VW ID.4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    VW mi dali ponuku za 2100 komplet kolesá

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    ty chceš plecháče s pneumatikami 19"? Koľko ti ponukli vo VW predajca? Ja idem kupovať elektrony a zimné pneumatiky, ked mi dojde auto niekedy do mesiaca.Lebo obednal som si ho na plecháčoch a potom ich vymením. Tak ma to vyšlo najlacnejšie a ešte si vyberiem krajšie elektrony ako tie 19" Hamar sa mi nepáčili.
    Jeden plecháč stojí tuším 83€.Prosimťa odfot mi z veľkého TP kolonku o diskoch a pneumatikách a pošli na 1romeo1@azet.sk aby som si vedel vybrať elektróny platne s TP dik, ja ti tam pošlem link kde idem ja kupovať, tuším je to zo žiliny, musím to pohľadať.
    Naposledy upravené 1romeo1; 13-10-2021, 16:57.

  • 1fisker
    odpovedal
    Chcem si na zimu kúpiť kompletnú sadu kolies, t.j. disky a pneu 19 palc. V predajni VW mi dali ponuku, ale cena sa mi zdá vysoká. Mal by niekto nápad alebo niekto už kupoval disky a pneu na zimu? Pneu vybrať podľa rozmeru nie je problém, ale s diskami je to zložitejšie, mám obavy, aby to pasovalo. To čo som doteraz pozeral by mohlo asi byť, ale napr. u niektorých nesedí rozmer stredovej diery, resp. info o tom sú neúplné. Niektoré disky čo ponúkajú neoriginálni predajcovia tak oni tvrdia, že budú pasovať na ID.4, ale podľa parametrov mi to nesedí akosi.
    Inak VW ponúka doklad o kompatibilite schválených diskov za 50 eur a to sa mi nechce platiť. Predpokladám, že to asi nikto nevybavoval, ale ak by náhodou áno, môžeme sa podeliť

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 dakujem moc krat nie je to uplna tragedia, az na tu cenu peloveho filtra

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Ano daval som tam myslim vsetky info, ktore som ziskal. Ale davam ti to aj sem:
    2 roky pevný bez obmedzenia km
    Prehliadka ; max. rozsah: 190 CJ (1:54 hod prehliadka + brzdová kvapalina výmena každe 2 roky
    a výmena prachového, peľového filtra ) min. rozsah: 140 CJ (1:24 hod).
    Pri priemernej normohodine 60€/ hod je to cca 84  -  114 € + materiál pre max. prehliadku
    brzdová kvapalina 1L: 17,40€, peľový prachový filter: 41,10 €

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Pozeral som, ale davno to bolo, vysumelo z hlavy ak to je totozne tak idem mrknut. Ceny su tam tiez?

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nie je. kukni moj test id3 aj 4, intervaly a ukony su totozne.

  • Wilo
    odpovedal
    Nema tu prosim niekto link/foto planu servisnej udrzby a ceny prehliadok ID4? Je tam nejaka skryta pasca ako chladiaca kvapalina na Korejcoch?

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Bohuzial sa to nenaucia. Velka firma vyrabajuca hardware sa nikdy nestane softwarovou firmou ani ten SW nebude stredobodom ich snah. Proste na to nemaju ludi a ten pristup je zakodovnay v v strednom a nizsom managemente - ludoch, ktori by to mali tlacit (produkt management, vyvoj apod).
    Robim pre firmu ktora 70 rokov vyraba HW high tech produkty, SW prisiel do fokusu pred cca 20 rokmi a este stale dominuju ludia riadiaci HW a produkty a SW stale nedosiahol ani 40% celkoveho obratu. Je to v ludoch a vo velkej firme ich proste nemas kym nahradit...

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    ale na obrázku je ajtak chyba nakoľko okrem Pro je tam uvedená aj batéria 82kWh takže tam nemá byť základ 100kW ale 125kW nabíjania. No po tom zhorenom ID3 neviem či príde tak rýchlo rýchlejšie DC nabíjanie zo 125 na 170kW. Sledujete to aká bola príčina už je niečo nového?

  • jurajsun
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 OK aspoň sa do budúcnosti poučia snáď. Uvediem príklad ako sa to má správne robiť. Vezmi si firmy Apple a Samsung na Slovensku. Keď prídeš do predajne všetky zariadenia su zapnuté, beží na nich promo prezentácia a vieš si pozrieť všetko mobily aj televízory (asi tažko si pozrieš vypnutú telku, nedajbože že telka hlási na obrazovke no signal). U Applu je to ešte aj kontrolované kamerovým systémom, im sa nesmie stať že nejaký výrobok nebeži, je vypnutý alebo hlási chybu (mám známeho čo robí v jeden predajni). Pokiaľ dôjde k výpadku zariadenia musia to riešiť okamžite, je na to určený predajca ktorý to kontroluje. Preto keď vojdeš do predajne vidíš že v podstate všetko funguje, nič nie je vypnuté a nehlási chybu.Je to iná úroveň a predajca sa snaží ťa zaujať aj tým že jeho zariadenia fungujú korektne, ide aj o pocit a dojem,image. Vezmi si príde našinec čo o elektroautách nevie skoro nič (neberiem do úvahy znalých z fóra). Nedávno si aj prečítal niekde v novom čase že horelo VW auto, ale šak čo pozrieme je to nové. Sadne za volant a hláška chyba, hmm povie si no niečo na tých problémoch s tými autami bude keď aj tu v showroome majú tiež niečo pokazené a povie si fajn, elektroauto ešte stále nie je pre nás , kúpime istotu spaľovák a ide ďalej. Bol som aj v zahraničí,a poviem ti je to aj o prístupe v danej krajine, pokiaľ si nezačneme vyžadovať aj od predajcov a výrobcov kvalitu služieb a aj výrobkov a nebude na nich vyvíjaný tlak, tak to budú flákať, pritom všetci žijú z našich peňazí ktoré dáme za ich výrobky. Preto bola moja reakcia taká aká bola nakoľko robím v sektore s ľudmi a poznám už reakcie zákazníkov keď vidia niečo čo nefunguje a nerozumejú sa tomu, čo ich vedie k milnému názoru že niečo čo si chcú kúpiť je zlé a odradí ich to.Ďalej majú kopec programátorov, urobiť jeden demo mód na infotainment pri takom počte ľudí vo vývoji snáď nezaberie toľko času, a vyzerá to potom úplne inak na inej úrovni, či nerátali s týmto pri vývoji auta, že budú auto nejako prezentovať aj s jeho funkciami? Vezmi si Teslu, zhraješ si na ich výkonnom infotaimente najnovšie hry, áno chápem auto je na jazdenie, ale ľudia si to budú pamätať, aha to je to auto čo zvládne Fortnite na tablete v aute, a hneď tu majú pozitívnu reklamu o výkone a možnostiach auta.Veď kopec funkcií auta je už spojených úzko s elektronikou, je to taký mini počítač na kolesách. Výrobcovia spotrebnej elektroniky ako Samsung a Apple to používajú už snáď 10 rokov tieto demo módy aj na Slovensku.Je to len o prístupe a pohľade, čo zatiaľ ako vidím u VW je to systém a vízie starého 100 ročného predaja aút, ako keby si automobilka neuvedomovala že predáva už počítač na kolesách, nie povoz z koňom.Preto zatiaľ má Tesla navrch (čo sa týka elektroniky a systémov), pokiaľ sa ostatné automobilky nenaučia pristupovať k technológiám a využívať ich naplno potenciál vo všetkých smeroch.
    Naposledy upravené jurajsun; 26-08-2021, 05:48.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Viem. Toto sa tyka uz standard konfiguracii, teda konkretne zakladu PURE, kde je iba 50kW. Tam je opcia za priplatok dokupit 100kW. A ta sa v tomto pripade navysuje
    To, na co cakame vsetci 125-170kW sa este zo strany vyrobcu nekomunikuje s mediami, cize este na tom pracuju.

    Fajn je, ze tento update zatial je uz naozaj cez OTA a netreba chodit do servisu. Teda, taky je plan drzim im palce.

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    krásna je tá king červená metalíza, už sa neviem dočkať. Stále len strihám meter 13týždnov a dva dni. :-(

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    ID4 Pro 77kWh malo od začiatku 125kW DC nabíjanie a tam máš písané zo 100kW na 120kW.

  • milan84
    odpovedal
    jurajsun tvoja obava o nefunkcnost auta nemala nic s realitou. Uz to maju vyriesene, stanovisko VW pripajam:

    „Chyba bola preto aby sa náhodu s autom nepohlo. Už je to vybavené a auto na novom mieste je bez tohto upozornenia.“

    Pridajte komentár:

Pracuje...