Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 932
    •   

     

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 932
      •   

       

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 932
        •   

         

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 932
          •   

           

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 932
            •   

             

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Viem, ze su bubnove brzdy vzadu standard pri takychto EV. Je to ale idealne pri RS verzii, ktora by mohla mat ambicie aj na nejaku dynamickejsiu jazdu?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Vzhladom na to, ze najdynamickejsia jazda pri RS je ako najslabsia verzia Tesly. (zrychlenie, maximalka), tak stacia aj bubnove.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Catchcash dynamicka jazda sa da robit aj pri beznom jazdeni. Toto nie je auto na okruhy ani rychlostne skusky. Ocenujem, ze zostali bezudrzbove bubny. Len mohli trochu nastavit ostrejsi nastup brzd.

            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 Ano da, ale to RS mi evokuje ze by to malo byt nieco viac ako len vykonnejsi motor. Mozno prave lepsie brzdy, upravene tlmice, podvozok atd. Ale nevozil som sa na nom a ty ano, tak ked povies, ze to staci budem ti verit )

            • SKolja
              SKolja komentoval
              Upraviť komentár
              Catchcash po rokoch dieselovych RS Octavii je toto dost velky rozdiel ;-). Na cesty staci. Na okruhu pri plnom nasadeni uvaris kazdy elektricky "sportiak" po par kolach. Brzdenie do hairpinov, sikan a ostrych zakrut musi byt co najkratsie, brzdy pojdu vzdy na doraz. A kedze v normalnej premavke staci na 99% rekuperacia, v elektromobiloch nie su brzdy az tak naddimenzovane aby sa pocitalo z ich sustavnym pouzivanim.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Catchcash ale podvozok je praveze upraveny. Znizeny, inak naladeny, DCC prisposobene inak ako civilne verzie. A vpredu dvojpiestikovy strmen. Myslim (ale to si nie som isty), ze zakladne verzie maju len jednopiest.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Na bezne cesty bohate stacia aj bubnove, sanca na situaciu, ze by ti nestacili je tak mala, ze to nedava ekonomicky zmysel. Treba byt realista. Mam na druhom aute bubny, a zeby to brzdilo horsie ako TMY nemozem povedat. K tomu je to zadna naprava, kde je ten efekt brzd standardne nizsi. Uz samotne pneumatiky urobia viac. Tie bubny su nachylne na skorsie uvarenie ked ides neustale na hranu, ale tie teslacke kotuce nie su na tom o moc lepsie. Su to uplne zakladne brzdy, nie su odvetrane, ziadna perforacia alebo drazkovanie na lepsi odvod tepla, este tam just slahli ten zadny kryt, ktory robi skor horsie ako lepsie, ci uz sa jedna o zber kamienkov alebo zadrziavanie tepla, uvaris ich mozno o 1-2 zabrzdenia neskor ako tie bubnove na koncerne. Od roku 2024 zacali na brzdach setrit este viac, a dali tam celoplosne slabsie, preto pri Tesle uz tak dako chronicky plati, ze starsie je casto lepsie 😁 paradoxne to potvrdzuju tie najdolezitejsie veci na kazdom aute - svetla a brzdy. Tam to nepochopitelne osekavaju, a pridavaju zbytocnosti ako ambientne pasiky, ktore nikomu nic neprinesu. Za mna su tie koncernove bubny uplne ok, a hlavne su takmer bezudrzbove, z dlhodobeho hladiska aj menej problemov na STK/TÜV. Pre bezneho vodica neni o com. A na okruh s tym nikto nepojde. Aktualne je asi aj tak jedine auto, co ma dobre poriesene brzdy, ktore zvladnu naozaj nasilnu jazdu, jedine Ioniq 5N, ale tam je to zas o kompromise pre bezny zivot, na denne jazdenie mi to pride hrozne auto, stacili mi 2 dni, aby som pochopil, ze by som s tym nedokazal dlhodobo fungovat 🙈 prave brzdy su tym poslednym, kde by som hladal problem v koncerne…

            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 no a presne o tom hovorim. Naco potom upravovali podvozok ked nikto s tym nebude chodit na okruh a blaznit sa? Alebo predsa len ano? A ked ano, mali upravit aj brdzy - moj nazor. Nikomu neberiem ten jeho Ked sa hrdia tym, ze je to najrychlejsia skoda (seriovo vyrabana). Aby nedopadli ako Xiaomi a dakto sa im nerozbil na okruhu.
          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 932
            •   

             

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 932
              •   

               

              Komentár

              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 932
                •   

                 

                Komentár

                • milan84
                  Senior Member
                  • Jun 2015
                  • 932
                  •   

                   

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X