Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 538
    •   

    Elektromobil - youtube

    Kolegovia rozhodol som sa spravit seriu par skusobnych videi primarne o jazdenych EV.
    Prve som prave zverejnil. Zaciname s Jairovou TM3.
    Potesim sa spatnej vazbe, navrhom, komentom.
    Tocene na mobil, takze zatial ide kvoli € o obsah a nie kvalitu kamery ci efektov. Mozno neskor...

    https://www.youtube.com/watch?v=8D4kjOOzeWs

    dakujem
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 145

    #2
    Mozno by nebolo zle najst mietsto bez hluku premavky na pozadi.
    A som zvedavy ci kazda znacka bude prezentovana v mikine s prislusnym logom.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      k nasledujucemu autu mam kratke tricko ale to asi pocasie neumozni.

      ano, hluk tam bol a cakal som, ze to nejakym sposobom ovplyvni vysledok.
      Bolo to skusobne video, nabuduce bude urcite ine miesto. Tu to bolo sposobene aj casovou narocnostou presunu, resp. je to pri servise a nemohol som dlhsie blokovat majitela Tesly.

      Vdaka za feedback !

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      ved styl tusim grunch ci ako sa tomu nadava, ze triko s kratkym rukavom na niecom s dlhym rukavom. alebo styl detvanec, ak kratke ze ti nezakryje pupok. )))

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Obraz aj zvuk bol OK. Premavka co bola v pozadi az tak nerusila. Podstatne veci bolo rozumiet. Co ta viedlo k rozhodnutiu spravit vlastny kanal? Mohol si sa trebarz aj z niekym spojit.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Vdaka za reakciu.
      Ano, pracoval som s touto moznostou, dokonca mi bola ponuknuta z dvoch inych kanalov. Ale za tych par rokov s elektromobilom som este nenasiel relaciu/YT kanal/novinara, ktory by okrem vseobecnych pokecov priniesol nejake realnejsie skusenosti, pohlad na auto, ktore uz nieco odjazdilo. Navyse nie kazdy odbornik, ktory to ma v nazve ma jasno v nabijacich vykonoch, kW-kWh a tak podobne. Technicke a konstrukcne riesenia neriesi asi nikto. Najblizsie k tomu ma electro-dad, ale ten robi velmi dlhe videa, ktore verim, pomahaju zaujemcom o konkretne auto.

      Chcel som to skusit a spravit po svojom. Ci to bude mat uspech uvidime, ale mozem povedat, ze som to vyskusal a dal do toho moje know-how. Druha vec, ked to mam robit takmer zadarmo (ono to nikde nie je normalne platene), tak si radsej sponzorov zhanam sam. Verim, ze druhe video bude obsahovo este hodnotnejsie, kedze sa bude jednat o moje auto, ktore poznam od pneu az po antenu.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      pre mňa bol obraz i zvuk v poriadku, nakoniec, spomínam si na jedno z videí Ľuboša s vetrom v mikrofóne :-)
      e-tatko začal tiež videá so starými BEV, preber si s majiteľom vopred čo by o aute chcel povedať, pretože "tam" jeden sa zdĺhavo opakoval a druhý sa vyjadroval pekne k veci :-)
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 227
    •   

    #3
    Zvuk, obraz, obsah super, dobra praca

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dík. A rovno ti pisem sukromnu spravu. mam napad
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    #4
    Milan pozrel som si dnes Tvoj youtube a bol som milo prekvapený, Robíš to dobre a to, že bol v pozadí nejaký hluk z premávky som si ani nevšimol, lebo som sledoval obsah rozhovoru. Keď bude viac takýchto predstavení elektromobilov. postupne sa odbúrajú mýty o nich. tak žiadny hluk z premávky už nebudeme zažívať. Držím palce nech sa Ti darí.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 538
      •   

      #5
      Dnes som zacal pripravovat tak trochu špecial o Leafe. Verim, ze obsahovo bude prinosom pre vsetkych. Zverejnenie cca do tyzdna.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A nie je Leaf tak trocha v Európe mŕtvy ? Kto si dnes kúpi Chademo ? Budeš sa aj nad tým nahlas zamýšľať ?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, padne aj tato info. Ale bavime sa o vstupe do EV sveta s tomu zodpovedajucou cenou. Ten, kto take auto zhana a zaujima ho to, nebude riesit ci Ionity vo zvysku EU dava stojany bez Chademo
        Mrtvy? Mozme to tak nazvat, ale v tom pripade skor zombie. Tie statisice este dlhu chvilu budu jazdit.
        Zapni si odber, vsetko sa dozvies

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko Cim starsi elektromobil, tym viac degradovana bateria. Stare LEAF-y skoncia zvecsa ako mestske priblizovadla nabijane hlavne doma na AC, takze je uplne jedno ake DC nabijanie maju, lebo ho budu pouzivat minimalne. Moje dva i-MiEV-y u mna za viac ako dva roky zazili len jedno kratke nabijanie na chademo, ked som na nich testoval ci funguje.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja tomu rozumiem ale väčšina nových EV-éčkarov, ktorí budú vidieť Milanovo video a ešte nemali elektromobil, keď ho kúpia budú chcieť na ňom aj "orať" a pre tých je potrebné to povedať, že si nekupujú len použitú vec ale aj zastaralé technológie, konektory,...

        Keď kupujú spaľovák, vedia že s ním prejdú k moru, len je trocha starší ale to zas ušetria na cene, ale tie primárne vlastnosti (druh paliva a dojazd) auta sú stále rovnaké ako pri novom. Neuvažujú o tom, že staršie EV má aj iné nedostatky ako používaný interiér alebo pár oškrenín na laku.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        v kazdom rozhovore sa budem venovat aj degradacii baterie, takze kazdemu bude jasne, ze osuchany interier je v tomto pripade mensi problem aspon u Leafu

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        jux to presne vystihol. Teraz sa Leafy este daju pouzit ako tak na stredne dlhe trasy. Ale o dalsich 5r to bude cisto mestske auto.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 538
      •   

      #6
      Dalsi moj vytvor je online:
      https://www.youtube.com/watch?v=0pImvrhLZ7s

      Dakujem oficialne Teq - ovi za ucast a vyborne odpovede zo zivota.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        mohol som veru hovorit aj pomalsie

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        v pohode, vsetko rozumiet.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Super to je

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Video je super, len par malych poznamok:
        Trochu ma vyrusuje ked sa rozpravas z kolegom a pritom sa cielene pozeras do kamery, je to dost neprirozene.
        Hudba v v poslednej pasazi je omnoho hlasnejsia ako vsetko ostatne predtym, patrilo by sa stiahnut uroven aspon na polovicu.
        Kabliky od mikrofonu (chapem ze to je z nudze cnost a casom prejdes na bedratove porty) :-)

        Inak palec hore, len tak dalej, odber prihaseny.
        P.S.: mozno by stalo za uvahu zverejni par tvrdych faktov o spotrebe ked tak hovorite o ekonomii prevadzky. Vacsinou sa da vycitat cez OBD totalny odber energie za zivotnost auta a pridat nejake info o stratach pri nabijani. toto by bola pre ludi ktori sa potencionalne o elektromobily zaujimaju asi dost podstatna informacia.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja ano, dakujem. su to opakovane body spatnej vazby, zapracujem na tom.
        Kabliky su z nudze cnost kvoli €. Aj ked mam servis ako sponzora, este potrva kym sa podari zainvestovat do nejakej aspon gopro kamery a bezdrotoveho mikrofonu.
        Pokracovanie tohto videa bude uz bez hostí, preto zaznie vela faktov, udajov o spotrebe, cien nabijania od-do. Skratka bude to 15min vycerpavajucich cisiel. Vela ludi to mozno nebude bavit, ale ten, koho ano-najde vela odpovedi.
        Tiez je vsetko o pocte videni, odberov o zdielani videa. Podla toho sa vsetko bude uberat
        Dnes by som sa mal opat objavit spropagovany na fb Autozurnal a zajtra to zavesim na Linkedin. Potom uvidim, aky bude dosah voci videu s teslou.
    • PatoM
      Member
      • May 2019
      • 52
      • martina89489
      •   

      #7
      Super, páči sa mi to, len tak ďalej, som zvedavý na ďalšie video ako si dopadol v servise

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tam bude tych info viac. vratane parametrov k nabijaniu a cenam ND
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 538
      •   

      #8
      Inak ak je tu niekto, kto robi dlhsie s programom Davinci, prosim ohlaste sa, potrebujem radu.

      Komentár

      Pracuje...
      X