1fisker Nejazdíš krátke trasy a mesto? Lebo
1. Kým nabehne TČ, ide PTC aj do 6kW.
2. A v rámci mesta sa presúvaš priemerkou 40-50kmh = tj. aj keď TČ ide a je spotreba 1kW v prepočte na kWh/100km pri priemerke 40-50kmh je to faktor krát 2 až 2.5 (100km prejdeš pri 40-50km za 2-2.5hod), Tj. to 1kW kúrenie ti navýši spotrebu o + 2 až 2.5kWh/100km
Pri dlhej trase a rýchlosti bližšej ku 100kmh budeš mať logicky nižšie čísla.
VW ID.4
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
1fisker presne a bude horsie, zimne gumy, horsie podmienky na ceste, kurenie a spotreba ide hore. Napr. Ja na eNire leto priemerka 15,8kWh a v Zime 18,5kWh. Teraz sme prisli z Bojnic a na tych 190km, 130km po dialnici 130km/h kurenie na 24C a priemerka 21kWh/100km. -
No, zima. A bude hůř
.
Tepelné čerpadlo sa určitě zapína automaticky. Lenže čím väčšia zima bude tým bude menej účinné a auto bude viac používať odporové kúrenie = zase väčšia spotreba. -
Dlhodobú spotrebu za 5400 km mám teraz priemer 15,7 kWh/100km. Inak ale počítadlo už bolo resetované, mám najazdené celkom 12 tis.km -
Par novych skutocnosti o ID.4 .
Po nabiti na 100 percent na zaciatky jazdy auto rekuperovalo ale max do 45kW cize asi je tam este miesto nad sto percent (Leaf 1 po nabiti nerekuperuje vobec az po poklese nabitia pod 100%)
po miernom ochladeni 5 stupnov C rano auto ma prvych 10-15 min odber podla palubneho pocitaca 9-10 kW pri zapnutom kureni, neskor klesne na 0,8 - 1kW mam TC
na 10km vziadlenosti do prace to urobi premenu spotrebu 28kW/100 az po celodennom jazdeni s prestavkami po 80km mestskej a primestskej jazdy spotreba klesla na 19,1/100 , zda sa ze auto zohrieva akumulator
pri vykurovani na dialku cez apku alebo po nastupeni do studeneho auta vzdy spusti ventilator chladenia, pri jazde a tesne po jazde je ventilator vypnuty tj mina energiu aj ked este netreba
Pridajte komentár:
-
Nove celorocky musia uznat. Guma je riadne oznacena snehovou vlockou a pismenami M+S, rovnako ako cista zimna. A sneh celorockam nerobi ziadny problem, vyjdu na 90% miest ako zimna, ovladanie v beznych situaciach aj na zasnezenej ceste je v zasade totozne. To uz musis naozaj hrotit a podmienky musia byt extremne aby sa to prejavilo, a v takych podmienkach ma vacsina beznych vodicov problem aj s cistymi zimakmi.
Pridajte komentár: