Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • rapid
    Member
    • Aug 2022
    • 35

    Wilo hovorim o socializacii - ja nepisem o aute, ale o psychologickom profile majitela, s ktorym sa dam do reci. Ci to nieje z tvojej strany primitivizmus zamenit pojem socializacia na "zneuzivanie free nabijania?" Preco to tu podsuvas a odvadzas pozornost od toho co som napisal? Mozes mi povedat aky to ma suvis?

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ziadny, asi len ten, ze zas tvrdis, ze 98% z tych milionov majitelov Tesiel je narcisov na zaklade tvojej zanedbatelnej skusenosti s hrstkou z nich. Ja mam rozne skusenosti s majitelmi roznych znaciek, ale neodvazil by som sa zajst tak daleko, ako ich vsetkych onalepkovat. Proste 10 ludi zo 100.000 je velmi chabe cislo. Ale chapem, ze si to chces ulahcit.

    • rapid
      rapid komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo vidim, ze mas tazky problem s precitanim a porozumenim pisaneho textu. Odpovedas na veci ktore som nenapisal.\

      Mne staci aj tych tvojich "10" teslakov s ktorymi som prisiel do styku, aby som si spravil svoj nazor. A teraz k nim patris aj ty.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      rapid tesilo ma vidim, ze asi mali dovod sa spravat tak ako sa spravali 🙈 odteraz uz radsej nebudem ani z auta vychadzat ak bude na nabijacke neTesla lebo vidim, kam sa bude uberat debata s majitelom takeho auta.

    • rapid
      rapid komentoval
      Upraviť komentár
      Konecne normalny zaver hodny teba. Pevne verim, ze si za svojim umyslom budes stat.
  • patapuf
    Member
    • Jun 2016
    • 35

    Ako malé rozmaznané decká. Strašné čosi. Je až smiešne, keď jeden "nakladá" na druhého, pričom sú obaja úplne rovnakí. Ak sa niekomu z vás bude chcieť pozrieť South Park, konkrétne diel Nebezpečí snobu (pre tých, ktorí sú hnilí si nájsť presne ktorý diel to je - 10x02). Presne to niektorých z vás vystihuje. Ale našťastie sa medzi vami nájdu aj normálni ľudia.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To je proces demaskovania Tesla hejterov, postupne vylieza kazdy co si chce kopnut do majitela nejakej Tesly 🙈

    • patapuf
      patapuf komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Babkinu fujaru Tesla hejterov (už som alergický na slovo hejter, ako keby musel každý vždy so všetkým súhlasiť, akonáhle povieš niečo proti, automaticky ťa niekto označí za nejakého hejtera, lebo sa z môjho nesúhlasu ide psychicky zosypať ), je jedno o aké auto ide. Jedni nadávajú a povyšujú sa nad druhých. Je toto normálne? Niekto si sadne do auta a hneď sa tvári ako malý boh. A bohužiaľ sa tak aj správa. Pritom aj jeden aj druhý má len nejakú plechovú kraksňu. Mne osobne je značka auta totálne ukradnutá. Na jednej značke sa mi páči alebo mi tam chýba to, či ono, na inej značke sa mi zase páči niečo iné a chýba mi tam niečo iné. Ide len o to, aké mám preferencie a čo som ochotný tolerovať či akceptovať. A nejaké mediálne či marketingové keci o nejakých super vlastnostiach sú mi tiež ukradnuté. Vyberiem si jednoznačne podľa skúseností iných a podľa vlastnej skúsenosti pri odskúšaní auta. Je mi jedno, či je to Tesla, VW koncern, Volvo alebo z Číny. Pokiaľ budem mať dostupný servis, kvalitu a spracovanie aké požadujem, výbavu auta akú požadujem, jazdné vlastnosti, aké požadujem a aj dizajn a ergonómiu, idem po tom a hotovo. Tieto trápne naťahovačky o to, ktoré vaše autíčko je lepšie, kto má lepšie stránky o autách, kto má lepší kanál s nejakými videjkami, to ako keď sa handrkujú nejakí pubescenti. Veľa kecov o ničom a pre mňa ako užívateľa to má hodnotu 0,0. Takéto infantílne a úbohé handrkovačky by si mohli vybavovať cez súkromné správy. Ako v jednej internetovej diskusii, keď som potreboval niečo zistiť o jednom simulátore, prešiel som niekoľko strán jednej témy, aby som nezakladal tú istú znova a handrkovali sa tam o gramatike. Vyše 20 strán prečítaných a informatívna hodnota nič. Veď je to úbohé.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      patapuf kde presne si tu nasiel povysovanie? Ja ti dako nedokazem dohladat. Prvy komentar proti nejakej skupine tu uplne bezdovodne padol od Milana, odtial to uz slo samospadom 🤷‍♂️ a pritom to bolo uplne zbytocne.


      Edit: uz vlastne nic, uz som nasiel, majitel Tesly je na 98% primitiv.
      Naposledy upravené Wilo; 23-09-2023, 18:23.

    • patapuf
      patapuf komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Mám na mysli celkovo toto fórum. Nie len túto konkrétnu tému. Nejakú dobu sem už chodím, celkom ma niekedy zaráža správanie niektorých jedincov. Je tu toho celkom dosť popisaného, hľadať to teda určite nebudem. Ale už len pri diskusiách, ktoré sa týkajú videí na YT, sa medzi sebou handrkujú jutuberi ako sopliaci. Neviem na čo je to dobré. Veď každý z nich má sledovateľov pravdepodobne, každý z nich berie danú vec zo svojho uhla pohľadu a nie je možné určiť, koho názor je ten "správny". Veď natočím si video o nejakom aute a budem tam komentovať nejakého iného panáčika, ktorý tiež natáča tieto videá? Načo? Vo videu o aute budem komentovať nejakého panáčika? Hádam si nepotrebuje niekto takýmto spôsobom dvíhať sebavedomie. A pritom tie videá majú niečo do seba, či už od toho alebo od toho. I keď, niekedy majú tie videá nádych, neviem aké slovo zvoliť, nechcem napísať, že nadradenosti, to nie. Ale akoby mal len on ten správny pohľad na vec. Teraz sa nebavíme o technických veciach, tie sú proste dané, ale ide skôr o nejaké pocity či pohľad na vec. A na to proste etalón neexistuje (ako si možno niekto v tom videu myslí o sebe, že to jeho názor je tým etalónom). Osobne veľmi rád sledujem takéto videá, je tam dosť zaujímavých informácií, osobných postrehov vodiča. Len čo keď tam miešajú aj nepodstatné poznámky, ktoré zaváňajú troška takmer až dehonestáciou iného pohľadu na rovnakú vec.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Preto som prestal sledovat slovenskych YouTuberov… jeden ma strasny verbalny prejav na kameru, dalsi ma potrebu neustale narazat na nemenovanu automobilku a reagovat na nejakych diskuterov aj vo videach, kde sa to absolutne nehodi, “cesky elektricky tatinek” je zas uplne mimo a zaujaty… zlata zahranicna produkcia mimo CZSK. Tam z nejakeho dovodu nikto nepotrebuje reagovat na cudzich ludi ani mat rozne otrepane narazky na konkretne znacky. Proste povedia sa fakty, a nazor nech si spravi kazdy sam aky chce 🤷‍♂️ skoda no.
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    Chlapci nejako ste sa tu rozohnili. Čo ste v predvolebnom móde?
    Ja som len toľko chcel povedať Milanovi, že nemá zapotreby sa navážať do žiadnej zo značiek. Sledujem, že jeho “výtlak” medzi motoristickými novinármi stále rastie a ma v rukách stále zaujímavejšie autá. Palec hore.
    Ak si to chceš udržať musíš zostať neutrálny, nie ako ten blbecek z f-drive.
    My 2 cents….

    Komentár

    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
      Chlapi čo vam tu všetkým hrabe? Toto je fórum o elektromobilite?
      Nedá sa mi už nereagovať. Situácia je komplikovaná, nie len tu, aj na YT či FB. Tak ako majitelia spaľovacích pohŕdali Teslou, tak časť (všeobecne) majiteľov Tesiel takto pohŕda ostatnými značkami. Čo zrovna v dnešnej dobe, kedy je už toho na výber fakt dosť veľa a každé auto má čo ponúknuť je až smiešne.

      Aspoň ja to tak vnímam odkedy som kúpil Niro. Stále sa prizvukovalo, že jedine Tesla je naj, lebo OTA, najlepšia spotreba, najlepší infotainment. Všetci zaspali, skrachujú, iba superchargery sú top. Onanie okolo giga press, štrukturálky, ako 4680 všetko rozmetajú. atď. Všetko sú to samozrejme fajn veci, ale vôbec nič z toho mi nechýbalo a auto videlo 18 krajín.

      YT situácií nepomahajú. Na urážlivé video Martina z nejrychlejší nezabudne asi nikto. Detto videá Ondru (tesláčka) ako stále spomína, že EÚ automobilky krachnú, Čína a Tesla všetko rozvalcuje a pod. nezmysly. Zbytočná priepasť medzi Tesla vs others. Do istej miery teda Milana chápem, keď po každom videu do neho ultras (nie vy) rýpu. Ťažko je byť potom úplne neutrálny.

      Ospravedlňujem sa, na začiatku (2020) som správal ako debil. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, že každý má iné požiadavky a logicky aj výber EV je úplne iný. Odvtedy sa snažím pochopiť majiteľa Tesly, alebo MEB/iné, prečo sa rozhodli pre daný model aj keď mi to mozog na prvý krát neberie.

      Niekto potrebuje ťahať 3 tony, niekto priestor, efektivitu, iný rýchle dobíjanie, ďalší 1 mil.matrix. A niekto len robí kompromisy, aby vôbec nejaké EV mohol mať. Toto je nutné pochopiť, že niekedy výber S3XY jednoducho nevie pokryť kľúčové požiadavky majiteľa.

      Aby som to tu nenaťahoval. Aj to vaše "rýpkanie" do Ionity Dubnica. Nemáte ani poňatia ako sa dobre cestuje po Ionity super diaľky (nerieším SR). Či už Pobaltie, Švédsko, klasika ČR/DE/DK/NL/FR. Všetko hladko a lacno (keď sa chce). SCH ani destination mi naozaj nechýbajú. Ten komfort je porovnateľný.

      Podobne rýpanie do spotreby Ioniq 6, že to nie až také dobré ako TM3. Je to problém? Mal som 28% pred bytovkou v PK. Na Ionity Ladná cca 10% a za 15 min .. 80%. Prišiel som v pohode do Prahy (130+++). Nie je jedno či je auto o 2-3kwh/100km lepšie, keď to nabíja diaľky za 15-20 min / 300km na 130kmh? Pre mňa porovnateľné autá. Dojazd to tiež ukazuje (zatiaľ provizórne, ale presne), segmentové matrixy a hud. Interiér maskujú, ale je taký už skôr na cenu/náklady ako Tesla (som s tým ok). Účel to mi to auto splní.

      Nevidím, žiadny rozdiel diskomfortu vôči TM3/Y. Všetko sú to už vymakané stroje. Nie len Tesla a eGMP. Je už dnes fakt jedno, aké si kto kúpi auto.

      Aj to spomínané XC40 Twin recharge. Človek čo má Volvo si len presadne a funguje 1:1. Spotreba voči 2021 išla s novým faceliftom výrazne dole. 300kW AWD, veľmi živé auto a istej skupine to úplne sadne.

      Na záver teda. Nežite si v Tesla bubline spred x rokov a snažte sa tiež trochu pochopiť, prečo si iný nekúpi Teslu.
      Ja vás plne rešpektujem. Ak si kupujete stále Tesly, asi viete prečo - máte najazdené viac ako ja a mali ste veľa iných áut. Ale pre mnohých to naozaj všetko nie je len o 300-400kW a super efektivite pohonu.
      Naposledy upravené nick81; 25-09-2023, 08:42.

      Komentár


      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 plne sa stotoznujem, ale prave tu nastava ten kamen urazu. Ako je mozne v tomto, aj inych vlaknach vidiet, majitel Tesly si rypne do ineho auta, lebo odflakli pohonne ustrojenstvo alebo cosi. Takisto aj neTeslaci rypu do Tesly, ze nema servis, a dlhy konfigurator a dazdnik vo dverach. Je to v poriadku, lebo prave konkurencia je to, co ma hnat vsetkych dopredu. Keby fungoval konkurencny boj tak ako ma, uz sme vsetci mohli jazdit na nasobne lepsich autach. Lenze potom sa pozries na to, co vypusti Stellantis, Honda alebo Mazda a je ti do placo-smiechu. To nie je auto konkurujuce ani technikou, ani cenou, ani akymikolvek vyhodami pre uzivatela, ani neviem ako ten produkt nazvat v spolocnosti eGMP alebo Tesly. A takych nedorobkov je na trhu strasne vela. Jasne, pred 10 rokmi by sa to dalo ospravedlnit. Ale dnes? Niekto sa musi zobudit. A aby sme sa vratili k teme, ano Teslak si rypne do auta. A neTeslak si rypne do coho? Priamo do Teslaka osobnymi utokmi a nadavkami. Pride ti to ako ferova diskusia, kde jeden poukazuje na spotrebnu vec, a druhy utoci osobne? Mne to pride ako ze si niekto potrebuje silne ventilovat frustraciu alebo nejake osobne problemy. Ako klud, bavime sa len o prachobycajnom aute, na internete… ako sa takyto clovek potom sprava v skutocnom zivote? 🤷‍♂️ vznikol tu flejm, ktory sa tykal auta, a urcite individua to presunuli do hulvatskej roviny a utokov. Ale nebol to ziadny majitel Tesly. Najdi mi tu jeden jediny verbalny utok na neTeslaka. Ako neviem, Teslaci sa tu propaguju ako fanatici, ale podla vyjadrovania vidim problem skor na druhej strane. Ad “rypkanie do Ionity”, stale si to nepochopil, do Ionity nikto nerypal, dokonca sa viac ludi zhodlo, ze ma podstatne lepsiu lokalitu ako SCH, ta reakcia bola na nieco uplne ine, ale bude lepsie nechat to uz lezat

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo Našťastie Tesla klub je celkom ok, až na tých posledných pár príspevkov. Snáď bude zas dlhšie kľud.

        Stellantis, Honda, Subaru, Toyota.... myslíš, že nemajú na to obsadiť si kus trhu? Stellantis má teraz tú novú STLA s range 700-800 km / 800V systémy. Spali? Asi úplne nie. Každý si robí len vývoj po svojom. Toyota, keď sa prebudí tiež to môže byť zaujímavé, napr. landcruiser v elektrike. V segmentoch lacného vozítka pre bežné rodiny, terénne EV je kopec priestoru, kde sa môžu predviesť.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 riesim aktualnu produkciu, tak ako povedal Milan 😉 ak da Stellantis 700-800km a, podla vyvojara platformy, spotrebu 14kWh/100km, tak budem medzi prvymi co bude tlieskat. Ale zatial sa mi to zdaju byt dost fantasmagoricke cisla, najma od koncernu, ktory je pod vedenim velkeho odporcu elektromobility. To by tromfli Korejcov aj Teslu, ktori sa tomu celemu venovali trosku dlhsie, intenzivnejsie a s vacsou motivaciou, nielen vyplakavanim v mediach o tom, ako elektromobilita berie ludom pracu. Ale necham sa v kazdom pripade prekvapit, prvu lastovicku slubuju uz tento rok. Ktovie, mozno si nakoniec kupim svojho prveho Francuza
    • SKolja
      Member
      • Dec 2018
      • 253
      •      

      Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
      Ospravedlňujem sa, na začiatku (2020) som správal ako debil. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopil, že každý má iné požiadavky a logicky aj výber EV je úplne iný. Odvtedy sa snažím pochopiť majiteľa Tesly, alebo MEB/iné, prečo sa rozhodli pre daný model aj keď mi to mozog na prvý krát neberie.
      Tak tomu sa hovori prebudenie
      Kazdy majitel elektromobilu je vitany. Len sa treba troch preniest nad zakladnu ludsku nadutost typu "ja som najlepsi, moj elektromobil je najlepsi". Treba si priznat ze nikto nie je najmudrejsi a najlepsi. Kazdy ma nejake minusy a robi kompromisy.
      milan84 je exponovany, ma citatelny nazor na elektromobility a tak sa do neho navaza viacej ludi ktori si chcu dokazat/podporit svoju pravdu. Z jeho pohladu je ta ukricana mensina v prevahe, pretoze ludia ktorii s nim suhlasia sa vacsinou neozvu. Chapem jeho poziciu.

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ťažké 20te roky, čo ti poviem :-D
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 861
      •   

       

      Komentár


      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Aký je teda výkon na lokalite? 6x350kW alebo 1,25 MW?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        stojany su 6x350. Kapacita lokality je 1,25MW. Z jedineho dovodu....asi tam nepride 6x Rimac Nevera, kedze ich tolko este asi ani nevyrobili
        5x 800V korejcov tam ale nabijes bez zhodenia istica. A ak trafis okno, kedy nepojdu vsetky akurat na max tak mozes nabijat aj 6.

      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        Skôr ako vyhodenie ističa by som čakal že si to výkon v prípade špičky podeli. Ale šanca na také trafenie špičky je dnes veľmi nízka.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        na to potrebujes nejaku formu loadbalancingu. Chystam o tom celkom obsiahle video.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som myslel ze to pises ako zart alebo nevedomost o vyhadzovani istica a to je fakt ? Oni nemaju loadbalancing ako maju pomaly zakladne wallboxy v domoch a nic to nestoji, je to len otazka komunikacie a spocitavania vykonov stojanov a ich regulovanie softverovo ? To teda Ionity sa nevyznamenalo ak je mozne tam sa dohodnut a prist s viacerymi poriadne nabijajucimi autami pri 5% SOC a vyhodit im cely istic.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Poďme to vyskúšať :-D Možno to len nedovolí poslednému nabiť.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        keby poslednému nedovolilo, aj to je už nejaká forma loadbalancingu - spočítava aktuálny výkon stojanov a určí stojanu aby nenabíjal ,lebo nemá výkon ale Milan píše, že loadbaancing nemajú

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Tak budeme zas čakať 2-3 roky kým tam niekto zavesí 6 aut 220kW a viac. A dovtedy budeme hovoriť ako je ionity na ... Aj to je možnosť.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ak to loadbalancing nemá, tak sa nečudujem tým nekresťanským cenám Ionity. Už len pre obrovskú úsporu v pripojovacích poplatkoch za rezervovanú kapacitu sú to tisíce € mesačne, keď sa tu píše o pripojení 1,2 MW. Čo ak by stačilo pripojenie 0,8MW alebo 0,5MW ?

        Vďaka loadbalancingu by to bolo v pohode a prevádzkovateľ by len sledoval, či a a ako často by bol potrebný vyšší výkon a postupne ho navyšoval podľa potreby. Káble natiahol v dostatočnej hrúbke, ale objednať kapacitu (výšku ističa ako poznáme z domácností) by mohol postupne navyšovať a šetriť mesačne tisíce.

        Taktiež urobiť softvérový loadbalancing je pri investícií v stovkách tisíc € na takýto hub zanedbateľné.

        Nezdá sa mi to, aby platili len tak za nevyužitú kapacitu alebo využitú pár minút mesačne, veď aj v Ionity sú určite elektrikári, ktorí sa nad tým zamýšľajú a nerobia to spôsobom ako pred 50 rokmi, že dáme istič a keď ho bude vyhadzovať, navýšime ho.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Cize ked tam budem so Zoe DC46kw nabijat hodinu tak vlastne chranim Ionity pred blamazou kebyze sa dovali stado Never? To by som mal mat zlavu.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Netreba Rimac, staci Lucid, ten myslim aktualne drzi rekord vo vykone nabijania spomedzi seriovych aut, ci? A v Nemecku aj Holandsku uz behaju 😉

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Staci pár hladných eGMP kórejcov, netreba exotiku, samozrejme s updatom na predhrev baterky.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1318
      •   

      ..asi tam nepride 6x Rimac Nevera, kedze ich tolko este asi ani nevyrobili
      no neviem, dnes v TEDI som mal úlovok, takže s tromi by som tam prišiel, keď sa nájde ešte niekto, už je to šesť

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_3586.jpg
Videní:	424
Veľkosť:224,2 KB
ID:	93103
      Pripojené súbory
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 861
        •   

        Toto sa nedalo bez tolkej kritiky....
         

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 861
          •   

          Tento mesiac už ôsme video a stále je ich kopa v poradí
           

          Komentár


          • rapid
            rapid komentoval
            Upraviť komentár
            gratulujem a myslim, ze do roka si zbastlis nejaky wallbox s dynamicky riadenym vykonom
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 861
          •   

          Sľúbil som jeseň plnú testov a videií. Dve videá týždenne sú už nejaký čas realitou.
          Dnes podrobný test jedného z prekvapení tohto roka.
           

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 861
            •   

            Po troch rokoch najväčšie porovnanie IONIQov
             

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 861
              •   

               

              Komentár

              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 861
                •   

                 

                Komentár

                • milan84
                  Senior Member
                  • Jun 2015
                  • 861
                  •   

                   

                  Komentár


                  • tommik
                    tommik komentoval
                    Upraviť komentár
                    Kony bola škoda. Kompaktný crossoverík ala motokára. Komu bola malá, išiel do Nira. Bolo na výber. Toto je Niro s Háčkom na kapote. Ďalší dôvod prečo sa začať zaujímať o "Čínu". Škoda.
                    Ale chválim predohrev, V2L a ventilované sedačky, na to kukajú aj audinkári. Tu je naozaj vidieť rozdiel medzi generáciami. Nemec sa môže inšpirovať.

                    btw...Neschopnosť rozbehnúť sa bez preklzu sa dá riešiť, keď už nie prácou s pedálom, tak buď eco režimom alebo celoročnými pneu. Teraz je ten ecorežim v podstate permanentný.

                  • milan84
                    milan84 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tym, ze je to zdielana platforma aj pre spalovaky, tak sa nemozme divit tomu prednemu nahonu. Znizili Nm, udajne pre ten rozbeh.Niekde som ale cital, ze aj upravili prevodovy pomer. Myslim, ze najvacsi kamen urazu bude rychlost nabijania, ale uvidime. vzdy sa rozdavaju karty pri case 10-80.
                    V2L to ma v zaklade (na rozdiel od nira) a je to od nira v plnej vybave lacnejsie cca o 6000e, takze sa to da, pricom kia je mrtva v tomto zial.
                    Jazdi sa s tym ale fakt dobre, je to tichsie, pohodlne, hardwarove auto.
                    Moje vysnivane auto to nie je ani nebude, ale zakaznikov si najde. No je pravda, ze uspech prvej generacie sa uz nezopakuje (aj preto, ze maju dva dalsie a lepsie modely v znacke).
                • milan84
                  Senior Member
                  • Jun 2015
                  • 861
                  •   

                   

                  Komentár


                  • nick81
                    nick81 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Zas také auto na DIY a aftermarket príslušenstvo. Len ako integrovať dodatočne do systému blindspot radary?

                    Nemyslel som si, že soft vie byť horší ako v "tradičných" automobilkách.
                    Vizuálne to pripomenulo dobu resistive touchscreen.

                    VW killer :-D Bože, ľudia sú tak strašne mimo.... :-DDD Som ticho...

                    Koláč EV trhu je našťastie veľký pre všetkých. S dobrou cenou to bude MG4 pre mnohých vstupenka do EV.
                    A kto bude chcieť 5 radarov, má možnosť si priplatiť...

                  • SKolja
                    SKolja komentoval
                    Upraviť komentár
                    Prekvapila ma podobnost podvozkovych dielov z VW. Asi si fakt jeden ID.3 kupili, rozobrali a vyrobili toto.
                    99% ludi jazdi a neriesi SW, maximalne navigaciu, ale to ovladanie klimatizacie by ma dostalo do hrobu.
                    Pokial cena bude rozdielna tak sa to bude dat prekusnut, ale z cenou podobnou iD.3 nevidim dovod kupovat.

                  • tommik
                    tommik komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tisíc malých bolestí
                    Už len veriť, že s väčšou batériou (77kWh?) príde aj SW update.

                  • SKolja
                    SKolja komentoval
                    Upraviť komentár
                    tommik Nikdy nekupuj prvu verziu auta, plati tu ako este nikdy (akurat ze to nie je prva verzia, ups :-))
                Pracuje...
                X