon, ale ho umelo limituje.
            Ale asi ten zazitok z jazdy je ten stress spravne trafit rychlost a otacky do zakruty ;-)

          • BX341
            BX341 komentoval
            Upraviť komentár
            Keby táto šarmantná asistentka merala mieru potešenia predajcovi a importérovi H, určite by bola veľmi vysoká z toho, ako sa im bravúrne podarilo odpáliť nespokojných zákazníkov pri kúpe nového auta s výrobnou vadou!😊

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Predpokladám že narážaš na ICCU 12V problém a vypadok olejoveho čerpadla a prehriatie motora, bez indikácie na palubovke že si v riti, a auto neťahá a ten kamión sa bliži a nemaš výkon na dokončenie manevru...

          • BX341
            BX341 komentoval
            Upraviť komentár
            Veru, veru, asi tak.
        • Rado Behul
          Junior Member
          • Jul 2021
          • 7

          Prosím máte niekto podobnú skúsenosť?
          IONIQ 5, 2022, 73Kwh bateria - mám náhly pokles kapacity baterie.

          Obrázok zachytáva proces nabíjania z 10% do 100% SOC.
          Maximálne čo dokážem do baterky "nabiť" je 50kWh. Viackrát som s tým bol v servise avšak dozvedel som sa iba, že "batéria má 100% zdravie", "batéria sa takto chráni pri nabíjaní" a podobné "múdrosti". Viac uvoľnení technici sa mi rovno vysmiali, že prečo som si kúpli takúto blbosť....

          Prosím o radu ako postupovať, už fakt neviem kam by som s tým mohol zájsť. V takomto stave mám reálny dojazd 200km max. čo je teda celkom trápenie na dlhšie cesty.

          Komentár


          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Treba to zmerať poriadne a ísť tam poriadnymi materiálmi. Len tak som vyreklamoval v Kia eNiro vadný článok.

            Kuk toto, bráchovi včera nesedel na pohľad rozdiel článkov. Našťastie mi posiela jeho auto cex net každú minútu už rok dáta.

            https://www.facebook.com/share/p/8SJugGM7eWPmHcQ5/

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Ktorý servis a kde? Treba skúsiť iný servis, dokázať to vieš priamo na ich nabíjačke , ak majú nabíjačku , kde si vedia pozrieť nabíjacú session, koľko sa nabilo, alebo vezmi technika na ZSE drive nabku a nbiješ z 10% na100, vtedy už ho ťukňe., chce to len iný prístup zo strany servisu. Kto a čím meral tu baterku v servise? Majú špeci tablet s sdiagnostikou, len su lenivý lebo treba nechať auto vybiť a znova nabiť, to trvá, medzitým odbavia pár kusov fosilov s olejčekom...

          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            To je radost teda. Ja nadavam na Tesla servis, ze su neschopaci, ale ako vidim ani ina znacka a servis na slovensku nemusi byt vyhra. Dufam, ze sa ti to podari vyreklamovat.

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Nie všade sú taký lenivý, druhá vec aký servis Tesla? V SR nie je nič, Hyundai má servis v každom okresnom meste, takže pohoda.

          • head
            head komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som Tesla servis nevychvaloval, skor naopak. Kazdopadne aj s Hyundaiom mam skusenosti (dva rozne servisy) a nebola to ziadna vyhra. Bolo to par rokov dozadu. Chcel som aby mi upgradli firmware, lebo tam bol bug a nechceli to urobit lebo im diagnostika povedala, ze vsetko je OK. Nakoniec mi tu niekto na fore poradil, nech si dam aktualizovat navigaciu, lebo spolu stym robia aj firmware a spravili to a vsetko bolo ako ma byt. Cize je super, ze Hyundai ma servis v kazdom okrese, ale EV predavaju malo a ten servis potom aj tak vyzera.

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            V pohode, ja len že má v podstate lepšie možnosti ako Tesla, nechcem rýpať ale už mam tých vtipov o Tesla a ako sa nekazia bolia uši. Známy majú Tesly a kazí sa to standartne ako iné auta, smola je v tom že si pekne počkajú na servis mimo SR a majú našťastie aj náhradné fosily 😉

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            jurajsun O tej pohode u Hyundai servisu si tu práve čítam.
            Tesla ma tiež serie s tou ignoráciou Slovenska ale keď už do tej Viedne prídem, tak si zo mna nerobia prdel že čo som si to kúpil.
        • nick.n17
          Member
          • Oct 2023
          • 95

          Pôvodne zverejnené od Rado Behul Pozrieť príspevky
          IONIQ 5, 2022, 73Kwh bateria - mám náhly pokles kapacity baterie.
          Nabiješ 0-100% len 50kWh? Ten musí byť pekne dead.

          Čo hovorí napr carscanner. Viď tu tá EV6 spomenutá. Dnes ráno 29% a 0.04V v kľude..
          V kľude nad 20% musí byť rozdiel max do 0.02V.

          Treba to pozrieť hlavne v nižších SoC a studený aku.. kľudne 10 celzia,
          pri 5-10% Tam to bude lietať aj o 0.1-0.2V v kľude. U teba asi aj viac.



          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	401
Veľkosť:73,3 KB
ID:	96870

          Komentár

          • BX341
            Junior Member
            • Dec 2020
            • 3
            •   

            Ahoj,
            môžem dať iba jednu radu, že je treba hľadať aj na zahraničných fórach na skúsenosti s touto vadou. Veru, čo som strávil času na weboch, kým som zistil a naštudoval problematiku vadného olejového čerpadla. Pritom diagnostika servisu bola OK!!!!! Doporučujem si zaobstarať CAR Scanner + OBDI jednotku a sledovať parametre. Mne to potvrdilo príčinu závady.
            Po výmene čerpadla je všetko v poriadku.

            Komentár

            • nick.n17
              Member
              • Oct 2023
              • 95

              Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
              O tej pohode u Hyundai servisu si tu práve čítam.
              Počul si tu názor zo strany používateľa. Ale vieš technicky v akom stave má aku? Pokým neuvidím poriadne dáta beriem toto s rezervou.
              Ja som s mojím servisom spokojný a ak potrebujem komunikujem priamo so zastúpením. Nezaujíma ma názor jednotlivcov v servise či majú alebo nemajú radi EV.

              Rado Behul by sa hlavne mohol ozvať. Príp. dať viac dát. Resp. vieme cez firmu pozrieť aku. Príklad zlého a dobrého.

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	243
Veľkosť:367,8 KB
ID:	96915

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	265
Veľkosť:381,4 KB
ID:	96914
              ​​
              Naposledy upravené nick.n17; 18-09-2024, 08:48.

              Komentár


              • SKolja
                SKolja komentoval
                Upraviť komentár
                Krasna vec. Takto by to malo vyzerat! Gratulujem.
            • Rado Behul
              Junior Member
              • Jul 2021
              • 7

              Zdravím, ďakujem za všetky postrehy a rady. Prosím táto posledná diagnostika sa kde dá spraviť? Alebo z akého zariadenia to je?
              Ja sa tiež nechcem sťažovať na základe dojmov. Stratu kapacity mám odsledovanú dlhodobejšie. Pred rokom som v pohode vedel nabiť na ZSE rýchlonabíjačke 65+ Kwh. Ale teraz jednoducho ani zďaleka toľko do baterky nenabijem...a neviem to nikomu v servise vysvetliť...​stále to riešia tak, že to chcú nejako "ukecať"....

              Komentár


              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                Rado Behul Napíš mi správu, skontaktujeme sa. Máme to u nás zatiaľ len na interné účely, lebo každý ten test je dosť nákladný. Pre verejnosť pracujeme na prístupnejšej verzií bez potreby špecialiovaného HW. Ale pomôžem ti, zmeriame to s naším HW.
            • mar3c
              Junior Member
              • Jan 2021
              • 10

              Check Electric Vehicle System

              ​Zdravim, stretli ste sa uz niekto s failed ICCU? Za jazdy puklo po zadnou sedackou (zrejme poistka) a auto bolo treba odstavit a odtiahnut..

              Servis uz piaty den laboruje a nekomunikuje avsak na zahranicnych forach to vyzera byt na celkom bezny problem, ktory sa riesi vymenou ICCU a HV poistky - ktore boli vdaka tomu aj dost dlho nedostupne.

              Komentár


              • mar3c
                mar3c komentoval
                Upraviť komentár
                Update: Vymenena ICCU, poistka aj 12V baterka, auto OK.

              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                mar3c To tak rýchlo menia? Brutálne.

              • mar3c
                mar3c komentoval
                Upraviť komentár
                no ano, cital som tie pribehy na US forach a tiez som sa bal, ze budem mat auto mimo 3-4 tyzdne.. nakoniec to dali za 6 pracovnych dni. ako som pochopil, bol nedostatok ICCU, tak sa na ne muselo cakat co by uz teraz malo byt ok..

              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                mar3c To dobrá správa. Bracho čo má ten vadný článok v EV6, tiež že modul je v EÚ s dostupnosťou do 15dní. Vyzerá, že konečne robia v EÚ zásoby, aby sme nemuseli čakať 2-3 mes na diely z Kórei.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Aj ja mam kamarata, ktory cca do 14dni dostal novu ICCU. Asi to konecne fakt zacali naskladnovat. Len sikovny mechanik tam pototo nieco ine pri demontazi, takze teraz riesia demontaz baterie kvoli inemu problemu.

              • yesper
                yesper komentoval
                Upraviť komentár
                no neviem ale pre kiu asi nie, ev6 od 18.3. odstavena na panonskej. Podla mechanika min mesiac dodanie ICCU
            • matchke
              Member
              • Apr 2015
              • 417
              •   

              No, dosť ste ma vystrašili s tým Ioniq 5.​ Sa mi to auto celkom páčilo.

              Komentár


              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                Tak už bola v januári 25... 3. zvolávačka na sw ICCU, snáď to pomohlo. Ja by som sa toho nebal. Mám s I6 už 97 tis km a nič neodišlo.
                Naposledy upravené nick.n17; 04-04-2025, 12:16.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Zvolavacka bola, ale pre koho ? Lebo môjho známeho nezavolaji, až mu auto prestalo ísť a nechalo ho na ceste, si ho dotiahli .

              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                Takisto mi neposielali list ani email. Ale recall tam je na ICCU a myslím aj VCU. Mal som akurát vtedy 90 tis interval, tak to vybavili v rámci servisu.

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Na stary Ioniq bolo tiez viacero “skrytych” zvolavaciek, jedna z nich taktiez suvisela s nahlou stratou vykonu, co mohlo byt pri obiehani smrtelne. K zakaznikovi sa to dostalo nahodou pocas servisnej prehliadky, bez toho by sa to majitel nikdy nedozvedel. Ono sa to uz tak dako stava standardom takyto pristup. Mozno tym chcu zabranit panickemu navalu ludi do servisu alebo zlemu PR a medialnej pozornosti 🤷‍♂️

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Áno, bude na tom PR niečo. Kedysi keď som vhodil s Konami, tak sa tiež po 30 a 45 tis. neúmerne predlžoval "bežný" servis, akurát som ani nevedel prečo, len to odbili nejakým nahrávaním software.

                Asi by to chcelo u hyundai premenovať zo zvolávačka na doporučená výmena. lebo nikoho nezvolávajú ale len ticho menia.

                Vlastne raz mi prišiel list, keď mali meniť celú vysokonapäťovú batériu, ale toho boli všetky aj neautomobilové médiá celý rok plné a nedalo sa to vymeniť tajne vrámci servisnej prehliadky časovo.
            Pracuje...
            X