Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 959
    •   

    #316
     

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 959
      •   

      #317
       

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 959
        •   

        #318
         

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 959
          •   

          #319
           

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 959
            •   

            #320
             

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Preco 2x? ved ked som to vyskaldal tak stoji 80k a to uz je cena premie...

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Pozri si cenu Mercedesu EQE SUV, EQS SUV, BMW iX, pripadne kym sa vyrabal, tak plne vybaveneho etronu Q8. Vsetko takmer dvojnasobne ceny! Pri tom EQS snad aj trojnasobne.

            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Ja som porovnaval teraz s novou iX3 - ano je to o nieco mensie auto, ale zase tie co si napisal ty su o nieco vacsie tusim cize je to asi niekde medzi. Nehovorim ze su lacne a to setrenie v interieri ma hneva ale stale je to podla mna o niecom inom (matrix, head-up, podvozok, servisna/predajna siet, dostupnost nahradnych dielov) aj ked je pravda ze pri elektromobiloch sa tie rozdiely (aspon co sa tyka pohonu a techniky) dost zmazavaju. Dalsia vec je ci chcem alebo nechcem podporovat Cinu Ale ty tie auta mas otestovane urcite lepsie a vies porovnat - ja len co precitam z clankov cize cisto nepodlozene subjektivne pocity

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Politicky nazor na podporu cinskych aut do videa nemozem a ani nechcem davat. Ten som vyjadril dost vyrazne pri videu, ako som si vyberal nove auto a pri ktorom som skoncil
              Objektivne je ta cina v tomto podani OK, mne tam viac veci nevyhovuje, ale mozu byt subjektivne. G9 je o kus v interieri vacsia ako iX3.

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Milan niekde na nete bola zmienka o vysuvnych kluckach. Vraj ich chce Cina zakazat, lebo pri nehodach sa zablokuju a neda sa dostat z auta von a ani zachranarom do auta. A v USA vraj tiez v nejach Teslach uhoreli ludia ale spominali hlavne Cybertruck. Ale clanok ti uz sem nedam, lebo uz ho asi nenajdem.

              Inac na margo bezpecnosti vieme co vsetko auto o nas zbiera za udaje a co odosiela a naco je to vyrocovi dobre? Skus pozistovat takto nieco a spravit aj video. To sa tika vsetkych automobiliek nie len z Ciny.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              ICE666SVK na tu poslednu cast prispevku ti asi nikto nepovie uplnu pravdu. Ale z toho, co som si uz z Cinskymi autami pocas testu zazil si mozes byt isty, ze tam sa tych informacii zbiera pekelne vela a da sa k mnohym lahko dostat
          • SKolja
            Member
            • Dec 2018
            • 296
            •      

            #321
            @ICE666SVK Na temu kluciek a problemov pri poziari je jednoducha odpoved. Zachranar vie vzdy rozbit okno. Problem ma Cybertruck z jeho nerozbitnymi oknami. Zaroven Cybertruck ma dalsi problem, ze pri hociakej poruche elektrickeho systemu treba na otvorenie dveri pouzit manualne tiahla. V predu su este priamo dostupne, ale vzadu je to iba kablik z ockom na konci ktory ze schovany pod gumickou v kapse dveri. To nema sancu v pripade havarie najst ani clovek co to auto vlastni, nie to este iny cestujuci na zadnom sedadle.
            Na temu zbierania dat je odpoved zlozitejsia. Od momentu, odkedy je povinny e-Call, kazde auto zbiera minimalne polohu. Je rozdiel kto a ako ma k zozbieranym datam pristup a kde su ulozene. U EU automobiliek je to celkom dobre legislativne osetrene (implementacia automobilkami moze byt samozrejme na vseliakej urovni). U cinskych vyrobcov je priamo cinskym zakonom nariadene, ze vyrobca musi spristupnit akekolvek data zo svojich vyrobkov (aj na uzemi inych statov) v pripade ze o to poziada cinska vlada alebo jej bezpecnostne utvary. Netreba na to ani sudny prikaz.

            Komentár


            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Tu zostava len spomenut koncern VW, ktory mal pred nedavnom kauzu s unikom tychto dat. Ako sa na konzervativnych Nemcov patri, tak namiesto vlastneho moderneho riesenia splnajuceho vsetky moderne poziadavky, sa rozhodli vsetky datove sluzby riesit cez Amazon Web Services, lebo to bolo zjavne napohodlnejsie a najlacnejsie riesenie bez prace. Ako ceresnicka na torte boli data ukladane uplne nezabezpecene, nesifrovane a neanonymizovane. Samozrejme, ze na to niekto prisiel, a verejnost mala zrazu pristup k datam o polohe a zaznamom tras vsetkych VW, vratane sukromnych aut nemeckych politikov, ktore sa dali spolahlivo identifikovat. Nakolko boli primarne postihnute elektricke modely, ktore vyuzivaju tych online sluzieb najviac, tak tam boli este aj vsetky zaznamy kto si kedy zapol kurenie cez appku, ake mal ciele v navi, kde parkuje, proste good job 👌 Takze hej, auto vie o tebe a tvojich navykoch vela. Uz je len otazka, komu chces tie udaje poskytnut, a ci ti nevadi, ze ich trebars hodis verejnosti alebo cinskej vlade 😅 v pripade tohto preslapu VW by bola ta cinska vlada este asi to mensie zlo, ludi s nekalymi umyslami v domovskej krajine by som sa bal asi viac, najma z pozicie politika alebo manazera velkej firmy. Samozrejme, ze VW nepovedal ani to obligatne “Prepacte, mrzi nas to”. Ale kazdemu podla chuti…
          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 959
            •   

            #322
             

            Komentár


            • matchke
              matchke komentoval
              Upraviť komentár
              8:57 No. Zeekr aj Volvo patria pod Gheely, takze niet divu ze zdielaju prvky dizajnu.
          Pracuje...