Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 610
    •   

    #31
    Slubeny test ID3-ky:
    https://www.youtube.com/watch?v=1bChmY45Jok

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      video pekne, ale pri cenovej hladine je to tazky suboj medzi novou TM3 a ID3, zalezi hlavne na individualnych preferenciah, cim viac schopnych EV v ponuke tym lepsie. PS : Ta zmena nazvu na Voltswagen bola hoax alebo nie :P

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      VoltsWagen bola snaha pritiahnut pozornost na ich zmenu "orientacie" Ostava to LudoveVozidlo.
      Ano, za 50 je to technicky a spotrebou v prospech Tesly.
      Ale vies, ze nie kazdy Teslu chce a je ochotny zlozito riesit servisne veci a aj samotny nakup auta. To ID sa da nakonfigurovat ovela rozumnejsie. Zaklad tej baterie je tusim 36. Ked si zoberiem nejaku vybavu, kde su LED stretavacky, tak som v kazdom pripade do 40ooo s dph. A to uz zla ponuka nie je vramci tejto triedy.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 610
    •   

    #32
    Cerstvo z prvych jazd elektrickej Mokky.
    https://www.youtube.com/watch?v=pA-zIRrmwww

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 610
      •   

      #33
      test noveho EQV:
      https://www.youtube.com/watch?v=C60LTl5AMR4

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 945
        •      

        #34
        A prečo to nedávaš takto rovno s prehrávačom ?
         
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          priznam sa, ze som si to ani neuvedomil. hodil som len link.
          dik
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 610
        •   

        #35
         

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ten tvoj podtitul som musel 2x precitat, na prvy raz som precital "pribehy KONY pokracuje" a nedavalo mi to zmysel.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          niekto tu sniva o korejcoch, co? ))

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Pekna recenzia, par dni dozadu som na to pozeral, celkom prijemne auto. La prima verzia je na moj vkus trocha draha, ale bolo by vhodne otestovat zakladnu verziu Action, ktora sa v v AT predava tesne pod 23k€. Ma sice mensiu bateriu a pomalsie nabijanie, ale to by pri mestskom aute nemalo vadit. Pripadne verziu Passion za 26,5k€ kde uz je vacsia bateria.
          Akurat nechapem preco sa Fiatu zatial nedari tieto auta predavat a musia redukovat vyrobu koli plnym skladovym zasobam. Podla mna pre zeny je to omnoho lepsie auto ako i3.
          Palec hore za zmienku o coldgate...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Aj u nas je ten zaklad tusim pod 24k. Ale rozdiel je aj v zakladnejsej vybave, ked som sa pripravoval na test tejto 500vky tak som bol az prekvapeny, co vselico tomu chyba.
          Neviem ci importer niekedy zabezpeci aj tento zaklad, pretoze tam nemoze ukazat vsetky tie vyhody a vybavy. Taketo oholene auto ma rozhodne mensiu "image-stopu".
          Skusim pozistovat, ci je realne sa k takemu autu dostat.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          SKolja lebo Fiat. BMW ma omnoho silnejsie zazemie v operativnych leasingoch. Fiat si zoberie pod kridla malokto lebo ta zostatkova hodnota je pri Talianoch vzdy otazna. Fiat tiez nema prave bezchybnu reputaciu spolahliveho auta, ktora sice nemusi byt vysoka ani pri BMW, ale je to Nemec a ma spravny odznak Cena za tie vyssie vybavy je na mikroauto tiez uz dost vysoka. Realne je to dvojmiestne auto, i3 to ma vzadu stedrejsie, nie kazdemu sa chce nonstop vystupovat a odklapat sedacky. Celkovo su BEV v tychto mini velkostiach dost kontraproduktivne, cenu tam citit viac ako pri vacsich autach a ludia necitia dostatocnu navratnost alebo zmysluplnost zvysenej investicie pri druhom/tretom aute v rodine. Mne osobne sa tiez 500ka paci, dizajnovy refresh jej prospel, ale uplne chapem preco to nie je, a zial asi ani nebude predajny trhak.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo v pripade Fiatu iny model asi nepripadal v uvahu. Taliani vsetko vsadili na 500. Aj pri spalovakoch a doplacaju na to. Zial. Casom mozno bude nejaka elektricka panda, alebo 500X.....ak doziju. lebo zatial tie predaje idu velmi daleko za predpokladom.
          Tym, ze prva 500e tu uz bola a podarila sa, bol to pre nich logicky krok. Spravit novu verziu auta, ktore ich drzi nad vodou.

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo silne pochybujem ze Fiat tu chce cielit na firemnych zakaznikov. Je to image-ove auto nahradza len samo seba v spalovacej verzii a pripadne VW chrobaka a oba neboli lacne ani v benzine. Beriem to ako auto pre single ludi (kde sa pekne vynima Cabrio) a pripadne pre mamicky z jednym dietatom vo verzii 2+1. Pripadne ako druhe auto do rodiny pre jazdenie do mesta v 1 max 2 osobach. Cielova skupina by mali byt podla mna mladi ludia co razia styl eko :-). Tychto ludi moc zostatkova hodnota nezaujima.
          Na sirku to pre 2 ludi musi byt pohodlnejsie ako BMW i3 (ale priznam sa, v i3 som este nesedel). Pre 4 ludi by som o tom nikdy neuvazoval, max na nudzove odvezenie.
          Najlacnejsia verzia ma zaujima z pohladu porovnania s Daciou, urcite v dohladnej dobe nebude nikde k zohnaniu na vyskusanie, ale casom hadam hej, pripadne ak si ju niekto kupi.
          Ja tiez nie som cielova skupina, ale mladym singles by som to urcite ako prve elektricke auto doporucil (strednu verziu s vacsou bateriou). Taky co ziju v mestach a na dovolenky lietaju by toto auto urcite ocenili...
          Ked budu moje deti hladat prve auto za 5-10 rokov, nieco taketo by som im aj doporucil. Ja sam som zacinal s Cliom 1.6 a vydrzalo mi skoro 10 rokov a dodnes na nom jazdi moja matka dochodkyna. 5 dverak ale vzadu skoro nikdy nikto nesedel.
          Naposledy upravené SKolja; 24-04-2021, 22:51.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          SKolja preco maju ludia zafixovany operativny leasing s firemnou klientelou? To je velmi mylne zmyslanie. V SR tomu tak mozno je, lebo ludia potrebuju vsetko “vlastnit”. Ale na zapade uplne bezna vec aj pre fyzicke osoby. V USA zije predaj aut takmer len z operaku. V Rakusku to ma tiez silne zastupenie, si mrkni napriklad InstaDrive, co je vyslovene firma ponukajuca operaky len EV a pre fyzicke osoby. Detto Velka Britania, Francuzsko, Nemecko. Zostatkova hodnota zaujima nielen leasingovku, ale mala by aj teba ako zakaznika, nakolko sa od nej bude odvijat vyska splatok.

          Edit: na margo sedenia, toto byva casto prave zenske auto. Zena je casto aj matkou, a vozi vzadu deti. Zaparkovat pred skolou a musiet zakazdym vystupovat je nie uplne prakticke. Potom si kupia SUV a zablokuju celu ulicu kym pozdlzne zaparkuju mladi single ludia mavaju priority inde, nakup noveho auta to vacsinou nebyva. Radsej siahnu po nejakej jazdenke, ktora im da vacsi imidz, t.j. Mini alebo nejaky sportovy kabriolet, pripadne nieco s premiovym odznakom. Aj ked to casto nedava ekonomicky zmysel, ale vyzeraju dobre pred okolim a lepsie sa na to bali opacne pohlavie. Neviem si velmi predstavit typka, co by zbalil babu na elektricku 500ku 🙈 Opacne by to este mozno fungovalo, ale tam by asi uz neslo o auto. Spomen si na svoju mladost
          Naposledy upravené Wilo; 25-04-2021, 08:38.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Mozno v zahranici si mozu operaky dovolit, alebo u nas su velmi drahe. Novy sef po prichode do fy rusi oparaky lebo spocital ze vlastnym parkom usetrime 130tis. rocne. Neverim zeby si to nevedeli vonku spocitat, ale mozno hra rolu pohodlnost, bezstarostnost, jednoduchost, alebo mozno ine danove/uctovne podmienky ...

          A vravis ze na ekologiu sa nedaju zbalit baby? Kua, som nemal ten V8 predavat.
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 610
        •   

        #36
        Moj pohlad na ID.4.
        Ano, to auto sa mi vazne pozdava. V kombinacii 4x4 s taznym to bude najlepsia ponuka v tejto kategorii, minimalne kym nepride Ioniq5.
         

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze ako pracanta ho Ioniq5 urcite nenahradi. Ako som uz pisal inde, je to mestsky crossover s 16cm svetlej vysky a prilis zlozitou karoseriou, aby si ho zobral dakde do lesa VW to v tejto oblasti vychytal. Zdvihnute na 21cm, jednoduchy a ucelny dizajn. Cenovku tiez predpokladam trosku nizsie, ak sa zvoli moznost pracovnejsej a menej vycancanej vybavovej verzie. VW trafil s ID4 presne ten segment, ktory tu doteraz pri BEV chybal, a v ktorom bol so spalovakmi tak uspesny (Passat Kombi, Tiguan).

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Ioniq by mal obrovsku vyhodu, ak by V2L bola standard vo vsetkych verziach. Ale takto nastaveny cennik, kedy taka konfig. stoji vysoko nad 50000 to zabila.
          Ved uvidime nazivo a aj aka bude dodacia doba. Pamatam, kolko sa cakalo na Nira, Kony a Ioniqy este nedavno.

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 ako 4x4 z taznym na prace okolo domu a do mierneho terenu je to celkom dobre auto. Taki bacovia zivnostnici su cielovy segment ;-).
          Srandu nabok, spotreby vyzeraju naozaj dobre, segment SUV je momentalne najziadanejsi, tazne potesi. VW trafil priority nakupujucich, v tom mas pravdu. Ale tie priority su uplne nezmyselne (za toto VW naozaj nemoze, pokial chce predavat tak sa prisposobil). Za mna designovo radsej Enyaq, ale ID.4 je vzdusnejsie a mozno praktickejsie.
          Naposledy upravené SKolja; 02-05-2021, 21:25.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          VW ponuka to, co ludia pytaju a kategorie, ktore sa im predavaju aj ako spalovak. Si dalsi, kto dizajn enyaqu uprednostnuje pred ID, naozaj velka vacsina ludi to tak vidi. Ale co na tom vidite, fakt neviem
          skodovka ma vacsi kufor, ma vyhrev zadnych sedaciek (aspon v tej vyssej vybave - id nemoze mat vobec) a ma lampičku zvnutra na dverach kufra.....aaaaaaaa, samozrejme podstatny detail. SKRABKA je tam tiez.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 A dazdnik v dverach nieje?

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Najpodstatnejsi rozdiel je ten, ze VW vyraba a ma hromadu ID4 v roznych stupnoch vybavy k okamzitemu odberu. Realne mozes mat auto zajtra. Pri Skode som zacul dodacie lehoty 9-18 mesiacov, co je z rise divov. Kym to zacnu dodavat tak bude na trhu uz pomaly facelift ID4.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Taur neboj, aj dazdnik tam je
          Wilo presne tak. uz len pri zapozickach to bolo nasobne vacsie cislo (ktore je a bude postupne k odberu) ako pri Skodovke, kde bolo ledva par kusov.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          v tom videu som našiel zopár chýb, ktoré nepôsobia dobre, napr. výraz "vyfasovali sme...", myslím, že vo verejnej prezentácii sa treba vyjadrovať spisovne...
          ešte ma napadlo, že sa tam hovorí, že vraj sa ID.4 nedrží v pruhu, myslím, že to nie je pravda alebo neviem čo tým autor myslí, ja mám opačnú skúsenosť

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker Klasicky "lane assist" tam robi len upozornenie na prekrocenie pruhu, resp vrati po prekroceni ciary. Az priplatkovy Travel Assist robi drzanie v pruhu. Lenze toto priplatkove "travel assist" ma napr. Kona/Niro automaticky v cene. Rozdiel ... https://www.youtube.com/watch?v=EOl5t1AOyEI

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker ano, mas pravdu s tou spisovnou SJ. Zas na druhu stranu, pocul som uz aj nazory, ze takymto ozivenim slovnika je to spontanejsie a lepsie sa to pocuva ako strohe info.
          Neviem teraz narychlo nast Tvoj prispevok, kde si pisal aku mas verziu ID4. Tato zakladnejsia naozaj nema drzanie v pruhu. skusal som to viackrat, nie je tam ani ten symbol zeleneho volantu. ked pridem na krajnicu, vizualne je oranzova na displeji, auto zapipa a volantom hodi dolava. To je vsetko.
          Ta vyssia vybava to ma.

          Este sem napisem jednu drobnost, na ktoru som zabudol reagovat v inej teme k tym tlacitkam na volante. Oni dotykove nejako su. Lebo ked prejdes prstom sprava do lava, tak ti reaguje napr. hlasitost. T.j nestlacim, nie je tam ten mechanicky ukon, iba "pošúcham" plynulo zlava do prava z minus na plus a naopak.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 verziu mám uvedenú v avatare,
          tlačítka na volante fungujú aj ako klasické tlačítka, tam nie je problém, skôr vidím problém v "tlačítkach" pod obrazovkou, tým som zatiaľ neprišiel na chuť, ešte by ma zaujímalo to, že pri nižších rýchlostiach ako 50 km/hod sa mi zdá že lane assist vypne, prečo je to tak

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker a sledoval si gramatiku pozorne ? to "pindanie manželky" tiež nebude košér

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker mas tam 1st, takze by si nemal mat "Travel Assist - aktívne vedenie vozidla v jazdnom pruhu". Tato funkcia je len v 1st MAX. Tym padom zakladna 1st ma iba to "pinpongovanie" medzi krajnicou a lavou ciarou.

          Tlacitka pod velkym displejom su zas pre mna OK. Tam mi chyba, ze nie su podsvietene. Ale staci aj teplotu, aj hlasitost bud len posuvat prsom doprava, dolava, alebo sa len dotknut.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tieto “zludovene” slova ako fasovat su uplne v poriadku, aspon to nie je take sterilne

          Slovo “fasovať” eviduje aj Slovnik slovenskeho pravopisu ako normalne hovorove slovo:

          https://slovnik.juls.savba.sk/?w=Fas...iezviska&d=un#
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 945
        •      

        #37
        VW (ako značka) malo za minuly rok 5,6 násobný predaj ako Škoda, pričom predáva aj viac emisné auta ako Škoda. Myslím že tam je súvis s dostupnosťou Enyaq vs ID.4. Jednoducho potrebuju predať šesťnásobok ID.4 a ID.3 ako Enyaqov. Nerobme si ilúzie, tam stále nejde o to, uspokojiť dopyt zákazníkov ale znížiť flotilove emisie vzhľadom na počet aut. Z 5,7 mil. predaných VW tvorili EV zanedbateľnú časť. To je aj dôvod skončenia elektrickej Citigo, veď eUp sa veselo vyrába a predava. Škoda nepotrebuje toľko EV a aj preto je cena vyššia ako ID.4.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Iluzie si nerobime, ale sme radi, ze VW prisiel s velmi pouzitelnym autom, ktore vyplnilo dieru na trhu, ktora tu tak dlho chybala.
          Zmena zo spalovakov bude postupna a niekde zacat treba.
          Ako som si neodpustil v teste, mne ten gril na skodovke strasne evokuje nevôlu zmenit princip robenia aut.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          ten gril ani mne nevonia, ale asi vedia prečo to tam dali, ID.4 cieli dizajnom pre moderných alebo mladších a Enyaq dali pre "pepíkov" aby mal masku ako sa patrí na "pořádný bourák"
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 610
        •   

        #38
        Od 6.5 je v Auparku pre verejnost otvorena plocha, kde si mozete popozerat EV z koncernu VW.
         

        Komentár

        Pracuje...
        X