Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    Elektromobil - youtube

    Kolegovia rozhodol som sa spravit seriu par skusobnych videi primarne o jazdenych EV.
    Prve som prave zverejnil. Zaciname s Jairovou TM3.
    Potesim sa spatnej vazbe, navrhom, komentom.
    Tocene na mobil, takze zatial ide kvoli € o obsah a nie kvalitu kamery ci efektov. Mozno neskor...



    dakujem
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    #2
    Mozno by nebolo zle najst mietsto bez hluku premavky na pozadi.
    A som zvedavy ci kazda znacka bude prezentovana v mikine s prislusnym logom.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      k nasledujucemu autu mam kratke tricko ale to asi pocasie neumozni.

      ano, hluk tam bol a cakal som, ze to nejakym sposobom ovplyvni vysledok.
      Bolo to skusobne video, nabuduce bude urcite ine miesto. Tu to bolo sposobene aj casovou narocnostou presunu, resp. je to pri servise a nemohol som dlhsie blokovat majitela Tesly.

      Vdaka za feedback !

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      ved styl tusim grunch ci ako sa tomu nadava, ze triko s kratkym rukavom na niecom s dlhym rukavom. alebo styl detvanec, ak kratke ze ti nezakryje pupok. )))

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Obraz aj zvuk bol OK. Premavka co bola v pozadi az tak nerusila. Podstatne veci bolo rozumiet. Co ta viedlo k rozhodnutiu spravit vlastny kanal? Mohol si sa trebarz aj z niekym spojit.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Vdaka za reakciu.
      Ano, pracoval som s touto moznostou, dokonca mi bola ponuknuta z dvoch inych kanalov. Ale za tych par rokov s elektromobilom som este nenasiel relaciu/YT kanal/novinara, ktory by okrem vseobecnych pokecov priniesol nejake realnejsie skusenosti, pohlad na auto, ktore uz nieco odjazdilo. Navyse nie kazdy odbornik, ktory to ma v nazve ma jasno v nabijacich vykonoch, kW-kWh a tak podobne. Technicke a konstrukcne riesenia neriesi asi nikto. Najblizsie k tomu ma electro-dad, ale ten robi velmi dlhe videa, ktore verim, pomahaju zaujemcom o konkretne auto.

      Chcel som to skusit a spravit po svojom. Ci to bude mat uspech uvidime, ale mozem povedat, ze som to vyskusal a dal do toho moje know-how. Druha vec, ked to mam robit takmer zadarmo (ono to nikde nie je normalne platene), tak si radsej sponzorov zhanam sam. Verim, ze druhe video bude obsahovo este hodnotnejsie, kedze sa bude jednat o moje auto, ktore poznam od pneu az po antenu.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      pre mňa bol obraz i zvuk v poriadku, nakoniec, spomínam si na jedno z videí Ľuboša s vetrom v mikrofóne :-)
      e-tatko začal tiež videá so starými BEV, preber si s majiteľom vopred čo by o aute chcel povedať, pretože "tam" jeden sa zdĺhavo opakoval a druhý sa vyjadroval pekne k veci :-)
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #3
    Zvuk, obraz, obsah super, dobra praca

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dík. A rovno ti pisem sukromnu spravu. mam napad
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    #4
    Milan pozrel som si dnes Tvoj youtube a bol som milo prekvapený, Robíš to dobre a to, že bol v pozadí nejaký hluk z premávky som si ani nevšimol, lebo som sledoval obsah rozhovoru. Keď bude viac takýchto predstavení elektromobilov. postupne sa odbúrajú mýty o nich. tak žiadny hluk z premávky už nebudeme zažívať. Držím palce nech sa Ti darí.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #5
      Dnes som zacal pripravovat tak trochu špecial o Leafe. Verim, ze obsahovo bude prinosom pre vsetkych. Zverejnenie cca do tyzdna.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A nie je Leaf tak trocha v Európe mŕtvy ? Kto si dnes kúpi Chademo ? Budeš sa aj nad tým nahlas zamýšľať ?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, padne aj tato info. Ale bavime sa o vstupe do EV sveta s tomu zodpovedajucou cenou. Ten, kto take auto zhana a zaujima ho to, nebude riesit ci Ionity vo zvysku EU dava stojany bez Chademo
        Mrtvy? Mozme to tak nazvat, ale v tom pripade skor zombie. Tie statisice este dlhu chvilu budu jazdit.
        Zapni si odber, vsetko sa dozvies

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko Cim starsi elektromobil, tym viac degradovana bateria. Stare LEAF-y skoncia zvecsa ako mestske priblizovadla nabijane hlavne doma na AC, takze je uplne jedno ake DC nabijanie maju, lebo ho budu pouzivat minimalne. Moje dva i-MiEV-y u mna za viac ako dva roky zazili len jedno kratke nabijanie na chademo, ked som na nich testoval ci funguje.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja tomu rozumiem ale väčšina nových EV-éčkarov, ktorí budú vidieť Milanovo video a ešte nemali elektromobil, keď ho kúpia budú chcieť na ňom aj "orať" a pre tých je potrebné to povedať, že si nekupujú len použitú vec ale aj zastaralé technológie, konektory,...

        Keď kupujú spaľovák, vedia že s ním prejdú k moru, len je trocha starší ale to zas ušetria na cene, ale tie primárne vlastnosti (druh paliva a dojazd) auta sú stále rovnaké ako pri novom. Neuvažujú o tom, že staršie EV má aj iné nedostatky ako používaný interiér alebo pár oškrenín na laku.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        v kazdom rozhovore sa budem venovat aj degradacii baterie, takze kazdemu bude jasne, ze osuchany interier je v tomto pripade mensi problem aspon u Leafu

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        jux to presne vystihol. Teraz sa Leafy este daju pouzit ako tak na stredne dlhe trasy. Ale o dalsich 5r to bude cisto mestske auto.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #6
      Dalsi moj vytvor je online:


      Dakujem oficialne Teq - ovi za ucast a vyborne odpovede zo zivota.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        mohol som veru hovorit aj pomalsie

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        v pohode, vsetko rozumiet.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Super to je

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Video je super, len par malych poznamok:
        Trochu ma vyrusuje ked sa rozpravas z kolegom a pritom sa cielene pozeras do kamery, je to dost neprirozene.
        Hudba v v poslednej pasazi je omnoho hlasnejsia ako vsetko ostatne predtym, patrilo by sa stiahnut uroven aspon na polovicu.
        Kabliky od mikrofonu (chapem ze to je z nudze cnost a casom prejdes na bedratove porty) :-)

        Inak palec hore, len tak dalej, odber prihaseny.
        P.S.: mozno by stalo za uvahu zverejni par tvrdych faktov o spotrebe ked tak hovorite o ekonomii prevadzky. Vacsinou sa da vycitat cez OBD totalny odber energie za zivotnost auta a pridat nejake info o stratach pri nabijani. toto by bola pre ludi ktori sa potencionalne o elektromobily zaujimaju asi dost podstatna informacia.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja ano, dakujem. su to opakovane body spatnej vazby, zapracujem na tom.
        Kabliky su z nudze cnost kvoli €. Aj ked mam servis ako sponzora, este potrva kym sa podari zainvestovat do nejakej aspon gopro kamery a bezdrotoveho mikrofonu.
        Pokracovanie tohto videa bude uz bez hostí, preto zaznie vela faktov, udajov o spotrebe, cien nabijania od-do. Skratka bude to 15min vycerpavajucich cisiel. Vela ludi to mozno nebude bavit, ale ten, koho ano-najde vela odpovedi.
        Tiez je vsetko o pocte videni, odberov o zdielani videa. Podla toho sa vsetko bude uberat
        Dnes by som sa mal opat objavit spropagovany na fb Autozurnal a zajtra to zavesim na Linkedin. Potom uvidim, aky bude dosah voci videu s teslou.
    • PatoM
      Member
      • May 2019
      • 40
      • martina89489
      •   

      #7
      Super, páči sa mi to, len tak ďalej, som zvedavý na ďalšie video ako si dopadol v servise

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tam bude tych info viac. vratane parametrov k nabijaniu a cenam ND
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #8
      Inak ak je tu niekto, kto robi dlhsie s programom Davinci, prosim ohlaste sa, potrebujem radu.

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #9
        Je vonku dalsi diel, tentokrat tak trochu technicky special o Leafe I.

        prosim zdielat, lajkovat, komentovat a pytat sa, co vas napadne. dakujem

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #10
          Dalsi v plane bol Ioniq, ale ma pozitivny test na 5G čip po implantovani minuly vikend vramci celoslovenskej akcie Takze teraz bude asi nejaka pauza.
          Medzitym mam slubene uz tri nove EV pre zmenu, tak sa mate na co tesit.
          Prosim, kto este nemate odber, podporte ma v mojom hobby. A tiez budem rad za kazde dalsie rozsirenie, zhliadnutie dalsich ludi. vdaka.

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            #11
            Nove video je vonku. Dal som si zalezat na podanych info, snad sa vam to bude pacit.

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 853
              •   

              #12
              Prave uvolnene dalsie video. Otestoval som Kiu Soul v teplotach BA zimy Podrobne tech. info, vybava, porovnania. Budem rad za odber a like.
              https://www.youtube.com/watch?v=Wxqz...ature=youtu.be
              nick81 dakujem za dodanie parametrov ku coldgate, mas tam dolu odkaz

              Komentár


              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Milan díkes. Super spracované video ako vždy. Páči sa mi, že každé auto ide povinne na zdvihák . Inak 7:08 Dalitrans si tam chytil ešte aj rapidgate 35C na 2-3% (ten malý zub v strede). To krátke napojenie v PN spustilo heater a v kombinácií s diaľnicou to išlo hore. Inak toto je dobrý workaround! Netreba ničiť batériu s jo-jo. Koľko minút si bol cca v PN?
                Naposledy upravené nick81; 27-11-2020, 08:54.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Dik Lubos za doplnenie.
                Zdvihak je povinna jazda vzdy ked je auto v BA Zatial vo vsetkych pripadoch to tak bolo a aj najblizsie 3 budu.
                Ako som mohol chytit rapidgate ked som ledva zohrial bateriu a chladilo ju skoro od zaciatku? Ten zub vidim, ale dost kostrbata je aj prva cast nabijania.
                V PN pri predajni Araver som stravil asi necelych 15min ak si dobre pamatam. Uz hodnu chvilu predtym som ale na dialnici siel len okolo 90kmh, aby som vobec dosiel Takze bateria chladla. Zaroven som chcel prist do TN co najviac vybity.
                Buduci tyzden by som toto iste chcel zopakovat s Konou. Len musim vymysliet ako ju predtym vybit na podobnu uroven ale zaroven vynechat zastavku v PN.

              • Teq
                Teq komentoval
                Upraviť komentár
                suhlasim, dobre video. Kona asi bude rovnaka, kedze je to ten isty drivetrain. ja ako leaf owner zasnem nad tymi problemami s coldgate, moj leaf sa zohrieva raketovo rychlo, dnes som potreboval len 10 minut na to zohriat ho z 2C na 12C (nechcel som nabijat tak studenu bateriu)

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                A, Kukni toto .. https://youtu.be/UaJqGzBvvzs?t=86 -> Vonku 10.5C ... od 43% rapid.. Ty si mal o pár C menej tak to sedí. Zjavne tých 75kW je viac ako možnosti Nira to uchladiť. Ale ten ma netrápi -20A je nič..
                B, Ak je pod 15C a pod 50% soc, heater nabehne rýchlo. Do 1.5 min má 30-35C, potom sa zapne čerpadlo a mierne padne, ale kúri .. V kombinácií s tou 120kmh, to obe dajú do 25C. Problém je keď sa nezapne, je aktívny okruh LTR cez motor a v podstate ti ho studený motor/rozvody chladia... Preto pri JOJO, treba dávať na podlahu, lebo vlastne bojuješ s LTR ktoré má teplotu blízku vonkajšiemu vzduchu. Len napr. pri nule, to jojo bolo nedostiahnuteľné.. šialené rýchlosti a brzdenia, nezbezpečné.. A baterka s 10-20C dostávala 20-30 min šlehy 120-150kW.

                Skúsim to otestovať. Výjdem z PK, pripojím sa na 2 min na drahé Ionity, kým nenaštartuje heater a potom skúsim ísť na Beladice bez jojo, aké budú parametre. Ak bude heater bežať, tak si prišiel na úplne geniálnu vec. Lebo dáš v podstate krátky signal autu, že má zapnúť PTC a nechladiť.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Teq Leaf má odporové priamo v baterke? Tu je heater tesne na vývode mimo baterky na kvapalinovom z 2-15 cca 20 min To asi bude rozdiel, on inak rýchlo nabehne. Problém je že neexistuje spôsob ako ho zapnúť.. Čiže default čerpadlo pri 0-25 točí kvapalinu cez motor.. však veľa tepla netreba, lenže ak chceš dosiahnúť 25C na 75kW, tak ti to tých 2-10C vlastne chladí, lebo ti studenú kvapalinu naháňa do baterky.
                Hardvérovo je to ok, je len nepochopiteľne tupá logika BMS a žiadne nástroje na aktiváciu PTC / uzatvorenie ventilov, aby to nešlo cez motor.
                Detto 75kW nabíjaš zima, ide klima. Po 60% sa vypne, ale nechá kvapalinu na 10C.. ideš dlhú trasu ku ďalšej nabke a tých 10C kvapalina ti sťahuje teplotu batérie, takže pri 0C chytíš zas coldgate, ak nejdes min 130kmh gps :/. Pri 8C stačí 120gps - udrží to. Viac som to popísal na moj elektromobil v posl.článku.
                Naposledy upravené nick81; 27-11-2020, 13:26.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Teq ty akoby si mal uplne ine auto. Dvakrat som teraz zapojil nabijanie pri cca 40 SOC a po par sekundach na 30 som klesol na 22 a este nizsie. A potom vraj DC kazi baterku
                Kona je rovnaka, ale tato testovacka ma uz ten ofic vyssi dojazd, tepelne cerpadlo a 11kW nabku. Vonku je chladnejsie ako pri Soule, tak som zvedavy.

              • Teq
                Teq komentoval
                Upraviť komentár
                nick81 niektore leafy maju odporove kurenie v baterke, niektore nie, doteraz neviem ako to zistit, ale je to len slabucke 200W pokial viem ktore sa aktive az ked je bateria fakt zamrznuta milan84 pravdu mas, 30 kWh bateria je fakt zaujmavy kockopes, vychladla mi dokonca o stupen dokym som stihol kabel pichnut

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Teq ja viem tak, ze to maju vsetky Leafy cca uprostred BP. V nakresoch su to take male kvadre, kocky alebo ako to popisat. A ano, je to viacmenej nejaka fakt nudzovka a neviem si predstavit kolko toho nahreju v tych -20 alebo kedy im trkne, ze sa maju spustit.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Bol som to otestovať. Treba ostať viac minút. Ja som bol len 1-2 min, kedy sa heater zohrial na 20+ a kvapalina mala 9C. Po odpojení heater ďalej nehrial. Treba ostať 10-12min. Kedy heater dosiahne maximum. Kvapalina má vtedy 25C.
            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 853
              •   

              #13
              tentokrát o Kone MY2020 skor, ako pride faceliftova verzia.
              https://www.youtube.com/watch?v=JST4...ature=youtu.be

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Výhodou Modelu 2020 oproti 2019 a 2018 je aj fakt, že facelift prinesie len vonkajšie zmeny, technika vonku aj vnútri ostáva.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                MY2021 prinesie facelift. Toto je 2020 a dizajnovo ma iny asi len spominanu centralnu obrazovku.
                Uvidime ci sa niektorym smerom pohne cena a tiez kedy pride vlastne na trh. Tlacova sprava ku spalovakom uz presla mediami, spominaju tam neskorsi termin pre electric.
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #14
              Ahojte ak to teda nie je súkromná skupina zameraná na jeden YouTube kanál tak ja sa snažím od roku 2015 a prdla mňa produkujem kvalitné videá od kedy som sa rozhodol ísť do toho naplno. Súrne sa potrebujem dostať nad 1000 odberateľov aby ma mohol aspoň v malom YouTube podporiť a mohol som niečo zarobiť. Investoval som nemalé peniaze do techniky čo by malo byť vidieť a nesmierne moc môjho času. Robím to pre všetkých ľudí ktorý majú záujem o elektromobil. Kto ma môže podporiť potvrdením odberu na môj YouTube kanál Electric Cars ktorý žiaľ do dnes indfexuje pod starým názvom Elektrickyautomobil. Veľmi mi pomôže potvrdiť odber a keď bude čas pozrieť nové video ktoré pridám raz až 2 x do tíždňa. Snažím sa informovať ľudí a ulahčiť im rozhodnutie čo kúpiť. No nejde to do nekonečna robiť zdarma aj keď ma to veľmi baví z niečoho to platiť musím. Prosím vás o podporu.
              Renaul ZOE 52kWh - https://www.youtube.com/watch?v=YtkG...l=ElectricCars
              Honda E - https://www.youtube.com/watch?v=O9C4...l=ElectricCars
              Honda E boj s Teslou - https://www.youtube.com/watch?v=p51Z...l=ElectricCars

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Som rad, ze mas tolko slusnosti a chrbtovu kost ako Fico ked opakovane davas reklamu na svoje veci do diskusie ku konkurencnemu produktu vratane videa ineho kanalu (nie len mojho ale aj vacsich hracov). Zeby som to zacal robit aj ja pod tvoje videa?
                Nebudem to tu mazat, ludia aspon vidia ako fungujes...
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #15
              Milan84 tvojim príspevkom si potvrdil že ti nejde o propagáciu elektromobility ale len o to tvoje. A ak je toto tvoj priestor nemám problém si založiť svoj. A propagujem čistú elektromobilitu a neživym sa predajom fosilákov alebo niečom s tým súvisiace. Z tvojho priestoru si ma kľudne vymaž hodím si to nanovo do svojho. Ja od ľudí chcem podporu zdarma na YouTube pretože verím že robím dobrú vec.

              Komentár


              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 tu prispieval po celom fóre viac ako dosť celé roky aj bez jeho kanálu.
                Tvrdiť, že mu nejde o propagáciu? Na základe čoho .. A toto vlákno pod Forum / Média / Video si založil pre propagáciu svojho kanálu. Veď názov aj prvý príspevok je jasne napísaný. Stačilo si len pridať pod Forum / Média / Video to svoje...
            Pracuje...
            X